Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Olisitko onnellinen jos kuulisit että olen lähdössä pois pitkäksi aikaa? Miehelle.
En.
Lähelläsi on vaikea olla, mutta vain ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt taas. Onko lukittu vai poistettu edellinen ketju?
poistettu kun jälleen kerran useampi huomasi työntekijöiden sormeilevan ketjun kulkua, eli poistellaan asiallisia viestejä ja yksin puhellaan ja pidetään ketjua siten pinnalla. Monesko kerta, ehkä viides, vähintään.
Höpö höpö. Ketju on lukittunut muttei poistettu. Ne poistuneet viestit olivat mm. kiroilua, trollausta ja muuta negatiivista. Linkki edelliseen ketjuun tässä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3344484/laheta-terveisesi-kaipaamallesi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteet on ihan paskaa, mun kohdalle sattuu vaan hyväksikäyttäjiä. Ehkä ois paras olla ihan yksin.
Ehkä olisi parasta, että selvittäisit miksi vedät puoleesi hyväksikäyttäjiä, sama kaava toistaa itseään, toimitko teoillasi jotenkin niin, että olet helppo kohde, ihastutko tietyn tyylisiin ihmisiin ja jos niin miksi? Hyväksikäyttäjät pysyvät erossa ihmisistä, joihin hyväksikäyttö ja manipulointi ei onnistu.
Ei ole tarkoitus syyllistää, vastaus useisiin ongelmiin löytyy usein itsestä.
Turhaan yrität. Yksi keino manipuloida. Kiusaaja on syyllinen, ei kiusattu. Minä olen läksyni jo lukenut.
Sitten on parempi tosiaan olla yksin, jos ei ole valmis tarkastelemaan omia kiintymysmalleja, käytöstä ym.
Joku syyhän siihen yleensä on, jos sama henkilö vetää kerta toisensa jälkeen joko oikeasti tai sanojensa mukaan hyväksikäyttäjiä puoleensa.
Omassa kaveripiirissäkin pari tällaista naista ja syyt on ihan selkeästi vierestä nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi ketju jossa kaivata Villasukkaa 💜
Voi villasukka raukkaa, kun on tällaisen stalkkerin kannoilleen saanut.
Ai kaipaaminen (ja anonyyminä kaipausketjuun kirjoittelu) on stalkkausta? Okei 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteet on ihan paskaa, mun kohdalle sattuu vaan hyväksikäyttäjiä. Ehkä ois paras olla ihan yksin.
Ehkä olisi parasta, että selvittäisit miksi vedät puoleesi hyväksikäyttäjiä, sama kaava toistaa itseään, toimitko teoillasi jotenkin niin, että olet helppo kohde, ihastutko tietyn tyylisiin ihmisiin ja jos niin miksi? Hyväksikäyttäjät pysyvät erossa ihmisistä, joihin hyväksikäyttö ja manipulointi ei onnistu.
Turhaan yrität. Yksi keino manipuloida. Kiusaaja on syyllinen, ei kiusattu. Minä olen läksyni jo lukenut.
En väheksynyt kiusaajan syyllisyyttä, mutta jos sama kaava jatkuu ja aina päätyy hyväksikäyttäjiin, kannattaa selvittää miksi. Seuransa voi valita.
Jos kokeiltaisiin sellaista, että lähetellään tässä ketjussa terveisiä kaipaamillemme henkilöille? Oisko hyvä idea? Ihan ensi alkuun unohdetaan kauhea tarve kiukutella ja tölviä toisille ketjuun kirjoittaneille, kaipasivatpa he ketä ja miten tahansa. Jokaisella lienee ihan yhtäläinen oikeus kaivata juuri haluamallaan tavalla. Ei sitten tulisi sitä turhaa kiukuttelua ja muuta rumaa, jonka vuoksi ketjuja lukitaankin. Sopiiko tällainen?
Itse haluan ihan ujosti nyt lähettää terveiseni varatulle naiselle kaukaiseen kaupunkiin. Meillä oli pieni intiimi hetkemme, mutta samalla jotain kutittelevasti suurempaa jännitettä. Jännittävääkin sikäli, että ensin sitä ihastui toisen mieleen ja sitten kohdattaessa fyysinen olemus täsmäsi ja ylittikin odotukset. Olisi se voinut platonistakin vaan olla, mutta henkisen yhteyden päälle liimautui fyysinen vetovoima, suorastaan himo. Ehkä se meneekin kuitenkin näin päin usein. Vaikka puhuvat feromoneista ja geneettisistä matcheista, niin kenties vietti ajaa sittenkin sen luo, joka ymmärtää ja jota ymmärtää. Vai olisivatko nuo yhteydessä toisiinsa, kukapa tietää. Tämä on tätä luonnontieteellistä napakymppiä, jossa ei ratkaise varjoliitoharrastus ja yhtäläinen tulotaso, jolla omistusasunto hienostokaupunginosassa on helppo ostaa puoliksi, vaan se, kun tykkää siitä, mitä toinen sisimmässään on. Se, kun ymmärryskuilua ei ole ja kumpikin näkee toisen paljaana ja osaa, ei vaan, haluaa, samalla myös tätä kohdella oikein. Kunnioittavasti ja arvostaen. Tasavertaisena.
Tässä viestissä ei ollut mitään järin romanttista eikä kovin kaunokirjallistakaan. Tämä oli vain toteamus. Joskus toiste latelen vertauskuvia ja hunajaa. Tässä viestissä en edes maalaile ruusuista tulevaisuutta, vaan totean, että jos sellaisen haluamme, se on meidän. Eihän se ole kuin järjestelykysymys. Järjestelmällä millä hyvänsä. Tämä oli pieni romanttinen insinööri sisälläni, joka puhui. Tänään oli realismin päivä. Erikseen tulee pauhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt taas. Onko lukittu vai poistettu edellinen ketju?
poistettu kun jälleen kerran useampi huomasi työntekijöiden sormeilevan ketjun kulkua, eli poistellaan asiallisia viestejä ja yksin puhellaan ja pidetään ketjua siten pinnalla. Monesko kerta, ehkä viides, vähintään.
Höpö höpö. Ketju on lukittunut muttei poistettu. Ne poistuneet viestit olivat mm. kiroilua, trollausta ja muuta negatiivista. Linkki edelliseen ketjuun tässä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3344484/laheta-terveisesi-kaipaamallesi…
no niin milläpä todistat, että ne asialliset poistettiin ja ne joilla viitattiin työntekijöiden sormeiluihin, koska ne ovat kaikki POISTETTU.
Kyllä ne moni varmasti kerkesi kuitenkin lukea.
Turha vain kommentoida, kun nämäkin poistuvat.
Tyhmänä pidätte kävijöitä.
Et ehkä ollut se kirjoittaja edellisen ketjun loppupäässä, jolle vastaan, mutta sinullehan tämä silti on.
Haluan kyllä irl selvittää (täällä vain kaipaan), keskustella ja vaihtaa näkemyksiä, mutta haluan nyt myös antaa sinulle rauhaa olla omassa elämässäsi mahdollisimman vähällä ahdistuksella. Et sinä hyödy jutustelunkaan kiirehtimisestä mitään ja tärkein asia nyt on selvä kummallekin <3. Minä voin olla aikani näin ihan hyvin, vaikka utelias ulla olenkin :D. Tiedät minun huonoista juttelutaidoista huolimatta millainen höpöttelijä olen. Ei ole enää mitään mistä en voisi kanssasi keskustella, on se sitten aivan yleisasiaa, haaveita, toiveita, menneitä, hankalia, haasteita, suruja, iloja tai kulloisiakin tuntemuksia. Sillä tuntemuksiahan tulee asiasta ja aivan asian vierestä niin minulle kuin sinulle, laidasta laitaan ja irrationaalisiakin, vaikka yksi asia pysyykin täysvarmana ainakin itselläni <3. Taas tänään bussissa ihmettelin, että miten sitä voikaan olla näin rakastunut. Paperipussi päässä olisi saanut kulkea, jos ei olisi halunnut ihmisten näkevän typeriä virneitä ja hölmöä ilmettä naamalla kaukaisuuteen katsoessa The Crashin Ponyriden kaikuessa kuulokkeissa.
Sillä voikin toivottaa lämmintä unta tärkeälle silmäterälle tänä iltana, vaikka nainen olenkin.
Teen vielä kupin teetä ja sitten jatkan uniani. Ole levollisin mielin sen verran mitä pystyt<3
"Hey, baby, I la-laa-la-love you, too
Hey, baby, ooh, honey, hey, sugar
Level with me
Do you see a guy like me
And a girl like you
Shagging by the fire, whoo
On a honeymoon?
Because that could be reality
To you and me
If you just get what I got
Baby, that could be reality, eternally
If you just get what I got
And that is a frickin’ lot"
Jos hetkeen voisi palata,
niin jo kauan aikaa sitten,
olisin korvasi untuvaa koskettaen,
hiljaa kuiskannut,
olet rakas.
--
Hyvää yötä. Rakastan sinua.
Ei siellä edellisen ketjun lopussa kai mitään tölvimistä ollut?
Minä vain kerroin ostaneeni uudet Kuoma-kengät ja kyselin milloin mies tulee nuolemaan, sitten kysyin nuolisiko hän varpaitani ja jotkut syytteli toisia trolleiksi ja jotain.
Ei mitään sotaa kyllä ollut pystyssä.
Nää nyt aina välillä vaan lukitaan, turha hikeentyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä edellisen ketjun lopussa kai mitään tölvimistä ollut?
Minä vain kerroin ostaneeni uudet Kuoma-kengät ja kyselin milloin mies tulee nuolemaan, sitten kysyin nuolisiko hän varpaitani ja jotkut syytteli toisia trolleiksi ja jotain.
Ei mitään sotaa kyllä ollut pystyssä.
Nää nyt aina välillä vaan lukitaan, turha hikeentyä.
No ei siellä mitään tuollaista ollut. nyt vain työntekijät jälleem yrittää pelastaa, jo loppuun nähtyä tuttua kaavaa.
Me molemmat tiedämme jo kokemuksesta, että aiot joskus vielä ottaa yhteyttä jotta palaisimme yhteen. Mitä kauemmin sen tapahtumiseen menee, sitä suuremmalla todennäköisyydellä (viimeinkin, kaiken jälkeen: vihani on joko kasvanut huippuunsa tai tunnen sua kohtaan vain välinpitämättömyyttä) en vastaa lainkaan. Ymmärrän syysi, mutta tapa jolla lopetit suhteemme oli julma. En koskaan tule muistelemaan sua hyvällä, koska et ymmärrä edes pyytää anteeksi.
naiselta miehelle
Jos ikinä ollaan molemmat vapaita samaan aikaan, katsotaanhan, mitä tästä meidän jutustamme voisi tulla. Lupaathan mies.
Sun takia mä roikun täällä edelleen näiden vainoharhaisten viestejä lukemassa. Surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Ok mies, haluat että katoan silmistäsi lopullisesti. Yritän hoitaa asiat niin että se toteutuu.
Miten sen aiot hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Sun takia mä roikun täällä edelleen näiden vainoharhaisten viestejä lukemassa. Surkeeta.
Niinpä, sama mulla. Monta vuotta jo.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikinä ollaan molemmat vapaita samaan aikaan, katsotaanhan, mitä tästä meidän jutustamme voisi tulla. Lupaathan mies.
Lupaan. Luuletko olevasi jossain vaiheessa vapaa? Itse tulen olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on parempi tosiaan olla yksin, jos ei ole valmis tarkastelemaan omia kiintymysmalleja, käytöstä ym.
Joku syyhän siihen yleensä on, jos sama henkilö vetää kerta toisensa jälkeen joko oikeasti tai sanojensa mukaan hyväksikäyttäjiä puoleensa.Omassa kaveripiirissäkin pari tällaista naista ja syyt on ihan selkeästi vierestä nähtävillä.
Puolustatko näitä naisia, vai seuraat vierestä? Anna kun arvaan.
Seuraat passiivisena vierestä.
Kusipäät luulevat että kiusatut vetävät puoleensa kiusattuja.
Taidat olla kiusaaja itsekin.
Hei sinä joka kirjoitit nyt jo lukittuun ketjuun, miten seuraan ei kyllästy, tunnut oikealta ja harmi että voidaan olla vain työkavereita. Ihan samat fiilikset täälläkin, mieheltä naiselle. En tiedä mitä voisin tehdä enempää, mutta tunne on ja pysyy. Joka kerta kun ollaan enemmän tekemisissä, niin leijun koko loppupäivän. :)