Roope Salmisen uusi suhde
Kommentit (538)
4-kymppisen näköinen, mutta plussaa on se, että ei ole rinnuksissa ja naamassa täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar... no jaa.
Ehkä enemmän Roopen tyyppiä kuin kaikesta loukkaantuva ja itsensä pynttäämisestä ammatin tehnyt Sieppo. Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa.
Kaunis ja taitava näyttelijänainen!
Mä tiesin tämän!! Yhdessä jaksossa suutelivat ( vaikka olikin vain osa sketsiä), ja ääni päässäni sanoi että ” kappas vain, tuosta saamme ensi vuonna lukea seiskasta”.
Helmi-Leena vaikutti ainakin sympaattiselta, on jotain sisältöä ainakin
Roope taas itseään paremmassa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar... no jaa.
Ehkä enemmän Roopen tyyppiä kuin kaikesta loukkaantuva ja itsensä pynttäämisestä ammatin tehnyt Sieppo. Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa.
Sara oli kuitenkin Roopen itsensä mielestä upein ja lämpimin nainen ja ihminen, jonka hän tietää...
Ei ainakaan Roope hurmaa keittotaidollaan kun syömiset pelkkää pikaruokaa ja ateriapalvelua?
Ennen kuin googletan tuosta uudesta naisesta yhtään kuvaa, arvelen, että Seiska on valinnut tarkoituksella kuvaksi mahdollisimman epäviehättävän otoksen ko. naisesta. Ihan vain herättääkseen ihmiset kauhistelemaan, että miten se Roope nyt missin jälkeen tuollaisen otti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar... no jaa.
Sara oli kuitenkin Roopen itsensä mielestä upein ja lämpimin nainen ja ihminen, jonka hän tietää...
Niinhän ne sen hetkiset kumppanit aina on.
Helmileenahan on Mikko Penttilän kanssa. Löytyy Mikon instasta useita kuvia HelmiLeenasta
Kiva tyyppi tämä H-L, entinen naapurin likka Joutsenosta.
Hurtti huumori;)
Vierailija kirjoitti:
Helmileenahan on Mikko Penttilän kanssa. Löytyy Mikon instasta useita kuvia HelmiLeenasta
Ovat Mikon kanssa ystäviä!
Vierailija kirjoitti:
Missä sketsissä ne suuteli?
En ole varma muistanko oikein, ihan viimeisimmissä jaksoissa, olisiko ollut jokin ”
vaihda hahmoa”- tehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar... no jaa.
No näin minäkin olen aina ajatellut silloisista kumppaneista, silti ymmärrän nykyisin miten epäsopivia nuo exät olivat minulle. Seksuaalinen vetovoima ja ihastuminen sumentaa aivot.
Vierailija kirjoitti:
4-kymppisen näköinen, mutta plussaa on se, että ei ole rinnuksissa ja naamassa täytteitä.
Mä oon 44 eikä mitään ryppyjä otsassa tai silmien ympärillä, joten ennemminkin viisikymppiseltä! Tosin Anu Sinisalo on aivan upea 52v iässä joten en tiedä viisikymppisestäkään...
Kaunotar... no jaa.