Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Kukkii se perunakin (mieheltä opittua)
Perunaa on muuten hyvä syödä. Auttaa masennukseen. Ei mitään sipsejä vaan keitettyjä perunoita!
Hyvää yötä 🐱👤 Olet minun 🌞 ja minä 🤩 sinun hymystäsi. On helppo 😊 kun näkee sinut, mutta usein myös 😢 kun en ole nähnyt sinua pitkään aikaan. Minä 💜 sinua ja kaipaan myös todella paljon. Toivon sinulle hyvää 😴 ja lähetän sinulle 🔮 kaikkia ✨ ja 😁 unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että mitähän sun kanssa pitäisi oikein tehdä? Olisi kiva tietää, mitä kaikesta ajattelet? Minusta, meistä, kaikesta mikä tässä on.
Meidän kohtaaminen oli jotain sellaista, mitä en ole koskaan kokenut. Kun kohtaa sinut, joka olet kuin minä, kuinka voisi unohtaa? Aluksi pelkäsin, että ollaan liian samanlaisia, mutta tässä ajan kuluessa on alkanut näkyä eroavaisuuksiakin ja se on hyvä. :) sinulla on hyvä huumori ja vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä. Myös ulkonäkösi miellyttää kovasti! Etenkin silmät, hartiat, käsivarret ja kädet. :) Alun pohjalle romahtamisen jälkeen olen saanut sinusta kovasti motivaatiota olla sellainen ihminen, kuin oikeasti olen. Oli ihanaa huomata olevansa hyvä juuri sellaisena, kuin on. Siitä motivaatio toteuttaa itseään. :)
Haluaisin oppia tuntemaan sinut paremmin. Sen jälkeen varmasti osaisimme molemmat sanoa, mitä haluamme. Tässä hetkessä tiedän vain sen, että minulla on kova ikävä sinua! <3 Ja että tämä paikallaan polkeva tilanne ahdistaa. Haluaisin että tekisit jonkinlaisen siirron. Minua miellyttävin olisi tietenkin se, että ottaisit yhteyttä ja sovittaisiin tapaaminen. Ps. Näytät syötävän suloiselta siinä kuvassa, missä sinulla on t-paita päällä. <3 näkyy kivasti käsivarret ja käsi... :)Lopultakin 100% varmuus siitä, että et ole hän, jota kaipaan. Kiitos.
Sori, mutta täällä on toinen, joka olisi voinut kirjoittaa osittain samat asiat... :P
Sen verran haluan vielä sanoa, etten ymmärrä mitä tein väärin? Missä kohtaa loukkasin sua? Olisiko voinut sattua väärinymmärrys? :( anteeksi jos loukkasin sua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä voit olla noin tasapainoinen?
Siksi et mut on tasapainotettu ;)
Sorry, en voinu vastustaa.
Oikeestikin, mut "tasapainotettiin" ja siitä kiitos sulle.
Hyvää yötä <3
Viesti oli yhdelle toiselle.
Kolmas yö peräkkäin kun näin unta susta. En kestä :(
Vierailija kirjoitti:
Sen verran haluan vielä sanoa, etten ymmärrä mitä tein väärin? Missä kohtaa loukkasin sua? Olisiko voinut sattua väärinymmärrys? :( anteeksi jos loukkasin sua!
Kenelle tämä? Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Panen sua vielä ja kovemmin kuin kukaan koskaan.
Kovalla panollako sää meinasit naiseesi tehdä vaikutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin löytää sinut, mutta tämä on yksi umpikuja. Ja mitä sitten jos löytäisinkin, mitä sitten tekisin. En edes tiedä, en ole miettinyt.
Mä oon miettinyt vastaavaa paljonkin. Tiedän tavoitteet, keinojakin olisi. Se vaan on harmi, että pitää haahuilla täällä umpikujassa sokkona. Tarvitsisi vähän valoa. Majakan tai otsalampun. Jotain, jota kohti suunnistaa tai jotain, jolla näkisi edes eteensä. Mutta nyt täällä on vaan seireenejä ja haavekuvia vetämässä milloin minnekin.
Siirryn hetkeksi valoleikkeihin: jos sulla oli noin vuosi sitten parta, niin voit suunnata otsalamppua hiukan tähän suuntaan. Jos tuon lisäksi vielä siniharmaat/siniset silmät, voit kääntää muutaman sentin enemmän. Mikäli täytät edelliset ehdot, mutta olet nainen, niin joudun toteamaan, että olen nainen ja pidän miehistä. Tai no, miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella jonkun kivan(näköisenkin) ihmisen kanssa.
N28
Onko vihreät silmät ja huulet samettia?
Kuulostaa jonkin kauhuelokuvan materiaaleilta...
Kuka hullu tekisi nuken, jolla on silmät ja huulet tehty vihreästä sametista?
Tai vielä kauheampaa, haaveilisi sellaiselta näyttävästä ihmisestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle. Mutta ehkä jotkut asiat jää ikuisiksi mysteereiksi? Tai voi vain arvailla syitä. Onneksi löytyy kuitenkin mielikuvitusta, että voi arpoa eri vaihtoehtojen välillä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle. Mutta ehkä jotkut asiat jää ikuisiksi mysteereiksi? Tai voi vain arvailla syitä. Onneksi löytyy kuitenkin mielikuvitusta, että voi arpoa eri vaihtoehtojen välillä. :(
Ei luulisi olevan kovin vaikeaa valita oikea vaihtoehto, varsinkin kun se on sulle kerrottu. Voisiko joskus edes pienen hetken miettiä muidenkin kuin vain omia tunteita? Voisiko olla vähemmän itsekäs ja alkaa ottaa hieman vastuuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä voit olla noin tasapainoinen?
Siksi et mut on tasapainotettu ;)
Sorry, en voinu vastustaa.
Oikeestikin, mut "tasapainotettiin" ja siitä kiitos sulle.
Hyvää yötä <3Viesti oli yhdelle toiselle.
Sivusta kommentoin, jäi laittamatta tarkennus, eikä ehtinyt enää sitä lisätä. :)
Vierailija kirjoitti:
Voisitpa nähdä itsesi minun silmin
Tämän minäkin olisin joskus voinut sanoa kaivatulleni - ja sanoinkin hieman eri tavalla, yleistäen. Hän on fiksu, todella hyvännäköinen ja miellyttävä ihminen. Harmi, että hän ei itse aina tajua sitä. Ja koska hän on niin hyvännäköinen, hänen ujoutensa ja sulkeutuneisuutensa tulkitaan ylimielisyydeksi, ja se on harmi, koska ihmiset eivät uskalla lähestyä häntä. Todellisuudessa hän on todella herttainen ja ystävällinen. Hän on mahtava tyyppi ja häntä oli kutkuttavaa kaivata ja ajatella. No nyt se on minunkin osaltani loppu, vaikka pidänkin hänestä edelleen todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luulisi olevan kovin vaikeaa valita oikea vaihtoehto, varsinkin kun se on sulle kerrottu. Voisiko joskus edes pienen hetken miettiä muidenkin kuin vain omia tunteita? Voisiko olla vähemmän itsekäs ja alkaa ottaa hieman vastuuta?
Jos on kerrottu, niin on tainnut mennä ohi. Kovasti yritän ymmärtää, mutta tässä tapauksessa se nyt ei aina ole niin helppoa. Varmasti on parannettavaa mun käytöksessä. Mielelläni toimisin toisin, kun vaan tietäisin miten. Ei toimi telepatia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kerrottu, niin on tainnut mennä ohi. Kovasti yritän ymmärtää, mutta tässä tapauksessa se nyt ei aina ole niin helppoa. Varmasti on parannettavaa mun käytöksessä. Mielelläni toimisin toisin, kun vaan tietäisin miten. Ei toimi telepatia...
Ei sitten ollut sulle, unohda. Eräs toinen, joka toistelee noita samoja lauseita, tietää kyllä. Tietää siis itsekin tietävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitpa nähdä itsesi minun silmin
Tämän minäkin olisin joskus voinut sanoa kaivatulleni - ja sanoinkin hieman eri tavalla, yleistäen. Hän on fiksu, todella hyvännäköinen ja miellyttävä ihminen. Harmi, että hän ei itse aina tajua sitä. Ja koska hän on niin hyvännäköinen, hänen ujoutensa ja sulkeutuneisuutensa tulkitaan ylimielisyydeksi, ja se on harmi, koska ihmiset eivät uskalla lähestyä häntä. Todellisuudessa hän on todella herttainen ja ystävällinen. Hän on mahtava tyyppi ja häntä oli kutkuttavaa kaivata ja ajatella. No nyt se on minunkin osaltani loppu, vaikka pidänkin hänestä edelleen todella paljon.
Toivottavasti saat vielä kaivattusi. Vaikka olihan meillä hauskaa yhdessä sunkin kanssa? "kekkosenviitta ja taikalaukku... kiitos, mutta lennän itse..", siitäköhän "meidän" yhteinen historia alkoi? Muistatko muita yhteisiä tarinoita? :D taisi mun palstani parhaat hetket olla tarinointia sun kanssasi.
Olisitko huolinut siitäkin huolimatta että olin raskaana? En ole kehdannut kysyä aiemmin edes anonyymien palstalla.
Sä veit eilen mun sydämeni. Ihan lopullisesti. Se on sun kämmenelläsi, villisti sykkivänä, niin vapaana ja haavoittuvana. Siinä on sydän täynnä tarinoita, sulkakynä valmiina piirtämään uudet koukerot eletyn elämän myötä. Valmiina taipumaan tulevaisuuden tuulissa. Se palaa, leimuaa, väräjää, liikkuu mielen liikehdinnän mukaan. Aurinkokulkija, kuutamotanssija. Sydän, joka ei kuulu kellekään, sykkii kämmentesi suojissa, kolmannesta kuunkierrosta ikuisuuteen. Ainut mitä pyydän, pitele sydäntäni hellästi. Kiitos että olet. <3
Piti heräämäni aamusta kuunpimennystä valvomaan, vaan ei laiska jaksana herätä vielä siihen aikaan. Seuraava tilaisuus Suomessa nähä vastaava vasta kuuen vuojen kuluttua. Olemmekohan lemmittyin silloin jo yksissä? Nyt hyvän yön toivotus, suukko & hali kaikkeutein keskukselle, ihanalle, ihmeelliselle vihersilmättärelle mieheltä 30km ja parin pitäjänrajan takaa. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja, kirjaimia. Oomme esikoisia kumpikin.