Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Miten on lähtenyt uusi viikko käyntiin? Olet taas mielessäni, mutta toivottavasti et häiriöksi asti koko ajan. Mukavahan sinua on vähän ajatellakin. Vaikkapa sellaista, kuinka juttelisinme aamupalalla alkavasta päivästä ja maailman menosta ja muumeista. Kuinka voitaisiin ehkä nähdä lounasaikaan kun sovitetaan työmenoja hieman. Miten viestiteltäisiin iltapäivällä illan askareista, päivällisestä, suunnitelmista vapaa-ajalle ja pientä tai isompaakin vihjailua fyysisestä läheisyydestä ja ikävästä. Kuinka sitten taas koko ilta ja yö olisi meidän. Tietysti vähän arjenmakuisenakin, mutta saisimme silti olla yhdessä. Hoitaa askareet ja purkaa tuntomme toisillemme, jutella ja hauskuuttaa, vähän hipaista ohimennen. Hitto, halatakin. Hymyillä. Naiselle, helmisimpukalleni, tämä aamupäivän yksinkertainen aatos.
Ja minä kun juuri kolme päivää sitten miehestä kirjoitin muistiin ajatuksen "Onneks yhtenä päivänä uimassa tuikkasin mun varpaan yhteen helmisimpukkaan <3". Vähän sattui mutta kyllä se sen arvoista oli ja tulee olemaan. Miehet ei ehkä niin simpukkamaisia ole riippuen katsantokannasta :D, mutta hänellä ainakin on kaunis kuori ja jos tarpeeksi paijaa, niin herkkä sisinkin tulee ehkä näkyviin. Ajatustensa helmiä hän onneksi silti tuulettaa muidenkin näkyvillä. Ei ehkä kaikkia, mutta sen verran, että pauloihinsa kyllä minut sai aivan täysin :3 Etteikö kuorellakin jotain vaikutusta olisi ollut.
Anteeksi nyt vaan mut en ymmärrä näitä jotka tilittää että joku ei ymmärrä vaikka sata kertaa oon sanonut, kuulkaa kun puhelut, viestit, facebookit, instagramit ja muut vastaavat sovellukset saa kyllä estettyä tietyltä henkilöltä jos haluaa. Niitä kauttahan monet sitä yhteyttä yrittävät pitää. Eri asia on jos stalkkeri tulee oven taakse jatkuvasti. Mut muuten on paljolti ihan omasta itsestä kiinni. Tulee aina mieleen että nauttiiko nää ihmiset kuitenkin jollain tasolla siitä että joku yrittää pitää yhteyttä.
Vähän otan nyt henkilökohtaisesti kun mulle on ihan samaa sukupuolta oleva entinen ystävä tehnyt niin että selän takana puhunut paskaa ja valittanut kun en tajua ettei hän halua olla ystävä. Mutta aina vastannut mulle, kysellyt vastavuoroisesti kuulumisia, tosin aina oli jokin tekosyy ettei voida nähdä. Siitä sitten olisi pitänyt ymmärtää että hän inhoaa minua. :( on nykyään tosi vaikeeta luottaa kenenkään jos ystävänä pitämäni ihminen onkin oikeasti inhonnut minua kyl se jättää epäluulon kaikkia kohtaan. Ei kaikkien kaveri tarvitse olla mutta ei tarvitse myöskään esittää että on jos oikeasti vaan inhoaa.
Täällä roikun vieläkin. Tämä ketju koukuttaa.
Jos ihmiset laittaisivat itsestään sekä kaivatustaan tarkempia tunnisteita,
ketju muuttuisi kirkkaammaksi ja tulisi enemmän osumia.
Tunnisteita pysyyy mielestäni laittamaan niin, että ulkopuolinen tuskin tunnistaisi
kumpakaan. Itselläni nämä systeemit, joita luen, ovat kertakaikkiaan liian ympäripyöreitä, että ne voisivat koskea suurta joukkoa eri henkilöitä.
Vuosilukua en ilmaise, pelkän päivämäärän;
9. 12
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmärtäisit kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka ikävä minulla on sinua?
Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmrtäisit, etten tunne sua kohtaan muuta kuin korkeintaan inhoa ja että haluan että pysyt mahdollisimaan kaukana ja näkymättömissä nyt ja tulevaisuudessa yrittämättä minkäälaista lähestymistä. En ikinä enää haksahda suhun, enkä kaltaisiisi luusereihin.
Tässä vastaus: laita toi sama teksti tälle kyseiselle ihmiselle viestinä mitä vaan kautta tai soita tai mene sanomaan päin naamaa. Juuri näillä sanoilla. En usko että sen jälkeen tuntee suakaan kohtaan muuta kuin inhoa. Tänne näitä on ihan turha kirjoittaa.
Eikös tuo ole ihan mielekäs peruste kirjoittaa juuri tänne eikä päin naamaa?
Mustakin oli harvinaisen tyhmä neuvo että lähettäis tuollasen tekstin oikeesti jollekin. Paljon parempi purkaa tuntojaan täällä anonyymisti.
Siis miten tuo oli tyhmä neuvo kun edellinen kirjoittaja nimenomaan kysyi että mitä hänen pitäisi tehdä jotta henkilö ymmärtäisi että kirjoittaja inhoaa häntä. Vastasin siihen että tee näin niin eiköhän ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmärtäisit kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka ikävä minulla on sinua?
Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmrtäisit, etten tunne sua kohtaan muuta kuin korkeintaan inhoa ja että haluan että pysyt mahdollisimaan kaukana ja näkymättömissä nyt ja tulevaisuudessa yrittämättä minkäälaista lähestymistä. En ikinä enää haksahda suhun, enkä kaltaisiisi luusereihin.
Suuret luulot. Ei tollasta oksettavaa apinaa kukaan kaipaa.
Voiiiiiii sooooooorriiiiiiiiiii jos ei vastaus miellyttänyt arvon paskanaamaa, senhän nyt arvata saattoikin. 😜
Mikä sun ongelma on? Ootko suoraan sanonut ettei kiinnosta vai täälläkö vaan nimettömänä huikit?
Tää on se joka on kymmeniä kertoja sanonut ja estänyt ja silti kuvittelee et häneen ollaan rakastuttu edelleen. Ja kukaan ei oikeesti edes ajattele häntä.
Ja tuo edellinen tuossa taas on se tän ketjun harhaisin, joka on tunnistavinaan kaikki viestien kirjoittajat ja huutelee niitä yp-juttujaan joka väliin, paitsi silloin kun se ei jostain syystä sovi kuvioon. Silloin tuo harhainen kommentoi "sivusta".
Kaksi kertaa väärin, käytin täällä tunnistetta yp-hullu, kuukausi sitten. Ikinä en ole kommentoinut sivusta. Narsistista olettaa, että olet jollekin päivittäinen vainon kohde. Pahalla päällä kun taas törkyä palstalla!
Yp-hullu
Vierailija kirjoitti:
ketju muuttuisi kirkkaammaksi ja tulisi enemmän osumia.Tunnisteita pysyyy mielestäni laittamaan niin, että ulkopuolinen tuskin tunnistaisi
kumpakaan. Itselläni nämä systeemit, joita luen, ovat kertakaikkiaan liian ympäripyöreitä, että ne voisivat koskea suurta joukkoa eri henkilöitä.Vuosilukua en ilmaise, pelkän päivämäärän;
9. 12
Mitä tuolloin tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketju muuttuisi kirkkaammaksi ja tulisi enemmän osumia.Tunnisteita pysyyy mielestäni laittamaan niin, että ulkopuolinen tuskin tunnistaisi
kumpakaan. Itselläni nämä systeemit, joita luen, ovat kertakaikkiaan liian ympäripyöreitä, että ne voisivat koskea suurta joukkoa eri henkilöitä.Vuosilukua en ilmaise, pelkän päivämäärän;
9. 12Mitä tuolloin tapahtui?
Mummun syntymäpäivä!
Joko huomenna alkaisi armastus? Vai joko se alkoi?
Joko sä löysit sen jonkun jota rakastaa, vai vieläkö sä vaan laulelet?
Marko sulla on edelleenkin paikka sydämessäni.
Somebody to love kirjoitti:
Joko sä löysit sen jonkun jota rakastaa, vai vieläkö sä vaan laulelet?
Laulelen TOKI ja hymyilen!
Vieras lähti ja levätä pitäisi mutta kun tämä palsta vaan niin KOUKUTTAA. Paljon MIELENKIINTOISTA täällä..
Tuliko TUNNISTEITA riittämiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9. 12Mitä tuolloin tapahtui?
Mummun syntymäpäivä!
Eipä ole synttäripäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus: laita toi sama teksti tälle kyseiselle ihmiselle viestinä mitä vaan kautta tai soita tai mene sanomaan päin naamaa. Juuri näillä sanoilla. En usko että sen jälkeen tuntee suakaan kohtaan muuta kuin inhoa. Tänne näitä on ihan turha kirjoittaa.
On sanottu kohteliaasti että tää oli tässä, siitä normaalilla järjellä varustettu olis jo ymmärtänyt pysyä kaukana ja lopettaa väkisin lähestymiset, mutta ei tuo hyypiö.
Saanko kysyä, että mitä sen jälkeen tapahtui, kun ensin "haksahdit"?
Oon eri mutta sama tilanne. Haksahdin hiukan mutta halusin heti perääntyä kun tajusin, ettei tyyppi nappaakaan tarpeeksi. Hän ei uskonut vaan häiriköi pitkään vaikka ihan selvästi ja monta kertaa sanoin, ettei kiinnosta. Jäi aika syvä inho tuohon tyyppiin. Eniten inhottaa, että koskaan häneen haksahdin.
Mut sitten tulet tänne kuitenkin etsimään viestejä joissa hän kaipaisi sinua?
Ahaa, palstapoliisi-kusipää taas vauhdissa. Mitä se sulle kuuluu, mitä muut täältä etsii? Siitähän voit kuitenkin olla varma, ettei ainakaan sinua.
Viimeksi minä olin se ”palstapoliisi-kusipää”, joten ei hän ainakaan yksi ja sama ole, jota sulla on tapana nätisti nimitellä.
Mitä sä muuten tässä ketjussa teet?
Vierailija kirjoitti:
I'll love you more with every breath
Truly, madly, deeply do
I will be strong
I will be faithful
'Cause I'm counting on
A new beginning
A reason for living
A deeper meaning, yeahI wanna stand with you on a mountain
I wanna bathe with you in the sea
I wanna lay like this forever
Until the sky falls down on meIf I could be a little bolder and crazier, I would already be there. Then I would look for you. If the miracle happened, I might find you.Maybe some beautiful day. Hard times for my heart. I miss your smile. Good night and sleep well my sunshine.
I would fly to the moon and back if you be, if you be my babe.
Niinä päivinä, kun sinä olisit tappuraa,
olisin minä syliini sulkeva pumpuli
Ja niinä päivinä kun minä puhkuisin jäätä,
olisit sinä se lämmin sulattava tuli
Ja kun olisin aivan liian kuiva sanoineni, suorastaan kurja,
tulisi sinun hersyvä huumorisi vesi kostuttamaan aikeitani rauhoittavasti
Ja kun sinä vihmoisit sivaltavasti,
minä ottaisin ne varmasti kiinni omaan huotraani
~
Tässähän olisi kiva tyyppi, eikö vaan??? Sanailu ainakin luonnistuu.
Pitäisin erikoisena tilannetta, jossa tämä ketju vaikuttaisi jonkun todellisen ihmisen laulamiseen tahi soittamiseen.
Haluatko mies olla tekemisissä kanssani vai et?
Mut sitten tulet tänne kuitenkin etsimään viestejä joissa hän kaipaisi sinua?