Ovatko ihmiset oikeasti alkaneet inhota lisääntymistä
ja myös kammota lapsiperheitä, äitiyttä, vanhemmuutta? Onko suunta todella tämä, että vanha perheinstituutio kuvottaa?
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat nykyään aikuisinakin henkisesti vielä vauvoja itse, niin eihän sellainen omia ala tekemään.
Joutuisi aikuistumaan ja kantamaan vastuuta, iik!
Joo, minun piti lapsena olla aikuinen alkkis-vanhemmille, joten kyllä haluan vapaata vastuusta ja aikuisuudesta nyt aikuisena.
Suotakoot se sulle, mutta suurin osa ei ole ollut. Kyseessä vaan semmoinen minä itte ja mun some- syndrooma joka kyllä oikeasti saakin suomalaiset ainakin häviämään tältä pallolta. Tässä maassa siis.
Kiitos. t. sotaveteraanin tytär!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä kerron miten se on. Kun saat vauvan, saat työantajan vihat niskaasi. Siis jos sinulla on duuni. Jos ei ole duunia, kukaan ei halua palkata sinua enää koska lapsi. Saat työkavereiden vihat niskaasi koska lapsi sairastaa.
Päiväkotiin ei lasta saisi viedä mutta epäsosiaalinen tai ujo ei lapsesta saa tulla. Lapsen pitää olla räväkkä ja kova koska vain koulukiusaajat pärjäävät. Muunlaiset lapset tallotaan ja se on niiden oma vika.
Aikuisena lapsellasi on kovaa, koska suurtyöttömyys, ilmastonmuutos ja vihamielinen yhteiskunta. Uskonlahkojen hyvä veli-verkostot ja korruptio ajavat tavallinen kristityn orjan asemaan. Paha paha Suomi ja maailma.
Siksi suomalainen ei lisäänny, paitsi ne jotkut liikaakin...
No huh huh!
Toivottavasti suurin osa lapsettomista ei ole sentään noin negatiivisia. Omaa järkeään saa käyttää ja tunteitaan. Sinä olet imenyt kaiken paskan itseesi jostakin? Just!
Mikä ihme tarve on joidenkin kieltää tosiasiat?
Koska vanhan ajan väistyminen kestää hetken. Kyllä kaikki vielä oppivat uusille tavoille.
Lapsettomana elämisen tulisi olla oletusarvoinen asia, lisääntymiselle pitäisi taas olla jokin todella painava syy. En kylläkään keksi edes yhtä. Oma halu, lisääntymisvietti ja jumalten kehotus ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi ainuttakaan järkevää syytä lisääntyä.
No Jumala antaa heidän lisääntyä, jotka ovat naisia ja miehiä, kuten Hän loi.
Huh. Olen uskossa, mutta ei ole käynyt mielessäkään että en olisi nainen vaikken tahdo lisääntyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat nykyään aikuisinakin henkisesti vielä vauvoja itse, niin eihän sellainen omia ala tekemään.
Joutuisi aikuistumaan ja kantamaan vastuuta, iik!
Joo, minun piti lapsena olla aikuinen alkkis-vanhemmille, joten kyllä haluan vapaata vastuusta ja aikuisuudesta nyt aikuisena.
Suotakoot se sulle, mutta suurin osa ei ole ollut. Kyseessä vaan semmoinen minä itte ja mun some- syndrooma joka kyllä oikeasti saakin suomalaiset ainakin häviämään tältä pallolta. Tässä maassa siis.
Kiitos. t. sotaveteraanin tytär!
Mitä sun faijasi tähän kuuluu? Kai nyt ymmärrät, ettei kyse ole enää mistään suomalaisuudesta tai muustakaan piiperryksestä? Herää! Nuo ovat ihan kivoja muistoja, mutta niillä ei tee mitään tulevaisuudessa. Ne eivät elätä, eikä niiden opeilla enää pärjää.
Sisällötön jenkkikulttuurin sokerikuorrutettu Scheisse ei enää maistu makealta. Ihmiset on alkaneet protestoida: miksi uhrata omat lapset toivottomana häämöttävälle tulevaisuudelle?
Jos teet töitä, joudut tekemään niitä liikaa, niin että rappioidut henkisesti ja fyysisesti. Ympäröivä maailma on uhkia täynnä: jos et joudu raiskatuksi, voidaan identiteettisi ja luottokorttitietosi varastaa netistä, hybridivaikuttaminen on käsityskyvyllesi liikaa, politiikot ahneita tyrkkyjä tai häikäilemättömiä gryndereitä, asuminen on niin kallista ettei kahdella hyvin tpimeentulevalla ole varaa ostaa omaa kotia Helsingistä ilman perintöä, koska korkeat vuokrat estävät säästämisen, vuokraa maksat tuplaten.. Rajat vuotavat, maailman ongelmilta ei välty missään, naisen euro ja paikka, syrjäytyminen, huumeet, poliisien kädettömyys. Jatkuva kilpailu koulussa, yo-kirjoituksissa, opintopaikasta, pärjääminen henkisesti ja taloudellisesti vaativien opintojen keskellä, sairaanhoidon tylytys, työpaikoista kilpailu, yt-neuvottelut, jatkuvat muutot työn perässä, organisaatiouudistukset, ylitäydet päiväkodit. Vanhustenhoidon järkyttävä tilanne.
Lapsia tähän maailmaan? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomana elämisen tulisi olla oletusarvoinen asia, lisääntymiselle pitäisi taas olla jokin todella painava syy. En kylläkään keksi edes yhtä. Oma halu, lisääntymisvietti ja jumalten kehotus ei kelpaa.
Lisääntyminen tulisi kriminalisoida. Ainakin kaikki keinojedelmöityshöpsötykset pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä kerron miten se on. Kun saat vauvan, saat työantajan vihat niskaasi. Siis jos sinulla on duuni. Jos ei ole duunia, kukaan ei halua palkata sinua enää koska lapsi. Saat työkavereiden vihat niskaasi koska lapsi sairastaa.
Päiväkotiin ei lasta saisi viedä mutta epäsosiaalinen tai ujo ei lapsesta saa tulla. Lapsen pitää olla räväkkä ja kova koska vain koulukiusaajat pärjäävät. Muunlaiset lapset tallotaan ja se on niiden oma vika.
Aikuisena lapsellasi on kovaa, koska suurtyöttömyys, ilmastonmuutos ja vihamielinen yhteiskunta. Uskonlahkojen hyvä veli-verkostot ja korruptio ajavat tavallinen kristityn orjan asemaan. Paha paha Suomi ja maailma.
No huh huh!
Toivottavasti suurin osa lapsettomista ei ole sentään noin negatiivisia. Omaa järkeään saa käyttää ja tunteitaan. Sinä olet imenyt kaiken paskan itseesi jostakin? Just!
Minä en ole lapseton. Mutta selvänäköinen olen, ymmärrän mistä kiikastaa. Kukaan ei halua synnyttää orjaa tähän kurjaan valtioon. Kiitos Sipilä&co.
Itse 5 lapsen äitinä saan osakseni aivan avointa halveksuntaa, ja nimenomaan suomalaisten osalta. Ei tarvitse mennä kuin turkkilaiseen ravintolaan niin huomaa eron miten siellä suhtaudutaan lapsiin ja perheisiin. Aivan ihana kuinka huomioivat lapset. Sama muutkin ulkomaalaiset. Suomalaisilla kylmät asenteet lapsiperheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse 5 lapsen äitinä saan osakseni aivan avointa halveksuntaa, ja nimenomaan suomalaisten osalta. Ei tarvitse mennä kuin turkkilaiseen ravintolaan niin huomaa eron miten siellä suhtaudutaan lapsiin ja perheisiin. Aivan ihana kuinka huomioivat lapset. Sama muutkin ulkomaalaiset. Suomalaisilla kylmät asenteet lapsiperheisiin.
Ja pitää ollakin.
Vierailija kirjoitti:
- Mä yhdyn tähän kommenttiin kyllä täysin! Lapsia pitäisi olevinaan tehdä, mutta äitiyslomalla ei saisi olla. Jos viet joskus sen lapsen sinne päiväkotiin (, mikä on lapselle vauvapalstan mukaan kamala pakkosijoituspaikka), niin siellä on liian vähän henkilökuntaa suhteutettuna lapsilukuun ja vauvapalstan mukaan sekin vähäinen henkilöstö "on aina kahvilla". Jos yrität joskus mennä lapsen kanssa johonkin, niin ravintolaan et ole tervetullut ("lapset kiljuu ja sotkee ja vie paikat maksavilta asiakkailta") ja julkisissa kulkuvälineissäkään ei saisi olla ("lapset kiljuu") . Tähän kun lisätään maailman väkiluvun kasvu ja ilmastonmuutos, ja epävarmuus omasta työpaikasta ja taloudesta niin tässähän sitä jo ollaan, lapsettomia.
En ymmärrä tätä järjetöntä syntyvyys- ja vauvapaniikkia. Suomeen syntyy kuitenkin vuosittain kymmeniä tuhansia lapsia. Naisilla on keskimäärin 1,4 lasta. Eivät vauvat tai lapsiperheet ole mihinkään katoamassa, joten voisiko tämän tyhjän vouhkaamisen jo lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen tulisi kriminalisoida.
Ei sentään. Lapset ovat ihmiskunnan kannalta tärkeämpiä kuin vajaakuntoiset vanhukset.
Järkevämpää olisi saada aktiivinen eutanasia lailliseksi ja sitten perustaa maailmalle muutama automatisoitu itsemurhakoppi [Suicide Booth), jota sitten kaikki yli 70 vuotiaat saisivat halutessaan käyttää. Nuoremmista ihmisistä vain ne joilla on vakavia kehitysvammoja tai parantumattomia sairauksia. Homma toimisi niin että ensin kuolemaa haluavan pitäisi ensin tietokoneen avulla todistaa henkilöllisyytensä jolloin järjestelmä rekisteröi henkilön tiedot ja antaa odotus aikaa vähintään 4 kuukautta, sitten 4kk jälkeen kuolemaa haluaan henkilön pitää käydä uudelleen todistamassa henkilöllisyytensä ja vasta toisen henkilöllisyyden todistamisen jälkeen itsemurhakoppi antaa 2-8 euron hinnalla(jolla maksetaan itsemurhakopin käyttökulut) henkilölle mahdollisuuden tehdä itsemurhan. Sitten itsemurhakoppi surmaisi halukkaan ihmisen nopeasti kivuttomasti esim. typpikaasulla tai erittäin voimakkaalla valokaarimaisella sähköiskulla. Kuoleman jälkeen ruumis putoaisi automaattisesti vaikka hauta-arkkuun. Sitten itsemurhakoppi puhdistaisi automaattisesti itsensä painevedellä.
Lisääntyminen on väärin vaikka tilanne ja tulevaisuuden näkymät vaikuttaisivat ns. hyviltä. On aina parempi jäädä syntymättä, ei tarvitse kärsiä millään tavalla ikinä. Kaikki saa alkunsa eläimellisesti panemalla, ei "sielut" odota missään tyhjiössä maailmaan pääsyä. Kuka voi sysätä elämän taakan toiselle vain sen takia että haluaa jotain perhe-elämää hämätäkseen itseään oman elonsa ja koko maailman turhuudelta ja paskuudelta? Siinä vieritetään oma merkityksettömyys seuraavalle sukupolvelle.
Minulla ei ole lapsia. Ei ole vain koskaan tullut sellaista oloa, että haluaisinpa nauttia elämästäni vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä järjetöntä syntyvyys- ja vauvapaniikkia. Suomeen syntyy kuitenkin vuosittain kymmeniä tuhansia lapsia. Naisilla on keskimäärin 1,4 lasta. Eivät vauvat tai lapsiperheet ole mihinkään katoamassa, joten voisiko tämän tyhjän vouhkaamisen jo lopettaa?
niin ja kansan säilymisen kannalta luvun pitäisi olla 2,1. Tarkoittaa, että jokainen sukupolvi tulee olemaan 33% pienempi kuin edellinen. Siitä voi laskea mitä tahtia väestö vähenee ja monta elätettävää vanhusta tulee olemaan jokaista muuta kohden.
Ennen ei ollut valinnanvapautta. Mummoni on mulle kertonut ettei olisi oikeastaan halunnut lapsia, mutta niitä vaan tuli.
”Only the fittest...” jne. Kelvottomat geenit jäävät leviämättä. Evoluutiota tämä on. Kaikella on tarkoituksensa.
Mietityttää, millaisen anarkian ja kurjuuden keskellä eletään 20-30 vuoden päästä ilmastonmuutoksen ja siitä syntyvien ongelmien takia, niin eipä oikein houkuta pykätä lapsia tähän maailmaan kärsimään. Jos tällainen ajattelu on itsekästä, niin olkoon.
Mikä ihme tarve on joidenkin kieltää tosiasiat?