50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?
– Tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet. Se herättää kysymyksiä: minkälainen kysyntä ja tarjonta tutkitussa deittipalvelussa kohtaa? Ja voikohan tulosta yleistää?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005798337.html
Kommentit (67)
Andropaussinen mies on ilkeä. En suosittele kuin samanikäiselle naiselle, joka osaa antaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se suomalainenkin menestynyt 50v saa naista. Tuon olen nähnyt monta kertaa. Surkimuksia löytyy joka ikäluokasta.
Tuota aasialaisten naisten voittoa ihmettelen. luetaanko tuohon latinotkin?
Toisaalta eihän ne naisia ole vaan tyttösiä. Oman tyttären ikäisiä.
En oikein ymmärrä ideaa. Mitä oma tytärkin sanoisi että: "kato tunnen ton meidän koulusta".
Luulisi että mies arvokkaasti osaisi olla oman ikänsä kanssa. Eihän tuon ikäisten kanssa kykene edes älykkääseen keskusteluun. Siis edes vaikka ovat yliopistossa niin ovat todella yksinkertaisia maailmankatsomukseltaan ja miehet vasta ovatkin ihan lapiopäitä. Menee pitkään kunnes aivot kehittyvät siihen mittaan että näkee asioita monipuolisemmin. Nuorissa ymmärrän mustavalkoisuuden ja lapselliset ideologian ihailut.
No jos noin ajattelet niin ei sitten sinulle mitään. Voi se ajatella kaikista naisista samoin. Ei iskälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se suomalainenkin menestynyt 50v saa naista. Tuon olen nähnyt monta kertaa. Surkimuksia löytyy joka ikäluokasta.
En oikein ymmärrä ideaa. Mitä oma tytärkin sanoisi että: "kato tunnen ton meidän koulusta".
Luulisi että mies arvokkaasti osaisi olla oman ikänsä kanssa. Eihän tuon ikäisten kanssa kykene edes älykkääseen keskusteluun. Siis edes vaikka ovat yliopistossa niin ovat todella yksinkertaisia maailmankatsomukseltaan ja miehet vasta ovatkin ihan lapiopäitä. Menee pitkään kunnes aivot kehittyvät siihen mittaan että näkee asioita monipuolisemmin. Nuorissa ymmärrän mustavalkoisuuden ja lapselliset ideologian ihailut.
Tuo on totta. Vasta kolmekymppinen nainen yleensä alkaa tajuamaan asioista jotain, vaikka koulutusta olisi taustalla. Se on jännä juttu miten pitkään ihminen kehittyy henkisesti.
Miehillä menee pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. Vasta kolmekymppinen nainen yleensä alkaa tajuamaan asioista jotain, vaikka koulutusta olisi taustalla. Se on jännä juttu miten pitkään ihminen kehittyy henkisesti.
Miehillä menee pidempään.
Niin 50v
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä aasialaisten naisten voitossa on? Heillähän on arvot ja ulkonäkö kohdallaan. En keksi yhtäkään syytä, miksi länsimaisen naisen pitäisi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisten miesten testosteronitaso on tutkimusten mukaan laskenut vuoden -86 jälkeen syntyneillä 25% verrattuna aikaisempiin sukupolviin eli ehkä ne naiset haluavat oikeita miehiä.
Kuinkahan paljon 50 v. miehen testosteronitaso on laskenut? 🙄
Haluaisin sen verran nuoremman, hyväkuntoisen miehen, että jaksaa mun tahdissa ja on kyvykäs parisuhteeseen. Kaikenikäisiä on ollut "tarjolla", eniten vähän turhankin nuoria...
t. vähän alle viiskymppinen nainen
Justiinsa.. Harva nuori nainen kiinnostuu 20-30v. vanhemmasta miehestä. Mä olen ollut suhteessa omaa ikäluokkaa olevan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisten miesten testosteronitaso on tutkimusten mukaan laskenut vuoden -86 jälkeen syntyneillä 25% verrattuna aikaisempiin sukupolviin eli ehkä ne naiset haluavat oikeita miehiä.
Heh heh. Se testosteroni tasot laskee iän myötä. Eli 50-ukoilla on vielä alemmat tasot kuin nuoremmilla. LOL. Vanhoja mummeleita on enemmän kuin ukkoja, joten 50 v ukollr näitä mummoja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ihna selvää laskelmointia: tuossa on varakas 50-kymppinen mies, kymmenen vuotta ja kenties potkaisee tyhjää. Kestän kyllä kymmenen vuotta jaettua yltäkyläisyyttä, sitten se on kaikki minun.
Nykyisill elinajanodotteilla 30 vuotta ennen kuin potkaisee tyhjää
Muistan kun olin vähän yli parikymppinen ja netti oli sekä messanger oli juuri tullut.
Hirveästi nuoria tyttöjä yritti tulla kylään ja ehdotteli juopotteluja.
Olin miehenä jo tuolloin sitä mieltä että ei nuorten tyttöjen paikka ole parikymppisen miehen luona.
Minulla näet oli omia pikkusiskoja siihen aikaan ja saman ikäisiä 14-16-vuotiaita. Jopa 18-vuotiaille sanoin että ei kiitos ja ei sellainen ole soveliasta.
En ole edes uskovaisesta perheestä vaan täysin rationaalisesta ateistisesta taustasta. Nyt nelikymppisenä näen parikymppiset naiset ihan samalla tavalla. Ovat ihan fiksuja, mutta se henkinen taso on todella taimen tasolla. Ei sellaisen kanssa löydä aikuista yhteyttä. Ja jos seksistä puhutaan niin kykenen seksiin ihan yksinkin ilman että käytän alempaa kehitystasoa masturbaationi alustana. Se ei tuntuisi oikealle.
Mielestäni se olisi vain hyväksikäyttöä ja tosiaan on minulla on nyt omia lapsiakin ja en toivo että heitä kukaan lähentelee tai käyttää hyväksi tarjoamalla viinaa yms.
Enemmän tekisi mieli käydä huitomassa mailalla näitä hyypiöitä, jotka toimivat täysin edesvastuuttomasti ja käyttävät eri kehitystasoja hyväkseen.
Haluan olla oman elämäni elokuvan päähenkilö, en roisto, nilkki, paskiainen.
Minulla on ollut aina selkeä näkemys hyvyydestä ja siitä millainen haluan olla ja elän sen mukaisesti. Tätä ihannetta en ole koskaan kadottanut, vaikka ikää tulee.
Pitää aina ajatella että vaikka ne tytöt olisi kovasti tulleet kylään ja ovat kiinnostuneita kypsästä miehestä, niin myöhemmin he katuisivat sitä ja tuntisivat itsensä hölmöksi.
Pitää vähän ajatella muitakin ihmisinä eikä seksileluina.
Kiitos kaikille tästä keskustelusta. Tajusin juuri että olen tosi hyvä ihminen ja näytän sen tänään taas lapsilleni.
Hyvää viikonloppua kaikille.
T: 40v perheenisä
Naiset käyvät putsaamassa 5kymppisen miehen rahoista. Mies välittää enemmän satunnaisesta onnenonkijasta kuin omista lapsistaan, joten antaa rahansa mieluusti muutaman vuoden tunteneelle naiselle. Tai kuvittelee jopa ettei nainen vie kaikkea mitä pystyy kun mies menee heikkoon kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Se testosteroni tasot laskee iän myötä. Eli 50-ukoilla on vielä alemmat tasot kuin nuoremmilla. LOL. Vanhoja mummeleita on enemmän kuin ukkoja, joten 50 v ukollr näitä mummoja riittää.
Ei kyllä pidä paikkaansa ainakaan kuntosallilla käyneillä. Huono elämää viettäneillä voi pitää. Tuo tässä on huolestuttavaa jos nuorilla automaattisesti on noin huonot testot, niin 50v ovat impotentteja.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin vähän yli parikymppinen ja netti oli sekä messanger oli juuri tullut.
Olin miehenä jo tuolloin sitä mieltä että ei nuorten tyttöjen paikka ole parikymppisen miehen luona.
Minulla näet oli omia pikkusiskoja siihen aikaan ja saman ikäisiä 14-16-vuotiaita. Jopa 18-vuotiaille sanoin että ei kiitos ja ei sellainen ole soveliasta.
En ole edes uskovaisesta perheestä vaan täysin rationaalisesta ateistisesta taustasta. Nyt nelikymppisenä näen parikymppiset naiset ihan samalla tavalla. Ovat ihan fiksuja, mutta se henkinen taso on todella taimen tasolla. Ei sellaisen kanssa löydä aikuista yhteyttä. Ja jos seksistä puhutaan niin kykenen seksiin ihan yksinkin ilman että käytän alempaa kehitystasoa masturbaationi alustana. Se ei tuntuisi oikealle.
Mielestäni se olisi vain hyväksikäyttöä ja tosiaan on minulla on nyt omia lapsiakin ja en toivo että heitä kukaan lähentelee tai käyttää hyväksi tarjoamalla viinaa yms.
Enemmän tekisi mieli käydä huitomassa mailalla näitä hyypiöitä, jotka toimivat täysin edesvastuuttomasti ja käyttävät eri kehitystasoja hyväkseen.
Minulla on ollut aina selkeä näkemys hyvyydestä ja siitä millainen haluan olla ja elän sen mukaisesti. Tätä ihannetta en ole koskaan kadottanut, vaikka ikää tulee.
Pitää aina ajatella että vaikka ne tytöt olisi kovasti tulleet kylään ja ovat kiinnostuneita kypsästä miehestä, niin myöhemmin he katuisivat sitä ja tuntisivat itsensä hölmöksi.
Kiitos kaikille tästä keskustelusta. Tajusin juuri että olen tosi hyvä ihminen ja näytän sen tänään taas lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppinen mies on viiskymppinen max 10 vuotta. Sen jälkeen se on kuusikymppinen. Siinä mietittävää "nuorille naisille".
nuori nainen + 10 vuotta, ei ole enäå niin nuori
Vierailija kirjoitti:
No itse en 50v ikäsenä ole katsomassa 20v tyttöjä, mutta ymmärrän niitä jotka ovat. Itse katson luokkaa 35-50 naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppinen mies on viiskymppinen max 10 vuotta. Sen jälkeen se on kuusikymppinen. Siinä mietittävää "nuorille naisille".
nuori nainen + 10 vuotta, ei ole enäå niin nuori
Vaikka nainen olisi nelikymppinen tuossa vaiheessa hän on kuusikymppisen mieheen verrattuna nuori. Parhaassa iässä.
Naiset pitää itsestään parempaa huolta kuin miehet. Niinpä 50 v ikään mennessä iso osa miehistä on poistanut itsensä deittailukelpoisuudesta kuolemalla, alkoholisoitumalla, ränsistymällä, mt-ongelmilla, työttömyydellä..Niinpä niille vähille paremmin säilyneille on kysyntää. Kyse ei ole paremmasta kysynnästä vaan huonosta tarjonnasta.
Sitä paitsi 50 v on jo rupsahtanut. Kaljuuntuminen kiihtynyt, iho menettänyt kimmoisuuttaan, ikänäkö vaivaa, hampaat tippuu ja kalu ei kovenee kunnolla. Tämä tapahtuu kaikille ja on osa luonnollista ikääntymistä mille ei mikään Urheilu määrä mitään voi. Mistä tiedän? Minulla on 50 v mies ja itse olen vanhempi. Mikäli ei oltaisi oltu yhdessä 30 v , vaihtaisin nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nykyisillä 50 vuotiailla on korkeammat tesstosteroninasot kuin nykyisillä 20 vuotiailla
Miten sen sitten pitäisi olla