Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
3721/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli yht' äkkiä kamala ikävä sinua. Tunnen itseni hölmöksi.

Pelkään, että joku päivä sanon sen sinulle. Sanon että rakastan. Huudan sen ääneen niin, että kaikki kuulevat. Kaikki sen kyllä taitavat tietää, näkeehän sen kilometrien päähän, kuinka sinua katson.

Sinä hullu saat minut hullaantumaan kuin teini- ikäisen! Välillä tunnen jopa leijuvani! En muista tällaista ikinä tunteneeni. Sinun tunteistasi en ole varma. Olet kimpussani koko ajan, mutta silti minusta tuntuu, että olen vain jokin leikkikalu sinulle.

Eikä minulla ole oikeutta sinuun, eikä sinulla minuun...

Onko tämä naiselle vai miehelle?

Miehelle.

Vierailija
3722/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu mies, että jotain meidän väliltämme on kuollut. Onko se jännite poissa? Oliko meillä jotain? Loppuiko se? Mihin se katosi?

Välillämme ei ole suinkaan tasajännite vaan vaihtojännite, joka vaihtelee ajan suhteen. Vaihtojännitteessä on se etu verrattuna tasajännitteeseen, että sen avulla jännite pystytään nostamaan paljon suuremmaksi, ns. suurjännitteeksi. Lisäksi vaihtojännite mahdollistaa pitkätkin välimatkat kohteiden välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli sun syy. Mitäs olit niin seksikäs.

NONNI! SYYLLINEN ON LÖYTYNYT!!!

Vierailija
3724/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu mies, että jotain meidän väliltämme on kuollut. Onko se jännite poissa? Oliko meillä jotain? Loppuiko se? Mihin se katosi?

Välillämme ei ole suinkaan tasajännite vaan vaihtojännite, joka vaihtelee ajan suhteen. Vaihtojännitteessä on se etu verrattuna tasajännitteeseen, että sen avulla jännite pystytään nostamaan paljon suuremmaksi, ns. suurjännitteeksi. Lisäksi vaihtojännite mahdollistaa pitkätkin välimatkat kohteiden välillä.

Joo ei ole tasajännite ei.

Vierailija
3725/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suakin mun on kiittäminen erostani. Ei (ehei) sillä, että olisit ollut siihen minkäänlainen syy, mutta juonen kehityksen kannalta teit jonkinlaisen pystin arvoisen sivuroolin. "Sun täytyy puhua sun miehen kanssa", sanoit, ja kymmenisen päivää sen jälkeen erosta oli sovittu.

Ne sanat olivat se viimeinen töytäisy, joka tarvittiin saattamaan vuosien ajatustyö loppuun. Eikä tämä ollut edes sanojen tarkoitus tai tavoite, mutta sattuivat osumaan senhetkiseen hengentilaani kuin joku olisi sanonut, että räkä valuu, niistä nenä.

Tämä olisi ollut hauska (no hauska ja hauska) juttu kertoa joskus, jos tähdet olisivat olleet niille määrätyissä asemissa, mutta olen aina ollut vähän huono käskyttämään tähtiä.

Vierailija
3726/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie romahan 😂

Vierailija
3727/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma kumpi teistä on vauvan isä. Salaa toivon, että vauva syntyessään olisi sinun näköinen.

Vierailija
3728/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haluan luoda sinuun yhteyden. Henkisen

Vierailija
3729/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sullon synttärit käynnissä

Mä tuun sinne ympärikännissä

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Tänään taas tällä mielellä. Ei jaksais.

Mä voin lopultakin vastata: Nyt olen eronnut. Siinä syy viimeaikaiselle oudolle käytökselle ja kiukulle. Jatketaanko juhlia kahdestaan?

Vierailija
3730/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Mä voin lopultakin vastata: Nyt olen eronnut. Siinä syy viimeaikaiselle oudolle käytökselle ja kiukulle. Jatketaanko juhlia kahdestaan?

Jatketaan, huh, tuli yhtä`äkkiä kuuma ja piti vähentää vaatetta.

Vierailija
3731/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Tämä on totta. Miten tiesit sen?

Vierailija
3732/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi kesä, ukkoset, salamat ja sähkökatko.

Vierailija
3733/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mix?

Vierailija
3734/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puss & kram

Tack det samma. Jag mår illa, kan du komma och sköta mig, min älsking. Saknar dig, god natt 💋

Vierailija
3735/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on selkeästi kaivattuni vaimo ollut trollaamassa. Kuulostaa varmaan kamalalta, mutta en voi sietää, että se nainen yrittää jatkuvasti pilata tämän. Minulla ja tällä miehellä on selkeästi aivan erityinen henkinen yhteys, mutta tuo nainen on hidasteena. En usko että heidän suhde on mitään siihen verrattuna, mitä meillä voisi olla.

Vierailija
3736/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaipaat sähkökatkoa?

Vierailija
3737/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Lupaatko tehdä tuon? 😂

Jos olet se tietty ihana nainen, niin kyllä. Jos olet palstan automaattisesti olettama jollekin vaimolle varattu aviomies, niin en.

Vähän harmittaa, että paljastin itseni näin pian. Olisihan se ollut hupaisaa, kun mukaan olisi vedetty vielä itsestäänselvät lapset (joita siis ihan varmasti kaikilla varatuilla myös on).

No se on sovittu sitten. Odotan, että lunastat lupauksesi ja ilmestyt aikanaan paikalle. Tai kelpaa sekin, jos tulet ja halaat.

Vierailija
3738/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

puss & kram

Tack det samma. Jag mår illa, kan du komma och sköta mig, min älsking. Saknar dig, god natt 💋

Jag kan sköta dig, KOM hit! TA kryggorna och KOM! Varför är du illa? . Är de influenssa?

Vierailija
3739/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Jos eräs sanois mulle näin, niin ensireaktio ois kauhistunut säikähdys ja kysymys että et kai vain mun takia eronnut? Ois kannattanut jutella kyllä mun kans ensin. Hän on kyllä käyttäytynyt oudosti ja ollut kiukkuinen.

Vierailija
3740/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma kumpi teistä on vauvan isä. Salaa toivon, että vauva syntyessään olisi sinun näköinen.

lapsiparka.

Ketju on lukittu.