Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
61/6113 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokeiltaisiin sellaista, että lähetellään tässä ketjussa terveisiä kaipaamillemme henkilöille? Oisko hyvä idea? Ihan ensi alkuun unohdetaan kauhea tarve kiukutella ja tölviä toisille ketjuun kirjoittaneille, kaipasivatpa he ketä ja miten tahansa. Jokaisella lienee ihan yhtäläinen oikeus kaivata juuri haluamallaan tavalla. Ei sitten tulisi sitä turhaa kiukuttelua ja muuta rumaa, jonka vuoksi ketjuja lukitaankin. Sopiiko tällainen?

Itse haluan ihan ujosti nyt lähettää terveiseni varatulle naiselle kaukaiseen kaupunkiin. Meillä oli pieni intiimi hetkemme, mutta samalla jotain kutittelevasti suurempaa jännitettä. Jännittävääkin sikäli, että ensin sitä ihastui toisen mieleen ja sitten kohdattaessa fyysinen olemus täsmäsi ja ylittikin odotukset. Olisi se voinut platonistakin vaan olla, mutta henkisen yhteyden päälle liimautui fyysinen vetovoima, suorastaan himo. Ehkä se meneekin kuitenkin näin päin usein. Vaikka puhuvat feromoneista ja geneettisistä matcheista, niin kenties vietti ajaa sittenkin sen luo, joka ymmärtää ja jota ymmärtää.  Vai olisivatko nuo yhteydessä toisiinsa, kukapa tietää. Tämä on tätä luonnontieteellistä napakymppiä, jossa ei ratkaise varjoliitoharrastus ja yhtäläinen tulotaso, jolla omistusasunto hienostokaupunginosassa on helppo ostaa puoliksi, vaan se, kun tykkää siitä, mitä toinen sisimmässään on. Se, kun ymmärryskuilua ei ole ja kumpikin näkee toisen paljaana ja osaa, ei vaan, haluaa, samalla myös tätä kohdella oikein. Kunnioittavasti ja arvostaen. Tasavertaisena. 

Tässä viestissä ei ollut mitään järin romanttista eikä kovin kaunokirjallistakaan. Tämä oli vain toteamus. Joskus toiste latelen vertauskuvia ja hunajaa. Tässä viestissä en edes maalaile ruusuista tulevaisuutta, vaan totean, että jos sellaisen haluamme, se on meidän. Eihän se ole kuin järjestelykysymys. Järjestelmällä millä hyvänsä. Tämä oli pieni romanttinen insinööri sisälläni, joka puhui. Tänään oli realismin päivä. Erikseen tulee pauhu.

Pienet, sisäiset ja romanttiset insinöörit on ihania <3

Myös salsaavat insinöörit (ei, minä en osaa salsaa, koska kaksi vasenta jalkaa), jos sellainen sattuisit olemaan.

Ja pauhukin, mutta pitäähän pauhunkin lomailla.

Samaa mieltä olen kaikkinensa. "ja osaa, ei vaan, haluaa, samalla myös tätä kohdella oikein" <3

Järjestelykysymys. Ei kohtaloa, maagisia yhteensattumia tai vastaavaa. Se mitä järjestämisen jälkeen tulee on sitten osittain herran huomassa, ei tässä selvännäkijöitä olla,  mutta silloinkin asiat ovat monin osin kontrolloitavissa. Ei konflikteissakaan tarvitse heittäytyä avuttomaksi ajopuuksi. Uskon itse vakaasti, että elo voi olla todella seesteistä ja hyvää ilman, että sen eteen edes tarvitsee älyttömästi ponnistella, jos on toisilleen sopivat kyseessä. Valintoja ja kompromissejä joutuu joskus tekemään ja joskus ehkä tahtoakin etsimään, mutta mitä ongelmia ne semmoiset lopulta ovat, kun pohjalla on tätä. Tämän kanssa, rakastamisen ja mittamattoman arvokkaan hyväksynnän kanssa haluaakin tahtoa, kompromissata ja valita.  Jos sitten jotakin ylitsepääsemätönä epäsopivuutta ilmenee, niin hyvän ystävän voi kenties kuitenkin voittaa : )

Vierailija
62/6113 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko liikaa vaadittu jos edes kerran saisin upota ihaniin silmiisi niin pitkäksi aikaa kuin haluaisin ja sivellä samalla hiljaa rakkaita kasvojasi? Jos saisin, en olisi turhaan syntynyt tälle planeetalle.

Hyvää yötä ihanin, olet kauneinta mitä tiedän, kauneinta mitä on.

Naiselta ristiveriselle partamiehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/6113 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhteet on ihan paskaa, mun kohdalle sattuu vaan hyväksikäyttäjiä. Ehkä ois paras olla ihan yksin.

Ehkä olisi parasta, että selvittäisit miksi vedät puoleesi hyväksikäyttäjiä, sama kaava toistaa itseään, toimitko teoillasi jotenkin niin, että olet helppo kohde, ihastutko tietyn tyylisiin ihmisiin ja jos niin miksi? Hyväksikäyttäjät pysyvät erossa ihmisistä, joihin hyväksikäyttö ja manipulointi ei onnistu.

Ei ole tarkoitus syyllistää, vastaus useisiin ongelmiin löytyy usein itsestä.

Turhaan yrität. Yksi keino manipuloida. Kiusaaja on syyllinen, ei kiusattu. Minä olen läksyni jo lukenut.

En väheksynyt kiusaajan syyllisyyttä, mutta jos sama kaava jatkuu ja aina päätyy hyväksikäyttäjiin, kannattaa selvittää miksi. Seuransa voi valita.

Minä en ole hyväksikäyttäjien seurassa. Sinua kyllä välttelisin.

Vierailija
64/6113 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun takia mä roikun täällä edelleen näiden vainoharhaisten viestejä lukemassa. Surkeeta.

Ja jotenkin epätodellista.

Vierailija
65/6113 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok mies, haluat että katoan silmistäsi lopullisesti. Yritän hoitaa asiat niin että se toteutuu.

Höpöhöpö se ei ole sun vastuulla jos joku ei halua sua nähdä.

Vierailija
66/6113 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kirjoittaa monenlaista kaunista,

mutta se ei tunnu kovin luontevalta,

kun elävässä elämässä kaikki on niin hankalaa.

Ja enhän minä ole sanonut muutenkaan sinulle

koskaan mitään kovin ylevää tai mukavaa.

No silmilläni toki –  toivon mukaan.

★ 。* 。*˛ •

Hyvää yötä ja makeita unia, Аннушка.

Vierailija
67/6113 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vihersilmättären kaipaaja, kuntarajain takaa?

Vierailija
68/6113 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhteet on ihan paskaa, mun kohdalle sattuu vaan hyväksikäyttäjiä. Ehkä ois paras olla ihan yksin.

Ehkä olisi parasta, että selvittäisit miksi vedät puoleesi hyväksikäyttäjiä, sama kaava toistaa itseään, toimitko teoillasi jotenkin niin, että olet helppo kohde, ihastutko tietyn tyylisiin ihmisiin ja jos niin miksi? Hyväksikäyttäjät pysyvät erossa ihmisistä, joihin hyväksikäyttö ja manipulointi ei onnistu.

Ei ole tarkoitus syyllistää, vastaus useisiin ongelmiin löytyy usein itsestä.

Turhaan yrität. Yksi keino manipuloida. Kiusaaja on syyllinen, ei kiusattu. Minä olen läksyni jo lukenut.

Sitten on parempi tosiaan olla yksin, jos ei ole valmis tarkastelemaan omia kiintymysmalleja, käytöstä ym.

Joku syyhän siihen yleensä on, jos sama henkilö vetää kerta toisensa jälkeen joko oikeasti tai sanojensa mukaan hyväksikäyttäjiä puoleensa.

Omassa kaveripiirissäkin pari tällaista naista ja syyt on ihan selkeästi vierestä nähtävillä.

Puolustatko näitä naisia, vai seuraat vierestä? Anna kun arvaan.

Seuraat passiivisena vierestä.

Aikani (vuosia) jaksoin auttaa ja kuunnella, ryntäillä keskellä yötä uhrin luokse yms., mutta jossain vaiheessa aloin väsyä ja nähdä kokonaisuuden, jonka myötä vetäydyin kauemmas.

Antaa elää uhrina vaikka koko elämän, mutta minun ei tarvitse tuhlata energiaani sellaiseen.

Vierailija
69/6113 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikaa miettiä.

Ja kyllä minä mietinkin.

Olin jo luovuttaa.

Minäkö??!

Mummot tulloo ja helemat paukkuu, ajattelin.

Rakastan sinua.

Niin se on.

Hyvvää yötä. Piä tyynystäs huolta.

Vierailija
70/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin yhteisiä ihania aamuja 😍

Vierailija
71/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin sitä mitä olisi voinut olla mutta mitä ei koskaan ole tai tule. -Loukattu realisti-

Vierailija
72/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua mies, jolla sinisenharmaat silmät, ihanat aivot ja kauniit kädet.

Vierailija
73/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko kiltit ylläpitäjät palauttaa XXX -ketjua edeltävän, lukitun ja ihan äskettäin kokonaan poistuneen XI -kaipausketjun takaisin näkyviin? 💕

Samaa mieltä!

Vierailija
74/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin sitä mitä olisi voinut olla mutta mitä ei koskaan ole tai tule. -Loukattu realisti-

Miksi koet olevasi loukattu? Kuka sinua loukkasi?

Vierailija
75/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko kiltit ylläpitäjät palauttaa XXX -ketjua edeltävän, lukitun ja ihan äskettäin kokonaan poistuneen XI -kaipausketjun takaisin näkyviin? 💕

Samaa mieltä!

Joka vanhoja muistelee niin tikulla silmään!

Vierailija
76/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikaa miettiä.

Ja kyllä minä mietinkin.

Olin jo luovuttaa.

Minäkö??!

Mummot tulloo ja helemat paukkuu, ajattelin.

Rakastan sinua.

Niin se on.

Hyvvää yötä. Piä tyynystäs huolta.

Thihhihh. Vai niin. Huomenta sinulle 😄❤️

Vierailija
77/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä edelleen pyörit mun mielessä aivan liikaa. Et enää jatkuvasti ja yritän myös tietoisesti työntää sut pois.

Vierailija
78/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mä teille salsat näytän. Kaikkea tämäkin palsta muistaa...

Mutta asiaan: nainen siellä, just sinä, siinä ruudun kajossa. Mulla ois yks juttu. Semmonen, että en tiedä miten sen sanoisi nyt näin kaikkien kuullen. No, ehkä jotenkin näin: mulla on ikävä sua. Tykkäänkin susta. Tiesit sen kai jo. Yksityisesti sanoisin enemmänkin, mutta tällä mennään nyt kai.

Vierailija
79/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo sinua enää

Nyt on aika lähteä kauas pois

Junan ikkunasta katsoin sua silmiin

En enää tahtoisi elää

Kuin uneni lävitse äänesi kuulla voin

Näen silmieni edessä juoksevan elämän filmin

En näe sinua enää

Juna kauas pois minut kuljettaa

Silti tunnen sinun istuvan penkillä mua vastapäätä

En tästä unesta herää, en enää käsillä voi sua koskettaa

ja nyt se kaikki mitä sinulle annoin

on kylmää jäätä

Vierailija
80/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä mä teille salsat näytän. Kaikkea tämäkin palsta muistaa...

Mutta asiaan: nainen siellä, just sinä, siinä ruudun kajossa. Mulla ois yks juttu. Semmonen, että en tiedä miten sen sanoisi nyt näin kaikkien kuullen. No, ehkä jotenkin näin: mulla on ikävä sua. Tykkäänkin susta. Tiesit sen kai jo. Yksityisesti sanoisin enemmänkin, mutta tällä mennään nyt kai.

Jos olet hän M niin sanoisin myös kahden kesken kaiken mitä sydämelläni on ja on ollut. Voisitko tulla joku päivä tänne😊

Ketju on lukittu.