Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (538)

Vierailija
401/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vähän sellainen tunne, kun eikö tämä Rosanna ole ollut julkisuudessa tunnettu vähän kyseenalaisista lausunnoista.  Siis eikö hänellä ole vähän kiusaajan maine Miss Helsinki- kisjojen myötä. Nyt, kun hän on Siepin kanssa reissussa, niin oliskohan antanut vähän yllykettä julkaista kyseinen postaus.  Mielestäni hyvä ystävä ennemmin kehoittaisi olemaan julkaisematta mitään ilmeisen tunnekouhussa, ja sen sijaan tarjoten itse kuuntelua ja tukea. 

Onko Rosannalla tosiaan kiusaajan maine?

Hän oli ainakin lapsuudessa hyvin moraalinen ja rehti tyyppi, puolusti aina kiusattuja ja uskalsi tehdä sen yksin vaikka kymmenien ihmisten edessä.

Tuohtuessaan oli kyllä kova suustaan ja muutenkin kanaemoluonteinen tiukka mimmi, mutta hyvällä tavalla (käytti sitä oikeisiin asioihin).

Vaikea kuvitella, että tuollaisesta lapsesta tulisi aikuisena kiusaaja, mutta voihan sekin kai olla mahdollista?

Noh, nämä huhut ovat peräisin yksinomaan Cheyenne Järviseltä, joka väitti kiusaamiseksi sitä, että Jannan ystävät eivät halunneet olla hänen kanssaan missään tekemisissä pettämiskohun jälkeen. On itsekin blogissaan myöntänyt puhuneensa pahaa Rosannasta Miss Helsinki -kisan jälkeen, koska oli katkera häviöstään. Että en Rosannaa kiusaajaksi leimaisi tämän perusteella.

Cheynneltä saa julkkismiehet todella helpolla. Kuulemma useampi julkkismies joka on suhteessa on käynyt ty... kas.. Tälläisiä huhuja pyörii. Toivottavasti ne eivät pidä paikkansa.

Vierailija
402/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunotar... no jaa.

Mua niin ärsyttää tää lehtien otsikointi, kun kaikki on kaunottaria ja upeita ilmestyksiä. Noh, onhan toi H-L nätti, kauniskin, mutta niin tavallinen kuitenkin, että en kutsuisi häntä kaunottareksi. Mutta aivan sama kenestä petolinnunperseestä uutisoidaan, niin aina se on kaunotar ja jonku lätkäpelaajan tai muun nobodyn tyttöystävä; "katso upeat kuvat kuvankauniista pirreliisa lahtisesta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lauren Lehtisellä ja Roopella ollut myös juttua?

Vierailija
404/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roopen naama oksettaa. Heti jos ruutuun rävähtää tuo Myyrä-sarja, niin lähtee kanava vaihtoon.

Oisko se sun ongelma nyt sitten tuossa. Hyvää jatkoa.

..jos ei oma riitä ..

Vierailija
405/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope vaikuttaa tekojensa perusteella narsistilta.

Vierailija
406/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi on älykäs nainen. Hyvä Sieppi kun pääsit eroon narsisti Roopesta.

Vierailija
407/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla taisi lähteä lapasesta. :(

Vierailija
408/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Ihan mukavan oloinen ja terve nuori mies; tykkää seksistä kauniiden naisten kanssa, tehostaa sopivasti itseään (tällaistahan kukaan muu ei tee), varma ja soljuva esiintyminen.

Vierailija
409/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Ihan mukavan oloinen ja terve nuori mies; tykkää seksistä kauniiden naisten kanssa, tehostaa sopivasti itseään (tällaistahan kukaan muu ei tee), varma ja soljuva esiintyminen.

En ota kantaa muuhun kuin että Roopella vaikuttaa olevan puhevika, sössöttää paljon.

Vierailija
410/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan mukavan oloinen. Oikeasti ei sitten välttämättä niin mukava. Kysykää vaikka Siepiltä.

Vierailija
411/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

First things first. Eihän se putouspaska enää jatku?

Vierailija
412/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi vaikuttaa fiksummalta?

Se, joka kertoo someen erosta puhuen kunnioittavasti entisestä kumppanistaan.

Vai.

Se, joka tiuskii ja näpäyttelee somessa. Lopulta vajoaa niin alas, että tekee katkeran blogipäivityksen, jossa syyllistyy yksityielämää loukkaavan tiedon levittämiseen.

Vierailija
413/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatus ja arvostus putosi kopioimalla.

Toivottavasti myös ura putouksessa! Katsojaluvut tosiaan hurjassa laskussa. Uusi, raikas kasvo juontajaksi olisi maikkarilta nyt hyvä veto.

Kuka höntti syö kuormasta? No, Roope. Kasva aikuiseksi ja pyydä Saralta anteeksi.

Paljonkohan teillä ilkkujilla on keskimäärin ikää. Tyylisuunnan perusteella alle 15v pissiksiä. 

Vierailija
414/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai.

Se, joka tiuskii ja näpäyttelee somessa. Lopulta vajoaa niin alas, että tekee katkeran blogipäivityksen, jossa syyllistyy yksityielämää loukkaavan tiedon levittämiseen.

Sara on Tuksun tiellä. :(

Vierailija
415/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai.

Sara on Tuksun tiellä. :(

Tyhjän päällä ainakin. Tuollainen postaus kertoo pahasta olosta. Somessa kertoo kuitenkin olevansa onnellinen. :(

Vierailija
416/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai.

Luulen että Sara on tehnyt tuon postauksen vihanpuuskassa. Kyllä kauniskin nainen saa vihastua.

Vierailija
417/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän Roopesta tuntuu "laulaa" keikoilla noita Sarasta tehtyjä biisejä (on kertonut haastattelussa, että ovat Sarasta). Pakkohan hänen on laulaa, koska hänellä on ne mukaanlukien ehkä seitsemän biisi kaikenkaikkiaan. 

Roope Salminen ja Koirat, ah, ah, ah

Mun on pakko sanoo tää on loistavaa

Ja tuntuu ku oisi kuustoista taas, hey

Jalat maas pää pilvis niinku suomifilmis eli vähä sinnepäin

On tullu vääriin sänkyihin hypättyy

Mut on hylätty ja mä oon hylänny

Ollu aina huono tykästyy

Mut sä oot hyvä syy pysähtyy

Menin ylös, alas, tulin takas, kaupunki kerrallaan

Ylös, alas, tulin takas, aiheutin mekkalaa

Mut ehkä kaiken tän aikaa mä oon venannu sua

Ehkä jokases paikas mä oon venannu sua

Tunneks sä sen, riisut mut aseista kun katot mua silmiin

Huomaatsä sen et siks mä laitoin sut tähän biisiin

Lähe mun kaa leikkii

Haluun nähä sut ilman meikkii

Läikytä milksheikkii

Mä tiiän et sä huomaat sen

Riisut mut aseista ku katot mua silmiin

Mä en tiedä onks tää studio nyt niinku oikee paikka tehä tää, mut mul on ihan skidi tunnustus sulle

Mä jahtaan sua, mä jahtaan sua

Niinku Harry Potter jahtaa sieppii (I feel you Harry)

Enkä mä tajua et miks sä et vastaa ku oot nähny mun viestin

Enhän mä tee tälläst ikinä

Mun tekis mieli käyttää kaikkii ällöttävii hellittelynimiä

Tää on jotain paljon enemmän ku ootin

Sä teet must idiootin

Menin ylös, alas, tulin takas, kaupunki kerrallaan

Ylös, alas, tulin takas, aiheutin mekkalaa

Mut ehkä kaiken tän aikaa mä oon venannu sua

Ehkä jokases paikas mä oon venannu sua

Lähe mun kaa leikkii

Läikytä milksheikkii

Läikytä läikytä girl, hey

Läikytä läikytä girl, hey

Sun takii nainen ah, sun takii nainen oh,

sun takii nainen oon täynnä biisien aiheita

Ja mä oon sun, ja mä oon sun, sun

Lähe mun kaa leikkii

Läikytä milksheikkii

Vierailija
418/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä biisissä (julkaistu vielä silloin kun Sara ja Roope olivat pari, mutta suhteen loppuaikoina) Ropsukkamme laulaa aika suoraan pettämisestä

Okei (Okei) Rakkaus on yliarvostettuu Viisas mies sano mulle kerran aina vaan hetken lanka lampus hehkuu luulet et oot varma et haluut asettuu Sydän roihuu ja sit paleltuu Romantiikal on hyvä PR:ä Mut sit se pettää aina niinku VR:ä (Aina) Ja ihmiset on koirii Kaikki näyttää vaalenpunaselta niin kauan kun se toimii Mut sit sitä tajuaa Eka tää on kivaa, sit tylsää ja sit tää satuttaa

[Pre-Chorus: Jon-Jon] En haluu tanssia En haluu jutella En haluu nukkua Mä haluun nannanaa En eti vaimoja En sitä ainoaa Mut tänä iltana Mä haluun nannanaa

[Chorus: Jon-Jon] Tänä iltana Mä haluun nannanaa Tänä iltana Mä haluun nannanaa

[Verse 2: Pyhimys] (Pyhimys) Kato tota kynnystä Laskenu rimaa Sip simaa, oon matkalla himaa Ainoo syy miks oon ylipäätään tääl On et saisin sen kaks minaa kivaa En mä sano et se ei ois rakkaut Se vaa menee tosi pikasee Tos on avaimet, tuu sit takakaut Mun mieleeni likasee Mä oon vaa liikaa sun viipaloitavaks Iha liian koira sun kissahoitajaks Mut kuka sanoo et tää ei ois spessuu Vaik oot poissa jo ennen hessuu

[Pre-Chorus: Jon-Jon] En haluu tanssia En haluu jutella En haluu nukkua Mä haluun nannanaa En eti vaimoja En sitä ainoaa Vaan tänä iltana Mä haluun nannanaa

[Chorus: Jon-Jon] Tänä iltana Mä haluun nannanaa Tänä iltana Mä haluun nannanaa

[Bridge: Roope Salminen] Älä usko somen Ruususiin mainoksiin (Älä usko niihin) Vastarakastuneet kuuluis laitoksiin Älä usko somen Ruususiin mainoksiin Tänään en tullu ettii vaimoo siis Haluun nannanaa Niinku Nylon beat

Vierailija
419/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio katsoa Salmisen tuotantoja enää ikinä. Mulle riitti.

Vierailija
420/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monelle muullekin katsojalle. Hyvästi putous ja myyrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi