Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset oikeasti alkaneet inhota lisääntymistä

Vierailija
10.01.2019 |

ja myös kammota lapsiperheitä, äitiyttä, vanhemmuutta? Onko suunta todella tämä, että vanha perheinstituutio kuvottaa?

Kommentit (353)

Vierailija
341/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokainen lapsentekoikäinen sukulainen (n.30) on pienten lapsien vanhempi.

Taustaa: ei olla vasemmistoa on koulutus on perintöä on käsitys Suomesta ja uskonnosta.

Ei olla les.taadiolaisiakaan.

Ei meitä kiinnosta mitkään uhkakuvanne, maailma einteille koskaan olisikaan valmis mihinkään. Silti perhe säilyy ja rakastavat toisiaan ikuisesti.

Velat haluaa tänne haalia ir.akissta ym. miljoonakertaisesti ihmisiä ketkä sikiää kymmenkeetaisesti täällä keitä ei kiinnosta ympäristöasiat. Kun materian makuun päästy niin se ei kyllä lopu helposti..

Vierailija
342/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tehdä lapsia kärsimään on tyhmintä mitä kuullut.

Oothan tietoinen että se on erittäin pitkälle kasvatuskysymys ja vanhempien välittämisestäkiin kiinni minkä asenteen he oppii ja ovatko onnellisia vai ei. Osaavatko olla. Ja kun välttää huonomman sakin kouluja niin auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taitaakohan olla niin että onnelliset lapsiperheet olis kenties lauantaisaunassa yms.niin eivät ole kiinnostuneet vauvapalstaa lukemaan.

Vierailija
344/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin siinä 30v tienoilla voinut isäksi alkaa, mutta eipä oman ikäistä naista löytynyt joka lapsia olisi halunnut. Nyt 36v ei isäksi tuleminen enää kiinnosta, mun osalta ainakin juna meni jo.

M36

Olisit kyllä ihan sopivassa isäksituloiässä edelleen. Monet ensisynnyttäjät ovat sinun iässäsi, joten edes naisesi ei tarvitsisi olla nuorempi.

Tästä x vuosia, että lapsia haluavan naisen löytää. Ei kiinnosta enää keski-ikäisenä hoitaa pieniä lapsia. Helpompi vaan hyväksyä asia näin ja nauttia muista asioista.

M36

Vierailija
345/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin kun tätä keskustelua lukee ei voi olla miettimättä, että moni ns. vela on ihmisvihaaja. Mistä tuo ihmisviha sitten kumpuaa? Traumaattisista lapsuudenkokemuksista, masennuksesta, syrjäytymisestä? Varmasti on niitäkin, jotka ovat ihan täysjärkisiä, mutta väkisinkin ajattelee että enemmistöllä veloista on jotain vakaviakin traumoja, tunnelukkoja yms. Ja te jotka jätätte lapset tekemättä ilmastonmuutokseen vedoten. Väestökato Suomelle on oikeasti suurempi riski kuin ilmastonmuutos. Suomi kuuluu niihin harvoihin maihin, jotka todennäköisesti hyötyvät ilmastonmuutoksesta, mm. maanviljelyn edellytyksen parenevat. Mutta väestökato johtaa väkisinkin siihen että kehityskulku on kohti banaanivaltiota. Sitäkö te velat haluatte?

Vierailija
346/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisinkin kun tätä keskustelua lukee ei voi olla miettimättä, että moni ns. vela on ihmisvihaaja. Mistä tuo ihmisviha sitten kumpuaa? Traumaattisista lapsuudenkokemuksista, masennuksesta, syrjäytymisestä? Varmasti on niitäkin, jotka ovat ihan täysjärkisiä, mutta väkisinkin ajattelee että enemmistöllä veloista on jotain vakaviakin traumoja, tunnelukkoja yms. Ja te jotka jätätte lapset tekemättä ilmastonmuutokseen vedoten. Väestökato Suomelle on oikeasti suurempi riski kuin ilmastonmuutos. Suomi kuuluu niihin harvoihin maihin, jotka todennäköisesti hyötyvät ilmastonmuutoksesta, mm. maanviljelyn edellytyksen parenevat. Mutta väestökato johtaa väkisinkin siihen että kehityskulku on kohti banaanivaltiota. Sitäkö te velat haluatte?

Sillä(kään) ei ole enää merkitystä.

Vierailija
347/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin siinä 30v tienoilla voinut isäksi alkaa, mutta eipä oman ikäistä naista löytynyt joka lapsia olisi halunnut. Nyt 36v ei isäksi tuleminen enää kiinnosta, mun osalta ainakin juna meni jo.

M36

Olisit kyllä ihan sopivassa isäksituloiässä edelleen. Monet ensisynnyttäjät ovat sinun iässäsi, joten edes naisesi ei tarvitsisi olla nuorempi.

Tästä x vuosia, että lapsia haluavan naisen löytää. Ei kiinnosta enää keski-ikäisenä hoitaa pieniä lapsia. Helpompi vaan hyväksyä asia näin ja nauttia muista asioista.

M36

Mieheni täyttää 36 kohta ja kiistää että se olisi keski-ikää. Hänestä hän on nuori aikuinen.

Vierailija
348/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaattisuus kyllä näkyy kauaksi veloista. Niin rasistista sakkia ovat. Ei tarvii montaa viestiä lukea..Olen aina ihaillut äidiksi päässeiden kiltteyttä ja vilpittömyyttä.Naiseutta.

Tuntuu vain että toiset on syntyneet hyviksi ja toiset pahoiksi..

Vierailija
349/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M36

Mieheni täyttää 36 kohta ja kiistää että se olisi keski-ikää. Hänestä hän on nuori aikuinen.

Eipä se kiistämällä totuus muuksi muutu :D

M36

Vierailija
350/353 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani vela, vaikka olen lapseton. En vain ole koskaan ollut tarpeeksi kiinnostunut lapsista niitä tehdäkseni.

Viimeiset kymmenen vuotta olen kyllä ajatellut, että ei lapsissa taida mitään vikaa olla, mutta äideissä on paljonkin. En missään tapauksessa haluaisi olla äiti. Jokainen äiti puhuu vain lapsistaan, vaikka moni muuta väittää, mutta ei huomaa, mitä oikeasti tekee. Äideillä on myös kummallinen käsitys, että mitkään käytöstavat eivät koske heitä, koska heillä on lapsi matkassa. Tämä ilmenee ravintoloissa, kaupoissa ja julkisissa. Lapsi ei oikeuta etuiluun, kaikkiin paikkoihin ja tavaroihin eikä sopimattomaan käytökseen. Toivon, että muissaa kuin aihe vapaa -keskusteluissa äidit ovat järkeviä. Täällä he huutavat, että kuka teidät vanhana hoitaa ja eläkkeenne maksaa. Puhutte ihmisistä, jotka maksavat lastenne lapsilisät, päiväkodit ja koulut. Miksi tulonsiirrot vain teille ovat oikeutettuja?

Äidit ovat raskaita ihmisiä, vaikka eivät sitä itse huomaa. Ja ehkä se maailma toimii äitien kesken, hyvä niin! Minä pysyn muissa porukoissa!

Vierailija
351/353 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi puhutaan äitiydestä tyyliin, että äiti olisi lasten huoltaja niin hyvässä kuin pahassakin. Voitaisiin mielummin puhua vanhemmuudesta, jossa kaksi aikuista huoltavat lasta yhdessä. Meillä molemmat halusivat lapsia, mutta lasten tultua perheeseemme tunne lapsen tärkeydestä ja ihanuudesta vain syveni. Olemme hyvin onnellisia, että päätimme hankkia lapsia.

Vanhemmat +30 v.

Vierailija
352/353 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M36

Miten 36-vuotias on liian vanha? Äitini sai esikoisensa tuon ikäisenä.

Vierailija
353/353 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M36

Miten 36-vuotias on liian vanha? Äitini sai esikoisensa tuon ikäisenä.

Ei ehkä 36v, mutta kauanko menee, että löytää lasta haluavan naisen ja siihen, että on se lapsi? Ikää sitten 40v helposti. Kyllä se lasta haluava puoliso pitäisi jo olla jos niitä lapsia vielä hankkisi.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi