Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen ja juon siksi nyt kaljaa

Vierailija
13.01.2019 |

Kysy tai liity seuraani.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ei ilmeisesti tarvitse olla huomenna työkunnossa? Vai onko tuo mielestäsi pieni määrä? Tosin voihan lava kaljaa olla jollekin vasta yksi yksikkö olutta.

Ei.

Eikä tästä humalaan tule. Kuudesta oluesta.

ap

Kahdeksan yhteensä (avasin toisen, kuusi jäljellä... tai sitten muistan tai tajusin väärin, sama kai se). Mutta jos ei ole duunia, niin anna palaa vaan. Toivottavasti vähän helpottaa, enkä edes vttuile.

Muistit oikein.

En vain sanonut montako juon. Nyt näyttää, että 4-6 olisi oikea määrä. Itkin, surin, eikä tämä yksinäisyys poistu. Miksi siis juoda kaikkia?

ap

No etpä sanonutkaan. Syyllistyin olettamiseen. Onko tuo yksinäisyytesi seuran kaipuuta vai enemmänkin sitä, että jos edes joku ymmärtäisi?

Jos sanon, että jo kysymyksesi oli kuukauteni paras hetki, niin vastaako se kysymykseesi?

Vastaan oikeinkin. Se on molempia. Se on myös sitä, että olisi joku, joka ymmärtäisi ja olisi tukena. Joku joka välittäisi ja jota välittäisin takaisin.

ap

No sitä osaa kysyä, mitä on itse vailla. Tosin seuraa on itselläni lähes ympärivuorokautisesti, mutta siitä seurasta ei ole tuoksi, mitä kuvailit. Voi meitä.

Kuulostaa pahalta. Itse jos olisin jonkun seurana niin pyrkisin olemaan noita mitä mainitsin. 

ap

Ei ole paha rasti - tämä seura on alle puoltoistametristä, niin on vähän eri asia.

Aaa. Ymmärsin. 

Yrittää varmaan parhaansa.

ap

Vierailija
62/69 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imisitkö 30€ karvaisia palleja ja saisko samaan rahaa panna sua peppureikään ilman kumia?

No mikä ettei. Ei tartte ees maksaa.

Keijo 55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen koriin mahtuu 24 ystävää.

Vierailija
64/69 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakeli kun oon ensikertaa tipattomalla. Ajattelin nyt elämäni puolessa välissä pitää tipattoman niin tiedän jotain miltä tuntuu olla alkoholitta kuukauden verran. Olen tehnyt omaa olutta varastoon ja odottelen että kypsyy helmikuuhun. Helkkari että tekee välillä mieli olutta.

Mitään muuta alkoholia en juo.

Kipeetä tekee nää alotukset.

Vierailija
65/69 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin juon kaljaa, mutta en ole enää yksinäinen, koska kaljan juomisen avulla olen saanut kavereita :)

Tällä hetkellä kylläkin juon yksin, sekin on mukavaa välillä.

Vierailija
66/69 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä pitää aaveen yksinäisten kokoontuminen ja ryyppäjäiset, voisi itkeä, valittaa ja kohtalon toverit pitäisivät hiuksista oksentaessa ettei ne sotkeennu.

Eiköhän pidetä:) täälläkin olisi yksi 30+ mies tulossa!

Vierailija
67/69 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Il Grande Silenzio

Vierailija
68/69 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Il Grande Silenzio

Klaus Kinski on hyvä näyttelijämme.

ap

Vierailija
69/69 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi olutta. Kaksi kyyneltä. Sama yksinäisyys.

Miksi olen näin?

Kiitos seurasta.

ap