Rakkaalle Ystävälle -terveisketju
Entisten kaipausketjulaisten uusi Taivas, jossa EI kaivata eikä märehditä, vaan katsotaan luottavaisesti ja rakkaudessa tulevaan, tsempataan toisia ja uskotaan ystävyyteen ja rakkauteen, joka on jo täällä tai vähintään matkalla luoksemme. Kaikki on hyvin juuri nyt.
Kommentit (16)
Terveiset rakkaalle ystävälleni, jota niin kovasti olen ikävöinyt. Löysin sinut sinivalkoisesta, mutta kadotin harmaantuvaan mustaan. Terveisin eläin.
Hei Sinä uusi ystäväni, niin just sinä. Laitan viikonloppuna sähkõpostia ja kiitän jo nyt siitä mitä ensi viikolla tulossa! !!!
Tiedät kuka. :-)
Terkkuja ihanalle miekkoselle, josta tykkään ihan hitokseen 💗.
"Sinun ei tarvitse kertoa minulle kuinka suuresti minua rakastat, jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi, kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan.
Sinun ei tarvitse myöskään kertoa, että olen sydämesi valittu, jos vielä vuosienkin jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta etsiä minun silmäni – ja jäädä niihin kiinni.
Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin, kun en itsekään itseäni ymmärrä, ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin, kun itse itsellenikin olen sietämätön, en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun.
Sinun ei tarvitse kertoa minulle, kuinka suuresti minua rakastat, mutta kerro Rakkaani, kerro silti. Kerro usein, jotta rakkaudenkipeä korvani kuulisi sen, minkä vapiseva sydämeni jo tietää."
- Johanna Matthiesen -
Terveisiä asian Osaiselle, juuri sinulle, Stalkkeri😉. Oletko katsellut livelähetyksiä? T. Stalkattu Modesty
Se hetki tulee vielä, kun kohtaamme taas ja sen jälkeen tämä lukko väliltämme on lopullisesti poissa ja voimme olla vapautuneesti ystäviä. En tiedä milloin se tapahtuu, mutta jaksan odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki tulee vielä, kun kohtaamme taas ja sen jälkeen tämä lukko väliltämme on lopullisesti poissa ja voimme olla vapautuneesti ystäviä. En tiedä milloin se tapahtuu, mutta jaksan odottaa.
Mittaa kun minä en jaksa odottaa. En ala!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittaa kun minä en jaksa odottaa. En ala!
No ainahan voit tehdä jotain jouduttaaksesi asiaa. Ota vaikka yhteyttä. Kyllä se siitä.
Joko tää ketju kuali? Porukka haluski vaan kaivata ja ikävöidä...
En kaipaa sua mollosilmä robotti!
Kulkivatko sielumme samojen usvien läpi,
saman ikävän kantamina
ja nyt tällä tähdellä, tällä polulla kohdatessamme
sielumme samaa sukua
löysivät levon toisissaan.
Maaria Leinonen
p.s: Terkkuja sinulle. Olet ihana. Hitokseen tykkään 💗
Vierailija kirjoitti:
Kulkivatko sielumme samojen usvien läpi,
saman ikävän kantamina
ja nyt tällä tähdellä, tällä polulla kohdatessamme
sielumme samaa sukua
löysivät levon toisissaan.Maaria Leinonen
p.s: Terkkuja sinulle. Olet ihana. Hitokseen tykkään 💗
.. edellinen tarkoitettu miekkoselle, joka saa polveni tutisemaan. Katseesi on kuin huumetta minulle. (Nyt minulla taitaa kuitenkin olla vähän kuumetta.)
Jahas, kaipausketju meni sitten vaihteeksi lukkoon...
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sua mollosilmä robotti!
Kannattaa vaihtaa työpaikkaa. Kaikki eivät ole
navetta-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, kaipausketju meni sitten vaihteeksi lukkoon...
Joo the Waimo ei näyttänyt kestävän sitä että joku tajusi sen todelliset motiivit ja löi sille luun kurkkuun. Se poistatti viimeiset itseään koskevat, kaiketi osuvat, kommentit ja todennäköisesti pyysi lukitsemaan ketjun. No toivottavasti myös ymmärsi lähteä palstalta.
Terkut Jannelle, mun ikuiselle kaipauksen kohteelle. Me tuskin koskaan enää tavataan, mutta toivon sun elämään rakkautta ja kaikkea hyvää.