Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinkkuystävä uhka parisuhteelle

Vierailija
12.01.2019 |

Nuoruudessani minulla oli ystävä, jonka mieheen myös tutustuin. Myöhemmin tämä mies kietaisi käden hartioilleni ja tämän asian kerroin puolisolle hänen kysyessä, onko ukko.. koskaan minuun koskenut.
Kerroin asian just niinkuin se oli. Asia ei edennyt mitenkään, koska minä en halunnut enkä koskaan puuttuisi toisten suhteisiin.
Juttu jatkui niin, että vaimo luuli muutakin ehkä minun suhteen tai muiden naisten suhteen ja petti puolisoaan kerran. Kerrasta tulikin raskaus ja nainen teki abortin, koska tiesi lapsen isän. Aviomies olisi luultavasti lapsen halunnut niin kauan , kun luuli itse olevansa isä.
Tarina jatkui niin, että kiukuspäissään nainen kertoi pettämisensä ja luultavasti senkin, että vieraalla oli isompi.
Seurasi syyttelyä, masennusta ja ero. Meidänkin välit katkesi.
Vuosia myöhemmmin näin tämän naisen sattumalta. Oli sairaseläkkeellä mielenterveysongelmien vuoksi, asui yksi ja näytti sairaalta tai alkoholisoituneelta.
Kertokaa nyt jotakin. Olisiko minun alunperin pitänyt valehdella, ettei ukkonsa ollut mitään yrittänytkään? Tavattiin 2 työpaikassa, jossa olin tuolloin ja hän oli töissä samassa talossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä valehdella, jos kysytään. Kaikkea ei tarvitse kertoa, mutta kysyttäessä voi vastata ehkä. Tosin siinäkin pitää käyttää maalaisjärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla