Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (538)

Vierailija
381/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatus ja arvostus putosi kopioimalla.

Toivottavasti myös ura putouksessa! Katsojaluvut tosiaan hurjassa laskussa. Uusi, raikas kasvo juontajaksi olisi maikkarilta nyt hyvä veto.

Kuka höntti syö kuormasta? No, Roope. Kasva aikuiseksi ja pyydä Saralta anteeksi.

Vierailija
382/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

* ropisemalla

ei kopioimalla (kuin ehkä pettäjä-isukkia).

Nolo jätkä, monelta mieheltäkin meni arvostus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLETKO ROMANTIKKO VAI REALISTI?

Vahvasti molempia. En usko, että rakkaus voittaa kaiken. Uskon, että on olemassa elämäntilanteita, joihin rakkaus sopii ja elämäntilanteita, joihin se ei sovi. Jos suhteessa on vaan yksinkertaisesti paska fiilis koko ajan, niin vaikka kuinka rakastaisi toista, ei kannata jatkaa. Kun olen parisuhteessa, olen sillä tavalla romantikko, että tykkään tehdä yllätyksiä, ottaa toisen huomioon ja saada hänet tuntemaan itsensä spesiaaliksi.

MITEN NÄYTÄT RAKKAUTTA ARJESSA?

Haluan, että arki on erityistä ja siinä on kohokohtia. Jos ollaan yhdessä, niin ollaan sitten kunnolla. Käydään yöllä uimassa Urho Kekkosen muistomerkillä, koska vain on sellainen fiilis. Otetaan äkkilähtö jonnekin tai jätetään kiva post-it-lappu tai laitetaan toiselle sellaiset vaatteet valmiiksi tuolille, joissa hän näyttäisi illalla hyvältä. Otetaan toinen huomion ja kerrotaan hänelle, kun ajatellaan häntä.

VOIKO PETTÄMISEN ANTAA ANTEEKSI?

Totta kai voi. Minua on petetty ja olen antanut sen anteeksi. Tilanne kertoo, onko järkeä jatkaa vai onko pettäminen oire jostain, joka on korjattavissa. Jos pettäminen on kestänyt pitkään ja mukana on paljon tunteita, ei tietenkään kannata jatkaa suhdetta. Mutta jos joku pussailee jossakin kännissä, niin ihan sama.

MILLAINEN KUMPPANI OLET?

Kiireinen, työkeskeinen ja epätäsmällinen, mutta myös välittävä. Tykkään kuunnella, olen kiinnostunut ja valmis avartamaan maailmankatsomustani.

ONKO SYDÄMESI JOSKUS SÄRKYNYT?

Jos romanttisessa rakkaudessa tulee turpiin, realistipuoleni astuu esiin: tämä ei nyt natsannut, mutta maailmassa on vielä paljon kalaa jäljellä.

KAUNEINTA, MITÄ RAKKAASI ON TEHNYT?

Antanut omaa aikaa ja tilaa. Jos on sellainen hetki, että tarvitsee omaa tilaa, toinen tajuaa sen eikä ajattele, että parisuhteemme on heti kriisissä, jos olemme vähän aikaa erillään.

MIKÄ SINUT SAA SYTTYMÄÄN?

Itsevarmuus. Pistää silmään, kun joku kantaa itsensä hyvin. Kunhan ei ole mauton.

---

Näin Roope tarinoi joskus MeNaisissa...

Ei kannata kopioida tänne vanhoja juttuja. Järki hoi älä jätä. Laita linkki, jos on ihan pakko.Tämä on keskutelupalsta, ei copypaste paikka.

Vierailija
384/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Sara-juttuhan lähti Roopella läpästä. Pyysi Saran näyttelemään tohon bändinsä keikan mainokseen sen tyttöystävää, koska se oli bändin kesken hauska läppä että hänellä ois missi-tyttis. Sen jälkeen alkoi vissiin sit enemmänkin piirittää ja pyydellä treffeille ennenkuin Sara suostui. En usko, että Roopekaan ois koskaan oikeesti kuvitellut, että heistä tulisi pari mutta sitten niin kävikin ja sai kun saikin missin kainaloon. 

Mun mielestä olivat kyllä alun alkaenkin epäsopiva pariskunta. Roopelle sopii joku enemmän samantyyppinen kun hän itse on, esim just tämä Helmi-Leena.  

Vierailija
385/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope ei koskaan tule olemaan kummoista poikaystävä- tai aviomiesmateriaalia johtuen mm. rikkonaisesta äiti-lapsi-suhteestaan. Isän pettämiset ym. huonot roolimallit ja elämä julkisuudessa vain lisäävät epätodennäköisyyttä pysyä uskollisena puolisona.

Näin se vaan menee.

Vierailija
386/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä naiset näkee Roopessa? Kärpän näköinen pikkupoika.

Sitä minkäkin olen miettynyt monta kertaa.. Kuitenkin juuri Roopen tai vaikka Axl Smithin tyyppiset miehet tuntuvat nauttivan erittäin suurta suosiota naisten keskuudessa ja seurasta ei selvästikään ole puutetta.

Vierailija
387/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instaa katoin kirjoitti:

Instagramin mukaan Roope on ollut viime aikoina Nepalissa ja Meksikossa.

HL vietti instan mukaan joulun Penttilän kanssa Havannassa, kävi Belizessä ja tuli eilen Suomeen.

Ihan ei osu samoihin kohteisiin :D

Ei.. Roope oli Meksikossa aikoja sitten Myyrä ohjelman kuvauksissa. Muutoin Roope tuntuu tägäävänsä ittensä minne sattuu. Yks uusimmista kuvista oli muka jossain Kreikan saarella.

Varmaan olikin siellä koska isänsä Eppu asuu siellä uuden perheensä kanssa.

Vierailija
388/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä Venla-gaalassa voittajat puhuivat kuin olisivat keksineet lääkkeen maailmanrauhaan tai syöpään. Ihmettelen suuresti, koska kyseessähän on ihan hölynpölyn viihdeohjelmat.

Erityisesti Alasti-poppoo aiheutti kylmiä väreitä. Ymmärtäisin kyllä puheet, jos olisi annettu Nobel, mutta...

Onneksi Puoli Seiskan porukka pelasti illan mahtailevilta kollegoiltaan. Jotain suhteellisuudentajua. Ja sohviksille terkkuja myös!

Ei tarvita aina niitä mageimpia tyyppejä ja ideoita ollakseen rakastettu ja suosittu :)

Vierailija
389/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait Roopella on omat miehiset halunsa ja Sara vaan biksukuvauksissa ympäri maapalloa

.Jos ei kotonta

sitä pimmpiä saa niin kyllä mies lähtee sitä muualta hakemaan.

Vierailija
390/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopen ura putouksessa on ohi.

Voi sitten tehdä näitä mageita konsepteja mielin määrin.

Keksittiin Mökkireissu muusikoille, joita ei koskaan kutsuta kilpailevan kanavan Vain Elämää -produktioon. Kuten Elias Kaskinen, Roope Salminen ja se kolmas - en muista nimeä.

Nämä naamat on jo niin kuluneita televisiossa. Ei jatkoon.

Naisia tilalle.

Vierailija
391/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Putous jengin ensimmäinen hoito oli Laureen Lehtinen, Laureenin instaa jo heinäkuussa Roope peukuttanut.

Vierailija
392/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Putous jengin ensimmäinen hoito oli Laureen Lehtinen, Laureenin instaa jo heinäkuussa Roope peukuttanut.

Ihan sama kuka! Roopelta useat fanit lähteneet - paitsi pettäjä-machot ja darrakukkaset. Ei kunnon miehet tuollaista peliä arvosta. Ikävä juttu Roopelle - ja exille, hoidoille ja nyksille.

Vierailija
393/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän Helmileena voi arvuutella...?

Onnea ja voimia yhteiseloon.

Vierailija
394/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa Kuronen seurustelee?

Michaelan

Vierailija
395/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopelle potkut kolmoselta ASAP! #metoo - hengessä kaverihan on aika sovinistinen ukko.

Vierailija
396/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara itse myös pettäjä suhteessaan. Mix mollata! Molemmat voisi katsoa, nyt vain eteenpäin.

Vierailija
397/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieppi on itse ollut toinen nainen, eli sitä saa mitä tilaa.

Tämä mullekin tuli mieleen.

Muistakaa tämä sitä saa, mitä tilaa. Sieppo on itse pettänyt ja nyt kävi valitettavasti näin. Minusta saran ei kannattaisi enää, jauhaa koko miehestä. Aika parantaa haavat, ei loan heittäminen. Katkeruus ei kannata. Surun ymmärtään kaikki, mutta totuus on, et sara on itse pettäjä. Kummatkin voisivat jatkaa elämäänsä rauhassa. Ei enää katkeraa heittoa toisesta peace and out!

Muistakaa nyt tämä Sara on itse myös pettäjä! Antakaa jo olla, varsinkin sara ei se äijä tule takaisin. Nyt tiedät miltä tuntuu, sori.

Vierailija
398/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopea voi haukkua, koska hän petti.

Saraa voi haukkua, koska hän ei ole kovinkaan fiksu. 

Mutta Helmi-Leenan haukkuminen on kohtuutonta. Hän on hyvä näyttelijä (olen nähnyt Turun kaupunginteatterissa), hauska ja ihan nättikin.

Uusi suhde on alkanut syksyllä eli Saran ja Roopen eron jälkeen. Sara oli vielä kuukausi sitten valmis lähtemään Roopen kanssa Balille ja ilmeisesti ajatteli, että hurmaa miehen uudelleen. 

Sieppi tiesi mitä teki ja usutti bloginsa kautta kaikki "ihailijansa" liikkeelle. Tai sitten hän vaan otti muutaman Bintangin liikaa ja menetti vähäisenkin harkintakykynsä. Kovin on katkera kalkki nieltävänä, kun tuli jätetyksi (ja on muuten koko ajan antanut ymmärtää, että oli itse se , joka lähti). Uhriutuminen huipussaan.

Kuinka moni teistä on oikeasti sitä mieltä, että Sarassa itsessään ei ole koskaan mitään vikaa?

Vierailija
399/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että Roopella on nainen joka on aivotoimintaa

Vierailija
400/538 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia joukolla .... ja Roope Salmisen uusi suhde on luetuin... Ihmiset on kyllä nykyään kujalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi