Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5081/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö tuo ylläpitohullukin tuli tänne. Pelkkiä hulluja täynnä. Perustakaa vain se uusi ketju.

Vierailija
5082/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säikähdin ja silloin päätin, etten enää toista sitä. Se tuntui nololta, kun kielsit asian. Tämän lisäksi oli se toinen asia... Pelkäsin, että reagoisit samalla tavalla. Ei jäänyt muuta mahdollisuutta kuin, mikä on.

Kiinnitin tänään huomiota yhteen asiaan hyvän mielen... heijastaa mielestäni tunteittesi syvyyttä ja sitoutuneisuuttasi. Kun reagoin nopeasti alussa, johtui siitä että halusin kaiken olevan nopeasti käsitelty. En koskaan kuvitellut, enkä olisi sallinut itseni tuntevan näin. Minut on kasvatettu... kuten ne joskus epäili. Toivon, ettet näe tätä negatiivisena asiana.

Haluaisin nyt kyllä tietää enemmän tästä. Kerrothan lisää, jookos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö tuo ylläpitohullukin tuli tänne. Pelkkiä hulluja täynnä. Perustakaa vain se uusi ketju.

Tiesitkö muuten Vaimoillekateellinenmustishullu, että vanha hulluuden tunnusmerkki on se, kun kaikki muut ympärillä alkavat näyttää hulluilta 😀

Ei täällä nimittäin varsinaisia hulluja taida oikeasti olla yhtään, sunkin ongelma luullakseni on vain puhdas kateus. Ja silleen olet vähän kypsymätön luonne, että luulet vaimojen olevan sun onnesi esteenä. Voisit alkaa luottaa siihen, että tosi rakkaus kyllä voittaa kaikki esteet.

Tsemppiä!

Erehdyit nyt henkilöstä. Ei minun onnellisuuden esteenä kyllä kenenkään vaimot ole, kun naista täällä kaipailen.

Vierailija
5084/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö muuten Vaimoillekateellinenmustishullu, että vanha hulluuden tunnusmerkki on se, kun kaikki muut ympärillä alkavat näyttää hulluilta 😀

Ei täällä nimittäin varsinaisia hulluja taida oikeasti olla yhtään, sunkin ongelma luullakseni on vain puhdas kateus. Ja silleen olet vähän kypsymätön luonne, että luulet vaimojen olevan sun onnesi esteenä. Voisit alkaa luottaa siihen, että tosi rakkaus kyllä voittaa kaikki esteet.

Tsemppiä!

No ei ole kyllä ihan kaikki kotona sullakaan. Tsemppiä vaan sinnekin.

Vierailija
5085/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoja on turha pelätä. Kukaan ei voi estää rakastavaisia saamasta toisiaan jos rakkaus on suurta ja aitoa. Joten lepo.

Vaimoja ei myöskään saa poistettua omasta todellisuudesta millään vauvapalstalla keuhkoamisella. On tosiasia, että jos olet ihastunut varattuun, tällä on puoliso.

Jos aiot saada varatun, sun on päihitettävä tuo puoliso, koska et siis voi häntä vaan poistaa.

Jos päihittäminen ei sulta onnistu, se ei ole vaimon vika eikä siitä kannata raivota vaimolle. Se vaan on niin.

Vielä uudestaan, oikeata suurta rakkautta ei kukaan, eikä mikään saa estettyä. Ei se vaimokaan, niin paljon kuin heitä jotkut pelkäävätkin.

Vierailija
5086/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3380814/rakkaalle-ystavalle-terveisketju

Siellä se nyt on, kaipausketjun jälkeläinen.

Vierailija
5087/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas, voi taivas!! Happi loppuu. Pyörryttää..

🤗

Oletko hengissä vielä🙂? Mikäs noin pistää pyörryttämään ja hengen salpautumaan?

Hengissä vielä kiikun kaakun😱, tosin kävin kyllä jo taivaan porteillakin, mutta siellä oli tämän päivän kiintiö täynnä, eli käännyttivät vielä takaisin.

Noh, tänään sattui kummia. Niin kummia, että ainakin biorytmit menivät tällä kaipaajalla sekaisin. 💘

Oletko nähnyt tänään hänet?

Kyllä. Tänään. Ja eilen.

Missä näit? Stalkkasitko taas😉? Kerrohan joku yksityiskohta että uskon.

Stalkkasin, stalkkasin. Samassa paikassa, missä joka arkipäivä nähdään.

Vierailija
5088/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan meidän nainen keskustelujamme. En tiedä oliko niissä hienointa yhteys ja ymmärrys välillämme? Mitä sinä ajattelet tästä? Meillä vaan synkkasi ja kemiat toimivat?

Vierailija
5089/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoja on turha pelätä. Kukaan ei voi estää rakastavaisia saamasta toisiaan jos rakkaus on suurta ja aitoa. Joten lepo.

Vaimoja ei myöskään saa poistettua omasta todellisuudesta millään vauvapalstalla keuhkoamisella. On tosiasia, että jos olet ihastunut varattuun, tällä on puoliso.

Jos aiot saada varatun, sun on päihitettävä tuo puoliso, koska et siis voi häntä vaan poistaa.

Jos päihittäminen ei sulta onnistu, se ei ole vaimon vika eikä siitä kannata raivota vaimolle. Se vaan on niin.

Vielä uudestaan, oikeata suurta rakkautta ei kukaan, eikä mikään saa estettyä. Ei se vaimokaan, niin paljon kuin heitä jotkut pelkäävätkin.

Minä en suostuisi edes olemaan se vaimo jonka jonkun toisen naisen pitäisi päihittää. Olen niin mustavalkoinen tyyppi, että jos miehellä on muita ihastuksia, mä siirryn siitä kuviosta pois. Ei mun ylpeys antaisi periksi jäädä suhteeseen jossa mies rakastaa toista ja jää mun kanssa suhteeseen velvollisuudesta. Mutta niin me olemme kaikki erilaisia.

Vierailija
5090/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan meidän nainen keskustelujamme. En tiedä oliko niissä hienointa yhteys ja ymmärrys välillämme? Mitä sinä ajattelet tästä? Meillä vaan synkkasi ja kemiat toimivat?

Niin kaipaan minäkin :) keskusteluja, ja sen myötä huomasin että kaipaan ihan kaikkea sinussa. Kaipaan koko ajan enemmän.

Vierailija
5091/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä keskustelusta erityisesti nautit?

Vierailija
5092/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te keskustelitte?

Vierailija
5093/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en suostuisi edes olemaan se vaimo jonka jonkun toisen naisen pitäisi päihittää. Olen niin mustavalkoinen tyyppi, että jos miehellä on muita ihastuksia, mä siirryn siitä kuviosta pois. Ei mun ylpeys antaisi periksi jäädä suhteeseen jossa mies rakastaa toista ja jää mun kanssa suhteeseen velvollisuudesta. Mutta niin me olemme kaikki erilaisia.

Kyllä kai pitkässä suhteessa jossain kohti voi olla ihastuksiakin. On mulla itsellänikin ollut. Mutta niiden perässä ei voi lähteä juoksemaan. Eli mulla ei kyllä ole tunteiden suhteen nollatoleranssi, itseni eikä miehen suhteen. Minkäs sitä tunteilleen mahtaa?

En usko alkuunkaan, että joku olisi suhteessa velvollisuudesta vaikka rakastaisi toista. Ei ihmiset niin toimi, eikä siihen edes pysty. Kyllä yhdessä ollaan rakkaudesta. Pikku ihastukset ei sitä välttämättä heilauttele suuntaan tai toiseen.

Vierailija
5094/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummatukka, oot ihana nainen<3

Vierailija
5095/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tänään chatissa kirjoittaa sinulle, että näytät söpöltä, mulla on ollut sua ikävä, tykkään susta tosi paljon, ihailen sun fiksuutta, tulisitpa käymään tässä mun luona, onkohan sulla uusi paita. Sitten tyydyin vaan työasioihin, niin kuin aina.

Vierailija
5096/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummatukan etunimen alkukirjain? Ja montako kirjainta nimessä?

Vierailija
5097/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tämä mulle! Yleensä kaikki kaipaa blondeja... Voisitko jotain pientä tuntomerkkiä vielä heittää! Niiden hiusten pituus, silmien väri, mitä oli yllä kun viimeksi näitte :)

Vierailija
5098/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiverinen J-mies, merenvärisillä sänkykammarisilmillä, oliko pakko tehdä se taas? Sydän oli ponkaista ulos rinnasta....

Vierailija
5099/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa E-miehelle E-mieheltä.

Vierailija
5100/6113 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan lakkaa ajattelemasta sinua. Et kyllä ikinä uskoisi, hyvä jos edes muistat minut..

Saatanpa muistaakin, milloin olemme viimeksi nähneet?

Ketju on lukittu.