Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen jälkeen joku pettää luottamuksen, sitä luovuttaa kokonaan, ihminen ei edes tajua millaiseksi on muuttunut.
Okei, taidat olla niitä ihmisiä jotka kirjoittaa Facebookiin tai muualle jonkun huomionhakuisen ”Voi ei, saa nähdä miten tässä käy...”-tyyppisen viestin ja sitten kun muut tulee kysymään, että mikä on, niin vastataan jotain ympäripyöreää tai välttelevää.
Eli haetaan huomiota.Harrastatko tuollaista säälittävyyttä tällä saitilla, vai miksi on niin vaikeaa yksilöidä luottamuspulan tekijöitä ja millaisesta luottamuksesta on kyse?
Tuollaisten ylimalkaisten negisviestien julkaisemisessa ei ole mitään järkeä, levität vaan huonoa energiaa.: ). En kerro itsestäni yhtään mitään Facebookissa. Miksi pitäisi?
En luota keneenkään muuhun paitsi kissaani
Itsesääli on minulle tuntematon käsite.
Itsesääli, uhriutuminen ja tuollainen muka-kovistelu ovat sisaruksia.
Facebook-esimerkki oli ihmistyyppikuvaus, ei kirjaimellinen kysymys teetkö noin juuri Facebookissa..
Mielessäni on itsepintainen ajatus nainen sinusta hyväilemässä itseäsi. Haluaisin nähdä sinun nauttivan. Rakastan sinua niin paljon, että sinun onnesi ja nautintosi on minulle tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tajusin. Sori. Ihmiset haluavat vain niitä hempeitä viestejä, kuten Facebookin mietelauseet. Oikea elämä alkaa olla kai tuntematon käsite. Elämän pitäisi olla viihdettä.
Cool
Ei vaan oikeasti en ymmärrä miksi tulla tähän ketjuun levittämään misantropiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä sä ehkä ymmärrät millainen vaikutus sinulla oli minuun. Ehkä voit myös kuvitella miltä tuntuu, kun sinä et enää pidä minusta.
Voisitko vastata? Miksi sanot näin?
Ei ole sulle jos et ymmärrä. Se jolle tuo on ymmärtäisi jos lukisi, mutta tuskin lukee. Liittyy tänään tapahtuneeseen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta enää mikään, se ei ole ainoa syy.
Siitä seuraa muutakin pahaa. Ei voi luottaa enää keneekään.
Ei enää koskaan.Mitä tarkoitat tällä, millä tavalla luottaa?
Luottamustakin on niin eri asteista ja moni ihminen on täysin luotettava asiassa x muttei välttämättä asiassa y jne.On Ihmisiä jotka pettävät luottamuksen ihan kaikissa asioissa.
On varmasti, mutta jos elämässä tuntuu olevan vain sellaisia, kannattaa miettiä mistä se johtuu.
Koostuuko sosiaaliset piirit epämääräisestä aineksesta tai oletko itse ihminen jota ei kunnioiteta, koska et itse kunnioita muita?
Koukussa hylkäämiseen?
Joskus varmaan vaan huonoa tuuriakin, mutta vain joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen jälkeen joku pettää luottamuksen, sitä luovuttaa kokonaan, ihminen ei edes tajua millaiseksi on muuttunut.
Okei, taidat olla niitä ihmisiä jotka kirjoittaa Facebookiin tai muualle jonkun huomionhakuisen ”Voi ei, saa nähdä miten tässä käy...”-tyyppisen viestin ja sitten kun muut tulee kysymään, että mikä on, niin vastataan jotain ympäripyöreää tai välttelevää.
Eli haetaan huomiota.Harrastatko tuollaista säälittävyyttä tällä saitilla, vai miksi on niin vaikeaa yksilöidä luottamuspulan tekijöitä ja millaisesta luottamuksesta on kyse?
Tuollaisten ylimalkaisten negisviestien julkaisemisessa ei ole mitään järkeä, levität vaan huonoa energiaa.: ). En kerro itsestäni yhtään mitään Facebookissa. Miksi pitäisi?
En luota keneenkään muuhun paitsi kissaani
Itsesääli on minulle tuntematon käsite.Itsesääli, uhriutuminen ja tuollainen muka-kovistelu ovat sisaruksia.
Facebook-esimerkki oli ihmistyyppikuvaus, ei kirjaimellinen kysymys teetkö noin juuri Facebookissa..
En tosiaan. Tuokaan viesti ei auta. Ei tunnu missään. Ihmetyttää vaan, kuka tekee noin? Koeta tajuta että kyynisiä ja kovia tyyppejä on olemassa. En halua kuitenkaan vahingoittaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamustakin on niin eri asteista ja moni ihminen on täysin luotettava asiassa x muttei välttämättä asiassa y jne.On Ihmisiä jotka pettävät luottamuksen ihan kaikissa asioissa.
On varmasti, mutta jos elämässä tuntuu olevan vain sellaisia, kannattaa miettiä mistä se johtuu.
Koostuuko sosiaaliset piirit epämääräisestä aineksesta tai oletko itse ihminen jota ei kunnioiteta, koska et itse kunnioita muita?
Koukussa hylkäämiseen?
Kunnioitan. Tuokaan ei auta, kaiken syyllistämisen ja manipuloinnin jälkeen. Etsi netistä tietoa psykopaattien elämänkumppaneista. Sitten ymmärrät jotain.
Tämä ei ole sitä normaalia narsisti/ psykopaattihöpötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koukussa hylkäämiseen?
Kaikki tämä on tullut analysoitua ja mietittyä rehellisesti kauan sitten. Ei auta tuokaan. Pahoja ihmisiä on oikeasti olemassa.
Samantekevää, kuka on kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tajusin. Sori. Ihmiset haluavat vain niitä hempeitä viestejä, kuten Facebookin mietelauseet. Oikea elämä alkaa olla kai tuntematon käsite. Elämän pitäisi olla viihdettä.
Cool
Ei vaan oikeasti en ymmärrä miksi tulla tähän ketjuun levittämään misantropiaa?
Ei auta. Kummallista että vaan hymyilyttää. 😂
Et voi olla tosissasi? Koukussa hylkäämiseen.
Tuo on hulluimpia näkemyksiä ihmissuhteista, mitä olen ikinä kuullut. Noin pimeä en sentään ole.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko meillä olla tänään romanttiset treffit? Millaistakohan siellä olisi?
Kyllä meillä voi olla tänään romanttiset treffit, jos vain haluat. Kuvitellaan nyt kuitenkin ensin vähän, millaista meillä olisi. Paikan pitäisi olla joku rauhallinen, jossa voisimme rauhassa keskustella ja keskittyä toisiimme. Olisi ihanaa katsoa silmiisi. Siitä tulisi onnellinen ja ehkä vähän pyörryttäväkin olo, olenhan kaivannut sinua enemmän kuin ketään muuta. Yhteys meidän välillämme on niin vahva, että nauttisin siitä tunteesta. Kemiasta välillämme. Silmäsi saavat minut sekaisin. Jos istuisimme pöydässä vastakkain, niin haluaisin silittää kättäsi hellästi, sinua silmiin katsoen.
Puhuisimme ja kuuntelisimme toisiamme. Ei olisi kuitenkaan pakko puhua mitään, koska kanssasi on kuin olisi tullut kotiin. Voisimme istua vierekkäin. Haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja tuntea lämpösi ja ihanan tuoksusi. Haluaisin suudella sinua hitaasti tunnustellen, tuntea kauniit huulesi huuliani vasten. Miten kuumalta se tuntuisikaan. Paljon ihania suudelmia, jotka räjäyttäisivät tajunnan. Haluaisin suudella myös kaulaasi, niskaasi ja korviasi. Jatkatko sinä tästä?
Mmmm.... tunnen hengityksesi ihollani ja sen alati kiihtyvän rytmin. Kaikki keinuu, keinuu mielessäni huumaavasti. Hengityksemme samassa rytmissä, kuin meren aallot lomittain. Tunnen voimakkaat käsivarteni ympärilläni, lämpö siirtyy sinusta minuun ja takaisin. Tuoksumme sekoittuvat keskenään. Huulemmme koskettavat toisiaan yhä uudelleen ja uudelleen. Inhomioni sinua kohtaan vain kasvaa sekä syvenee. Sydämeni hakkaa, hakkaa. Kaulalle ja niskaan suuteleminen saa minut villiksi intohimosta. Intohimo saa minut halumåamaan sinua ja vain sinua! Haluan sinua, haluan olla vain sinun tänään!
Nää tämmöset on on kyllä väkinäisyydessään niin ällöttäviä. Myötähäpeä melkein tappaa. Eiks nää Harlekiinin seksinovellityypit vois mennä jonnekin, jossa on ihan oma paikkansa tän lajin ihmisille?
Se treffikuvaus oli hyvä, mutta tää vastaus siihen ei oikein...
Vähän minuakin rupes mietityttämään mainittu "tän lajin ihmisille" tai ei oikeastaan kyseiset vaan se että mikä tän lajin ihmisten vastakohta on?
Meitähän on moneen junaan, osa jäänyt asemallekin, siispä löytyy monisanaista/selkoista proosaa ja suorempaa artikulointia 🙂
(edit: hauska tää palstan sanasensuuri. Yritin laittaa tähän viestiin esimerkiksi lyhyemmästä artikuloinnista poohjalaisen esileikin mutta ei mitenkään onnistunut. Aina tuli ilmo julkaisusta tarkastuksen jälkeen😆)
Juontaja saapuu, kun kritiikkiä tulee. Mitäs paikan rotan raato kainolossa modz? Eikö taaskaan lähe😅
Tällä Hopeaketulla ei ikuna lähe, takuun tohin antaa🤠
Toisaalta tuossa tiivistetyssä muodossa tään Hopeaketun elämäntarina:
https://out.reddit.com/t3_51gctb?url=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FYZezndy…
.Oliko joku kaivattu? Ei mutta narsisti modx se jaksaa kertoa itsestään...
Pitäisi kait olla otettu ku palstapervosta on näköjään tää ylennetty modx tittelin omaavaksi😆
Lie kuitenkin aikastelailla hakoteillä teillä arvailut🙂Ainahan sitä miltei jokainen jotain kaipaa, se sitten on eri juttu että kantsiiko sitä harvase päivä toistaa samaa?
No, olen tässä aikojen saatossa tässä säikeessä yhtä neitoa kaipaillut esimerkiksi seuraavasti:
Hiton hankala äkäpussi.
Söpöhkö punastuja
Sulonen känkkäränkkämuru.
Söpö sukankutoja.
VIilee viilipytty.
Mystinen murmeli.
Ei ole muru vaan koko pulla.
Tuima tuittuilija.
Kiihtyvä gerbiili.
Arvaamaton amatsoni.
Herttainen hempeilijä.
Sulo supisija.
Aamujeni ankeuttaja.
Söpö säätäjä.
Oikukas otus.
Muhkea muffinsi.
Hamppini hammaskipu.
Ihanuuksieni impi.
Katkarapuni pesä.
Muistojeni muumio.
Namuisa nainen.
Pikkuinen pyllistäjä.
Kassieni kutkuttaja.Onkohan tunnisteita tarpeeksi🤔
Etikkainen elli unohtui. Jäi jostain sun jutusta mieleen. :-)
Vierailija kirjoitti:
Näytit hyvältä tänään. Just kun ajattelin että oon päässyt susta jotenkin yli. Että ethän sä nyt olekaan yhtään ihana oikeesti. Ja sitten tulit vastaan ihan yllättäen. Ja mä sulan heti kun nään sut. Sinä senkin :)
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Mielessäni on itsepintainen ajatus nainen sinusta hyväilemässä itseäsi. Haluaisin nähdä sinun nauttivan. Rakastan sinua niin paljon, että sinun onnesi ja nautintosi on minulle tärkein.
Ketjussa on joku pervo.
Meitä on moneksi.
Hyvää yötä, komistus. Sulle juurikin sinne jonnekin. Kaipaan. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on joku pervo.
Meitä on moneksi.
Tässäpä meillä varsinainen rakastaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on joku pervo.
Meitä on moneksi.
Mun mielestä toi ei ajatuksena ole pervoa, mut se on että sen sanoo julkisesti. Kun tää palsta ei ole kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on joku pervo.
Meitä on moneksi.
Mitäs pervoa tuossa oli? Joku estoinen impi siellä nyt mielensä pahoitti. Ehkä toi ei ollut sulle sitten.
Vähän surullinen ei paljon mutta kuitenkin. Voin sen sanoa itselleni. Milloin olisi vuoro vähän hengähtää. Minunkin. Oppia oppia oppia niinkö sen kuuluu olla. Ja oppia mitä. Keneltäkään on turha kysyä. Tuskin maailmankaikkeuskaan vastaa. Mutta kyllä minä opin koska olen tähänkin asti oppinut. En edes toivo tai halua mitään suurta. Hengähtää vain. Hyvää yön toivotus teillekin!
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko meillä olla tänään romanttiset treffit? Millaistakohan siellä olisi?
Kyllä meillä voi olla tänään romanttiset treffit, jos vain haluat. Kuvitellaan nyt kuitenkin ensin vähän, millaista meillä olisi. Paikan pitäisi olla joku rauhallinen, jossa voisimme rauhassa keskustella ja keskittyä toisiimme. Olisi ihanaa katsoa silmiisi. Siitä tulisi onnellinen ja ehkä vähän pyörryttäväkin olo, olenhan kaivannut sinua enemmän kuin ketään muuta. Yhteys meidän välillämme on niin vahva, että nauttisin siitä tunteesta. Kemiasta välillämme. Silmäsi saavat minut sekaisin. Jos istuisimme pöydässä vastakkain, niin haluaisin silittää kättäsi hellästi, sinua silmiin katsoen.
Puhuisimme ja kuuntelisimme toisiamme. Ei olisi kuitenkaan pakko puhua mitään, koska kanssasi on kuin olisi tullut kotiin. Voisimme istua vierekkäin. Haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja tuntea lämpösi ja ihanan tuoksusi. Haluaisin suudella sinua hitaasti tunnustellen, tuntea kauniit huulesi huuliani vasten. Miten kuumalta se tuntuisikaan. Paljon ihania suudelmia, jotka räjäyttäisivät tajunnan. Haluaisin suudella myös kaulaasi, niskaasi ja korviasi. Jatkatko sinä tästä?
Mmmm.... tunnen hengityksesi ihollani ja sen alati kiihtyvän rytmin. Kaikki keinuu, keinuu mielessäni huumaavasti. Hengityksemme samassa rytmissä, kuin meren aallot lomittain. Tunnen voimakkaat käsivarteni ympärilläni, lämpö siirtyy sinusta minuun ja takaisin. Tuoksumme sekoittuvat keskenään. Huulemmme koskettavat toisiaan yhä uudelleen ja uudelleen. Inhomioni sinua kohtaan vain kasvaa sekä syvenee. Sydämeni hakkaa, hakkaa. Kaulalle ja niskaan suuteleminen saa minut villiksi intohimosta. Intohimo saa minut halumåamaan sinua ja vain sinua! Haluan sinua, haluan olla vain sinun tänään!
Nää tämmöset on on kyllä väkinäisyydessään niin ällöttäviä. Myötähäpeä melkein tappaa. Eiks nää Harlekiinin seksinovellityypit vois mennä jonnekin, jossa on ihan oma paikkansa tän lajin ihmisille?
Se treffikuvaus oli hyvä, mutta tää vastaus siihen ei oikein...
Vähän minuakin rupes mietityttämään mainittu "tän lajin ihmisille" tai ei oikeastaan kyseiset vaan se että mikä tän lajin ihmisten vastakohta on?
Meitähän on moneen junaan, osa jäänyt asemallekin, siispä löytyy monisanaista/selkoista proosaa ja suorempaa artikulointia 🙂
(edit: hauska tää palstan sanasensuuri. Yritin laittaa tähän viestiin esimerkiksi lyhyemmästä artikuloinnista poohjalaisen esileikin mutta ei mitenkään onnistunut. Aina tuli ilmo julkaisusta tarkastuksen jälkeen😆)
Juontaja saapuu, kun kritiikkiä tulee. Mitäs paikan rotan raato kainolossa modz? Eikö taaskaan lähe😅
Tällä Hopeaketulla ei ikuna lähe, takuun tohin antaa🤠
Toisaalta tuossa tiivistetyssä muodossa tään Hopeaketun elämäntarina:
https://out.reddit.com/t3_51gctb?url=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FYZezndy…
.Oliko joku kaivattu? Ei mutta narsisti modx se jaksaa kertoa itsestään...
Pitäisi kait olla otettu ku palstapervosta on näköjään tää ylennetty modx tittelin omaavaksi😆
Lie kuitenkin aikastelailla hakoteillä teillä arvailut🙂Ainahan sitä miltei jokainen jotain kaipaa, se sitten on eri juttu että kantsiiko sitä harvase päivä toistaa samaa?
No, olen tässä aikojen saatossa tässä säikeessä yhtä neitoa kaipaillut esimerkiksi seuraavasti:
Hiton hankala äkäpussi.
Söpöhkö punastuja
Söpö sukankutoja.
VIilee viilipytty.
Mystinen murmeli.
Tuima tuittuilija.
Kiihtyvä gerbiili.
Arvaamaton amatsoni.
Herttainen hempeilijä.
Sulo supisija.
Aamujeni ankeuttaja.
Söpö säätäjä.
Oikukas otus.
Muhkea muffinsi.
Hamppini hammaskipu.
Ihanuuksieni impi.
Katkarapuni pesä.
Muistojeni muumio.
Namuisa nainen.
Pikkuinen pyllistäjä.
Kassieni kutkuttaja.Onkohan tunnisteita tarpeeksi🤔
Etikkainen elli unohtui. Jäi jostain sun jutusta mieleen. :-)
En nyt halua mitenkään sinua nyt syyllistää mutta ekkönää oo ikuna kuullut kamelin selästä?
Minä kaikella vaivalla listasin ärräpurri-rimaa hipoen listan jonka tuo juovuttava jokisimpukka sisimpäänsä kerää muodostaakseen niistä helmen hohtavan valkoisen niin sinä sitte menit sinne lisäämään etikkaisen ellin!
Uskoisin lisäyksen nyt kyllä taittavan sen kuuluisan kamelin selän, liika on liikaa kun kyllähän etikkaisen ellin titteli jotain todellisuuspohjaa omaa!
Voih, kyllä tää viehkeä viini etikaksi happani. Liian hapokasta, sanoi cola-Ollikin aikoinaan🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Lie kuitenkin aikastelailla hakoteillä teillä arvailut🙂
Ainahan sitä miltei jokainen jotain kaipaa, se sitten on eri juttu että kantsiiko sitä harvase päivä toistaa samaa?
Hiton hankala äkäpussi.
Söpöhkö punastuja
Söpö sukankutoja.
VIilee viilipytty.
Mystinen murmeli.
Tuima tuittuilija.
Kiihtyvä gerbiili.
Arvaamaton amatsoni.
Herttainen hempeilijä.
Sulo supisija.