50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?
– Tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet. Se herättää kysymyksiä: minkälainen kysyntä ja tarjonta tutkitussa deittipalvelussa kohtaa? Ja voikohan tulosta yleistää?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005798337.html
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppinen mies on viiskymppinen max 10 vuotta. Sen jälkeen se on kuusikymppinen. Siinä mietittävää "nuorille naisille".
nuori nainen + 10 vuotta, ei ole enäå niin nuori
Vaikka nainen olisi nelikymppinen tuossa vaiheessa hän on kuusikymppisen mieheen verrattuna nuori. Parhaassa iässä.
No jaa. Ninistöllä ja runotytöllä on ikäeroa 29v. Mikä minä olen saniomaan kenellekään kuka kenenkin kanssa on jollei lakia rikota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisten miesten testosteronitaso on tutkimusten mukaan laskenut vuoden -86 jälkeen syntyneillä 25% verrattuna aikaisempiin sukupolviin eli ehkä ne naiset haluavat oikeita miehiä.
Heh heh. Se testosteroni tasot laskee iän myötä. Eli 50-ukoilla on vielä alemmat tasot kuin nuoremmilla. LOL. Vanhoja mummeleita on enemmän kuin ukkoja, joten 50 v ukollr näitä mummoja riittää.
nykyisillä 50 vuotiailla on korkeammat tesstosteroninasot kuin nykyisillä 20 vuotiailla
Höpsis..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisten miesten testosteronitaso on tutkimusten mukaan laskenut vuoden -86 jälkeen syntyneillä 25% verrattuna aikaisempiin sukupolviin eli ehkä ne naiset haluavat oikeita miehiä.
Heh heh. Se testosteroni tasot laskee iän myötä. Eli 50-ukoilla on vielä alemmat tasot kuin nuoremmilla. LOL. Vanhoja mummeleita on enemmän kuin ukkoja, joten 50 v ukollr näitä mummoja riittää.
nykyisillä 50 vuotiailla on korkeammat tesstosteroninasot kuin nykyisillä 20 vuotiailla
Höpö höpö . Testotasot ovat laskeneet kaikilla ikäryhmille yleisesti. 60 v ukoilla on 16%alemmat 2002 kuin 1980-luvulla. Taso laskee 30v jälkeen ja 50vllä on 25%alhaisemmat. Miehillä kun on tavallaan vaihdevuodet, muttei ne itse sitä näköjään usko.
En ymmärrä miksi tästä samasta hölmöstä väitteestä tehdään jatkuvasti uusia keskusteluja. Onko siellä ruudun takana joku koskematon 42-vuotias vakuuttelemassa itselleen että vielä on aikaa tissutella yksikseen ja länkyttää Vauvalla. No ei ole enää aikaa. Nyt on viimeiset hetket mennä sieltä ulos.
Huomaa että yksikään ei vaivautunut lukemaan alkuperäistä tutkimusta. Hieman oli mutkat vedetty suoriksi, ei niin yllättäen, tuossa is tulkinnassa. Ja kansaan menee ihan täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppinen mies on viiskymppinen max 10 vuotta. Sen jälkeen se on kuusikymppinen. Siinä mietittävää "nuorille naisille".
Vaikka nainen olisi nelikymppinen tuossa vaiheessa hän on kuusikymppisen mieheen verrattuna nuori. Parhaassa iässä.
No jaa. Ninistöllä ja runotytöllä on ikäeroa 29v. Mikä minä olen saniomaan kenellekään kuka kenenkin kanssa on jollei lakia rikota.
Muutama vuosi sitten Sale oli vielä kuosissaan, mutta onhan se ikäero irvokkaan näköinen nyt. Vanha äijän käppänä ja hehkeä 40 v äiti. Ei lapsiperhe-elämä selkeästi sovi vanhuksille.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tästä samasta hölmöstä väitteestä tehdään jatkuvasti uusia keskusteluja. Onko siellä ruudun takana joku koskematon 42-vuotias vakuuttelemassa itselleen että vielä on aikaa tissutella yksikseen ja länkyttää Vauvalla. No ei ole enää aikaa. Nyt on viimeiset hetket mennä sieltä ulos.
Sanoisin että 8 vuoden päästä peli on menetetty :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis..
Kyllä tuo likimain on totta. valitettavasti
Kyllä salilla tuo testojen lasku on nähty. Nuoret miehet nostaa samoilla painoilla tyttöjen kanssa. Tämä on totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 8 vuoden päästä peli on menetetty :D
Kahdeksan vuoden päästä tyyppi hämmästyy itsekin sitä ettei ikä ole pelkkä numero. Ja sitten harmittaa kaikki 100 000 viestiä av:lle jotka viimeisestä kahdeksasta vuodesta on jäänyt käteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä salilla tuo testojen lasku on nähty. Nuoret miehet nostaa samoilla painoilla tyttöjen kanssa. Tämä on totta
Ketään ei kiinnosta saliäijien horinat, kun tietämystä kuntoilusta on noinkin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se suomalainenkin menestynyt 50v saa naista. Tuon olen nähnyt monta kertaa. Surkimuksia löytyy joka ikäluokasta.
Tuota aasialaisten naisten voittoa ihmettelen. luetaanko tuohon latinotkin?
Mitä ihmeellistä siinä aasialaisten naisten voitossa on? Heillähän on arvot ja ulkonäkö kohdallaan. En keksi yhtäkään syytä, miksi länsimaisen naisen pitäisi voittaa.
Paremmat muodot ja kauniimmat silmät suomalaisella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ksi se testoista riipu vaan 10 vuoden pelaamisesta, jona aikana ne tytöt on käyneet jo salilla. Oma sukulainen aloitti seiskalla jollei aikaisemmin.
Haha, tähän deittisivuston "tutkimukseen" te jaksatte vedota.
Juuri kukaan nainen ei halua keski-ikäistä tai sen ylittänyttä miestä, ellei itse ole saman ikäinen tai vanhempi (ja silloinkin jos voi valita, 20-30 vuotias kyllä maistuisi useimmille). Jos nuori nainen varta vasten etsii isänsä ikäistä miestä, etsii hän rahapussia. Se toki hänelle suotakoon.
Juuri oli tehty oikea tutkimus siitä, kuinka miehen sperman laatu heikkenee selvästi 35-ikävuodesta eteenpäin (eli jo aika nuorena). Jos nainen haluaa terveen lapsen, jonka isä on elossa sinne asti että tämä on kasvanut itsenäiseksi, ei kannata katsella 35+ miehiä.
Ilmeisesti ne aasialaisneidot haluavat niitä vakavaraisia 50-vuotiaita länsimaisia miehiä ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ihna selvää laskelmointia: tuossa on varakas 50-kymppinen mies, kymmenen vuotta ja kenties potkaisee tyhjää. Kestän kyllä kymmenen vuotta jaettua yltäkyläisyyttä, sitten se on kaikki minun.
Todella harva kuolee 60-vuotiaana. Tosin jos mies on 50-kymppinen, silloin aikaa ei liene enää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ihna selvää laskelmointia: tuossa on varakas 50-kymppinen mies, kymmenen vuotta ja kenties potkaisee tyhjää. Kestän kyllä kymmenen vuotta jaettua yltäkyläisyyttä, sitten se on kaikki minun.
- Avioehtoa ilman en menisi naimisiin. Olen köyhähkö nainen, enkä toisten rahojen perässä.
- Harva viisikymppinen onneksi kuolee kymmenessä vuodessa.
- Itseäni kiehtoo viisikymppisissä miehissä elämänkokemus ja itsensä kanssa sinut oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten Sale oli vielä kuosissaan, mutta onhan se ikäero irvokkaan näköinen nyt. Vanha äijän käppänä ja hehkeä 40 v äiti. Ei lapsiperhe-elämä selkeästi sovi vanhuksille.
he nauttivat toisistaan minkä nauttivat ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos ma mut jyrää
Syöttäkää kantapojille enemmän soijaa ja kauraa, niissä on paljon estrogeeniä.
Lisäksi vegaani ruokavalio, vähintään kasvisruokaa vain.
Muistakaa myös kasvattaa feminiinisiin arvoihin ja torukaa, jos tykkäävät riehua ja riekkua.
Pyssy- ja autoleikit on nounou.
Ehdottomasti ainoaksi kasvattajaksi yh-äiti tai homopari.
Soijaa en syö, kauraa puurossa ja leivässä. Torua riehumisesta, miksi? Jos kohtelee toisia huonosti, siitä pitää torua.
Pyssyleikit nou? No johan on kumma, itsekin tykkään ampumisesta, ja olen feministi. Feminismi ei tarkoita vihreyttä eikä asevastaisuutta. Etkö tosiaan käsitä, ettei ole yhtä feminismiä ja yhtä tapaa olla feministi?
Molempien vanhempien syytä olla lapsen elämässä mukana. Homopari voi kasvattaa terveen lapsen tai olla kasvattamatta. Eri asioista kiinni kuin homoudesta kasvatus.
Mutta kun se vanha äijä rapistuu nopeammin kuin nuori ja keski-ikäinen. Eli ero vaan kasvaa.