Roope Salmisen uusi suhde
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar... no jaa.
Mua niin ärsyttää tää lehtien otsikointi, kun kaikki on kaunottaria ja upeita ilmestyksiä. Noh, onhan toi H-L nätti, kauniskin, mutta niin tavallinen kuitenkin, että en kutsuisi häntä kaunottareksi. Mutta aivan sama kenestä petolinnunperseestä uutisoidaan, niin aina se on kaunotar ja jonku lätkäpelaajan tai muun nobodyn tyttöystävä; "katso upeat kuvat kuvankauniista pirreliisa lahtisesta".
Onko Lauren Lehtisellä ja Roopella ollut myös juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roopen naama oksettaa. Heti jos ruutuun rävähtää tuo Myyrä-sarja, niin lähtee kanava vaihtoon.
Oisko se sun ongelma nyt sitten tuossa. Hyvää jatkoa.
..jos ei oma riitä ..
Roope vaikuttaa tekojensa perusteella narsistilta.
Sieppi on älykäs nainen. Hyvä Sieppi kun pääsit eroon narsisti Roopesta.
Saralla taisi lähteä lapasesta. :(
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ihan mukavan oloinen ja terve nuori mies; tykkää seksistä kauniiden naisten kanssa, tehostaa sopivasti itseään (tällaistahan kukaan muu ei tee), varma ja soljuva esiintyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ihan mukavan oloinen ja terve nuori mies; tykkää seksistä kauniiden naisten kanssa, tehostaa sopivasti itseään (tällaistahan kukaan muu ei tee), varma ja soljuva esiintyminen.
En ota kantaa muuhun kuin että Roopella vaikuttaa olevan puhevika, sössöttää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan mukavan oloinen. Oikeasti ei sitten välttämättä niin mukava. Kysykää vaikka Siepiltä.
First things first. Eihän se putouspaska enää jatku?
Kumpi vaikuttaa fiksummalta?
Se, joka kertoo someen erosta puhuen kunnioittavasti entisestä kumppanistaan.
Vai.
Se, joka tiuskii ja näpäyttelee somessa. Lopulta vajoaa niin alas, että tekee katkeran blogipäivityksen, jossa syyllistyy yksityielämää loukkaavan tiedon levittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannatus ja arvostus putosi kopioimalla.
Toivottavasti myös ura putouksessa! Katsojaluvut tosiaan hurjassa laskussa. Uusi, raikas kasvo juontajaksi olisi maikkarilta nyt hyvä veto.
Kuka höntti syö kuormasta? No, Roope. Kasva aikuiseksi ja pyydä Saralta anteeksi.
Paljonkohan teillä ilkkujilla on keskimäärin ikää. Tyylisuunnan perusteella alle 15v pissiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vai.
Se, joka tiuskii ja näpäyttelee somessa. Lopulta vajoaa niin alas, että tekee katkeran blogipäivityksen, jossa syyllistyy yksityielämää loukkaavan tiedon levittämiseen.
Sara on Tuksun tiellä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai.
Sara on Tuksun tiellä. :(
Tyhjän päällä ainakin. Tuollainen postaus kertoo pahasta olosta. Somessa kertoo kuitenkin olevansa onnellinen. :(
Vierailija kirjoitti:
Vai.
Luulen että Sara on tehnyt tuon postauksen vihanpuuskassa. Kyllä kauniskin nainen saa vihastua.
Miltäköhän Roopesta tuntuu "laulaa" keikoilla noita Sarasta tehtyjä biisejä (on kertonut haastattelussa, että ovat Sarasta). Pakkohan hänen on laulaa, koska hänellä on ne mukaanlukien ehkä seitsemän biisi kaikenkaikkiaan.
Roope Salminen ja Koirat, ah, ah, ah
Mun on pakko sanoo tää on loistavaa
Ja tuntuu ku oisi kuustoista taas, hey
Jalat maas pää pilvis niinku suomifilmis eli vähä sinnepäin
On tullu vääriin sänkyihin hypättyy
Mut on hylätty ja mä oon hylänny
Ollu aina huono tykästyy
Mut sä oot hyvä syy pysähtyy
Menin ylös, alas, tulin takas, kaupunki kerrallaan
Ylös, alas, tulin takas, aiheutin mekkalaa
Mut ehkä kaiken tän aikaa mä oon venannu sua
Ehkä jokases paikas mä oon venannu sua
Tunneks sä sen, riisut mut aseista kun katot mua silmiin
Huomaatsä sen et siks mä laitoin sut tähän biisiin
Lähe mun kaa leikkii
Haluun nähä sut ilman meikkii
Läikytä milksheikkii
Mä tiiän et sä huomaat sen
Riisut mut aseista ku katot mua silmiin
Mä en tiedä onks tää studio nyt niinku oikee paikka tehä tää, mut mul on ihan skidi tunnustus sulle
Mä jahtaan sua, mä jahtaan sua
Niinku Harry Potter jahtaa sieppii (I feel you Harry)
Enkä mä tajua et miks sä et vastaa ku oot nähny mun viestin
Enhän mä tee tälläst ikinä
Mun tekis mieli käyttää kaikkii ällöttävii hellittelynimiä
Tää on jotain paljon enemmän ku ootin
Sä teet must idiootin
Menin ylös, alas, tulin takas, kaupunki kerrallaan
Ylös, alas, tulin takas, aiheutin mekkalaa
Mut ehkä kaiken tän aikaa mä oon venannu sua
Ehkä jokases paikas mä oon venannu sua
Lähe mun kaa leikkii
Läikytä milksheikkii
Läikytä läikytä girl, hey
Läikytä läikytä girl, hey
Sun takii nainen ah, sun takii nainen oh,
sun takii nainen oon täynnä biisien aiheita
Ja mä oon sun, ja mä oon sun, sun
Lähe mun kaa leikkii
Läikytä milksheikkii
Tässä biisissä (julkaistu vielä silloin kun Sara ja Roope olivat pari, mutta suhteen loppuaikoina) Ropsukkamme laulaa aika suoraan pettämisestä
Okei (Okei) Rakkaus on yliarvostettuu Viisas mies sano mulle kerran aina vaan hetken lanka lampus hehkuu luulet et oot varma et haluut asettuu Sydän roihuu ja sit paleltuu Romantiikal on hyvä PR:ä Mut sit se pettää aina niinku VR:ä (Aina) Ja ihmiset on koirii Kaikki näyttää vaalenpunaselta niin kauan kun se toimii Mut sit sitä tajuaa Eka tää on kivaa, sit tylsää ja sit tää satuttaa
[Pre-Chorus: Jon-Jon] En haluu tanssia En haluu jutella En haluu nukkua Mä haluun nannanaa En eti vaimoja En sitä ainoaa Mut tänä iltana Mä haluun nannanaa
[Chorus: Jon-Jon] Tänä iltana Mä haluun nannanaa Tänä iltana Mä haluun nannanaa
[Verse 2: Pyhimys] (Pyhimys) Kato tota kynnystä Laskenu rimaa Sip simaa, oon matkalla himaa Ainoo syy miks oon ylipäätään tääl On et saisin sen kaks minaa kivaa En mä sano et se ei ois rakkaut Se vaa menee tosi pikasee Tos on avaimet, tuu sit takakaut Mun mieleeni likasee Mä oon vaa liikaa sun viipaloitavaks Iha liian koira sun kissahoitajaks Mut kuka sanoo et tää ei ois spessuu Vaik oot poissa jo ennen hessuu
[Pre-Chorus: Jon-Jon] En haluu tanssia En haluu jutella En haluu nukkua Mä haluun nannanaa En eti vaimoja En sitä ainoaa Vaan tänä iltana Mä haluun nannanaa
[Chorus: Jon-Jon] Tänä iltana Mä haluun nannanaa Tänä iltana Mä haluun nannanaa
[Bridge: Roope Salminen] Älä usko somen Ruususiin mainoksiin (Älä usko niihin) Vastarakastuneet kuuluis laitoksiin Älä usko somen Ruususiin mainoksiin Tänään en tullu ettii vaimoo siis Haluun nannanaa Niinku Nylon beat
En aio katsoa Salmisen tuotantoja enää ikinä. Mulle riitti.
Niin monelle muullekin katsojalle. Hyvästi putous ja myyrä.
Cheynneltä saa julkkismiehet todella helpolla. Kuulemma useampi julkkismies joka on suhteessa on käynyt ty... kas.. Tälläisiä huhuja pyörii. Toivottavasti ne eivät pidä paikkansa.