Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1757)

Vierailija
41/1757 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tuttavien juhlissa iltaa viettämässä. Talossa asuva nainen kommentoi hihitellen miehelleni, että olipa hassua kun viimeksi miehen vieraillessa avasi oven pelkässä pyyhkeessä, kun juuri tuli suihkusta . Ajattelin että mieheni oli vaan käynyt tuttavapariskunnalla kylässä.

Mieheni tunnusti tämän panemisen n 1kk tämän jälkeen, kännipäissään. Olivat kuulemma käyttäneet kortsua. No, klamydian sain

Vierailija
42/1757 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli työmatkalta ja tuliaiskassissa oli kuitti ostoksista, karkkien ja hajuveden lisäksi ostettu oli myös kondomipaketti ja vieläpä menomatkalla.

Typerys yritti vielä selittää et on työkaverille ostettu ja meni aivan paniikkiin kun sanoin et soitankin sit samantien ”Erkille” ja kysyn et kumman on. Työkaveri oli siis myös naimisissa.

Ei olla enää yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1757 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tapaus kertoi itse. Toisen tapauksen ulkotakin taskusta löytyi kondomeja, vaikka sellaisia ei ollut käytössä, siis meillä. Käski itse siis noukkia autonavaimet taskustaan ja puolustautui, että oli vasta aikomuksena, eli typeräkin vielä.

Tästä tuli mieleeni kysymys, onko näissä aina kyse useiden vuosien suhteista. Itse olen seurustellut lähes vuoden ja tässä eräänä päivänä tajusin, että minullahan on parissakin käsilaukussa kondomeja, joita olen kantanut mukanani sinkkuaikana. Jos miesystävä löytäisi ne, epäilisiköhän heti pettämisestä?

Vierailija
44/1757 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain frendiltä viestin. Paska juttu koita jaksaa, jos tarviit tukea, niin voit soittaa tai voin mä tulle sun luo jos bisset vedetään.. Olin ???????????????.

Soitin frendille, että mitä sä selität oikein. Ai, sä otat noin hyvin ton jutun..

Niin siis minkä jutun ja mitä vttua ??

Siis "muijas" Imutteli jonkun äijän kanssa tossa Klaus K edessä ja meni hotelliin. Mä luulin, että olette eronnut ja et ole vaan viittiny sanoo mitään siitä erosta. 

Olin ok, ai sen piti olla Tampereella sen mummolla, kun ei ollu aikoihin nähny.

Laitoin mimmille viestin, kun vapaudut hotellista niin sulle on kolme jätesäkillistä sun kamoja tossa pihalla sitten. Enempää mun ei kai tarvitse sanoa.

Vierailija
45/1757 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin miehen ipadilta jotain sarjaa meidän makuuhuoneessa, kun siihen alkoi kilahdella joltain naiselta viestejä. Miehen iphone ja ipad oli samassa wifissä eikä mies tajunnut, että ne imessaget näkyi siinä padillakin sitten. Aika nopeasti menin olohuoneeseen kyselemään tekstailevalta mieheltä, että mitäs helvettiä.

Vierailija
46/1757 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

No mäen yllättänyt paneskelusta livenä, mutta sen verran aivot toimii mullakin, että jos vieras mies istuu mun omistamassa asunnossa mun kylpytakki päällä, mun kalja kädessä partsilla röökillä, niin se tuskin oli ostamassa sitä mun kylpytakkia, vaikka se Pier One onkin helvtin mukava päällä. Rakkaalla avokilla oli mun kalenterin päivämäärät sekasin kuukaudessa. Se ei ollut juuri se päivä, kun mun piti palata vasta huomenna vaan se päivämäärä oli vasta seuraavassa kuussa, kun palaan päivää myöhemmin työmatkalta. Ne ilmeet ne ilmeet ne ilmeet. Voi kunpa olis ollut joku automaattinen kamera kuvaamassa niitä yllättyneitä ja tuskasia ilmeitä.Tiettekö sen, kun toisen tekis mieli vajoo maan läpi tai hyppää partsilta alas. Niin paljon sitä kundia hävetti. Muija ei saanu sanaa suustaan vaan meni vessaan. Sanoin sille jätkälle, että vedä kledjus päälle ja älä tärise siinä. En mä ole sellanen poika, joka pistää sun piikkiin tällasen. Et sä ole syyllinen, mutta pue ja häivy ja jos kiinnostaa niin venaa tätä muijaa, koska se tulee samalla oven avauksella.

Siinä mä taas kiitin isä vainaata elämänohjeista.. Se mikä on sun, niin sä pidät sen itelläs aina. Jos se ei ole yhdessä hoidettu, niin omia osuuksia et anna ikinä vaan sellaset hoidetaan tasavertaisesti pankista.. Kun kämppä oli mun, niin heippa exä.

Tosi hyvin kirjoitettu, en tiedä saisko tää naurattaa näin paljon... Kuitenkin toisen tragediasta kyse. Otan osaa, mutta silti kiinnostais tietää: Saitko koskaan selitystä? Lähtikö ukon mukaan?

Parempi onni ensi kerralla!

Vierailija
47/1757 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mäen yllättänyt paneskelusta livenä, mutta sen verran aivot toimii mullakin, että jos vieras mies istuu mun omistamassa asunnossa mun kylpytakki päällä, mun kalja kädessä partsilla röökillä, niin se tuskin oli ostamassa sitä mun kylpytakkia, vaikka se Pier One onkin helvtin mukava päällä. Rakkaalla avokilla oli mun kalenterin päivämäärät sekasin kuukaudessa. Se ei ollut juuri se päivä, kun mun piti palata vasta huomenna vaan se päivämäärä oli vasta seuraavassa kuussa, kun palaan päivää myöhemmin työmatkalta. Ne ilmeet ne ilmeet ne ilmeet. Voi kunpa olis ollut joku automaattinen kamera kuvaamassa niitä yllättyneitä ja tuskasia ilmeitä.Tiettekö sen, kun toisen tekis mieli vajoo maan läpi tai hyppää partsilta alas. Niin paljon sitä kundia hävetti. Muija ei saanu sanaa suustaan vaan meni vessaan. Sanoin sille jätkälle, että vedä kledjus päälle ja älä tärise siinä. En mä ole sellanen poika, joka pistää sun piikkiin tällasen. Et sä ole syyllinen, mutta pue ja häivy ja jos kiinnostaa niin venaa tätä muijaa, koska se tulee samalla oven avauksella.

Siinä mä taas kiitin isä vainaata elämänohjeista.. Se mikä on sun, niin sä pidät sen itelläs aina. Jos se ei ole yhdessä hoidettu, niin omia osuuksia et anna ikinä vaan sellaset hoidetaan tasavertaisesti pankista.. Kun kämppä oli mun, niin heippa exä.

Tosi hyvin kirjoitettu, en tiedä saisko tää naurattaa näin paljon... Kuitenkin toisen tragediasta kyse. Otan osaa, mutta silti kiinnostais tietää: Saitko koskaan selitystä? Lähtikö ukon mukaan?

Olen samaa mieltä. Pystyi hyvin näkemään tilanteen mielessään.

Vierailija
48/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nauraa. En kuunnellut selitystä, koska ei kiinnostanut. Mutta tää jatkuu sillai, että mulla ja sen jätkän ex naisella on pari samaa kaveria, vaikka me ei olla kavereita mutta tiedetään toisemme ja ollaan pari kertaa aikoinaan juteltu parissa häissä. Enkä tiennyt, että se nainen edes seurustelee, mutta tajusin että mun ex avokki ja se jätkä on tavannut jotenkin toisensa, kun meillä on pari samaa kaveria sen naisen kanssa. Ihan sattumalta ne ei ole tavannut. Ei lähtenyt sen miehen matkaan se muutti äidin luokse. Se mies meni kotiin naisensa luokse, mutta joku on sanonut sille naiselle mitä sen äijä tekee jne.

Mä sain siltä naiselta facebookissa viestin, että pitääkö kyseinen asia paikkansa ja vastasin kyllä se pitää, niin se vaan sano ok no nyt saa munkin kumppani kerätä kamansa ja häipyä. Omalta kaverilta kuulin, että se jätkä on menettänyt ton touhun takia monta frendiäkin. Meidän exille ei jääny hirveesti käteen, kun käry kävi. Mulla on uusi kumppani, joka on myös kokenut ton pettämisen ihanuuden, joten meidän suhde ei kaadu ainakaan pettämiseen.

Vierailija
49/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsukääreen osa tyynyn alla.

mä käytän lelujen kanssa kumeja. Eli ei kerro mitään.

Vierailija
50/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kävi auttelemassa "mummollaan" kävin jopa kerran hakemassa hänet sieltä. Noh hän lähti taas auttelemaan ja ajattelin yllättää ja mennä tutustumaan tähän mummoon. Oven avasikin minua vuoden kaksi nuorempi nainen. Kovin yllättynyt oli kun kysyin silloista poikaystävääni. Mummot ovat nykypäivänä varsin nuoria. Mies sai hakea omat vaatteensa asuntoni ulko-ovelta. Yritti vielä kehittää stooria aivokasvaimesta. Kiitos ja hei hei.

Vierailija
51/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kertoi heti itse. Olen kyllä kiitollinen, että seisoi tekojensa takana ja tunnusti.

Toinen jäi kiinni, kun luin viestit. Ilmeisesti mitään fyysistä ei ollut tapahtunut, mutta alastonkuvien vaihtoa ja seksiviestejä. Tapasi näitä naisia välillä kahvittelujen merkeissä. Joskus pyysin päästä mukaan, mutta haukkui vain vainoharhaiseksi hulluksi ämmäksi.

Tosiaan koko 1,5 vuoden suhteen ajan harrasti tätä.

Vierailija
52/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä kävi auttelemassa "mummollaan" kävin jopa kerran hakemassa hänet sieltä. Noh hän lähti taas auttelemaan ja ajattelin yllättää ja mennä tutustumaan tähän mummoon. Oven avasikin minua vuoden kaksi nuorempi nainen. Kovin yllättynyt oli kun kysyin silloista poikaystävääni. Mummot ovat nykypäivänä varsin nuoria. Mies sai hakea omat vaatteensa asuntoni ulko-ovelta. Yritti vielä kehittää stooria aivokasvaimesta. Kiitos ja hei hei.

Alkoiko se oikeasti väittää, että hänellä on aivokasvain, ja siksi luuli nuorta naista mummokseen, vai? :DDD

Vierailija
53/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisia teinijuttuja.

Vierailija
54/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaukaisessa nuoruudessani tuli ero tyttöystäväni kanssa toisen tyypin takia ja sain noin viikko sen jälkeen puhelun hänen parhaalta ystävältään, joka kertoi pettämisestä jo suhteen alussa sen jälkeen, kun sanoin, ettei paluuta todellakaan enää ole. Sain päähäni todella julmia ajatuksia, mutta en koskaan toteuttanut niitä. Ajattelin, että mädätköön helvetissä siellä (toisella paikkakunnalla).

Pari päivää tuosta sain hysteerisen puhelun exältäni ja kuulin, miten hänen uusi miehensä oli joutunut sairaalaan ja makasi siellä tajuttomana. Olin vilpittömän vahingoniloinen kuunnellessani sitä vollotusta, mutta en sanonut siihen mitään. Kuuntelin vain.

Nykyisin olemme olleet kuitenkin ystäviä jo pitkään, kun yli kymmenen vuoden jälkeen netti toimi "välikappaleena" ja löysin hänet sieltä uudestaan. Elämä on kohdellut häntä niin karmealla tavalla, että haluan olla hänelle tukena ja se oli suurin syy, miksi välit ovat näin lämpimät nykyään.

Vierailija
55/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin satuhäissä ja oltu jo vuosi naimisissa kun se ilmestyi telkkarissa. Sitten soitti joku nainen (Vahingossa?) mulle että menit sitten paskiainen vielä telkkarissa naimisiin. En sitten silloin mitään siitä tajunnut mutta usean avioliittovuoden jälkeen alkoi mun kaverit lähettää mulle viestejä että oon pahoillani mutta pantiin miehes kanssa aina kun lähdit toiseen kaupunkiin. Mies yritti kiistää kaiken mutta sanoin että jos ei ole totta nosta kunnianloukkaussyyte. Sitten sen oli pakko kertoa. Siinä samassa se kertoi sitten ihan kaiken. Pettäjät on pahimpia.

Vierailija
56/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin miehen viestejä joissa hänen kaverinsa oli ihmetellyt, miksi tämä oli baarissa nuollut muun kuin tyttöystävänsä (eli minun) kanssa. Otin kuvan keskustelusta ja kysyin mieheltä, että mitä tämä tarkoittaa. Vastaus oli että ei muista, kaveri varmaan erehtyi henkilöstä. Joopajoo, parhaita kavereita olivat kuitenkin olleet jo useamman vuoden.

Miksi sä luit miehen viestejä?

Vierailija
57/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos petätte niin...

- poistakaa viestit heti tai käyttäkää snapchatia (poistuvat automaattisesti)

- älkää muuttako käyttäytymistänne kotona suuntaan tai toiseen

- pitäkää tarinanne uskottavina ja katsokaa, että tapaamisympäristössä ei ole tuttuja

- Ei tunteita mukaan (jos tunteita, niin erotkaa)

Niin tai eroa heti jos homma ei toimi/kiinnosta.

Vierailija
58/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme seurustelleet jo nelisen vuotta, asuimme yhdessä ja suunnittelimme jopa lasta. Sitten mulle alkoi ilmestyä epämääräisiä syyliä alapäähän. No, kondyloomanhan mies oli joltain baarimuijalta napannut ja minulle se tietysti tuli myös kun emme käyttäneet kondomia vaan söin pillereitä. Mies ei tunnustanut millään, väitti vielä pitkään että minä olen se, joka on käynyt panemassa toista kun minulla on syyliä ja hänellä ei. Joo, voi luoja että kiehui. Minulla oli ollut yksi kumppani ennen häntä, sellainen "lukiosäätö" jonka kanssa oli seksiä kaksi kertaa ja aina kumi, että aika epätodennäköistä. Lopulta mies kertoi kännipäissään, että hän oli pettänyt minua vaikka kuinka monen kanssa. Pakkasin kamani ja häivyin. Onneksi mies oli ottanut yksin asuntolainan ja ostanut kämpän. Ei tarvinnut kuin häipyä

Vierailija
59/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palasin työreissusta kotiin, löytyi vessan roskiksesta musta string mallin pikkuhousunsuoja.. itse en moisia käytä eikä vieraitakaan ollut käynyt.. tai siis sellaisia joista minä olisin tiennyt.

Vierailija
60/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tapaus kertoi itse. Toisen tapauksen ulkotakin taskusta löytyi kondomeja, vaikka sellaisia ei ollut käytössä, siis meillä. Käski itse siis noukkia autonavaimet taskustaan ja puolustautui, että oli vasta aikomuksena, eli typeräkin vielä.

Tästä tuli mieleeni kysymys, onko näissä aina kyse useiden vuosien suhteista. Itse olen seurustellut lähes vuoden ja tässä eräänä päivänä tajusin, että minullahan on parissakin käsilaukussa kondomeja, joita olen kantanut mukanani sinkkuaikana. Jos miesystävä löytäisi ne, epäilisiköhän heti pettämisestä?

Suosittelen hävittämään ne kumit HETI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi