Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytit hyvältä tänään. Just kun ajattelin että oon päässyt susta jotenkin yli. Että ethän sä nyt olekaan yhtään ihana oikeesti. Ja sitten tulit vastaan ihan yllättäen. Ja mä sulan heti kun nään sut. Sinä senkin :)
Miehelle vai naiselle?
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytit hyvältä tänään. Just kun ajattelin että oon päässyt susta jotenkin yli. Että ethän sä nyt olekaan yhtään ihana oikeesti. Ja sitten tulit vastaan ihan yllättäen. Ja mä sulan heti kun nään sut. Sinä senkin :)
Miehelle vai naiselle?
Miehelle
Ei yllätä. Kaikkihan nää. On 😃
Ihana oot. Nuku hyvin mies, vaikkakin toisen vieressä.
Ai kauhee tekis mieli lähettää ilkeilyterveiset yhdelle tyhmälle ihmiselle mut en viitsi tällä palstalla sitä tehdä, en mä sitä ihmistä kaipaa haluisin vaan sanoa pari valittua sanaa. Mut en sano kun se ei oo täällä ja täällä sit loukkaannutaan kun luullaan et ne on itselle. Eli en sano mitään. Mitä ees teen täällä. Perustan ilkeilyterveiset ketjun niille joita on kohdeltu väärin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Miehelle
Toivoitko että ois ollut sulle?
Vierailija kirjoitti:
Ihana oot. Nuku hyvin mies, vaikkakin toisen vieressä.
Hän on ihana ja nukkuu pian hyvin.. 😉
Romanttista iltaa kaikille ❤
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee tekis mieli lähettää ilkeilyterveiset yhdelle tyhmälle ihmiselle mut en viitsi tällä palstalla sitä tehdä, en mä sitä ihmistä kaipaa haluisin vaan sanoa pari valittua sanaa. Mut en sano kun se ei oo täällä ja täällä sit loukkaannutaan kun luullaan et ne on itselle. Eli en sano mitään. Mitä ees teen täällä. Perustan ilkeilyterveiset ketjun niille joita on kohdeltu väärin. :)
Kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Miehelle
Toivoitko että ois ollut sulle?
En ollut tuo Kysyjä. Kyllähän tosta heti näki et se on miehelle naiselta joten mitään toiveita ei päässyt tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki kun saat valmiiks, tuun innolla seuraamaan poikkeaako tästä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki kun saat valmiiks, tuun innolla seuraamaan poikkeaako tästä yhtään.
Niin lähemmin tarkasteltuna tämähän taitaakin olla sellainen ketju jo 😃
Näin sut tänään, sä et huomannu mua. Olit jotenkin allapäin. Mietin huikkaanko jotain, mutta olin hiljaa. Kävelit pois päin, katsoin sun perään. Ajelin haikein mielin kotiini. Olisi ehkä sittenkin pitänyt jotain sanoa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä sä ehkä ymmärrät millainen vaikutus sinulla oli minuun. Ehkä voit myös kuvitella miltä tuntuu, kun sinä et enää pidä minusta.
Voisitko vastata? Miksi sanot näin?
Ei ole sulle jos et ymmärrä. Se jolle tuo on ymmärtäisi jos lukisi, mutta tuskin lukee. Liittyy tänään tapahtuneeseen asiaan.
Mitä tänään tapahtui? Kyllä mä susta pidän, ja enemmänkin. Välitän ehkä liikaakin.
Mut sä oot itse antanu sellaisen kuvan, ettet pysty enempään. Mitä mun sit pitäisi tehdä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitais olla aika lukita tämäkin ketju.
Miksi?
Itse en kaipaa ketään.
Mietin vain miten voisin sen nätisti sanoa,
tässä ketjussa.
Hänelle, jota kauan sitten kaipasin,
En enää.Kaipaako täällä enää kukaan ketään? Pelkkää vääntämistä ja jankuttamista koko ketju. Ai niin, pari trollia myös tunnustaa syntinsä. Ja pari vakkarikirjoittajaa postaa joka päivä vakioviestinsä. En minäkään mitään tunnisteita täältä etsi, mutta onhan tää ketju aika syvältä suurimmaksi osaksi. Taidetaan olla kaikki aika luusereita täällä.
Ollaan vaan luusereita. Itseäni se ei haittaa ollenkaan.
Ei haittaa miuakaan, oon ylväästi surkimus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaat ajatustasi typerykseen?
Hyvää yötä. Olet tänäänkin kulkenut koko päivän sydämessäni ja ajatuksissani. Sinun ajattelemisesi vain tuntuu niin hyvältä. Saat minut aina haaveisiin. Haaveilen tapaamisestamme. Rakastan sinua. Meillä on kaunis yhteys. Olet elämäni rakkaus. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Etikkainen Elli? 😯
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset , jotka eivät vastaa teoistaan ja sanoistaan, eivätkä selvitä tai pyydä koskaan anteeksi pahoja tekojaan, saavat aikaan tämän. Tämän ilmiön, että loukatut "huutelevat" pahaa oloaan. Tietynlaista itsensä eheyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitais olla aika lukita tämäkin ketju.
Miksi?
Itse en kaipaa ketään.
Mietin vain miten voisin sen nätisti sanoa,
tässä ketjussa.
Hänelle, jota kauan sitten kaipasin,
En enää.Kaipaako täällä enää kukaan ketään? Pelkkää vääntämistä ja jankuttamista koko ketju. Ai niin, pari trollia myös tunnustaa syntinsä. Ja pari vakkarikirjoittajaa postaa joka päivä vakioviestinsä. En minäkään mitään tunnisteita täältä etsi, mutta onhan tää ketju aika syvältä suurimmaksi osaksi. Taidetaan olla kaikki aika luusereita täällä.
Ollaan vaan luusereita. Itseäni se ei haittaa ollenkaan.
Ei haittaa miuakaan, oon ylväästi surkimus.
Ap haluaa tässä yhteydessä huomauttaa, että ei siinä mitään vikaa olekaan. Kunhan totesin itsestään selvyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset , jotka eivät vastaa teoistaan ja sanoistaan, eivätkä selvitä tai pyydä koskaan anteeksi pahoja tekojaan, saavat aikaan tämän. Tämän ilmiön, että loukatut "huutelevat" pahaa oloaan. Tietynlaista itsensä eheyttämistä.
Sitten kannattaa ulostaa se vaikka tänne.:)
Päivän eka ja ainoa viesti sulle, jonka näin Prismassa. Ethän sä näitä lue mutta silti: oot ihana ja rakas. Ajattelen sua.