Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset oikeasti alkaneet inhota lisääntymistä

Vierailija
10.01.2019 |

ja myös kammota lapsiperheitä, äitiyttä, vanhemmuutta? Onko suunta todella tämä, että vanha perheinstituutio kuvottaa?

Kommentit (353)

Vierailija
1/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja onhan sitä vuosikausia (vuosikymmeniä?) sanottu, että jos miehet olisivat äitejä, ei lapsia syntyisi.

Sama homma se on naisillakin, kaikkia ei kotihommat ja kotona vietetty lapsiperheaika kiinnosta.

Vierailija
4/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat nykyään aikuisinakin henkisesti vielä vauvoja itse, niin eihän sellainen omia ala tekemään.

Joutuisi aikuistumaan ja kantamaan vastuuta, iik!

Vierailija
5/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo ihan loogisestikin on suunta - ja myös järkevä suunta. Ihmisessä on enemmän potentiaalia, kun unohdetaan jatkuva sikiäminen. Tämän lisäksi meitä ei tarvits yhtään enempää. Perhe nyt on pelkkää romanttista - ja epäonnistunutta - vouhotusta, rakkaussuhde toiseen yksilöön ei tarvitse geenijatkumoa.

Vierailija
6/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni 16 % suomalaisista ei halua ollenkaan lapsia parin vuoden takaisen Perhebarometrin mukaan. Sinkuista velojen osuus oli 30 %

Yhä useampi kun tajuaa, ettei lasten hankkiminen ja vanhemmuus lisää onnellisuutta, joten on luonnollista, että muut asiat elämässä vievät voiton.

Vierailija
7/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, 30 v. ja en halua lapsia. En halua synnyttää ja pilata kehoani ja kärsiä kaikkia niitä vaivoja joita raskaus tuo. Minua myös ahdistaa ajatus perheestä, jossa on lapsia. Mies riittää hyvin. En halua menettää minuuttani pitkäksi aikaa lasten hoitamiseen. Eli kaiketi inhoan lisääntymistä.

Vierailija
8/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi ainuttakaan järkevää syytä lisääntyä.

Vierailija
9/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaunein ja komein aineisto pariutuu enää. Koneaivot eivät halua ja ovat oikeastaan rumiakin. Jumala rakastaa kauneutta ja aitoa rakkautta älykkyyden sijaan. Jumalan mielestä rakkaus on älykkyyttä.

Vierailija
10/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat nykyään aikuisinakin henkisesti vielä vauvoja itse, niin eihän sellainen omia ala tekemään.

Kannan työssäni (jota rakastan suuresti) isoa vastuuta. Ei lasten hankkiminen tee ihmisestä automaattisesti vastuullista. Typerä ajatus :D

Vierailija
11/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi ainuttakaan järkevää syytä lisääntyä.

No Jumala antaa heidän lisääntyä, jotka ovat naisia ja miehiä, kuten Hän loi. 

Vierailija
12/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä varmasti pelottaa. Pätkätöiden yleistyminen, kovat arvot yhteiskunnassa, tulevaisuuden epävarmuus. Jos minun pitäisi nyt päättää tekisinkö noita kahta poikaani tähän yhteiskuntaan, ratkaisu voisi olla toinen. 

Vierailija
13/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvo romahtanut, olet vain kolikko isossa radassa, kuka nyt jaksaa vielä etsiä elämää ja tehdä uutta tässä paskassa miljonäärien maailmassa?

Maailma on niin yksitoikkoinen ja yksinkertainen nykyään! Masennuin lopullusesti kun olen muutama kerta nähnyt toisen puolen maailmasta, siellä samat HMt ja Mäkkärit.... kulttuurin moninaisuus kadonnut täysin.

Vierailija
14/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minun piti lapsena olla aikuinen alkkis-vanhemmille, joten kyllä haluan vapaata vastuusta ja aikuisuudesta nyt aikuisena.

Vierailija
15/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt myös huomiota, että ateistit ovat konemaisia ihmisiä. TV 7- kanavalla olen huomannut, että uskossa olevat ovat jotenkin elossa ja kauniita iästä huolimatta. 

Vierailija
16/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä kerron miten se on. Kun saat vauvan, saat työantajan vihat niskaasi. Siis jos sinulla on duuni. Jos ei ole duunia, kukaan ei halua palkata sinua enää koska lapsi. Saat työkavereiden vihat niskaasi koska lapsi sairastaa.

Päiväkotiin ei lasta saisi viedä mutta epäsosiaalinen tai ujo ei lapsesta saa tulla. Lapsen pitää olla räväkkä ja kova koska vain koulukiusaajat pärjäävät. Muunlaiset lapset tallotaan ja se on niiden oma vika.

Aikuisena lapsellasi on kovaa, koska suurtyöttömyys, ilmastonmuutos ja vihamielinen yhteiskunta. Uskonlahkojen hyvä veli-verkostot ja korruptio ajavat tavallinen kristityn orjan asemaan. Paha paha Suomi ja maailma.

Siksi suomalainen ei lisäänny, paitsi ne jotkut liikaakin...

Vierailija
17/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, raha, raha. Ura, menestys jne. 

Raamattu kertoo näistä lopun ajoista.

Ihan hyvä, etteivät Jumalattomat lisäännykään.

Vierailija
18/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tule lisääntyä enää. Se on _kaikkien_ parhaaksi. On junalattoman itsekästä elää vanhaa perheenperustamisaikakautta.

Vierailija
19/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä kerron miten se on. Kun saat vauvan, saat työantajan vihat niskaasi. Siis jos sinulla on duuni. Jos ei ole duunia, kukaan ei halua palkata sinua enää koska lapsi. Saat työkavereiden vihat niskaasi koska lapsi sairastaa.

Päiväkotiin ei lasta saisi viedä mutta epäsosiaalinen tai ujo ei lapsesta saa tulla. Lapsen pitää olla räväkkä ja kova koska vain koulukiusaajat pärjäävät. Muunlaiset lapset tallotaan ja se on niiden oma vika.

Aikuisena lapsellasi on kovaa, koska suurtyöttömyys, ilmastonmuutos ja vihamielinen yhteiskunta. Uskonlahkojen hyvä veli-verkostot ja korruptio ajavat tavallinen kristityn orjan asemaan. Paha paha Suomi ja maailma.

Siksi suomalainen ei lisäänny, paitsi ne jotkut liikaakin...

No huh huh!

Toivottavasti suurin osa lapsettomista ei ole sentään noin negatiivisia. Omaa järkeään saa käyttää ja tunteitaan. Sinä olet imenyt kaiken paskan itseesi jostakin? Just!

Vierailija
20/353 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannan työssäni (jota rakastan suuresti) isoa vastuuta. Ei lasten hankkiminen tee ihmisestä automaattisesti vastuullista. Typerä ajatus :D

Juuri näin. Lapsettomuus ei tarkoita kyvyttömyyttä kantaa vastuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän