Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
uusi ketju
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ylipäätään juuri kukaan saanut sitä ihmistä kenet halusi?
Mulle ei tuu mieleen ketään.Öh, mun tuttavapiirissä melkein kaikki on yhdessä just sen kanssa, kenet halusivatkin. 😳 Olen pitänyt tätä ihan tavallisena, siis kenen kanssa ihmiset sitten seurustelee tai on naimisissa paitsi sen kanssa, jonka kanssa haluakin? Vain ”jonkun” vai?
Tämä on oikeasti mielenkiintoista. Tunnen joitakin joilla ei mennyt täysin haaveiden mukaan.
Sun tuttavilla on hyvä tuuri.
Tuurilla ne laivatkin seilaa näissä asioissa.Ihmiset katsoo näitä asioita niin eri vinkkelistä.
Esim. minulla on ollut elämässäni aina lähinnä onnellisia ihmisiä ja pariskuntia, joiden keskinäinen rakkaus on ilmiselvää ja moni tarinoidensa mukaan sai ja nai juuri sen kenet halusikin.
Tietysti täydellistä ei ole kellään, mutta suhteellisen mukavaa ja helppoa on monilla elämä ollut.Sitten taas esim. yhden ystäväni elämässä on aina ollut paljon onnettomia ihmisiä, köyhyyttä, turvattomuutta, surua, vihaa, eroja ja vaihtuvia kumppaneita ym. eli hänelle kaikki tuollainen on normi, ja minulle jotain aivan vierasta.
Hänen ja minun kokemuspohja on niin eri, ettei keskustelussa olisi järkeä ellei molemmat tietäisi, mistä toinen tulee.
Sama näkyy keskustelupalstoilla.
Ennen mielipidettä pitäisi tietää ihmisen taustat, vaikka mielipiteet usein niistä jotain kertookin.
Ilman tietoa taustoista joku vaikuttaa helposti kylmältä ja kyyniseltä, jopa ilkeältä ja joku taas yksinkertaiselta, sinisilmäiseltä tai jopa ylimieliseltä.Miksi ihmeessä ihmisen taustat pitäisi tietää?
Ihmiset voi ottaa ihmisinä. Tausta voi olla mikä tahansa.
Minulla on hyvä tausta. Toisen vanhemman puolelta ehkä viileämpi henkinen ilmapiiri. Mulle ihmisen tausta on melko samantekevää.Yleensä se auttaa ymmärtämään ihmistä laajempana kokonaisuutena.:)
Enpä sanoisi. Ns. Huonon taustan omaava voi olla aivan ihana ihminen. Hyvän taustan omaava kylmä, moraaliton tyyppi.
En vieläkään luota taustaan. Tunnen niin monen tyyppisiä ihmisiä.Hetkinen, missä kirjoitin mitään tuollaiseen viittaavaa, siis vertailin jotain paremmuutta ja huonommuutta?
Taustat nyt vaan yleensä vaikuttaa hyvinkin paljon siihen, uskooko ihminen rakkauteen, naiko vaan jonkun vai vain tosirakkauden, kestääkö liitto, luottaako muihin ihmisiin jne.
Entä luonne? Olen sitä mieltä, että kohtaloaan ei voi välttää.
Eräs tuttu taas sanoi, että luonne muovaa kohtalon.
Jäin miettimään sitä.
Vierailija kirjoitti:
"Kun kohdattiin oli pimeää,
kun erottiin oli pimeämpää"
Minnekäspäin on perämies eron jälkeen suunnannut?
Sinusta en tiedä. En pimeydestä. Minulle paistaa ja paistoi aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että mitähän sun kanssa pitäisi oikein tehdä? Olisi kiva tietää, mitä kaikesta ajattelet? Minusta, meistä, kaikesta mikä tässä on.
Minäkin haluaisin tietää mitä eräs mies ajattelee. Voi olla etten koskaan saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että mitähän sun kanssa pitäisi oikein tehdä? Olisi kiva tietää, mitä kaikesta ajattelet? Minusta, meistä, kaikesta mikä tässä on.
Tätä minäkin olen viime ajat miettinyt. Olisi tosiaan kiva tietää, mutta enhän edes tiedä, miten saisin tietää. Minulla ei ole mitään keinoja.
Hänestä kuitenkin mietin pelkästään positiivisia. Meistä mietin, että onko sellaista. Ei taida olla.
Mistään muusta en mieti yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Voisinpa katsoa täysikuuta kanssasi. Muistatko kun lauloin kuusta sinulle? Sinä istuit edessäni. Rakastan sinua. Kauniita unia. Nuku hyvin.
Muistan tämän. Uskallanko ottaa sinuun yhteyttä?
Uskallat sinä. Se olisi toivottua.
Ennenkuin laitan viestin, niin kerro missä kuussa me tavattiin ja jotain siitä paikasta?
N. Kuukausi ennen joulua. Valkoinen talo.🦋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ylipäätään juuri kukaan saanut sitä ihmistä kenet halusi?
Mulle ei tuu mieleen ketään.Öh, mun tuttavapiirissä melkein kaikki on yhdessä just sen kanssa, kenet halusivatkin. 😳 Olen pitänyt tätä ihan tavallisena, siis kenen kanssa ihmiset sitten seurustelee tai on naimisissa paitsi sen kanssa, jonka kanssa haluakin? Vain ”jonkun” vai?
Tämä on oikeasti mielenkiintoista. Tunnen joitakin joilla ei mennyt täysin haaveiden mukaan.
Sun tuttavilla on hyvä tuuri.
Tuurilla ne laivatkin seilaa näissä asioissa.Ihmiset katsoo näitä asioita niin eri vinkkelistä.
Esim. minulla on ollut elämässäni aina lähinnä onnellisia ihmisiä ja pariskuntia, joiden keskinäinen rakkaus on ilmiselvää ja moni tarinoidensa mukaan sai ja nai juuri sen kenet halusikin.
Tietysti täydellistä ei ole kellään, mutta suhteellisen mukavaa ja helppoa on monilla elämä ollut.Sitten taas esim. yhden ystäväni elämässä on aina ollut paljon onnettomia ihmisiä, köyhyyttä, turvattomuutta, surua, vihaa, eroja ja vaihtuvia kumppaneita ym. eli hänelle kaikki tuollainen on normi, ja minulle jotain aivan vierasta.
Hänen ja minun kokemuspohja on niin eri, ettei keskustelussa olisi järkeä ellei molemmat tietäisi, mistä toinen tulee.
Sama näkyy keskustelupalstoilla.
Ennen mielipidettä pitäisi tietää ihmisen taustat, vaikka mielipiteet usein niistä jotain kertookin.
Ilman tietoa taustoista joku vaikuttaa helposti kylmältä ja kyyniseltä, jopa ilkeältä ja joku taas yksinkertaiselta, sinisilmäiseltä tai jopa ylimieliseltä.Miksi ihmeessä ihmisen taustat pitäisi tietää?
Ihmiset voi ottaa ihmisinä. Tausta voi olla mikä tahansa.
Minulla on hyvä tausta. Toisen vanhemman puolelta ehkä viileämpi henkinen ilmapiiri. Mulle ihmisen tausta on melko samantekevää.Yleensä se auttaa ymmärtämään ihmistä laajempana kokonaisuutena.:)
Enpä sanoisi. Ns. Huonon taustan omaava voi olla aivan ihana ihminen. Hyvän taustan omaava kylmä, moraaliton tyyppi.
En vieläkään luota taustaan. Tunnen niin monen tyyppisiä ihmisiä.Hetkinen, missä kirjoitin mitään tuollaiseen viittaavaa, siis vertailin jotain paremmuutta ja huonommuutta?
Taustat nyt vaan yleensä vaikuttaa hyvinkin paljon siihen, uskooko ihminen rakkauteen, naiko vaan jonkun vai vain tosirakkauden, kestääkö liitto, luottaako muihin ihmisiin jne.
Entä luonne? Olen sitä mieltä, että kohtaloaan ei voi välttää.
Eräs tuttu taas sanoi, että luonne muovaa kohtalon.
Jäin miettimään sitä.
Joo, luonne vaikuttaa eniten.:)
Jollain ihmeellä sellaisestakin lapsesta voi tulla todella empaattinen, avulias ja hyvä ihminen, joka ei saanut lapsena empatiaa tai oikein mitään osakseen ja jätettiin tunteineen yksin selviytymään.
Ja lapsesta joka sai kaiken ja vielä enemmänkin, voi tulla kylmä ja kiittämätön valittaja ja alisuoriutuja, joka etsii syyllisen aina muista.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kohtaaminen oli jotain sellaista, mitä en ole koskaan kokenut. Kun kohtaa sinut, joka olet kuin minä, kuinka voisi unohtaa? Aluksi pelkäsin, että ollaan liian samanlaisia, mutta tässä ajan kuluessa on alkanut näkyä eroavaisuuksiakin ja se on hyvä. :) sinulla on hyvä huumori ja vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä. Myös ulkonäkösi miellyttää kovasti! Etenkin silmät, hartiat, käsivarret ja kädet. :) Alun pohjalle romahtamisen jälkeen olen saanut sinusta kovasti motivaatiota olla sellainen ihminen, kuin oikeasti olen. Oli ihanaa huomata olevansa hyvä juuri sellaisena, kuin on. Siitä motivaatio toteuttaa itseään. :)
Haluaisin oppia tuntemaan sinut paremmin. Sen jälkeen varmasti osaisimme molemmat sanoa, mitä haluamme. Tässä hetkessä tiedän vain sen, että minulla on kova ikävä sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kohtaaminen oli jotain sellaista, mitä en ole koskaan kokenut. Kun kohtaa sinut, joka olet kuin minä, kuinka voisi unohtaa? Aluksi pelkäsin, että ollaan liian samanlaisia, mutta tässä ajan kuluessa on alkanut näkyä eroavaisuuksiakin ja se on hyvä. :) sinulla on hyvä huumori ja vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä. Myös ulkonäkösi miellyttää kovasti! Etenkin silmät, hartiat, käsivarret ja kädet. :) Alun pohjalle romahtamisen jälkeen olen saanut sinusta kovasti motivaatiota olla sellainen ihminen, kuin oikeasti olen. Oli ihanaa huomata olevansa hyvä juuri sellaisena, kuin on. Siitä motivaatio toteuttaa itseään. :)
Haluaisin oppia tuntemaan sinut paremmin. Sen jälkeen varmasti osaisimme molemmat sanoa, mitä haluamme. Tässä hetkessä tiedän vain sen, että minulla on kova ikävä sinua! <3 Ja että tämä paikallaan polkeva tilanne ahdistaa. Haluaisin että tekisit jonkinlaisen siirron. Minua miellyttävin olisi tietenkin se, että ottaisit yhteyttä ja sovittaisiin tapaaminen. Ps. Näytät syötävän suloiselta siinä kuvassa, missä sinulla on t-paita päällä. <3 näkyy kivasti käsivarret ja käsi... :)
Paikallaan polkeva tilanne? Tämä tilanne on polkenut paikallaan suunnilleen toisesta tapaamisesta lähtien. Sinua miellyttävä? Ehkä sun kannattaisi nyt itsellesi selvittää, mitä oikein haluat tulevaisuudelta. Minun kanta asioihin ei valitettavasti muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin oppia tuntemaan sinut paremmin. Sen jälkeen varmasti osaisimme molemmat sanoa, mitä haluamme. Tässä hetkessä tiedän vain sen, että minulla on kova ikävä sinua! <3 Ja että tämä paikallaan polkeva tilanne ahdistaa. Haluaisin että tekisit jonkinlaisen siirron. Minua miellyttävin olisi tietenkin se, että ottaisit yhteyttä ja sovittaisiin tapaaminen. Ps. Näytät syötävän suloiselta siinä kuvassa, missä sinulla on t-paita päällä. <3 näkyy kivasti käsivarret ja käsi... :)Paikallaan polkeva tilanne? Tämä tilanne on polkenut paikallaan suunnilleen toisesta tapaamisesta lähtien. Sinua miellyttävä? Ehkä sun kannattaisi nyt itsellesi selvittää, mitä oikein haluat tulevaisuudelta. Minun kanta asioihin ei valitettavasti muutu.
Ei tainnut olla sulle toi ylempi teksti :D
Vierailija kirjoitti:
Kysy. Jos olisit hän, tietäisit että minulta saa kysyä mitä vain enkä harmistu, kummeksu tai pidä häiritsevänä. Kysymys on vain kysymys. Aina kannattaa keskustella, jos jokin askarruttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tämä meidän kevät? Haluaisitko että näin olisi?
Kyllähän se olisi. Ja kun kevät menisi menojaan, niin odottaisin meidän kesää, jonka loppumista seuraisi ihan varmasti meidän syksy, jolloin toteaisin, että nyt jos koskaan tulee meidän talvi. Vaikka saattaa kuulostaa masentavalta, niin ainakin on aina jotain, mitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy. Jos olisit hän, tietäisit että minulta saa kysyä mitä vain enkä harmistu, kummeksu tai pidä häiritsevänä. Kysymys on vain kysymys. Aina kannattaa keskustella, jos jokin askarruttaa.
Siis oletko sanonut toiselle, että sinulta saa kysyä mitä vain? (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin oppia tuntemaan sinut paremmin. Sen jälkeen varmasti osaisimme molemmat sanoa, mitä haluamme. Tässä hetkessä tiedän vain sen, että minulla on kova ikävä sinua! <3 Ja että tämä paikallaan polkeva tilanne ahdistaa. Haluaisin että tekisit jonkinlaisen siirron. Minua miellyttävin olisi tietenkin se, että ottaisit yhteyttä ja sovittaisiin tapaaminen. Ps. Näytät syötävän suloiselta siinä kuvassa, missä sinulla on t-paita päällä. <3 näkyy kivasti käsivarret ja käsi... :)
Joku muukin muidu kuin tämä täällä edelleen 10%:sti haavemaassa ja vakaasti sohvannurkassa elävä olio on ymmärtänyt käsivarsien ja t-paitojen ilot :P Hyvä valinta, en voi muuta sanoa.
Jos tuon viestin nyt minuun voisi sekoittaa ja no käytkökään edes täällä ja kuinka tosissasi luet näitä (minä kirjoitan aina totta silloinkin, kun on kyse taikaolennoista). Niin siivekkäälle sanoisin, että olen tyytyväinen näin. Etteikö ikävä ja halu nähdä olisi omalla laillaan palavampi kuin koskaan, nykytilanne on silti hyvä. Tarvitset rauhaa ja itsehän olen pahemman luokan ujopiimä. Kai sitä ajan kanssa joskus toista näkeekin tavalla tai toisella *hymy*. Suukko jokaiselle suomullesi vihreäsilmä. Oot...no, en sano mitä oot. Tiedät kyllä useammankin adjektiivin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysynyt asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielestäni olen kommunikoinut, että aina saa kysyä : )
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Illalla tutkin tarkemmin lähimaastoa ja luulen olevani kartalla. :) Tämä, mitä sinua kohtaan tunnen on vahvaa. Tätä ei pieni tai isompikaan sade, ei tuuli puhalla sammuksiin. Mikä olisikaan ihanampaa, kuin herätä viereltäsi hellästä yöstä hellään aamuun :) en tiedä toteutuuko tämä yhteinen haave koskaan, mutta rakastan sinua ja kaipaan suudelmaasi. Mitään muuta en toivo niin paljon, kuin että voisin olla totta sinulle! <3
Aki?
Tuo koskee kaikkia ihmisiä. Siinä et ole ainutlaatuinen. Maailma on kiehtova meille kaikille. Siinä miten toimit olet kyllä melko uniikki! Toivottavasti. Parempi niin.