Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Sanooko luku 108 jotain nainen sinulle? Näin unta meistä suutelemassa pitkään ja kiihkeästi ja samassa unessa esiintyi luku 108.
Onko tämä päivä jolloin tapasit naisesi?
Vierailija kirjoitti:
Talviset terveiset elämäni naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja parin pitäjänrajan takaa. Ikävä Siua. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Entiset kotikuntamme sijaitsevat n. 120km päässä toisistaan ja niiden viimeiset kirjaimet päättyvät samaan kirjaimeen. Toisen etunimesi kolmas kirjain on sama, jolla sukunimeni alkaa. Toivottavasti näen Siusta unta ens yönäkin. Kauniita unia Rakas!
Siis ÄLLÄ: Onko ”vihersilmäkaunottarella” , eli sykomuijallas, ruskeat piilolinssit??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10.08 2017
❤️[/quote
Oli mukavat ilmat silloin kesäkuussakin 😏
Vierailija kirjoitti:
Miten ikävä tuntuukin näin fyysisesti. Vartalo ja mieli tahtoo niin kovaa toisen viereen. Ihan vaan hiljaa kun saisi makoilla siinä toisen lämmössä. Mitään ei tarvitsisi puhua tai tehdä. Oltas vaan. Sais silitellä laiskasti toisen niskan hiuksia. Vois aivan kevyesti painaa suukon kasvojen sivuun. Näin "pienistäkin" sitä haaveilee tunti tunnin perään. Se jo, että voisi istua lähellä jännittynyt heinäseiväs-moodissa, voi, sekin olisi hyvää :3. Tuntuvat niin arvokkailta näin aivan ennen aikojaankin ajateltunakin, ihan äärettömän arvokkailta, tuollaiset pikkuiset hiljaiset hetketkin. Vaikka kyllähän jokainen kaipaaja tilaneesta riippumatta taitaa tietää mitä tarkoitan.
Näemmä tietokaan ei kaipuun avohaavaa aivan sulje. Eikä niin kai ole tarkoituskaan. Olen silti yllättynyt siitä, kuinka vieläkin tarvitsee parantumista. Ihan toisenlaista parantumista. Sellaista, jossa alkaa parantua epäuskosta ja epäluottamuksesta maailmaa kohtaan ja jossa alkaa luottaa ettei toinen katoa tai ala yhtäkkiä yrmiä. Miten rauhoittava vaikutus pelkästään jo viereen kuvittelulla onkaan. Jonain päivänä, ehkä. Oikeasti aika on ystävä, joka tietää, että kärsivällisyys on hyve.
Tsemppiä taas uuteen päivään kaipaajat : ).
Joskus tuntuu väärältä käydä täällä nyt, kun oma tilanne kuitenkin on erityisesti aiempaan verrattuna suorastaan satumainen. Ja se on. Ei tarvitsekaan luopua <3! Suukko poskellesi sekä keveä hyväily leuallesi ja kaulallesi Smaug. Nukuhan hyvin vielä ainakin hetki. Tärkein olet. Sulan, kun yritän kuvitella unista sinua. Olisi ihana katsella levollisia kasvojasi. Tapaa, jolla ripsesi lepäävät poskella ja kuulla hengityksesi rauhallinen rytmi. Huulesi ihan siinä, rentona, aivan lempeää suudelmaa vailla. Tekisi miltei mieli ottaa kädestäsi kiinni ja herättää, jotta näkisi heränneet, mutta edelleen uniset kasvot ja kuulisi vielä levosta painuneen äänesi. Oikeasti kaikista parasta olisi yhdessä herätä kesken unien ja saada todeta, että saa vielä nukkua. Mitä olisikaan se peittoon ja viereesi paremmin kaivautuminen sekä tunne siitä, kun painaa pään takaisin tyynyyn, että siinä lämpöisessä on kyllä kaikki. Sänky ja sinä ja jokunen kissa. Aamussa kahvinkeitin ja teevedenkeitin odottamssa rauhassa vuoroaan.
Tämän aamun viesteistä tämä on minulle. Tämän valitsin ihan ite. Toivottavasti sopii teille kaikille. Tämä tekee minulle nyt hyvää. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietetään rakas yksi yö yhdessä?
Jos olet hän, niin vastaukseni on: Kyllä rakas, haluan rakastella kanssasi. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon. Olet syötävän ihana, joten todennäköisesti maistelisin sinua hyvin hitaasti. Haluaisin nähdä sinun kiemurtelevan ja kuulla sinun voihkivan nautinnosta.
Nälkä tämäkin. Ja kuitenkaan täällä ei ole ketään, ei sinua, minua, teitä eikä meitä.
Ei näy täällä meitä. Me käymme jossain muualla ihan omia teitä. Joskus sitten kohdataan, jos ei kohtalo kivellä päähän heitä. Heti, kohta, piankinko?
Heti kohta piankinko?✨
Lisään vielä ettei kukaan vaan loukkaannu että jankkausviestit ei ole minulle. Sori. Niitä en valitse. Mutta kyllä ihmisen pitää saada joskus jankatakkin joten siitä vaan. Minä en pahastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talviset terveiset elämäni naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja parin pitäjänrajan takaa. Ikävä Siua. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Entiset kotikuntamme sijaitsevat n. 120km päässä toisistaan ja niiden viimeiset kirjaimet päättyvät samaan kirjaimeen. Toisen etunimesi kolmas kirjain on sama, jolla sukunimeni alkaa. Toivottavasti näen Siusta unta ens yönäkin. Kauniita unia Rakas!
Siis ÄLLÄ: Onko ”vihersilmäkaunottarella” , eli sykomuijallas, ruskeat piilolinssit??
On, mutta hän on todella ihana kun muistaa vain ottaa lääkkeensä!
Jotain positiivista. On tullut taisteltua näiden tunteiden kanssa monta vuotta. On parempi, että en näe, niin toivon mukaan lopulta unohtuu. Testaan kuitenkin itseäni välillä "stalkkaamalla" hänen fb-sivua. Äsken kokeilin taas ja nyt ilahduttavasti tunteet tulivat pintaan jo laimeampina. Vapauttavaa huomata, että tuo kuvissa oleva ihminen ei näytäkään niin erikoiselta ja tärkeimmältä ihmiseltä maan päällä. Vielä, kun ottaa huomioon elämäntilanteena ym. siihen vaikuttavat asiat, niin alkaa loputkin suomut kai pikkuhiljaa tipuua silmiltä. Kauan sitä kestikin ja ylipääseminen on ollut raskasta. Asiaan kyllä vaikutti sekin, että kohtaamisen välttäminen oli välissä hyvin vaikeaa. Onkohan kyseessä ollut limerenssi tai se, että omassa elämässä ei kaikki ole ollut kohdallaan? Ei ole vieläkään, mutta ehkä tämän asian voin vihdoin jättää taakseni. Täytyy vain pitää huolta, että en ole missään tekemisissä edes välillisesti tuon ihmisen kanssa. Pitää myös muistaa, että kauempaa katsottuna on selvää, että tuo ihminen ei kyllä minuun enää ajatustakaan uhraa. Voin kai vihdoin ajatella, että pitäkööt tunkkinsa. Itselleni kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10.08 2017
❤️[/quote
Oli mukavat ilmat silloin kesäkuussakin 😏❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hlvetin järkeä kerta toisensa jälkeen tulla tänne kertomaan, kuinka muiden täällä tulisi toimia?
Kun on aika monta kertaa todettu, että ketjusta suurinosa on joko varattuja ja/tai varatun kaipaajia, tai niitä jotka on jo saaneet pakit.
Ihan murto-osa täältä on mitään perus ihastuneita jotka voisivat helposti kokeilla lähentyä ihastuksensa kanssa.Sille on yleensä joku selkeä syy, miksi ihminen päätyy tällaiseen ketjuun kaipaamaan.
On todellisia esteitä, jolloin ainoa tai ainakin paras vaihtoehto on purkaa tuntojaan täällä, eikä hieroa mitään mooveja tosielämässä.Juuri näin. En ymmärrä näitä ”vain te kaksi tunnistatte” -tunnisteohjeita ollenkaan, siis samallahan sitä voisi sitten laittaa privaa jossain somessakin (jossa kaikki kuitenkin on), olisi sekin kahdenkeskistä. On aina joku syy siihen, miksi tilannetta puretaan tänne, ja yleensä se tunnistamatta jääminen on just se pointti.
Mut aina jonkun on herättävä neuvomaan tunnisteiden käytöstä... ihan ensimmäisenä ikinä!
Sivusta: Emme ole varattuja, ja minulla ainakin on syyni käyttää toimivia tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä aika viime näkemisestä. Mikset tule moikkaan, vaikka päivät ollaan ihan lähellä toisiamme? Ja pallo on nyt sinulla! On ollut kokoajan......
Miksi pallo on koko ajan mulla? Odotatko vain passiivisena, että minä otan riskin ja teen aloitteen? Miksi tää on just näinpäin?
Pallo voi olla itselläkin. Jos sitä ei halua heittää takaisin, sitten ei halua. Henkilö on jo alitajuisesti tietoinen ettei halua toista elämäänsä jos sitä palloa ei heitä.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä ettei kukaan vaan loukkaannu että jankkausviestit ei ole minulle. Sori. Niitä en valitse. Mutta kyllä ihmisen pitää saada joskus jankatakkin joten siitä vaan. Minä en pahastu.
Jankata saa, jankkaus- ja pätemisketjussa, tämä on väärä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Jotain positiivista. On tullut taisteltua näiden tunteiden kanssa monta vuotta. On parempi, että en näe, niin toivon mukaan lopulta unohtuu. Testaan kuitenkin itseäni välillä "stalkkaamalla" hänen fb-sivua. Äsken kokeilin taas ja nyt ilahduttavasti tunteet tulivat pintaan jo laimeampina. Vapauttavaa huomata, että tuo kuvissa oleva ihminen ei näytäkään niin erikoiselta ja tärkeimmältä ihmiseltä maan päällä. Vielä, kun ottaa huomioon elämäntilanteena ym. siihen vaikuttavat asiat, niin alkaa loputkin suomut kai pikkuhiljaa tipuua silmiltä. Kauan sitä kestikin ja ylipääseminen on ollut raskasta. Asiaan kyllä vaikutti sekin, että kohtaamisen välttäminen oli välissä hyvin vaikeaa. Onkohan kyseessä ollut limerenssi tai se, että omassa elämässä ei kaikki ole ollut kohdallaan? Ei ole vieläkään, mutta ehkä tämän asian voin vihdoin jättää taakseni. Täytyy vain pitää huolta, että en ole missään tekemisissä edes välillisesti tuon ihmisen kanssa. Pitää myös muistaa, että kauempaa katsottuna on selvää, että tuo ihminen ei kyllä minuun enää ajatustakaan uhraa. Voin kai vihdoin ajatella, että pitäkööt tunkkinsa. Itselleni kirjoitan.
Ymmärrän. Kaikki minut haluaa lopulta unohtaa, koska en ole tarpeeksi menestynyt ihminen vaan ihan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yesterday must have been an unlucky day, being Jan. 13th. I apologize, hopefully this link works. Good night, sleep well.
Sleep Like A Child by Joss StoneKiitos, tiedän kuka tän viestin laittoi! Haluaisin anteeksipyynnön kasvokkain, en netin välityksellä.
Truly hope you will get the apology from the right person. The only thing I was apologizing was the messed up Youtube link, sorry for causing a misunderstanding. Wishing you good luck in love.
Here is the misfortunate song again, hopefully it works this time. Lyrics with words I would like to say and peaceful, beautiful music to sleep well. This modern lullaby brings up pleasant childhood memories. (Btw that was not a hint. We are not childhood friends, have known each other for some years now. However, when we talked it felt like I had known him all my life.)
Good night and pleasant dreams to everyone here and especially to him.
Sleepsong ~ Lullaby from a Secret Garden
Selvisi. Nämä tämän tyyppiset viestit videoineen ei olleetkaan mulle. Kuulkaa, sitä saattaa tosiaankin täällä erehtyä luulemaan vaikka mitä. Kuten aiemmin mainitsin, liian pitkä juttu kerrottavaksi. Kyse ei edes ollut hänen puoleltaan " tunteista."
Kyse on pitkäaikaisesta nettikiusaamisesta, jonka motiivia en tiedä, Jäljet johtivat eniten häneen, mutta tuskinpa ikinä saan tietää kuka se on.
Kukapa nettlikiusaaja edes antaisi mitään tunnisteita itsestään.
Lopulta päässäni alkoi pyöriä kaikenlaisia salaliittoteorioita, koska en käsitä mitä syytä kenelläkåån olisi kiusata meikäläistä netissä. Menee täysin yli hilseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10.08 2017
❤️[/quote
Oli mukavat ilmat silloin kesäkuussakin 😏❤️
Terassikelit ja tiistai.
Joten onneksi tuskin mua kukaan stalkkaa tässä ketjussa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Tänään mieleni valtaa taistelu, jossa huoli ja toivo mittelevät toistensa kanssa, siitä onko kaikki pysynyt hyvin. Joka toinen vuosi käyn läpi saman kiirastuleni, josta toivottavasti tänäänkin nousen voittajana. Se ei ole minun tuleni, se on sydämenilahjan tuli. En voi kirjoittaa sinulle pelkojani suoraan tällä kertaa, en pysty niitä ääneen sanoittamaan.. Mutta tiedän saavani sinulta tukeni, vaikket fyysisesti vierelläni olekaan. Sinä vain tiedät, eikö niin. Sinä vain olet. Se lohduttaa mua. Olen niin levoton! Ja pelkään. Minä joka en pelkää. Jonnekin tuuleen tämäkin ajatus piti purkaa. Etten pelkäisi liikaa. Onneksi sydämeni kuitenkin tuntee. Toivottavasti jaksaa. Ja sinua.... Vietä hyvä päivä. Tiedän, onni on myötä.
Tiedän että kaikki menee hyvin sinun kohdalla. Koko elämän. Mutta tiedätkö että yhtä asiaa en kuitenkaan tiedä, vaikka kuinka haluaisin tietää. Nimittäin sitä että tullaanko me enää tulevaisuudessa olemaan tekemisissä muuten kuin telepaattisesti. Tiedätkö sinä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yesterday must have been an unlucky day, being Jan. 13th. I apologize, hopefully this link works. Good night, sleep well.
Sleep Like A Child by Joss StoneKiitos, tiedän kuka tän viestin laittoi! Haluaisin anteeksipyynnön kasvokkain, en netin välityksellä.
Truly hope you will get the apology from the right person. The only thing I was apologizing was the messed up Youtube link, sorry for causing a misunderstanding. Wishing you good luck in love.
Here is the misfortunate song again, hopefully it works this time. Lyrics with words I would like to say and peaceful, beautiful music to sleep well. This modern lullaby brings up pleasant childhood memories. (Btw that was not a hint. We are not childhood friends, have known each other for some years now. However, when we talked it felt like I had known him all my life.)
Good night and pleasant dreams to everyone here and especially to him.
Sleepsong ~ Lullaby from a Secret GardenSelvisi. Nämä tämän tyyppiset viestit videoineen ei olleetkaan mulle. Kuulkaa, sitä saattaa tosiaankin täällä erehtyä luulemaan vaikka mitä. Kuten aiemmin mainitsin, liian pitkä juttu kerrottavaksi. Kyse ei edes ollut hänen puoleltaan " tunteista."
Kyse on pitkäaikaisesta nettikiusaamisesta, jonka motiivia en tiedä, Jäljet johtivat eniten häneen, mutta tuskinpa ikinä saan tietää kuka se on.Kukapa nettlikiusaaja edes antaisi mitään tunnisteita itsestään.
Lopulta päässäni alkoi pyöriä kaikenlaisia salaliittoteorioita, koska en käsitä mitä syytä kenelläkåån olisi kiusata meikäläistä netissä. Menee täysin yli hilseen.
Tämä kannattaa muistaa aina kun kuvittelee täysin varmasti tunnistavana täältä tai muualta anonyyminä kirjoittajan. On monia ihan pilkulleen samoja tilanteita ihmisillä. Välillä ihmetellyt tätä kun olen muuttanut aina yksityiskohtia (niin varmaan muutkin?) ja sit joku tulee huutelemaan että tietää kuka olen. Se on pelottavaa jos jotkut vie tän oikeeseen elämään totuutena, siis sen heidän kuvitelmansa. Voi seurata vaikka mitä sotkuja.
Jankuttajien turhautuneisuus kaipaamisen epätoivoisuuteen varmasti näkyy ylenpalttisena pätemisen ja paremmintietämisen tarpeena. Mutta onhan sekin tapa purkaa oloja.
Olen kovin pahoillani kaikille närkästyneille, jos tulin toistaneeksi jotain sellaisia neuvoja, joita ilmeisesti on joku jo aiemmin ketjussa ehtinyt toistella ja joihin jotkut ovat kyllästyneet, koska olettavat kaiken kirjoitetun olevan juuri heille suunnattu, vaikka ei olisikaan. Anteeksi en pyydä sanomisiani, mutta olen pahoillani jos joku on kokenut suureksi loukkaukseksi vaatimattomat ja ehkä vain pienelle marginaalille soveltuvat neuvoni.
Minun tarkoitukseni ei ole ollut neuvoa ketään vasten tahtoaan missään muodossa ja toivon, että tämän asian tiimoilta jankutus ja närkästely voisi jo loppua kaikkien osalta. Jos tuntuu, että tämä kolahtaa, niin mieti sitä, ja jos ei tunnu, niin älä hemmetissä vastaa tähän mitään, sillä tämäkään ei ole silloin tarkoitettu sinulle. Kaikkea ei kannata aina "omia".