Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu mies, että jotain meidän väliltämme on kuollut. Onko se jännite poissa? Oliko meillä jotain? Loppuiko se? Mihin se katosi?
Välillämme ei ole suinkaan tasajännite vaan vaihtojännite, joka vaihtelee ajan suhteen. Vaihtojännitteessä on se etu verrattuna tasajännitteeseen, että sen avulla jännite pystytään nostamaan paljon suuremmaksi, ns. suurjännitteeksi. Lisäksi vaihtojännite mahdollistaa pitkätkin välimatkat kohteiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sun syy. Mitäs olit niin seksikäs.
NONNI! SYYLLINEN ON LÖYTYNYT!!!
Potentiaali kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu mies, että jotain meidän väliltämme on kuollut. Onko se jännite poissa? Oliko meillä jotain? Loppuiko se? Mihin se katosi?
Välillämme ei ole suinkaan tasajännite vaan vaihtojännite, joka vaihtelee ajan suhteen. Vaihtojännitteessä on se etu verrattuna tasajännitteeseen, että sen avulla jännite pystytään nostamaan paljon suuremmaksi, ns. suurjännitteeksi. Lisäksi vaihtojännite mahdollistaa pitkätkin välimatkat kohteiden välillä.
Joo ei ole tasajännite ei.
Suakin mun on kiittäminen erostani. Ei (ehei) sillä, että olisit ollut siihen minkäänlainen syy, mutta juonen kehityksen kannalta teit jonkinlaisen pystin arvoisen sivuroolin. "Sun täytyy puhua sun miehen kanssa", sanoit, ja kymmenisen päivää sen jälkeen erosta oli sovittu.
Ne sanat olivat se viimeinen töytäisy, joka tarvittiin saattamaan vuosien ajatustyö loppuun. Eikä tämä ollut edes sanojen tarkoitus tai tavoite, mutta sattuivat osumaan senhetkiseen hengentilaani kuin joku olisi sanonut, että räkä valuu, niistä nenä.
Tämä olisi ollut hauska (no hauska ja hauska) juttu kertoa joskus, jos tähdet olisivat olleet niille määrätyissä asemissa, mutta olen aina ollut vähän huono käskyttämään tähtiä.
En ole varma kumpi teistä on vauvan isä. Salaa toivon, että vauva syntyessään olisi sinun näköinen.
Ei. Haluan luoda sinuun yhteyden. Henkisen
Vierailija kirjoitti:
Ja kun sullon synttärit käynnissä
Mä tuun sinne ympärikännissä
Ja mä huudan
Koska sä eroot
Koska sä eroooo-oot.Tänään taas tällä mielellä. Ei jaksais.
Mä voin lopultakin vastata: Nyt olen eronnut. Siinä syy viimeaikaiselle oudolle käytökselle ja kiukulle. Jatketaanko juhlia kahdestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä huudan
Koska sä eroot
Mä voin lopultakin vastata: Nyt olen eronnut. Siinä syy viimeaikaiselle oudolle käytökselle ja kiukulle. Jatketaanko juhlia kahdestaan?
Jatketaan, huh, tuli yhtä`äkkiä kuuma ja piti vähentää vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä huudan
Koska sä eroot
Tämä on totta. Miten tiesit sen?
Tulisi kesä, ukkoset, salamat ja sähkökatko.
Vierailija kirjoitti:
Mix?
Vierailija kirjoitti:
puss & kram
Tack det samma. Jag mår illa, kan du komma och sköta mig, min älsking. Saknar dig, god natt 💋
Täällä on selkeästi kaivattuni vaimo ollut trollaamassa. Kuulostaa varmaan kamalalta, mutta en voi sietää, että se nainen yrittää jatkuvasti pilata tämän. Minulla ja tällä miehellä on selkeästi aivan erityinen henkinen yhteys, mutta tuo nainen on hidasteena. En usko että heidän suhde on mitään siihen verrattuna, mitä meillä voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat sähkökatkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä huudan
Koska sä eroot
Lupaatko tehdä tuon? 😂
Jos olet se tietty ihana nainen, niin kyllä. Jos olet palstan automaattisesti olettama jollekin vaimolle varattu aviomies, niin en.
Vähän harmittaa, että paljastin itseni näin pian. Olisihan se ollut hupaisaa, kun mukaan olisi vedetty vielä itsestäänselvät lapset (joita siis ihan varmasti kaikilla varatuilla myös on).
No se on sovittu sitten. Odotan, että lunastat lupauksesi ja ilmestyt aikanaan paikalle. Tai kelpaa sekin, jos tulet ja halaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puss & kram
Tack det samma. Jag mår illa, kan du komma och sköta mig, min älsking. Saknar dig, god natt 💋
Jag kan sköta dig, KOM hit! TA kryggorna och KOM! Varför är du illa? . Är de influenssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä huudan
Koska sä eroot
Jos eräs sanois mulle näin, niin ensireaktio ois kauhistunut säikähdys ja kysymys että et kai vain mun takia eronnut? Ois kannattanut jutella kyllä mun kans ensin. Hän on kyllä käyttäytynyt oudosti ja ollut kiukkuinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma kumpi teistä on vauvan isä. Salaa toivon, että vauva syntyessään olisi sinun näköinen.
lapsiparka.
Miehelle.