Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1521/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut vähän huolestunut olo tänään. Toivottavasti kaikki on hyvin. <3

Ihan syystä oot ollut huolissasi, oon pelehtinyt toisen kanssa.

Vierailija
1522/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesi 23.8. ja olin myyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä viimisimpiä viestejä kun lukee, niin ei voi kuin todeta, että hyvä kun on olemassa sellainen kuin "lähestymiskielto". Aika monelle täällä sellainen kielto olisi onnen omiaan lopettamaan itsepintaisen kuvittelun, että pakeista huolimatta toisella onkin tunteita😁

Se on niin sairasta. Miten voi ihminen mennä niin sekaisin omista kuvitelmistaan. 😐

Risto et sä tarkota tota. Sä rakastat mua niin ku mä sua!

Totta. 💚

T. Risto.

Vierailija
1524/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saatoit tehdä tämän minulle, sinä sika!?

Vierailija
1525/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä viimisimpiä viestejä kun lukee, niin ei voi kuin todeta, että hyvä kun on olemassa sellainen kuin "lähestymiskielto". Aika monelle täällä sellainen kielto olisi onnen omiaan lopettamaan itsepintaisen kuvittelun, että pakeista huolimatta toisella onkin tunteita😁

Se on niin sairasta. Miten voi ihminen mennä niin sekaisin omista kuvitelmistaan. 😐

Totta. 💚

T. Risto.

Mä tiesin sen. Sun ja Mairen liitto on vaan kulissia. Tuutko illlalla "lenkki"saunaan?

T: Jorma

Vierailija
1526/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää että tämä on trollia koko ketju ja palsta.. ja jotkut ihan vakavissaan kertovat muka itseään tyhmemmille miten ei kannata tehdä sitä ja tätä tai uskoa tätä ja tuota. Apua!! Täällä leikitään. Eiköhän jokainen ymmärrä juonen.😅

Vierailija
1527/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yesterday must have been an unlucky day, being Jan. 13th. I apologize, hopefully this link works. Good night, sleep well.

Sleep Like A Child by Joss Stone

Kiitos, tiedän kuka tän viestin laittoi! Haluaisin anteeksipyynnön kasvokkain, en netin välityksellä.

Truly hope you will get the apology from the right person. The only thing I was apologizing was the messed up Youtube link, sorry for causing a misunderstanding. Wishing you good luck in love.

Here is the misfortunate song again, hopefully it works this time. Lyrics with words I would like to say and peaceful, beautiful music to sleep well. This modern lullaby brings up pleasant childhood memories. (Btw that was not a hint. We are not childhood friends, have known each other for some years now. However, when we talked it felt like I had known him all my life.)

Good night and pleasant dreams to everyone here and especially to him.

Sleepsong ~ Lullaby from a Secret Garden

Selvisi. Nämä tämän tyyppiset viestit videoineen ei olleetkaan mulle. Kuulkaa, sitä saattaa tosiaankin täällä erehtyä luulemaan vaikka mitä. Kuten aiemmin mainitsin, liian pitkä juttu kerrottavaksi. Kyse ei edes ollut hänen puoleltaan " tunteista."

Kyse on pitkäaikaisesta nettikiusaamisesta, jonka motiivia en tiedä, Jäljet johtivat eniten häneen, mutta tuskinpa ikinä saan tietää kuka se on.

Kukapa nettlikiusaaja edes antaisi mitään tunnisteita itsestään.

Lopulta päässäni alkoi pyöriä kaikenlaisia salaliittoteorioita, koska en käsitä mitä syytä kenelläkåån olisi kiusata meikäläistä netissä. Menee täysin yli hilseen.

Tämä kannattaa muistaa aina kun kuvittelee täysin varmasti tunnistavana täältä tai muualta anonyyminä kirjoittajan. On monia ihan pilkulleen samoja tilanteita ihmisillä. Välillä ihmetellyt tätä kun olen muuttanut aina yksityiskohtia (niin varmaan muutkin?) ja sit joku tulee huutelemaan että tietää kuka olen. Se on pelottavaa jos jotkut vie tän oikeeseen elämään totuutena, siis sen heidän kuvitelmansa. Voi seurata vaikka mitä sotkuja.

Joo, yksityiskohtien muuttaminen on tuttua minullekin, teen sitä koko tällä foorumilla kun kirjoitan. En todellakaan halua tulla tunnistetuksi, en kaivatun enkä sivusta huutelijankaan toimesta. En siis kuvittele täältä löytäväni ihmistäni, vaan kyllä nämä asiat tapahtuu ihan oikean elämän puolella, jos ne on tapahtuakseen. Tänne purkaa vain mielensä.

Ja on todellakin jännittävää, miten vakavalla tutkalla ihmiset tätä ketjua lukevat. Ei oikeasti kannata omia täältä viestejä itselle, varmasti monikin muuttelee vähän yksityiskohtia, ettei paljastu.

Itse en muuttele tähän ketjuun kirjoittaessa ikinä yksityiskohtia. Jos se jolle kirjoitan käy täällä ja tunnistaa, niin sitten kaipaa itsekin. Ois tekopyhää jos ei hyväksyis mun täällä käymistä, jos käy itsekin. Ja muutenkin jos ei hyväksy, niin sitten ei hyväksy sitä millainen olen. Eli en menetä mitään. En kuitenkaan kirjoita asioita jotka joku ulkopuolinen voi tunnistaa, vaan vain asioita jotka hän tunnistaa jos lukee.

Sinä sinun tavallasi, minä minun tavallani. Mutta monikin varmasti muuttelee yksityiskohtia, syystä tai toisesta (ja niitä syitä lueteltiinkin jo aiemmin hyvä rivi), joten kamalan tarkkaan ei kannata viestejä syynätä.

Niin kukapa tietää tunnistesta huolimatta keneltä ja kenelle viestit ovat.

Omalla kohdallani on käynyt niin, että jollakin muulla on ollut lähes täysin samanlainen tilanne ja hänen kirjoituksensa olisi voinut kirjoituksen tapahtumia ja kirjoittajan kertomien asioiden ja sisällön perusteella 100% minun kirjoittama, muttei ollut.

Tosin entinen kaivattuni tuskin tätä palstaa lukee, mutta silloin mietin että jos jostain kumman syystä lukisi olisi varmasti ajatellut minun sen kirjoittaneen. Muutama muukin vastaava oli ja osui kyllä hyvin juuri ajoituksiltaankin tilanteeseeni.

Kyllä ja juu, vähän pistää mietityttämään nämä palstaharhailijat. Tätäkö tämä todellisuuden ulkopuoleinen maailma teettää. Ihminen näkee aina sen minkä haluaa ja mitä hakee. Täällä anonyymimaailmassa jotkut tosiaan näyttävät sekoavan.

Joskus tosin itsekin miettinyt, että jos hän jostain syystä lukisi näitä niin toivottavasti ei ole palstaharhailija ja luullut minun kirjoittelevan joitain sekopäisiä viestejä, joita eräällekin on kirjoitettu nimen alkukirjain "tunnisteena". Toisaalta mitä sen oikeasti olisi edes väliä. En voi kuitenkaan vaikuttaa hänen ajatuksiinsa ja käsityksiinsä minusta tai mistään muustakaan, joten en ole pienen ajatushairahduksen jälkeen asialla vaivannut päätäni.

Ja en kaipaa enää vaan koukussa palstaan kuten moni muukin. Tätä on vaikea itsekin käsittää.

Tai sitten on sellainenkin vaihtoehto, että joku trollaa "sinuna" tai jonain muuna henkilönä. Tietää jonkun tilanteen ja haluaa kiusata. Esim tekemällä siitä henkilöstä vielä hullumman oloisen, kuin oikeasti onkaan.

Oon tehny noin joskus täällä. Tiiän semmosia yksityiskohtia, mitä kaikki ei välttämättä tiiä ja trollannu yhtä henkilöä joka on musta ärsyttävä. Ja mahollista on et on käyny tai käy täällä, en oo varma silti.

Vierailija
1528/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hävisi talvenlapsi kommentti?

Se oli aika kiva kaipausviesti.

Oisin just ominut sen, kun hävis :(

Miten täällä häviää vähän väliä viestejä..?

Vierailija
1529/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saatoit tehdä tämän minulle, sinä sika!?

Liha on heikko. Jos lupaisin, että tämä ei toistu, valehtelisin. Sanon vaan, että beibe, olet hoitojeni top 10ssä.

Vierailija
1530/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. 💚

T. Risto.

Mä tiesin sen. Sun ja Mairen liitto on vaan kulissia. Tuutko illlalla "lenkki"saunaan?

Toki tulen, mutta lenkki on lioiteltua. Mullon korkeintaan rillimakkaraa tarjota!

Vierailija
1531/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan lue noita pitiä viestejä ja omat viestini jäivät tuonne jonnekin, jos niihin on vastattu, niin voi voi. Terkut sulle, jota en ole nyt useampaan viikkoon nähnyt. :p

Vierailija
1532/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, niin mäkin. Oon odotellut sua siitä lähtien kaikki illat ja kaikki viikonloput. Miks et tuu jo ja ota omaasi?

Vierailija
1533/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä häviää outoja viestejä, ihan asiallisiakin. Oma viestisi hävisi ihan lähiaikoina, jossa oli tunnisteita ja vihjaus, että tiedän kaivattuni käyvän täällä. Pisti mietityttämään että miksi se poistettiin. Mitään asiatonta ei ollut siinä viestissä.

Vierailija
1534/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tietää että tämä on trollia koko ketju ja palsta.. ja jotkut ihan vakavissaan kertovat muka itseään tyhmemmille miten ei kannata tehdä sitä ja tätä tai uskoa tätä ja tuota. Apua!! Täällä leikitään. Eiköhän jokainen ymmärrä juonen.😅

Siis, mitääääh!?! Eikö mun naapuri käykään täällä lukemassa mun lemmen lurituksia? 

Vierailija
1535/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. 💚

T. Risto.

Toki tulen, mutta lenkki on lioiteltua. Mullon korkeintaan rillimakkaraa tarjota!

Odotan sua Risto, ja tarjoan sulle prissinnakkini, jos sen vain huolit.

T:Jorma

Vierailija
1536/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, minä katsoin 23.8. erästä ihanaa tyyppiä pitkään silmiin..... 

Vierailija
1537/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, minä katsoin 23.8. erästä ihanaa tyyppiä pitkään silmiin..... 

Mäkin katoin pitkään, mutta p*rsettä.

Vierailija
1538/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yesterday must have been an unlucky day, being Jan. 13th. I apologize, hopefully this link works. Good night, sleep well.

Sleep Like A Child by Joss Stone

Kiitos, tiedän kuka tän viestin laittoi! Haluaisin anteeksipyynnön kasvokkain, en netin välityksellä.

Truly hope you will get the apology from the right person. The only thing I was apologizing was the messed up Youtube link, sorry for causing a misunderstanding. Wishing you good luck in love.

Here is the misfortunate song again, hopefully it works this time. Lyrics with words I would like to say and peaceful, beautiful music to sleep well. This modern lullaby brings up pleasant childhood memories. (Btw that was not a hint. We are not childhood friends, have known each other for some years now. However, when we talked it felt like I had known him all my life.)

Good night and pleasant dreams to everyone here and especially to him.

Sleepsong ~ Lullaby from a Secret Garden

Selvisi. Nämä tämän tyyppiset viestit videoineen ei olleetkaan mulle. Kuulkaa, sitä saattaa tosiaankin täällä erehtyä luulemaan vaikka mitä. Kuten aiemmin mainitsin, liian pitkä juttu kerrottavaksi. Kyse ei edes ollut hänen puoleltaan " tunteista."

Kyse on pitkäaikaisesta nettikiusaamisesta, jonka motiivia en tiedä, Jäljet johtivat eniten häneen, mutta tuskinpa ikinä saan tietää kuka se on.

Kukapa nettlikiusaaja edes antaisi mitään tunnisteita itsestään.

Lopulta päässäni alkoi pyöriä kaikenlaisia salaliittoteorioita, koska en käsitä mitä syytä kenelläkåån olisi kiusata meikäläistä netissä. Menee täysin yli hilseen.

Tämä kannattaa muistaa aina kun kuvittelee täysin varmasti tunnistavana täältä tai muualta anonyyminä kirjoittajan. On monia ihan pilkulleen samoja tilanteita ihmisillä. Välillä ihmetellyt tätä kun olen muuttanut aina yksityiskohtia (niin varmaan muutkin?) ja sit joku tulee huutelemaan että tietää kuka olen. Se on pelottavaa jos jotkut vie tän oikeeseen elämään totuutena, siis sen heidän kuvitelmansa. Voi seurata vaikka mitä sotkuja.

Joo, yksityiskohtien muuttaminen on tuttua minullekin, teen sitä koko tällä foorumilla kun kirjoitan. En todellakaan halua tulla tunnistetuksi, en kaivatun enkä sivusta huutelijankaan toimesta. En siis kuvittele täältä löytäväni ihmistäni, vaan kyllä nämä asiat tapahtuu ihan oikean elämän puolella, jos ne on tapahtuakseen. Tänne purkaa vain mielensä.

Ja on todellakin jännittävää, miten vakavalla tutkalla ihmiset tätä ketjua lukevat. Ei oikeasti kannata omia täältä viestejä itselle, varmasti monikin muuttelee vähän yksityiskohtia, ettei paljastu.

Itse en muuttele tähän ketjuun kirjoittaessa ikinä yksityiskohtia. Jos se jolle kirjoitan käy täällä ja tunnistaa, niin sitten kaipaa itsekin. Ois tekopyhää jos ei hyväksyis mun täällä käymistä, jos käy itsekin. Ja muutenkin jos ei hyväksy, niin sitten ei hyväksy sitä millainen olen. Eli en menetä mitään. En kuitenkaan kirjoita asioita jotka joku ulkopuolinen voi tunnistaa, vaan vain asioita jotka hän tunnistaa jos lukee.

Sinä sinun tavallasi, minä minun tavallani. Mutta monikin varmasti muuttelee yksityiskohtia, syystä tai toisesta (ja niitä syitä lueteltiinkin jo aiemmin hyvä rivi), joten kamalan tarkkaan ei kannata viestejä syynätä.

Niin kukapa tietää tunnistesta huolimatta keneltä ja kenelle viestit ovat.

Omalla kohdallani on käynyt niin, että jollakin muulla on ollut lähes täysin samanlainen tilanne ja hänen kirjoituksensa olisi voinut kirjoituksen tapahtumia ja kirjoittajan kertomien asioiden ja sisällön perusteella 100% minun kirjoittama, muttei ollut.

Tosin entinen kaivattuni tuskin tätä palstaa lukee, mutta silloin mietin että jos jostain kumman syystä lukisi olisi varmasti ajatellut minun sen kirjoittaneen. Muutama muukin vastaava oli ja osui kyllä hyvin juuri ajoituksiltaankin tilanteeseeni.

Kyllä ja juu, vähän pistää mietityttämään nämä palstaharhailijat. Tätäkö tämä todellisuuden ulkopuoleinen maailma teettää. Ihminen näkee aina sen minkä haluaa ja mitä hakee. Täällä anonyymimaailmassa jotkut tosiaan näyttävät sekoavan.

Joskus tosin itsekin miettinyt, että jos hän jostain syystä lukisi näitä niin toivottavasti ei ole palstaharhailija ja luullut minun kirjoittelevan joitain sekopäisiä viestejä, joita eräällekin on kirjoitettu nimen alkukirjain "tunnisteena". Toisaalta mitä sen oikeasti olisi edes väliä. En voi kuitenkaan vaikuttaa hänen ajatuksiinsa ja käsityksiinsä minusta tai mistään muustakaan, joten en ole pienen ajatushairahduksen jälkeen asialla vaivannut päätäni.

Ja en kaipaa enää vaan koukussa palstaan kuten moni muukin. Tätä on vaikea itsekin käsittää.

Tai sitten on sellainenkin vaihtoehto, että joku trollaa "sinuna" tai jonain muuna henkilönä. Tietää jonkun tilanteen ja haluaa kiusata. Esim tekemällä siitä henkilöstä vielä hullumman oloisen, kuin oikeasti onkaan.

Oon tehny noin joskus täällä. Tiiän semmosia yksityiskohtia, mitä kaikki ei välttämättä tiiä ja trollannu yhtä henkilöä joka on musta ärsyttävä. Ja mahollista on et on käyny tai käy täällä, en oo varma silti.

Ei tarvii alapeukuttaa, ei kai toi nii vakavaa oo? Se nainen on kiusannu mua netissä, nii oon tasannu vaa tilejä pikku-kiusoilla. Mitäs luulee olevasa nii ovela, vaik hölisee asioistaa puolelle maailmaa? 😆 Kiusa se on pieniki kiusa. Sitäpaitsi sen miehen täytyy tietää, millane nainen sitä väijyy. 😅

Vierailija
1539/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä häviää outoja viestejä, ihan asiallisiakin. Oma viestisi hävisi ihan lähiaikoina, jossa oli tunnisteita ja vihjaus, että tiedän kaivattuni käyvän täällä. Pisti mietityttämään että miksi se poistettiin. Mitään asiatonta ei ollut siinä viestissä.

Jos ne sun tunnisteet osui vainoharhaiseen lukijaan, joka luuli omaksi stalkkerikseen ja poistatti viestin "liian tunnistettavana"? Tuo "tiedän kaivattuni käyvän täällä" voi sen harhaisen mielestä olla vainoamista ja uhkaavaa. 😀

Vierailija
1540/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu olin joskus aikoja sitten pihkassa suhun.

Halusin vaan kertoa sen.

Kumma, että sekin ihastus sitten meni ajan kanssa ohi. Vaikka vaikutti, että säkin tykkäsit musta. Käytiin ainakin kerran kaakaolla, kun olit armeijasta lomalla. Oisit kyl saanu, jos oisit edes yrittäny:") miehet on aina yhtä nössöjä. (olin kyl vasta 16, mutta silti)

Mä en oo koskaan saanu ketään kehen oon ollut ihastunut. Onko kukaan muu? Mua on ruvennut kauheesti häiritsee tää.

Sitte mietin, että onko mun koko elämä vaan itsepetosta? Tän hetkiseen mieheen ihastuin ajan kanssa. En heti. Ja nyt sitten semmonen katellaan vaihe. Oon miettinyt, että onko tämmönen ihastumispakkomielle sitä, että se oma kumppani ei ole oikea? Ihan kamala ajatus tiedän. Mutta onko loppupeleissä kukaan se oikea? Tai jos kuka vaan voi olla se oikea?

Tsemppiä kaikille kaipaajille <3

Ketju on lukittu.