Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Sinä uuvatti kirjoitti:
Muistan sua aina hyvällä. Hymyllä. Pidän nokkeluudestasi huumoristasi lämmöstäsi ja monesta asiasta sinussa. Tarjoan milloin vain kahvit jos pyörit täälläpäin. Nauti elämästä niin mäkin teen.
Varmasti ei kahville sun kanssasi lähde, olet todennäköisesti nimitellyt häntä uuvatiksi ihan irl kontaktissakin.
Vaikutat inhottavalle ihmiselle.
En ole en. Vapaa tahto eläköön ja voikoon hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattunne teille elämänne rakkaus?
Ei, hän on vain ihastus. Voimakas, mutta vain sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yesterday must have been an unlucky day, being Jan. 13th. I apologize, hopefully this link works. Good night, sleep well.
Sleep Like A Child by Joss StoneKiitos, tiedän kuka tän viestin laittoi! Haluaisin anteeksipyynnön kasvokkain, en netin välityksellä.
Truly hope you will get the apology from the right person. The only thing I was apologizing was the messed up Youtube link, sorry for causing a misunderstanding. Wishing you good luck in love.
Here is the misfortunate song again, hopefully it works this time. Lyrics with words I would like to say and peaceful, beautiful music to sleep well. This modern lullaby brings up pleasant childhood memories. (Btw that was not a hint. We are not childhood friends, have known each other for some years now. However, when we talked it felt like I had known him all my life.)
Good night and pleasant dreams to everyone here and especially to him.
Sleepsong ~ Lullaby from a Secret GardenSelvisi. Nämä tämän tyyppiset viestit videoineen ei olleetkaan mulle. Kuulkaa, sitä saattaa tosiaankin täällä erehtyä luulemaan vaikka mitä. Kuten aiemmin mainitsin, liian pitkä juttu kerrottavaksi. Kyse ei edes ollut hänen puoleltaan " tunteista."
Kyse on pitkäaikaisesta nettikiusaamisesta, jonka motiivia en tiedä, Jäljet johtivat eniten häneen, mutta tuskinpa ikinä saan tietää kuka se on.Kukapa nettlikiusaaja edes antaisi mitään tunnisteita itsestään.
Lopulta päässäni alkoi pyöriä kaikenlaisia salaliittoteorioita, koska en käsitä mitä syytä kenelläkåån olisi kiusata meikäläistä netissä. Menee täysin yli hilseen.Tämä kannattaa muistaa aina kun kuvittelee täysin varmasti tunnistavana täältä tai muualta anonyyminä kirjoittajan. On monia ihan pilkulleen samoja tilanteita ihmisillä. Välillä ihmetellyt tätä kun olen muuttanut aina yksityiskohtia (niin varmaan muutkin?) ja sit joku tulee huutelemaan että tietää kuka olen. Se on pelottavaa jos jotkut vie tän oikeeseen elämään totuutena, siis sen heidän kuvitelmansa. Voi seurata vaikka mitä sotkuja.
Joo, yksityiskohtien muuttaminen on tuttua minullekin, teen sitä koko tällä foorumilla kun kirjoitan. En todellakaan halua tulla tunnistetuksi, en kaivatun enkä sivusta huutelijankaan toimesta. En siis kuvittele täältä löytäväni ihmistäni, vaan kyllä nämä asiat tapahtuu ihan oikean elämän puolella, jos ne on tapahtuakseen. Tänne purkaa vain mielensä.
Ja on todellakin jännittävää, miten vakavalla tutkalla ihmiset tätä ketjua lukevat. Ei oikeasti kannata omia täältä viestejä itselle, varmasti monikin muuttelee vähän yksityiskohtia, ettei paljastu.
Itse en muuttele tähän ketjuun kirjoittaessa ikinä yksityiskohtia. Jos se jolle kirjoitan käy täällä ja tunnistaa, niin sitten kaipaa itsekin. Ois tekopyhää jos ei hyväksyis mun täällä käymistä, jos käy itsekin. Ja muutenkin jos ei hyväksy, niin sitten ei hyväksy sitä millainen olen. Eli en menetä mitään. En kuitenkaan kirjoita asioita jotka joku ulkopuolinen voi tunnistaa, vaan vain asioita jotka hän tunnistaa jos lukee.
Sinä sinun tavallasi, minä minun tavallani. Mutta monikin varmasti muuttelee yksityiskohtia, syystä tai toisesta (ja niitä syitä lueteltiinkin jo aiemmin hyvä rivi), joten kamalan tarkkaan ei kannata viestejä syynätä.
Niin kukapa tietää tunnistesta huolimatta keneltä ja kenelle viestit ovat.
Omalla kohdallani on käynyt niin, että jollakin muulla on ollut lähes täysin samanlainen tilanne ja hänen kirjoituksensa olisi voinut kirjoituksen tapahtumia ja kirjoittajan kertomien asioiden ja sisällön perusteella 100% minun kirjoittama, muttei ollut.
Tosin entinen kaivattuni tuskin tätä palstaa lukee, mutta silloin mietin että jos jostain kumman syystä lukisi olisi varmasti ajatellut minun sen kirjoittaneen. Muutama muukin vastaava oli ja osui kyllä hyvin juuri ajoituksiltaankin tilanteeseeni.
Kyllä ja juu, vähän pistää mietityttämään nämä palstaharhailijat. Tätäkö tämä todellisuuden ulkopuoleinen maailma teettää. Ihminen näkee aina sen minkä haluaa ja mitä hakee. Täällä anonyymimaailmassa jotkut tosiaan näyttävät sekoavan.
Joskus tosin itsekin miettinyt, että jos hän jostain syystä lukisi näitä niin toivottavasti ei ole palstaharhailija ja luullut minun kirjoittelevan joitain sekopäisiä viestejä, joita eräällekin on kirjoitettu nimen alkukirjain "tunnisteena". Toisaalta mitä sen oikeasti olisi edes väliä. En voi kuitenkaan vaikuttaa hänen ajatuksiinsa ja käsityksiinsä minusta tai mistään muustakaan, joten en ole pienen ajatushairahduksen jälkeen asialla vaivannut päätäni.
Ja en kaipaa enää vaan koukussa palstaan kuten moni muukin. Tätä on vaikea itsekin käsittää.
Tai sitten on sellainenkin vaihtoehto, että joku trollaa "sinuna" tai jonain muuna henkilönä. Tietää jonkun tilanteen ja haluaa kiusata. Esim tekemällä siitä henkilöstä vielä hullumman oloisen, kuin oikeasti onkaan.
Oon tehny noin joskus täällä. Tiiän semmosia yksityiskohtia, mitä kaikki ei välttämättä tiiä ja trollannu yhtä henkilöä joka on musta ärsyttävä. Ja mahollista on et on käyny tai käy täällä, en oo varma silti.
Ihmeelliset huvit kyllä jollain. Näinkö se ajatus kulkee: Jos kirjoitan tälle palstalle jotain " henkilönä x" niin ehkä henkilön "y" luulee, että henkilö x on kirjoittanut viestin/viestit juuri hänelle ja alkaa pitämään hänestä vähemmän tai inhoamaan. Tosin en tiedä käykö x tai y lukemassa palstaa, mutta ehkä sillä on vaikutusta.
Toivottavasti nämä " trollit" ovat iältään hiukan parinkympin molemmin puolin. Sitten ymmärrän vaikken hyväksy.
Omalla kohdallani nuo 100% tilanteeseni sopivat viestit olivat hyvin kauniisti kirjoitettu ja saivat kauniita vastauksia ja no voiko yhdestä kirjaimesta päätellä mitään?
Poliittisen trollaamisen tarkoituksen ymmärrän, mutta ympäripyöreän trollamisen tarkoitusperät kohdistuen yksityishenkilöön ei kyllä mene jakeluun. Sairas, sairas maailma.
Samaa mieltä. Vaikea ymmärtää noita tyyppejä, joiden tarkoitus on vain häiriköidä muita. Tuskin kukaan haluaisi itsekään tulla tuolla tavalla kiusatuksi.
Luuliso trollinkin tulevan hulluksi kun ei voi tietää toimintansa todellista vaikutusta ja hulluhan tuollainen trolli on joka tapauksessa, joka yrittää toiminnallaan vaikuttaa parin ihmisen mielipiteisiin ja mieliin anonyymilla toiminnallaan.
"Rakkaus on puhtaan valkoinen ja sinä sen kapteeni. Lentosuukkoja kuin kirjekyyhkyjä suuntaasi lähetän. Ne löytävät tiensä perille, koska sinun kohdallasi niillä ei ole muuta vaihtoehtoa. Sinä olet minun mantereeni, jolle kaikki lintuni suuntaavat, vaikka olet kuin merta itsekin. Yhtä arvaamaton, syvä, tutkimaton ja seksikäs. Rannoillani lainehdit, tyrskyät, lyöt rantaan ja hyväilet. Jokaista pintani poukamaa nuolet ja pikkukiveä hellästi suutelet, pyöreäksi hiot. Toisissa kohdissa koverrat, hitaasti painuen jälkesi jätät. Ja minä soljun sinusta erottamattomana allasi, kannattelen sinua. Vakaana mutta välillä voimista vavahdellen ja ne aallot sinussa nähden. Ponnista pohjastasi, vello ja vaahtoudu, jylise ja ärjy, ole tyyni. Näin minäkin olen sinun mantereesi, kumpikin toisemme oma. Kokonaisuus, jossa ei ehkä ihan voi olla itsensä ilman toista. Sillä mitä on meri ilman maata sen alla ja mitä on maa ilman merta sen ympärillä? Ja kumpi onkaan kumpi? Ehkä tänään olen astia, jossa olet ja saat muodon ja sinä taas pintani muovaaja, silottaja. Ehkä seuraavassa hetkessä taas aivan päin vastoin. "
Trolleja tai ei, kuka näistä ei pitäisi. Joku osaa ainakin kirjoittaa. Ihmisyys syvällä meissä kaikissa, osuu ja uppoaa. Hienoa että jaat tänne.
Miksi me ikinä kohdattiin sun kanssa? Niin paljon tunteita, mutta myös surua ja selvittämättömiä asioita, kaipausta johonkin mikä ei voi koskaan toteutua.
Taas se kaipaus iski.. Täysillä. Vähän aikaa tunsin jopa vihan tunteita. Koska tunsin itseni niin loukatuksi. Ajattelin että et pidä mua edes sen arvoisena että olisit jaksanut vastata viesteihini. Edes muutamalla sanalla. Se teki minut todella surulliseksi. Koska olit ainut johon kykenin turvautumaan sillä hetkellä. Ja tiesit sen. Miksi en kykene siltikään sua unohtamaan? Sydämeni itkee ikävää. Ehdin rakastua sinuun. Se tunne ei hetkessä poistu vaikka sitä toivoisinkin.
Noin ne kiusaajat mullekin aina on sanoneet kun kysyn syytä miksi minut valitsivat kohteekseen. Koska olen niin ärsyttävä. Terve ihminen välttelee ärsyttäviä asioita, sairaalle niistä tulee pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä uuvatti kirjoitti:
Muistan sua aina hyvällä. Hymyllä. Pidän nokkeluudestasi huumoristasi lämmöstäsi ja monesta asiasta sinussa. Tarjoan milloin vain kahvit jos pyörit täälläpäin. Nauti elämästä niin mäkin teen.
Varmasti ei kahville sun kanssasi lähde, olet todennäköisesti nimitellyt häntä uuvatiksi ihan irl kontaktissakin.
Minäkin olen käyttänyt täällä hänestä mm. sanoja uuvatti ja pösilö, ja jos hän sellaisesta loukkaantuisi, niin en olisi edes pahoillani vaan toteaisin, että olemme hieman eri puusta veistettyjä. Nuo sanat kirjoitetaan siis lämmöllä, mutta ilman muuta ne saa jokainen tulkita niin kuin haluaa.
On myös paljon ihmisiä, jotka kirjoittavat ja puhuvat vain salonkikelpoisia sanoja, mutta onnistuvat paljon pahemmin loukkaamaan, eivätkä välttämättä edes itse ymmärrä sitä. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattunne teille elämänne rakkaus?
Ei jaksa miettiä tai analysoida kokoajan kaikkea. Olkoon mitä on tai olkoon olematta. Rennolla otteella elämästä nauttien. Miksi takertua mihinkään tai vaatia varmuutta ei mistään ole takeita kuitenkaan. On vain tämä hetki ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi me ikinä kohdattiin sun kanssa? Niin paljon tunteita, mutta myös surua ja selvittämättömiä asioita, kaipausta johonkin mikä ei voi koskaan toteutua.
Kenelle? Miksei voisi toteutua?
Sinä uuvatti kirjoitti:
Susta oli vaikea päästää irti, mutta nyt se on onnistunut ja ollaan molemmat toivottavasti onnellisia.
Mä pidin sussa noista samoista asioista. Opetit mulle paljon.
Mä oon tehnyt ja teen elämässäni asioita, joiden takia mua pidetään rohkeana. En pelkää mitään enkä ketään. Mutta kun olen nainen sun kanssa kahdestaan, mä jäädyn täysin. En tajua miksi. Joskus aikojen alussa ei ollut niin.
Olet päivä päivältä ihanampi J-mies. Kyllä minua aina välillä harmittaa, ettei meistä voi tulla paria. Olen oppinut elämään sen ajatuksen kanssa, mutta kyllä se harmittaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Noin ne kiusaajat mullekin aina on sanoneet kun kysyn syytä miksi minut valitsivat kohteekseen. Koska olen niin ärsyttävä. Terve ihminen välttelee ärsyttäviä asioita, sairaalle niistä tulee pakkomielle.
:(
illassa sen raukeudessa
päivä mailleen painuneena
silloin on aika helliä sinua ja kysyä
huomasitkos miten taas lähenit itseäsi
eikö se tunnu hyvältä?
aivan kuten silitys, hyväily
minä, sinä…yksi, yhden kosketus
voit tehdä yhtä lailla hyvää itsellesi
kuin minä voin tehdä sinulle
~
Jäi kesken eilen, kun uni vei ja minä vikisin.
"Wherever we want to go, we go. That's what a ship is, you know. It's not just a keel and hull and a deck and sails. That's what a ship needs. But what a ship is...what the Black Pearl really is...is freedom."
Hyvilläni olen tämänpäiväisistä puheistasi Nuuskis.
Vierailija kirjoitti:
Uuh 🌬T
Samat sanat, samalle T:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh 🌬T
Samat sanat, samalle T:lle?
Ilmeisesti on COOL - T.
Vierailija kirjoitti:
TalvenLapsi kirjoitti:
Joka aamu, kun lähden töihin, toivon että törmäisimme päivän aikana ja voisimme vaihtaa muutaman sanan tai edes tervehdyksen. Useinmiten näin ei kuitenkaan käy, vaan joudun tyytymään ihastelemaan sinua kauempaa. En kuitenkaan uskalla tulla luoksesi. Emme tunne vielä kovinkaan hyvin enkä tiedä onko se olosuhteudenkaan vuoksi järkevää. Ajattelen sinua silti paljon ja leikittelen ajatuksella, mitä sinä mahdat minusta ajatella. Vai ajatteletko mitään? Ehkä olet jo unohtanut minut.
Minun olisi ensin pitäny huomata sinut, jotta voisin unohtaa sinut.
Hän on kyllä huomannut minut, ainakin aiemmin. En tiedä miten tällä hetkellä on asian laita. Viimeisimmästä kerrasta, kun olemme jutelleet, alkaa olemaan kuitenkin jo aikaa.