Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
3581/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset miehet ihastuvat sinuun?

En itse asiassa tiedä. En ole tietoinen kenestäkään miehestä, joka olisi joskus ollut ihastunut minuun. Yksi parisuhde mulla on taustalla, mutta emme olleet kumpikaan toisistamme koskaan oikeasti kiinnostuneita, kunhan vaan otettiin toisemme kun saatavilla seurusteluun oltiin. Ja pelkän seksin vonkaajia ei tietenkään lasketa.

En siis oikeasti tiedä. Ei varmaan minkäänlaiset?

Menneisyys on menneisyyttä, i guess. Eipä sitä muuttaakkaan voi.

En ehkä ymmärrä, miten tämä liittyy mitenkään mihinkään? En halua muuttaa menneisyydessäni mitään, kaikki on mennyt kuten pitikin.

Sä oot onnekas. Itse muuttaisin menneisyydestäni lähes kaiken. Olen tehnyt pelkkiä vääriä valintoja. (Sivusta tämä kommentti siis)

Vierailija
3582/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin tarkasti sun kasvoja tällä viikolla, vaikka vain lyhyesti tavattiinkin. Että muistaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurotan käteni heijastetta vasten. Peilistä vastaani tuikkivat tähdet ja kujeileva hymy. Lasinen pinta tuntuu kylmältä, mutta tunnen lämmön toiselta puolen. Käsi kättä vasten. Sinä. Minä. Olisiko siinä kuin Norjan serpentiini tiet, värit kuin vapauden.. Näe rauhallisia unia. Kaikki on hyvin. Väsyttää vain.

Ei ole minulle, mutta tulin suihkusta 15 min sitten ja virnistin jostain syystä peilikuvalle. Peilit ovat kyllä hauskoja. Vähän pelottaviakin. Olen varmaan katsonut penskana jotain liian pelottavia kauhusarjoja tms.

Vierailija
3584/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on kai uskoa ettet halua olla ikinä missään tekemisissä. No ei kai se mitään sitten. Mun sairaushistorialla taitaa olla muutenkin aika lyhyt loppuelämä edessä. Millään ei ole siis oikeastaan enää väliä.

Vierailija
3585/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Arvokkain on hän, joka tuo sinut kotiin, vaikket tiennyt olevasi hukassa”

Tuo tunne tuli minulle kun tapasin hänet.

I have been trying to avoid writing. However, the quote above somehow triggers to finally post a song that I have been thinking about a long time. Not quite sure it is a good idea to say this aloud, but I could sign every word. As they say, the home is where the heart is. My heart seems to be lost somewhere.

If I Could Be Where You Are - Enya Lyrics

Vierailija
3586/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia! <3

Vierailija
3587/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset miehet ihastuvat sinuun?

En itse asiassa tiedä. En ole tietoinen kenestäkään miehestä, joka olisi joskus ollut ihastunut minuun. Yksi parisuhde mulla on taustalla, mutta emme olleet kumpikaan toisistamme koskaan oikeasti kiinnostuneita, kunhan vaan otettiin toisemme kun saatavilla seurusteluun oltiin. Ja pelkän seksin vonkaajia ei tietenkään lasketa.

En siis oikeasti tiedä. Ei varmaan minkäänlaiset?

Menneisyys on menneisyyttä, i guess. Eipä sitä muuttaakkaan voi.

En ehkä ymmärrä, miten tämä liittyy mitenkään mihinkään? En halua muuttaa menneisyydessäni mitään, kaikki on mennyt kuten pitikin.

Sä oot onnekas. Itse muuttaisin menneisyydestäni lähes kaiken. Olen tehnyt pelkkiä vääriä valintoja. (Sivusta tämä kommentti siis)

Niin minäkin olen tehnyt menneisyydessä paljon tyhmyyksiä, mutta koska nykyhetkessä olen mitä onnellisin, en voisi muuttaa mitään. Muutenhan muuttuisi tämäkin hetki, jos olisin valinnut joskus jotakin toisin. Eli kaikki meni kuten pitikin.

Ja muutenkin on turha murehtia mennyttä! Se, mitä on nyt, ratkaisee. Jostain luin hyvä elämänohjeen, joka sopiikin tähän kuin nakutettu: paras hetki aloittaa (mikä tahansa) oli eilen, toisiksi paras hetki on tänään.

Hyvää yötä kaipaajille!

Vierailija
3588/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö nainen, kuinka pitkään olen kaivannut sinua?

En. Kerro!

Melkein kymmenen vuotta.

Suunnilleen sama aika, minkä minäkin olen kaivannut sinua ihana mies.

Oletko sä mitenkään ilmaissut kaipuutasi?

Olen, mutta siitä on jo aikaa.

Mikset enää viime aikoina ole ilmaissut hänelle kaipuutasi? Onko esteitä matkassa?

Niin ja mitkään haikeat katseet ei riitä ilmaisuksi, ihmisten on hirveän vaiketa tulkita toisiaan oikein. Ja kun tällaisissa herkissä aihepiireissä ollaan yleensä varovaisia, niin potentiaalisetkin kohtaamiset voi jäädä pelkiksi vuosikausien haaveiluiksi.

En ole ilmaissut, koska ajattelin että siitä seuraisi vain lisää sotkua. Hänellä menee hyvin puolisonsa kanssa, eli joo, on esteitäkin.

Oletko varma että menee hyvin? Mistä tiedät?

Vierailija
3589/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo toivottaa hyvää yötä ❤️

Vierailija
3590/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi olen todella 😔 koska en ole ehtinyt laittaa 💌 sinulle 🐱‍👤 Ehdin kyllä ✍ sen, mutta sitten on kello lyönyt jo 🕚 ja niinpä 💌 jäänyt julkaisematta ja minä olen ollut hieman 😠😒😢 Tämähän silti jo ihan tuttua, koska olen 🐌 verrattuna 🐱‍👤 monissa eri asioissa. Mietin juuri tänään sitä 😁😊✨ päivää jolloin sain 💃 kanssasi.  Sinä  🕺  todella hyvin ja itse olin tietenkin se 😓😲😳  lopuksi jo  melkein 😵 mutta olihan meillä silti todella 😁😆😍 Toivon aina sitä, että saisin kokea nuo 🌟✨ hetket uudelleen. Sinä kun sellainen  🌞💖😉 Joku täällä on ✍ 🐉 ja minulle tuli se "näin koulutat 🐉"  leffa  mieleen. Siinähän olemme me tosin kyseisen 📼 👱‍♀️ on paljon 😎 kuin minä. Kaipaan sinua 🐱‍👤 todella paljon  ja olen 😢 Olisi maailman 😍 hetki kun voisin taas viettää aikaa kanssasi. Ainahan sitä voi toivoa 🌠 ja uskoa myös niihin ✨hetkiin. Eräät kun ovat niin ainutlaatuisia, ettei haluaisi sellaisen 🌞 koskaan lähtevän. Sinulla  🐱‍👤 on  😍 😊  ja paras hetki oli se kun katsoit minua 💤 👀 mutta silti sinä vielä jaksoit 😊 Haluaisin, että joku olisi 🎨 minulle taulun siitä 💖 hetkestä.  

Ehkä minullekin pitäisi joku kuvaus nyt keksiä, mutta olen liian keskiverto 🧚‍♀️ ja toisaalta en kuitenkaan halua olla mikään 🧛‍♀️ kuitenkaan. 🐇 on liian söpö ja 🐯 liian rohkea kuvaus minusta. Ehkä olen sitten 🦔 pikkuisen piikikäs, mutta kuitenkin 💖 sisältä niinkuin 🐱‍👤 olet myös. Nyt paljon 🧡, koska se on lempivärisi ja toivon sinulle 🧡 🐱‍👤  todella ✨🌟😁😴. Terveisin💖 🦔

Vierailija
3591/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Rakas, työpaikkasi ohi kiitäissäin katsoin sen tuntomerkkiä ja ajatteli Siua siellä työssä. Ikävä. Nyt hyvän yön toivotus, suukko et hali kaunottarellein mieheltä 30km ja rajain taakse. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja kirjaimia.

Vierailija
3592/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ökyä sinitakkiselta sille miehelle, jota kaipaa öiksi viereensä hellyttäväksi!

Vierailija
3593/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Miten laitetaan asia etenemään? :) mitä tuumaat?

Vierailija
3594/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista vielä, että en tiedä oliko se yksi eilinen kysymys sinulta, mutta vastaan kuin olisi ollut. Kyllä, olen aidosti pahoillani!

Vierailija
3595/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut että voisi tehdä jotain yhdessä, jos sen jälkeen olisi helpompi jutella. Käydä lenkillä tai pelata sulkapalloa esimerkiksi. Olen siinä ihan kohtalaisen hyvä. En tiedä olisiko tällainen sinun puoleltasi mahdollista. Minun puoleltani olisi. Pystyisin järjestämään aikaa sinulle, jos niin haluat. :)

Mulla jäänyt tämä huomaamatta. Käy mulle! Milloin ja missä? Sulkis olis kivaa! Saanko juoksuttaa sua😂😉? Ehdolla että sitten saunotaan ja....

Luulin, että meidän suunnitelmat oli jo melkein selvät..? No, vastaan kuin olisit hän.

Mä niin tiedän, että laittaisit! Sulla on sellaista pilkettä silmäkulmassa, että siitä päätellen tapahtuisi juurikin näin. :D Väittäisin kuitenkin, että siinä juoksemisen lomassa pystyisin antamaan sulle enemmän vastusta kuin äkkiseltään uskoisit. ;) Ota yhteyttä niin varaan meille verkon?

Vierailija
3596/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi olen todella 😔 koska en ole ehtinyt laittaa 💌 sinulle 🐱‍👤 Ehdin kyllä ✍ sen, mutta sitten on kello lyönyt jo 🕚 ja niinpä 💌 jäänyt julkaisematta ja minä olen ollut hieman 😠😒😢 Tämähän silti jo ihan tuttua, koska olen 🐌 verrattuna 🐱‍👤 monissa eri asioissa. Mietin juuri tänään sitä 😁😊✨ päivää jolloin sain 💃 kanssasi.  Sinä  🕺  todella hyvin ja itse olin tietenkin se 😓😲😳  lopuksi jo  melkein 😵 mutta olihan meillä silti todella 😁😆😍 Toivon aina sitä, että saisin kokea nuo 🌟✨ hetket uudelleen. Sinä kun sellainen  🌞💖😉 Joku täällä on ✍ 🐉 ja minulle tuli se "näin koulutat 🐉"  leffa  mieleen. Siinähän olemme me tosin kyseisen 📼 👱‍♀️ on paljon 😎 kuin minä. Kaipaan sinua 🐱‍👤 todella paljon  ja olen 😢 Olisi maailman 😍 hetki kun voisin taas viettää aikaa kanssasi. Ainahan sitä voi toivoa 🌠 ja uskoa myös niihin ✨hetkiin. Eräät kun ovat niin ainutlaatuisia, ettei haluaisi sellaisen 🌞 koskaan lähtevän. Sinulla  🐱‍👤 on  😍 😊  ja paras hetki oli se kun katsoit minua 💤 👀 mutta silti sinä vielä jaksoit 😊 Haluaisin, että joku olisi 🎨 minulle taulun siitä 💖 hetkestä.  

Ehkä minullekin pitäisi joku kuvaus nyt keksiä, mutta olen liian keskiverto 🧚‍♀️ ja toisaalta en kuitenkaan halua olla mikään 🧛‍♀️ kuitenkaan. 🐇 on liian söpö ja 🐯 liian rohkea kuvaus minusta. Ehkä olen sitten 🦔 pikkuisen piikikäs, mutta kuitenkin 💖 sisältä niinkuin 🐱‍👤 olet myös. Nyt paljon 🧡, koska se on lempivärisi ja toivon sinulle 🧡 🐱‍👤  todella ✨🌟😁😴. Terveisin💖 🦔

Tämä on raskasta luettavaa. Hieroglyfit vaihdettiin ihan hyvästä syystä foneettiseen kirjoitukseen. Tunteen palossa toki ihminen ryhtyy vaikka mihin. Jopa jaksaa lukea tuollaista.

Vierailija
3597/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä mun unessa ei ollutkaan kaivattu, vaan ex ja sit tuntematon, pitkä ja komea mies joka löi teidät molemmat laudalta. Nimikseen sanoin Tomi. Ketään tällaista en ole ikinä tavannut :D eikä ollut millään tavalla tutun näköinenkään. Erittäin outoa.

Vierailija
3598/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Just heräsin. Pitää viritellä aivot tähän päivään ja hetkeen, miten haluat asian laitettavan etenemään?

Vierailija
3599/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J*** rakastan sinua.

E** , niin minäkin sinua!

Jore

Vierailija
3600/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen varma, että me kommunikoimme. Se tekee minusta äärettömän onnellisen! Se ei poista kärsimättömyyttäni, mutta tekee odottamisesta helpompaa. Se miten tässä edetään, onkin mielenkiintoisin osuus. Tämä onkin vahvempaa kuin uskalsin ajatellakaan.. ja tuo yhteys.. Miten voikin.. Kyllä vaan voi.

Jos nyt oikein ymmärsit, annat aikaa. Ja jos sinä olet yhtä hämmentynyt kuin minä, niin aikaa tarvitsemme molemmat. Toivon ettei odottaminen veny kuitenkaan ihan mahdottoman pitkälle. Sillä ikävöin ja kaipaan. Tänään ihan erityisen paljon. Jos mahdollista.

Miksihän lie, tahtoisin kuljettaa kevyesti sormenpäätäni pitkin kasvojesi linjoja, poiketa silittelemään niskaasi höyhenen kevyesti ja kuiskata korvaasi.. Tuntea sinut. Tuoksusi. Lämpösi. Äänesi. Hymähdyksesi. Vilpittömän lämpöisen naurusi. Upota silmiisi eikä nousta niistä koskaan pintaan. Tuntea se väreily ja polte välillämme. Palata hetkeen kun unohdamme missä olemme, keitä olemme, ja on vain polte sormien päissä ja vastustamaton ele koskettaa toista: onko hän todella siinä!

Hetket, kun tahtoisi näyttää toiselle miljoona asiaa, kertoo arjen ilot ja surut. Ja sitten se halu.. Näyttää mitä sinä todella minulle merkitset. Nooooo, minä odotan. Sinulla on selvästi suunnitelma, joten annan sinun yllättää minut. Yritän malttaa!!! Mutta on se vaikeaa.. Pystyn peittämään tunteeni pitkään, mutta nyt se alkaa olla jo vaikeaa. Naamioni rakoilee jo. Minä palan. Eikä se ole pieni roihu, johon riittää kupillinen vettä sammutustöiksi. Kun ei riitä paloautollinenkaan.

Ikävä.

Sinua.

Ketju on lukittu.