Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1757)
Juuri 18v täyttäneenä seurustelin saman ikäisen pojan kanssa, joka lähti pian seurustelun aloittamisen jälkeen armeijaan. Intistä lomille palatessaan ei ehtinyt näkemään mua koska oli "kipeä" ja sanoi menevänsä suoraan kotiin. (Asuttiin siis erillään). Kappas kummaa kun satuinkin törmäämään hänen kanssaan kaupassa ja kaula täynnä fritsuja. Kovin koitti väittää että "tupakaverit heitti lumipallolla kaulaan", joopa joo. Ero tuli saman tien ja myöhemmin alkoi seurustelemaan naispuoleisen armeijakaverin kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin kotiin ja sain rysän päältä kiinni. Ex mies yritti selittää vielä vahingoksi.
Vahingossa putosi pois housut jalasta ja kaatuivat sänkyyn?
Vahingossa oli varmaan nainen tullut väärään asuntoonkin?
Itse jäin kiinni suhteesta työkaveriin silloisen esimieheni laittaessa viestiä eksälleni. Mustasukkaisuuksissaan ja kännipäissään näin teki. Mutta eroprosessi oli meillä jo silloin käynnissä, joten ei loppujen lopuksi ollut mitään vaikutusta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Itse jäin kiinni suhteesta työkaveriin silloisen esimieheni laittaessa viestiä eksälleni. Mustasukkaisuuksissaan ja kännipäissään näin teki. Mutta eroprosessi oli meillä jo silloin käynnissä, joten ei loppujen lopuksi ollut mitään vaikutusta mihinkään.
Siis oliko sulla suhde sen esimiehenkin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt sentään :D
Se oli hänen puoleltaan yksipuolinen ihastuminen, minä en häntä voinut sietää. Tai pakko oli sietää kun piti työskennellä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt sentään :D
Se oli hänen puoleltaan yksipuolinen ihastuminen, minä en häntä voinut sietää. Tai pakko oli sietää kun piti työskennellä yhdessä.
Mutta piti sitten käräyttää aviomiehelle.
...:D
Mies arvasi kai käytöksestäni että jotain oli tekeillä. Tutki sitten puhelimeni ja viesteistähän se kaikki sitten selvisi. Yhdessä ollaan edelleen. Tosin vanha suola on alkanut janottamaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Imeskeli vieraan naisen pikkupöksyjä.
Oliko pöksyt naisen päällä?
Löysin tippuneen korvakorun yhteisestä kodistamme. Oli kuulemma vahingossa tippunut joopa joo.
Luin miehen viestejä joissa hänen kaverinsa oli ihmetellyt, miksi tämä oli baarissa nuollut muun kuin tyttöystävänsä (eli minun) kanssa. Otin kuvan keskustelusta ja kysyin mieheltä, että mitä tämä tarkoittaa. Vastaus oli että ei muista, kaveri varmaan erehtyi henkilöstä. Joopajoo, parhaita kavereita olivat kuitenkin olleet jo useamman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan yllättänyt itse teosta?
No mäen yllättänyt paneskelusta livenä, mutta sen verran aivot toimii mullakin, että jos vieras mies istuu mun omistamassa asunnossa mun kylpytakki päällä, mun kalja kädessä partsilla röökillä, niin se tuskin oli ostamassa sitä mun kylpytakkia, vaikka se Pier One onkin helvtin mukava päällä. Rakkaalla avokilla oli mun kalenterin päivämäärät sekasin kuukaudessa. Se ei ollut juuri se päivä, kun mun piti palata vasta huomenna vaan se päivämäärä oli vasta seuraavassa kuussa, kun palaan päivää myöhemmin työmatkalta. Ne ilmeet ne ilmeet ne ilmeet. Voi kunpa olis ollut joku automaattinen kamera kuvaamassa niitä yllättyneitä ja tuskasia ilmeitä.Tiettekö sen, kun toisen tekis mieli vajoo maan läpi tai hyppää partsilta alas. Niin paljon sitä kundia hävetti. Muija ei saanu sanaa suustaan vaan meni vessaan. Sanoin sille jätkälle, että vedä kledjus päälle ja älä tärise siinä. En mä ole sellanen poika, joka pistää sun piikkiin tällasen. Et sä ole syyllinen, mutta pue ja häivy ja jos kiinnostaa niin venaa tätä muijaa, koska se tulee samalla oven avauksella.
Siinä mä taas kiitin isä vainaata elämänohjeista.. Se mikä on sun, niin sä pidät sen itelläs aina. Jos se ei ole yhdessä hoidettu, niin omia osuuksia et anna ikinä vaan sellaset hoidetaan tasavertaisesti pankista.. Kun kämppä oli mun, niin heippa exä.
Mies oli tyhmyyttään jättänyt kaksi viinilasia tiskialtaaseen töröttämään :D Tulin seuraavana päivänä kotiin ja ihmettelin, että juotko sä nykyään kahdesta lasista samaan aikaan. Olin soittanut hänelle samana aamuna ja hän kuulosti todella tukalan oloiselta ja halusi lopettaa puhelun nopeasti, joten ei ollut kovin vaikeaa sitten iltapäivällä kotiutuessani päätellä tapahtumien kulkua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan yllättänyt itse teosta?
No mäen yllättänyt paneskelusta livenä, mutta sen verran aivot toimii mullakin, että jos vieras mies istuu mun omistamassa asunnossa mun kylpytakki päällä, mun kalja kädessä partsilla röökillä, niin se tuskin oli ostamassa sitä mun kylpytakkia, vaikka se Pier One onkin helvtin mukava päällä. Rakkaalla avokilla oli mun kalenterin päivämäärät sekasin kuukaudessa. Se ei ollut juuri se päivä, kun mun piti palata vasta huomenna vaan se päivämäärä oli vasta seuraavassa kuussa, kun palaan päivää myöhemmin työmatkalta. Ne ilmeet ne ilmeet ne ilmeet. Voi kunpa olis ollut joku automaattinen kamera kuvaamassa niitä yllättyneitä ja tuskasia ilmeitä.Tiettekö sen, kun toisen tekis mieli vajoo maan läpi tai hyppää partsilta alas. Niin paljon sitä kundia hävetti. Muija ei saanu sanaa suustaan vaan meni vessaan. Sanoin sille jätkälle, että vedä kledjus päälle ja älä tärise siinä. En mä ole sellanen poika, joka pistää sun piikkiin tällasen. Et sä ole syyllinen, mutta pue ja häivy ja jos kiinnostaa niin venaa tätä muijaa, koska se tulee samalla oven avauksella.
Siinä mä taas kiitin isä vainaata elämänohjeista.. Se mikä on sun, niin sä pidät sen itelläs aina. Jos se ei ole yhdessä hoidettu, niin omia osuuksia et anna ikinä vaan sellaset hoidetaan tasavertaisesti pankista.. Kun kämppä oli mun, niin heippa exä.
Ai että, sä oot cool! :D
Miten pettäjät tekeekin noin alkeellisia mokia. Kiima sumentaa aivot?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillä oli about kymmenen naista WhatApissa, joissa keskusteli kaikenmaailman asioista pillun nuolemisesta siihen, kuinka halusi erään rakastamansa naisen "takaisin" (olivat "eronneet", väliaikaisesti koska tyyppi oli sanonut jotain pahasti). Samaan aikaan oli "seurustellut" minun kanssani muutaman vuoden. Selvästi kyseisellä ihmisellä ei ollut mitään rajaa, miten pitkälle mennään toisten ihmisten manipuloinnissa. Hän tuntui käyttävän hyväkseen naisten tarpeita ja luottamusta häikäilemättömästi, minä mukaan lukien. Toinen kaipasi vain kiihkeää seksiä, toinen halusi romanttisen suhteen, kolmas halusi lähinnä seuraa ja vakiseksiä. Ja hän tuntui menevän täysillä niiden kaikkien naisten toiveisiin. Ja kerroin lukeneeni hänen viestinsä, olin tietenkin syyllinen viestisalaisuuden rikkomiseen ja täten suuri moraaliton rikollinen. Mitään ei ollut tapahtunut ja hän rakasti minua syvästi edelleen. Näin jälkeenpäin muistelen heppua huvittuneena ja ymmärrän kyllä, että kyseessä oli persoonallisuushäiriöinen ressukka, joka ei vain ole kykenevä sitoutumaan.
Minulla ollut samanlainen tapaus. Toivottavasti ei sama mies. Tämä minun tapaus on nyt jo viisikymppinen.
Muija kertoi itse, mutta vasta sitten kun salarakkaansa vaimo oli saanut asian selville ja heittänyt äijänsä pihalle. Olivat jo pari vuotta pettäneet meitä aviopuolisoita. En ymmärrä miksei voi erota ennen...? Kaksi perhettä rikkoutui, eniten satuttivat noita neljää lasta.
Mies alkoi vetäytyä itseensä, ei enää halaillut ja pussaillut ja lopetti hellyttelynimien käytön. Rupesi puhumaan, että harkitsee eroa ja kielsi tulemasta kotiin viikonlopuksi (kävin muualla töissä), koska halusi miettiä asioita. Kertoi lopulta ihastuneensa toiseen naiseen ja oli jo kahdesti ehtinyt naisen tavata ja suudella. No joo, ken uskoo, että muuta ei ollut tapahtunut...
Muutin pois kuukauden sisällä, mutta siihen mennessä oli jo uusi nainen asettunut taloksi ja sängyt ja sohvat yms. jätin sinne, kun kuvotti niin.. Exä on vähän reppana, ei mikään järjen jättiläinen, sosiaalisesti rajoittunut mutta näemmä hyvä manipuloimaan. Sai minut eron jälkeen pyytämään itseltään anteeksi, koska olin niin rumasti hänelle ja hänen uudesta naisestaan sanonut! Voi yök! Olin itse ihan rikki eron jälkeen, mutta loppujen lopuksi muutamassa kuukaudessa tajusin, miten kiero tämä mies oli ja kuinka koko suhteen ajan piti useisiin naisiin vääntöä yllä.
Erosta on kohta aikaa vuosi ja en ole ikinä ollut näin onnellinen! 😊 Tapasin maailman ihanimman miehen noin 2 kuukautta eron jälkeen, yhteenmuutto on edessä ensi kuussa ja yhteinen koira just hankittiin! Ainoa mikä harmittaa on se, että niin kauan jaksoin exää ja sen touhua. Lähinnä säälittää koko ihminen nykyisin.
Ei ollut minua nuorempi. Saman ikäinen ja itse asiassa huomattavan paljon lihavampi.
En tiedä käyttikö mies kumia. Tuskin.
Naiselle mieheni oli kertonut olevansa keskellä eroprosessia ja kaiken olevan jo loppusuoralla.
En usko, että tänä nainen, nykyään ex-mieheni vaimo edelleenkään tietää totuutta minun puoleltani. Mutta eipä sen väliä.
Kävin sp-testeissä ja puhdas olin.