Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Kiireisenä päivänäkin havahdun yhtäkkiä siihen, että ajattelen sinua. Sinussa vain on jotain niin ihanaa, ettei sinua voi unohtaa. Paljon suudelmia ja helliä hyväilyjä sinulle. Olet rakas. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Jos tämä olisi minulle, niin pyydän että unohdat minut ja keskityt perheeseesi.
Sivusta kysyn, että kaipaatko kuitenkin sitä henkilöä kelle sanot noin?
En. Pelkään vain että hän kaipaa. Toivotaan että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei pelaa joka pelkää. Olisit yrittänyt vielä.
Yrittänyt mitä?
Laihduttaa.
Repesin. t. kuikeloksikin haukuttu
Mistä repesit?
Sivusta. (ei sivusta)
Hyvä ettet alhaalta.
Minä olen kerran revennyt sieltä alhaaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei pelaa joka pelkää. Olisit yrittänyt vielä.
Yrittänyt mitä?
Kehoittaa jatkamaan ahdistelua, vaikka pakit kohde antanut jo lukuisasti.
Onko se jotenkin mukavampaa lillua siellä vanhoissa liemissä? Heitä ne kiisket jo menemään ei niitä tarvita enää
Hyvää yötä mies. Meinasin laittaa viestin, mut sitten peruin. Tuskin sua kiinnostaa kuvat mun iltapalasta :D Hölmö mikä hölmö :D
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani 🐱👤 Haluaisin nähdä 😊 ja kuulla äänesi. Nyt on vielä tämä meidän molempien inhoamana ❄️ Joten kaikki 🔥 ei olisi pahitteeksi. Tammikuu on muutenkin 💖 kuukausi jolloin tapasin sinua paljon ja senkin takia olen ollut 😢 kun en ole nyt nähnyt sinua. Sinä olet 🌞 ja senkin takia elämästäni puuttuu jotain korvaamatonta. Juuri tänään mietin sitä kuinka me 👫 Miltä se tuntuisi, miltä me näyttäisimme yhdessä? Hetken olisi mukavaa kuvitella kaikkea 😍 ja uskoa, että se olisikin totta. Vajota niihin 🤩 ajatuksiin. Olet silti tärkeä minulle joka päivä, vaikken sinua näekkään. Olet minulle 💖 ja 😊 kun ajattelen sinua. Hyvää 😴 🐱👤 ja toivon, että näet kaikkea ✨🌟😁 unia . Terveisin 🧡 🦔
Kuka olet? Mistä tiedät, että vihaisin talvea?
No on mulla.. ikävä. Joka aamu, aamupäivä, päivä, iltapäivä, ilta, yö.. Sinä vain. Aina vain. Tänään olin monesta syystä huonotuulinen, mutta suurin syy oli siinä, että päivä päivältä ikävöin sinua enemmän. Pidä itsestäsi hyvä huoli.. Hyvää yötä.. Tärkein. Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mun osaltani siis game over ja katotaan mitä elämä tuo tullessaan! ;)
Itse halusit sitä ;)
Onneksi järki ei ole enää tunteiden puolella, ja tunteetkin on enää hiljalleen hehkuva hiillos.
Pystyy elään, pistään asioita oikeisiin lokeroihin ja olemaan järkevä, toisin kuin sen korventavan liekin kanssa aikoinaan.
Tulevaisuuden suunnitelma näiden asioiden (rakkaus/sutinat/seksi/vakavammat jutut) suhteen löytää oikeasti sopiva ja minun tyylinen mies, eikä roikkua jossain epämääräisessä koskaan oikeasti olemattomassa ja sopimattomassa hetken laulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Kiireisenä päivänäkin havahdun yhtäkkiä siihen, että ajattelen sinua. Sinussa vain on jotain niin ihanaa, ettei sinua voi unohtaa. Paljon suudelmia ja helliä hyväilyjä sinulle. Olet rakas. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Sivusta kysyn, että kaipaatko kuitenkin sitä henkilöä kelle sanot noin?
En. Pelkään vain että hän kaipaa. Toivotaan että ei.
Taitaa taas mustis vaimo pelätä, että miehensä kirjoittelee noita toivotuksia jollekin, huoh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet, että tämä voisi olla sinulle? Ja miksi teet hänen kaipaamisestaan, jota ei välttämättä edes ole ongelmaa itsellesi?
Ap voi hyvin olla vaikka sinkku...(?)
Ei ole kulunut yhtäkään päivää, etten olisi ajatellut sinua. Elämä ei tunnu nykyään miltään, mutta ei se oikeastaan haittaa. Tiedän, että olet siellä jossain olemassa ja elät toivon mukaan onnellista elämää. Lupaan kantaa sinua sydämessäni aina, vaikka ei nähtäisi enää koskaan.
Kunpa se olisit ollut oikeasti sinä, joka vastailit mulle täällä. Sen hetken kun kuvittelin että olet, niin tuntui kuin ois otettu yksi säkillinen kiviä pois harteilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kulunut yhtäkään päivää, etten olisi ajatellut sinua. Elämä ei tunnu nykyään miltään, mutta ei se oikeastaan haittaa. Tiedän, että olet siellä jossain olemassa ja elät toivon mukaan onnellista elämää. Lupaan kantaa sinua sydämessäni aina, vaikka ei nähtäisi enää koskaan.
💖
Vierailija kirjoitti:
Kunpa se olisit ollut oikeasti sinä, joka vastailit mulle täällä. Sen hetken kun kuvittelin että olet, niin tuntui kuin ois otettu yksi säkillinen kiviä pois harteilta.
Mut todennäköisesti se ei ollut hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eroaisin, muuttaisiko se mitään mies?
Ratkaisevasti. Olen eroamassa, ehkä, tosin harkinta-ajalla ja kovasti tuo yrittää taivutella jäämään sittenkin, mut epäilen. Vaan tiedä josko sittenkin. Jos sinä ryhtyisit vapaaksi, lopettaisin arpomisen sillä sekunnilla. Olen valmis jäämään yksin, jos niikseen tulee, mutta jos olisi edes yksi tuhannesta mahdollisuus yrittää ja kokeilla olla sinun omasi, niin en empisi hetkeäkään. Eroaisin ja etsisin sinut käsiini, tekisin kaikkeni, hurmaisin, lupaisin kuun taivaalta, vihdoinkin tunnustaisin kaikki tunteeni ilman lieventelyitä j jossittelua. En jättäisi kiveäkään kääntämättä enkä kiertämättä.
Sä oot mun Mr Darcy, joten anna vaan merkki, jonka minäkin varmaksi ymmärrän. Aikakin vähitellen loppuu.
Olin vastaavinani tähän eilen, mutta viestiä ei näy missään. Outoa. Yhtä kaikki, kerrohan millainen olisi ymmärtämäsi varma merkki? Suoran kommunikaation puute haittaa aika lailla. Miksi aika on loppumassa? Mutta tässä nyt alkajaisiksi yksi toivottavasti ymmärtämäsi merkki: 👉👌
Darcy osaisi olla romanttisempi, eli ei ihan nappiin mennyt merkin kanssa. Aika loppuu kun työkuviot pian muuttuvat emmekä varmaan enää näe muutaman kuukauden päästä.
Joo en mä sit ole mikään Darcy. Mutta romanttinenhan yritinkin olla, mikä meni vikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani 🐱👤 Haluaisin nähdä 😊 ja kuulla äänesi. Nyt on vielä tämä meidän molempien inhoamana ❄️ Joten kaikki 🔥 ei olisi pahitteeksi. Tammikuu on muutenkin 💖 kuukausi jolloin tapasin sinua paljon ja senkin takia olen ollut 😢 kun en ole nyt nähnyt sinua. Sinä olet 🌞 ja senkin takia elämästäni puuttuu jotain korvaamatonta. Juuri tänään mietin sitä kuinka me 👫 Miltä se tuntuisi, miltä me näyttäisimme yhdessä? Hetken olisi mukavaa kuvitella kaikkea 😍 ja uskoa, että se olisikin totta. Vajota niihin 🤩 ajatuksiin. Olet silti tärkeä minulle joka päivä, vaikken sinua näekkään. Olet minulle 💖 ja 😊 kun ajattelen sinua. Hyvää 😴 🐱👤 ja toivon, että näet kaikkea ✨🌟😁 unia . Terveisin 🧡 🦔
Kuka olet? Mistä tiedät, että vihaisin talvea?
Et sinä talvea inhoakaan vaan pakkasta jos olet hän. Hän kun aina hytisi kylmästä. Kissat pitävät lämpimistä paikoista. Olen nuori hölmö 🦔
Tänään vierähti iso kivi sydämeltäni. Tunnen itseni todella siunatuksi ja onnelliseksi! <3 Hyvää yötä! Turvallista matkaa höyhensaarille. Olkoon unesi tasaista ja rauhaisaa. <3