Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Moi 😏
Moi 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi 😏
Moi 😊
Moi moi 😉
Sä osaat käyttää rahaa, tai siis olla myös käyttämättä, toisin kuin mun kumppani. Kukaan ei tiedä, että siitä ostohysteriasta on koitunut meille kymmenien tuhansien eurojen velat. Enpä olis arvannut, että sellaiseen tarkan taloustaitajan piirteeseenkin voi toisessa ihastua.
Kyllähän sitä pitää rakentaa 15 tonnin kotiteatteri vaikka pikavipeillä. Ja lomamatkat hei.
Vierailija kirjoitti:
Ketä paikalla? 😏
Kenen pitäs olla? 😎 Varmaa tääl vakkarit pyörii niin kuin useimpina iltoina.
Haaveilen rakastelusta kanssasi. Millaistakohan meillä voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä paikalla? 😏
Kenen pitäs olla? 😎 Varmaa tääl vakkarit pyörii niin kuin useimpina iltoina.
Erään nuorukaisen 😏 En ole varma onko vakkari... Minä en ole. Ensimmäinen kerta ketjussa tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaipaajat hoi, jos teitä vielä täällä inttäjien seassa on!
Nyt tehdään muutos. Loppuu tämä kaipaaminen. Mulle tuli eilen sellainen oivallus, kun luin yhtä toista ketjua, asioiden magnetisoinnista tms. Me täällä ketjussa ruokitaan koko ajan kaipausta. Eli puutetta. Siksi meidät on tuomittu tuhoon. Nyt pitää mennä eteenpäin.Mikä on se tilanne, mihin haluat kaivattusi kanssa päästä? Pystytkö uskomaan siihen lopputulokseen? Jos et, muokkaa sitä toivetta. Sen toiveen pitää tuntua hyvältä. Siihen ei saa sisältyä epätoivoa tai epäuskoa. Itse en enää aio puhua kaivatusta, vaan ystävästä. En enää odota, että kohtaisimme, vaan mietin asioita mitä sen jälkeen tapahtuu, kun olemme kohdanneet. Ajattelen niitä asioita, jotka saavat minut tuntemaan luottamusta, rakkautta ja sitä jotain selittämätöntä, kun kohtaamme suotuisissa olosuhteissa. En vello enää niissä asioissa, jotka saavat minut tuntemaan epävarmuutta ja epätoivoa.
Kuinka moni lähtee mukaan? Tehdäänkö uusi ketju, jossa ei kaivata eikä surra, ellei oikeasti ole akuutti aihe siihen? Ja jos jollain on, niin muut nostaa taas pinnalle. Häh?
Ilmoita tänne, jos tuollaiset ketjun teet. Haluan takaisin tuohon mentaliteettiin ja pois tästä mehuissani ja negatiivisessa vellomisesta.
Mikä olisi hyvä nimi tuolle ketjulle? Rakkaat terveiset? Rakkain terveisin? Rakkaalle ystävälle? Rakkausketju? Joku toinen voisi olla näppärämpi tekaisemaan ja linkittämään sen tänne.
No eipä siinä taida olla mitään järkeä. Kaikki jarsset siirtyy täältä muiden mukana uuteen ketjuun ja sama meno jatkuu, vain toisessa paikassa.
Parempi sopeutua ja tajuta, että elämä on.
Voi olla, mutta siinä oli silti se ero, että siellä ei kaivata. Siellä ollaan siis eri tunnelmissa kuin täällä. Luotetaan, rakastetaan, tiedetään että kaikki on hyvin ja toiveet on jo toteutumassa... ja tsempataan toisia. Ignoorataan epäilykset ja jankkaukset.
Tuota vetovoiman laki pas kaa.. ootkohan se yks ..tanan stalkkeri joka uhosi saavansa minut jo aikaa sitten. Miten meni omasta mielestäni? Ei onnistunut silloin, ei onnistu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen rakastelusta kanssasi. Millaistakohan meillä voisi olla?
Säpinää! 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummatukka, oot ihana nainen<3
Tummatukan etunimen alkukirjain? Ja montako kirjainta nimessä?
C.
Seitsemän kirjainta.
Tää on trollin vastaus mun viestiin :/
Vierailija kirjoitti:
Noita ketun Leinoja lukiessa miettii aina aluksi, että mitä puppua taas. Oli tuossa kuitenkin muutamia mielenkiintoisia kohtia.
Mitä kukkua! Leino on ihanin kaikista, sanankäyttäjänä aivan omaa luokkaansa. Ketulla on tyylitajua.
Mutta tuo oli kovin haikea runo, kuten Leinolla usein. Mitä se tarkoittaa Kettu? Onko ratkennut rinta, onko särkynyt sielun pinta?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan meidän nainen keskustelujamme. En tiedä oliko niissä hienointa yhteys ja ymmärrys välillämme? Mitä sinä ajattelet tästä? Meillä vaan synkkasi ja kemiat toimivat?
No niin mäki:D vaikka itse en ehkä ihan päässyt vielä vauhtiin:D
Vierailija kirjoitti:
Sä osaat käyttää rahaa, tai siis olla myös käyttämättä, toisin kuin mun kumppani. Kukaan ei tiedä, että siitä ostohysteriasta on koitunut meille kymmenien tuhansien eurojen velat. Enpä olis arvannut, että sellaiseen tarkan taloustaitajan piirteeseenkin voi toisessa ihastua.
Järki on seksikästä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummatukka, oot ihana nainen<3
Tummatukan etunimen alkukirjain? Ja montako kirjainta nimessä?
C.
Seitsemän kirjainta.
Tää on trollin vastaus mun viestiin :/
🤩😘 Huh, ehdin jo lannistua...
No, mitkä on oikeat tuntomerkit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki on seksikästä :)
Aha tää oli mulle! Kävikö kumppanisi vai sinä tuhlaamasta ovellani?. PANKOVA.
pääni jääni vääni
öin töin vöin
sulo tulo kulo
hymy lymy jymy
rinta pinta ninta
sua mua tua
säen näen väen
pilkan nilkan hilkan
voi soi
taivaan vaivaan
salaan halaan
laajan vaajan
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun taso trolli on likipitäen nolla, voi vaan viihtyä. Nää on niin paskoja, että ei kestä. Huolellisesti artikuloitua Reginaa, lapsellisia elämän viisauksia ja itselleen niissä vastaamista.
Jatka, surkeutesi trollata voi päätyä vaikka tutkimukseen. Ultimatum!
Kultapieni ystäväiseni, katsopas tätä;
https://www.vauva.fi/keskustelu/3380814/rakkaalle-ystavalle-terveisketju
Sinulla on varmasti monia rakkaita ystäviä joita haluaisit tervehdyksin muistaa! Mene kipinkapin katsomaan, siellä hyvä, kiva ketju, just for You <3
Pitääkö noita ehdoin tahdoin kehoittaa saastuttamaan muitakin säikeitä? :D
Ajankuluksi lueskelin ja sattuipa taas kerran silmiin jotain johon jollain tasolla samaistua voisin herättäen samalla ajatuksen muutaman ehkäpä menneisyydestä:
"-Punahilkka-
-
Poloinen, järkevä pääni,
jäykkä, ylpeä jääni,
etkö nyt hallita voi
harmaata ees ikävääni?-
Muistelen päivin ja öin,
karkoitan toimin ja töin
ääntä, mi mielessä soi,
armasta, ah, ikävöin.-
Suur’ oli silmäsi sulo,
kauniimpi kyynelten tulo,
kaunein lahjoista taivaan
huultesi kulkeva kulo.-
Räiskähti hylkivä hymy,
valkeni lempesi lymy,
vastasi ihmisten vaivaan
jumalan pilvien jymy.-
Silloin mun ratkesi rinta,
särkyi mun sieluni pinta,
turhaan ma tultani salaan,
itken, ah, ihaninta!-
Muut eivät ymmärrä sua,
muut eivät liikuta mua,
murheessa hiiltyen halaan
kaunista kadotettua.-
Sammu jo polttava säen!
Milloin sun jällehen näen?
Löydänkö keskeltä laajan
maailman markkinaväen?-
Turulta naurun ja pilkan
kohtaanko korkean nilkan,
usmasta ukkosen vaajan,
metsästä, ah, Punahilkan?"-Eino Leino-
Ihanaa, kiitos❤️.
XDDDDD. Oliko suuret terävät hampaat sudella? Mitä viiniä ja pikkuleipiä punahilkalla oli?
Haaveilen susta! Suudellaan! T. MODESTY
Noita ketun Leinoja lukiessa miettii aina aluksi, että mitä puppua taas. Oli tuossa kuitenkin muutamia mielenkiintoisia kohtia.