Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
uusi ketju
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Hyvä isä, hyvä puoliso, älykäs, kiltti, auttavainen, empaattinen, söpö, hyvä mies. Olet toisen naisen oma, enkä voi sinua omakseni saada.
Silti nautin jokaisesta hetkestä, jonka saan kanssasi viettää. Meidän välillä on jotain kaunista, kutsutaan sitä vaikka sitten ystävyydeksi.
Taidat puhua mun miehestä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttiset terveiset munalle, että Kaipaan.
Minkälaiselle munalle?
Komealle namu munalle.
Ei riitä. Lisää tuntomerkkejä munasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Hyvä isä, hyvä puoliso, älykäs, kiltti, auttavainen, empaattinen, söpö, hyvä mies. Olet toisen naisen oma, enkä voi sinua omakseni saada.
Silti nautin jokaisesta hetkestä, jonka saan kanssasi viettää. Meidän välillä on jotain kaunista, kutsutaan sitä vaikka sitten ystävyydeksi.
Jotain on jo parisuhteessa pahasti pielessä jos vaimon pitää väijyä tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiselle munalle?
Komealle namu munalle.
Lisään komean ja namun lisäksi sopivan.
Vierailija kirjoitti:
"... but the boy was never truly there..."
Kiitän ja niiaten poistun.
Huomiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulje askeleesi ylpeydellä
Rohkeudella
Sillä elämän uteliaisuudella
Joka sydämeesi on jalkautunut
Anna aamun herätellä
Suudella kasvosi uniset
Kohti päivän uusia unelmia
Joilla viitoitat elämäsi tien
Tiedäthän, olen vierelläsi
Rakastavana lempeytenä
Jokaisessa päiväsi henkäyksessä
Sinun vierelläsi
Aina
Sielläkin minne äärettömyys loppuisi
<3 <3 <3Kenelle?
Markolle
Vtttu että nirhaisin mun miehen jos se näpräis illat pitkät puhelinta ja selais vauvapalstaa, siis jos olis mies.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimon mielestä sä rakastat mua.
Niinkö? Mistä hän on saanut sellaisen kuvan? Rakastatko sinä minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiselle munalle?
Komealle namu munalle.
pituus n. 16, ympärys n. 13
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain on jo parisuhteessa pahasti pielessä jos vaimon pitää väijyä tässä ketjussa.
Silloin ei jos mies kirjoittelee täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiselle munalle?
Paksulle. Kumpa tavattaisiin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä kahvittelusta nyt alottais.
Tule tänne työpaikkani kahvioon niin minä tarjoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Taidat olla vielä melko nuori ja lapsellinen. Käyt heittämässä tuon saman höpönlöpösi lähes joka sivulle!
Tässä istutaan iltaa sohvalla yhdessä tuon ihanan miehen kanssa, hän lukee kirjaa ja mä selaan nettiä. Takassa palaa tuli, ulkona on kireä pakkanen.
Vauvapalsta on yksi suuri suosikkini. Muutkin jutut kuin kaipausketju, vaikka se on kyllä parhaimmillaan aika yliveto. Tosi viihdyttävää luettavaa, hyvä keino nollata ajatuksia pitkän työpäivän jälkeen. Meitä näin ajattelevia on mun lisäksi paljon muitakin, onhan vauva.fi Suomen suosituin keskustelupalsta.
Elämä ei siis ole niin mustavalkoista, älä ole sinäkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimon mielestä sä rakastat mua.
Niinkö? Mistä hän on saanut sellaisen kuvan? Rakastatko sinä minua?
En tietenkään ääliö, vaan sitä mun vaimoa. Ei kai se muuten mun vaimo olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Taidat olla vielä melko nuori ja lapsellinen. Käyt heittämässä tuon saman höpönlöpösi lähes joka sivulle!
Tässä istutaan iltaa sohvalla yhdessä tuon ihanan miehen kanssa, hän lukee kirjaa ja mä selaan nettiä. Takassa palaa tuli, ulkona on kireä pakkanen.
Vauvapalsta on yksi suuri suosikkini. Muutkin jutut kuin kaipausketju, vaikka se on kyllä parhaimmillaan aika yliveto. Tosi viihdyttävää luettavaa, hyvä keino nollata ajatuksia pitkän työpäivän jälkeen. Meitä näin ajattelevia on mun lisäksi paljon muitakin, onhan vauva.fi Suomen suosituin keskustelupalsta.
Elämä ei siis ole niin mustavalkoista, älä ole sinäkään!
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiselle munalle?
Hajuttomalle ja mauttomalle.
Rakastan, ihan liikaa.