Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ihmisiä ovat tuntemanne juristit?

Vierailija
13.01.2019 |

Aion hakea oikikseen, joten kiinnostaa kuulla.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia, en näe mitään kaavaa tuntemissani juristeissa. Toki alalla voi tehdä monenlaista hommaa ja omat tuntemani on liike-elämästä, ei ihmisten puolustajia lakisaleista.

Tekoäly tekee jo nyt paljon sitä avustavaa hommaa, joten kannattanee erikoistua nopeasti johonkin tiettyy alaan.

Vierailija
102/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihi.maksattaa kaiken toisilla.alkohilisti.minä minä minä.ei kuuntele toisia ollenkaan.hyvä koulussa.kieroilia.

ahne.ihan ok ryyppyseuraa kunhan pitää huolen ettei tarjoa yhtään mitään hänelle.ei koskaan kutsu kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sanotaan että oikikseen hakeutuvat lahjakkaat ihmiset, joilla ei ole kuitenkaan mitään tiettyä erityislahjakkuutta. Pitää mielestäni hyvin paikkansa

Vierailija
104/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia keskiluokkaisia valkokaulusduunareita 

Vierailija
105/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein sanotaan että oikikseen hakeutuvat lahjakkaat ihmiset, joilla ei ole kuitenkaan mitään tiettyä erityislahjakkuutta. Pitää mielestäni hyvin paikkansa

Oikeastaan kyllä. Minä tunnen kaksi. He ovat ihan ok - kaikin puolin. Fiksuja ja mukavia. Sen sijaan mitään diipimpiä levelejä heissä ei ole. Joka kerta jos kaveripiirissä keskustelu syvenee, nämä tyypit sekä hämmentyvät että kiusaantuvat; mennään selkeästi mukavuusalueen ulkopuolelle. He ovat - no - ihmisinä vähän tylsiä.

Vierailija
106/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirin naisjuristi: älykäs, järkevä, vastuullinen, luotettava, vaatimaton, rohkea. 

Miesserkku: tavallinen mies, varmaan hoitaa työnsä hyvin, en tunne kovin hyvin. 

Vierailija
107/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkastinen, sosiaalisesti erittäin kömpelö.

Vierailija
108/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä joka lähtöön. Itse olen juristi, joten juristeja on kavereina ja työkavereina yllinkyllin.

Mun paras kaveri on, hyvin miellyttävä ja tykätty, sekoilee riittävästi ettei tule tylsää, ei tuo itseään esille

Vierailija
109/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppoja

Nää +50v juristimiehet kyllä pitkälti tuntuu olevan. Moni myös uskoton.

Naiset ja nuoremmat taas moninaisempia joukko, yhteistä ehkä kyky harkita sanojaan ja artikuloida sanat selvästi. 

Vierailija
110/110 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asianajaja: narsisti.

Oikeustieteen professori: narsisti.

Taidetaan tuntea samat tyypit.