Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
921/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sellainen paha tapa ♥️

-ikävä ja vieroitusoireet-

Vierailija
922/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minusta tuntuu, että haluat minulta jotain enemmänkin, vaikket edes taida asua yksin. Kyllä, tiedän, että sinulla on lapsi, enkä viitannut häneen. Mikä tämä kuvio on? En halua päästää sinua päähäni, ennen kuin asia selviää.

Mistä päättelet ettei hän asu yksin? Miehellekö tää on?

Naiselle menee. Muihin uteluihin en vastaa, koska yksityiskohdat. Ja aikasempaan kommenttiin, niin varmaan joo, testailee viehätysvoimaansa.

Ootko siis käynyt lähettyvillä useinkin jos päättelet ettei asu yksin vai ootko naapuri? 😀 Asuu rivarissa/okt vai mistä muute vois päätellä? Vieras auto aina pihassa?

Ehkä hänellä on kämppis? Tai joku väliaikainen tilanne? Ei nyt kannata tuomita ennen kuin selvität.

Olisko ihan puheet tai joku some?

Stalkkeri se kuitenki on 😀 verhot kii ladyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan mä nyt kohtasin vihdoinkin sen loppuelämän tyypin... Mä ihastuin suhun mies!

Vierailija
924/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minusta tuntuu, että haluat minulta jotain enemmänkin, vaikket edes taida asua yksin. Kyllä, tiedän, että sinulla on lapsi, enkä viitannut häneen. Mikä tämä kuvio on? En halua päästää sinua päähäni, ennen kuin asia selviää.

Naiselle menee. Muihin uteluihin en vastaa, koska yksityiskohdat. Ja aikasempaan kommenttiin, niin varmaan joo, testailee viehätysvoimaansa.

Ootko siis käynyt lähettyvillä useinkin jos päättelet ettei asu yksin vai ootko naapuri? 😀 Asuu rivarissa/okt vai mistä muute vois päätellä? Vieras auto aina pihassa?

Ehkä hänellä on kämppis? Tai joku väliaikainen tilanne? Ei nyt kannata tuomita ennen kuin selvität.

Stalkkeri se kuitenki on 😀 verhot kii ladyt!

Täytyykin mennä ikkunalle nussimaan.

Vierailija
925/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun jälkikäteinen uudenvuodenlupaus on, että seuraavan kerran kahden kesken ollessa kerron sulle, että rakastan sua vieläkin. Ekan tilaisuuden mokasin, mutta tokalla kerralla en enää jäädy. Mun pitää saada kertoa se sulle, vaikka siihen menisi vuosia. Sehän on ihan luonteva puheenaihe, vai mitä?

Tää on just niitä yleisiä keskustelunaiheita kun törmätään sattumalta marketissa ruuhka-aikaan ja vaihdetaan kuulumisia pitkän ajan jälkeen, kiukuttelevan leikki-ikäisen roikkuessa täpötäyden ostoskärryn laidassa vaatien huomiota ja otsakurttuisten ihmisten tungeksiessa mulkoillen ohitsemme siinä pakastealtaan ja tonnikalahyllykön välisessä solassa jossa osuimme kohdakkain. Joo Kilu-Pertsakin se täytti just 5 vuotta ja sillä on vähän uhmaa... ja on ollut rankkaa joo... no ei nyt oikein hyvin mene kotonakaan, Kuuno-Rauno on ollu työtön ja masentunut ja riidellään paljon... joo niin ja se pitikin sanoa että mä rakastan sua. Rakastin silloin aikoinaan ja vieläkin. Haluaisin sun kanssa naimisiin ja samaan hautaan. Että sellaisia. Mitäs ite? Jaa mutta hei, pakasteet sulaa, nyt on mentävä. Nähdään taas!

Voisi hyvin osuu mulle tää, repesin 😂

Vierailija
926/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo anteeks et tuli vainoharhainen olo kun sellaisen vakoilun kohteeksi joskus joutunut että piti muuttaa ihan yli 100km päähän ja vaihtaa kaikki yhteystiedot. Ei varmaan kukaan enää nykyään silleen vakoile kun on toi some! Laitan kuitenkin ne verhot kiinni. Ap kuitenkin luet nää vaikket vastaa niin älä pliis stalkkaa ketään livenä siit jää traumat, et varmaan niin teekään mut kaiken varalta.

Vierailija
927/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sinä täällä vielä? Kunpa tietäisin enkä vain kuvittelisi. Miksi en pääse sinusta yli? Jos tätä ketjua ei olisi, en olisi nähnyt sinua silloin kun viimeiseksi näimme toisemme hyvin pikaisesti elokuussa ja kahdenkeskistä viestiliikennettä olisi ollut paljon vähemmän, mutta en myöskään roikkuisi täällä arvailemassa ja tulkitsemassa. Yritän pysyä hiljaa ja kovettaa itseäni, mutta sitten sorrun uudestaan kirjoittamaan jotain niinkuin nyt. Naurettavaa ja säälittävää. Miehelle.

Vierailija
928/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bajamajamiehelle terkut <3

Vierailija
929/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun jälkikäteinen uudenvuodenlupaus on, että seuraavan kerran kahden kesken ollessa kerron sulle, että rakastan sua vieläkin. Ekan tilaisuuden mokasin, mutta tokalla kerralla en enää jäädy. Mun pitää saada kertoa se sulle, vaikka siihen menisi vuosia. Sehän on ihan luonteva puheenaihe, vai mitä?

Tää on just niitä yleisiä keskustelunaiheita kun törmätään sattumalta marketissa ruuhka-aikaan ja vaihdetaan kuulumisia pitkän ajan jälkeen, kiukuttelevan leikki-ikäisen roikkuessa täpötäyden ostoskärryn laidassa vaatien huomiota ja otsakurttuisten ihmisten tungeksiessa mulkoillen ohitsemme siinä pakastealtaan ja tonnikalahyllykön välisessä solassa jossa osuimme kohdakkain. Joo Kilu-Pertsakin se täytti just 5 vuotta ja sillä on vähän uhmaa... ja on ollut rankkaa joo... no ei nyt oikein hyvin mene kotonakaan, Kuuno-Rauno on ollu työtön ja masentunut ja riidellään paljon... joo niin ja se pitikin sanoa että mä rakastan sua. Rakastin silloin aikoinaan ja vieläkin. Haluaisin sun kanssa naimisiin ja samaan hautaan. Että sellaisia. Mitäs ite? Jaa mutta hei, pakasteet sulaa, nyt on mentävä. Nähdään taas!

Jaha, yksinkeskustelija ja itselleen vastaaja linjoilla. Väsynyttä läppää, säälittävää itsekehua. Kannustan esittämään kysymyksiä tyyliin: mitä nainen antausit minulle lahjaksi? Sähköiskuja, vuoristorataa, toki sanan ja -merkin käyttöä välttäisin, jokainen tajuaa ne kävijöistä ja kävijöitä ollut varmaan viisi tänään? Tai edes sitä!

Miten tää sun vastaus siis liittyi lainaamaasi viestiin?

Vierailija
930/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, yksinkeskustelija ja itselleen vastaaja linjoilla. Väsynyttä läppää, säälittävää itsekehua. Kannustan esittämään kysymyksiä tyyliin: mitä nainen antausit minulle lahjaksi? Sähköiskuja, vuoristorataa, toki sanan ja -merkin käyttöä välttäisin, jokainen tajuaa ne kävijöistä ja kävijöitä ollut varmaan viisi tänään? Tai edes sitä!

Miten tää sun vastaus siis liittyi lainaamaasi viestiin?

Ei sen jutut koskaan liity mitenkään mihinkään. Kiintiöhullu, ignoraa.

Vierailija
931/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakuna matata kirjoitti:

Bajamajamiehelle terkut <3

Baarimuija!

Vierailija
932/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, mulla esim. lukee ulko-ovessa kaksi sukunimeä, mutta toinen on lapseni nimi, meillä on eri sukunimet. Joku voisi toki tuosta päätellä että olen avo-/avioliitossa. En tietenkään tiedä mikä on ap:n jutussa tilanne, mutta aina asiat ei ole sitä mille näyttää.

Vierailija
933/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskasin sen et kuullut sua rakastan. Hyvää yötä sulle sinne jonnekin. 🌒

Vierailija
934/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tunnevajetta tämä kaipailu täyttää?

Miksi ihminen jää tällä tavalla mietiskelemään ja juttelee jatkuvasti ajatuksissaan ihmiselle, kuka ei edes kuulu hänen elämään?

Vierailija
935/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ottaa sinut tiskin takana ;)

Vierailija
936/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskasin sen et kuullut sua rakastan. Hyvää yötä sulle sinne jonnekin. 🌒

Kannattais soittaa mieluummin.

Vierailija
937/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen jää tällä tavalla mietiskelemään ja juttelee jatkuvasti ajatuksissaan ihmiselle, kuka ei edes kuulu hänen elämään?

Sanopa se. Yhtenä iltana, kun en käynyt täällä tai täällä ei ollut mitään kiinnostavaa, enkä kai sitten niin ajatellut tai kaipaillut, huomasin etsiväni karkkia ym. kaapeista. Parempi pahe tämä ehkä kuitenkin. Tai en tiedä...

Vierailija
938/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan mun tunteet kuolemaan tätä ketjua kohtaan? Oon iät ja ajat kirjoitellut tänne ja ihastuskin jo loppunut pitkän aikaa sitten. Käyn silti kommentoimassa ketjuun ja peukuttamassa, aina vaan ystävällisesti en trollaa siis. Mut miten pääsen täst ketjusta nyt irti?! Se onkin vaikeempaa mitä ihastuksesta yli pääseminen. :D

Vierailija
939/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltagalluppi: kuinka moni on ollut "silleen" kaivattunsa kanssa?

Peukku ylös jos oot ja alas jos et.

Vierailija
940/6113 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa se. Yhtenä iltana, kun en käynyt täällä tai täällä ei ollut mitään kiinnostavaa, enkä kai sitten niin ajatellut tai kaipaillut, huomasin etsiväni karkkia ym. kaapeista. Parempi pahe tämä ehkä kuitenkin. Tai en tiedä...

”Huomasin etsiväni karkkia ym. kaapeista” :D

Itse saan enemmän aikaiseksi silloin kun en jostain syystä mieti häntä, ja tää mietiskely syöksee minut ennennäkemättömän pahaan henkilökohtaiseen alennustilaan.

Tekee siis levottomaksi ja samalla kuitenkin lamauttaa.

Vaikea fokusoida energiaa mihinkään, eli en saa tehtyä oikein mitään järkevää mitä haluaisin, ja saatan just syödä levottomuuksissani jotain mitä en tarvitse tai oikeasti edes halua, masturboida pakkomielteisesti, jämähtää sohvalle ym.

Tosi vaikeaa.

Ketju on lukittu.