Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! <3 Haluan sanoa, että arvostan sitä, että osaat ilmaista ajatuksiasi ja tunteitasi niin monipuolisesti. Olet myös älykäs ja hauska. Tiedän, että sinussa on paljon hyviä piirteitä, joita kaikkia en ole vielä nähnyt. :) Ehkä jokunen huonokin. Niin kuin minussakin. Olen kuitenkin varma, että hyvät piirteesi peittoaa huonot ja siksi voisitkin olla täydellinen minulle! Mukavaa lauantaipäivää sinulle!
Niin että kun tarpeeksi analysoi niin saattaisi ehkä kelvata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! <3 Haluan sanoa, että arvostan sitä, että osaat ilmaista ajatuksiasi ja tunteitasi niin monipuolisesti. Olet myös älykäs ja hauska. Tiedän, että sinussa on paljon hyviä piirteitä, joita kaikkia en ole vielä nähnyt. :) Ehkä jokunen huonokin. Niin kuin minussakin. Olen kuitenkin varma, että hyvät piirteesi peittoaa huonot ja siksi voisitkin olla täydellinen minulle! Mukavaa lauantaipäivää sinulle!
Kai se sunkin päätös kelpuuttaa tai olla kelpuuttamatta joku perustuu johonkin, vaikket sitä sen enempää avaisikaan täällä tai muualla. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Mihin oot kadonnut?
Heräsin juuri. Nähdäänkö tänään ja missä?
Me ollaan sun kanssa niin hyvä tiimi. Tai sä varmaan loistat kenen tahansa kanssa.
Kaikki muu oli hyvin, mutta kielenkäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan sun kanssa niin hyvä tiimi. Tai sä varmaan loistat kenen tahansa kanssa.
Työpari?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu oli hyvin, mutta kielenkäyttö.
Etkö pidä kielareista vai?
Vierailija kirjoitti:
Mihin oot kadonnut?
Täällähän minä, en ole mihinkään kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin oot kadonnut?
Heräsin juuri. Nähdäänkö tänään ja missä?
Ai sänkyyn olit kadonnut? Mahtaa olla iso sänky? Jos olisit hän niin vastaisin että nähdään, mut et sä ole. Ei hän varmaan enää halua mua edes tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se sunkin päätös kelpuuttaa tai olla kelpuuttamatta joku perustuu johonkin, vaikket sitä sen enempää avaisikaan täällä tai muualla. (sivusta)
Tuli vaan tuosta tekstistä semmonen ”pääset tällä erää jatkoon” -fiilis :D tottakai kaikilla on kriteerit, itse en välttämättä vaan ihan noin asiaa ilmaisisi.
Saankohan enää koskaan sua hieroa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpari?
Kyllä. Hän mies, minä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin oot kadonnut?
Täällähän minä, en ole mihinkään kadonnut.
Kadoksissa olleet löytyvätkin siis vauvapalstalta. :)))
Vierailija kirjoitti:
Mistä oot hieronu? 😃
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saisi?
Vierailija kirjoitti:
Saat, ja nuuhkia😉🤐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat, ja nuuhkia😉🤐
Miehelle?
Rakkaus on pesti hulluuteen. Sydäntä riipiivät huomenet sinulle sinne jonnekin. Miehelle tämä🔥.