Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?

Vierailija
12.01.2019 |

– Tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet. Se herättää kysymyksiä: minkälainen kysyntä ja tarjonta tutkitussa deittipalvelussa kohtaa? Ja voikohan tulosta yleistää?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005798337.html

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihna selvää laskelmointia: tuossa on varakas 50-kymppinen mies, kymmenen vuotta ja kenties potkaisee tyhjää. Kestän kyllä kymmenen vuotta jaettua yltäkyläisyyttä, sitten se on kaikki minun.

Vierailija
2/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihna selvää laskelmointia: tuossa on varakas 50-kymppinen mies, kymmenen vuotta ja kenties potkaisee tyhjää. Kestän kyllä kymmenen vuotta jaettua yltäkyläisyyttä, sitten se on kaikki minun.

No tuo ei ainakaan ole paha sille miehellekään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on sellainen biologinen yksinkertainen asia kuin että 50v mies pystyy saamaan lapsia ja kun tuossa iässä on tod.näk. rahaa ja asema (jos niitä on ylipäätään tullakseen niin ne ovat tuohon mennessä) ja sitä kautta pystyy sekä saamaan että elättämään lapsia.

Vaikka kylmältä kuulostaakin, niin tuon ikäinen nainen saa lapsia lähinnä adoptoimalla. Toisaalta, nuorten naisten vetovoima on paljon suurempi kuin yhdenkään 5kymppisen miehen, eli naisillakin on oma karkkikauppa-ikänsä, se on vain aikaisemmin.

Vierailija
4/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti aamusta alkoi tämä miehen pilkka ja vähättely.

Häpeällistä.

Vierailija
5/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sitten et ole onnistunut saamaan itsellesi nuorta naista?

Vierailija
6/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä, että naiset ovat laskelmoivia. Tuossa iässä (50 ikävuoden luona) miehestä hyötyy maksimaalisesti, eli on hyvä työ, velat maksettu, oma kämppä yms. eikä vielä ole rupsahtanut liian pahasti. Nainen pääsee vaikka kotirouvaksi tuollaiselle miehelle.

Miehet taas eivät ole laskelmoivia, vaan ottavat (jos voisivat saada) sen teiniunelmansa (eli parikymppisen naisen), joka yksinkertaisesti näyttää hyvältä ja jota on kiva lemmiskellä.

Vierailija
7/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä, että naiset ovat laskelmoivia. Tuossa iässä (50 ikävuoden luona) miehestä hyötyy maksimaalisesti, eli on hyvä työ, velat maksettu, oma kämppä yms. eikä vielä ole rupsahtanut liian pahasti. Nainen pääsee vaikka kotirouvaksi tuollaiselle miehelle.

Miehet taas eivät ole laskelmoivia, vaan ottavat (jos voisivat saada) sen teiniunelmansa (eli parikymppisen naisen), joka yksinkertaisesti näyttää hyvältä ja jota on kiva lemmiskellä.

Miehet taas eivät ole laskelmoivia 😀😀😀😀😀. Tämä itseironian puute on uskomatonta.... Ei ihme ettei flaksi käy.

Vierailija
8/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisten miesten testosteronitaso on tutkimusten mukaan laskenut vuoden -86 jälkeen syntyneillä 25% verrattuna aikaisempiin sukupolviin eli ehkä ne naiset haluavat oikeita miehiä.

Vierailija
9/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisten miesten testosteronitaso on tutkimusten mukaan laskenut vuoden -86 jälkeen syntyneillä 25% verrattuna aikaisempiin sukupolviin eli ehkä ne naiset haluavat oikeita miehiä.

Ilmankos ma mut jyrää

Mikähän sitten suomalaisilla naisilla on laskenut, kun ulkomaisille komistuksille näyttäisi kelpaavan vain pikkutytöt?

Suomalaisnaisten paino on noussut, en tiedä, mikä olisi laskenut. ÄO?

Pikkutytöt on kulttuurijuttu. Sitä ei voi arvostella.

Vierailija
10/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan oman tyttären ikäisen kanssa voisi olla ollenkaan kymmenen vuoden päästä, enkä nyt.

Hyi.

T: 40v Jantteri

Vierailija
11/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä nyt menisin deittimarkkinoille, niin ilman muuta etsisin viisikymppistä miestä itselleni.

Vierailija
12/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa tehty tutkimus, sosiaaliturva on siinä maassa sen verran matala että elättäjä etsitään muualta.

Vierailija
13/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä nyt menisin deittimarkkinoille, niin ilman muuta etsisin viisikymppistä miestä itselleni.

Olet ilmeisesti itsekin 50 v. tai vanhempi 🙄

Vierailija
14/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suomalainenkin  menestynyt 50v saa naista. Tuon olen nähnyt monta kertaa. Surkimuksia löytyy joka ikäluokasta.

Tuota aasialaisten naisten voittoa ihmettelen. luetaanko tuohon latinotkin?

Vierailija
15/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvalloissa tehty tutkimus, sosiaaliturva on siinä maassa sen verran matala että elättäjä etsitään muualta.

Oksetus.

Vierailija
16/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se suomalainenkin  menestynyt 50v saa naista. Tuon olen nähnyt monta kertaa. Surkimuksia löytyy joka ikäluokasta.

Saa naista... siinähän hieno asenne.

Vierailija
17/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti itsekin 50 v. tai vanhempi 🙄

Juu, niin olen. Tuskin olisin ainoa sen ikäinen parisuhdetta etsivä.

Vierailija
18/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko sinä nyt parisuhteista vai seksisuhteista?

Vierailija
19/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen mies on viiskymppinen max 10 vuotta. Sen jälkeen se on kuusikymppinen. Siinä mietittävää "nuorille naisille".

Vierailija
20/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta eihän ne naisia ole vaan tyttösiä. Oman tyttären ikäisiä.

En oikein ymmärrä ideaa. Mitä oma tytärkin sanoisi että: "kato tunnen ton meidän koulusta".

Luulisi että mies arvokkaasti osaisi olla oman ikänsä kanssa. Eihän tuon ikäisten kanssa kykene edes älykkääseen keskusteluun. Siis edes vaikka ovat yliopistossa niin ovat todella yksinkertaisia maailmankatsomukseltaan ja miehet vasta ovatkin ihan lapiopäitä. Menee pitkään kunnes aivot kehittyvät siihen mittaan että näkee asioita monipuolisemmin. Nuorissa ymmärrän mustavalkoisuuden ja lapselliset ideologian ihailut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi