Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Tuuleen, tuiskuun ja pakkashankeenhan minä tässä varmaankin huutelen, mutta hetkittäin on tullut sellainen olo, että ehkä sittenkin luet tätä palstaa. Ymmärrän hyvin, jos ja kun et anna itsestäsi mitään merkkejä. Sulla on siihen syyt, hyvät sellaiset. Tietysti sekin on hyvä syy, jos olet jo minut unohtanut ja itsekseni itkeskelen täällä vain. Mutta tämä olkoon siinä tapauksessa omaa terapiaani yrittäessäni pyristellä kaipuustani eroon. Yritin jo vierottaa itseni ketjusta aiemmin, siinä onnistumatta. Uusi yritys siis, ilman paineita ja odotuksia, rauhallisempaan tahtiin.
Sen minä kuitenkin nyt sanon, että olen yhä vakuuttuneempi siitä, että sinä ja minä olemme jotain aivan erityistä. Jotain sellaista, mitä moni ei eläessään koe ja kohtaa. Ehkä olosuhteet eivät salli meidän koskaan toistemme omaksi tulla, tai ehkä olisimme siihen liian jotain erityistä. Ehkä odotukset olisivat liian suuret, ehkä emme saisi arkea toimimaan. Vaikka tiedän, että saisimme. Koska pidämme toisistamme juuri sellaisina kuin olemme, emmekä odota toisen muuttuvan. Sallimme toisemme olla oma itsensä. Eikä meillä olisi muutenkaan ristiriitaisia ja suuria odotuksia toisillemme ihan arkisissa asioissa, ja vastaisimme toistemme tarpeisiin henkisemmissä jutuissa hyvin.
En minä ennen enkä jälkeen ole kaltaiseesi törmännyt, vaikka juttuja on ollut. Ne jutut eivät ole sävähdyttäneet. Ne ovat aika nopeasti laimenneet elämän hulevesistä yhdentekeviksi, ehkä kivoiksi muistoiksi, mutta ei sen enemmäksi. Sussa on jotain sellaista jalometalliutta, mikä ei liukene eikä laimene kuningasveteenkään. Ja hyvänen aika, en minä yrityksestä huolimatta ole muille lauluja kirjoittanut, en varsinkaan sellaisessa vimmaisessa inspiraatiossa, jolla muutamassa illassa sinulle sävelsin. Ne toisetkin laulut, joita et koskaan kuullut.
Kaipaan siis hemmetisti ja varmaan tulen kaipaamaan lopun elämääni. Jonain päivänä tämä kenties kanavoituu niin, että olet pieni mielen takataskuissa aina mukana kulkeva muusa, josta voin ammentaa tiukassa paikassa voimaa, turhautumisen iskiessä motivaatiota ja mielikuvituksen kuihtuessa luovuutta. Hyvää yötä, hän joka ei sano R-sanaa (paitsi kännissä).
Levollista unta Hedelmätarhuri. Puhdistajani, hellijäni, rakastajani. Olet tärkeä.
Tykkään kuunnella tätä ajatellen sinua, meitä, näitä tunteita, sitä mitä tämä matka tarkoittaa, mitähän siitä voisi syntyä ja mitähän ehkä saamme kenties kokea toinen vierellä. Katson kaukaisuuteen...yritän miettiä, mitä ja minkähänlaisia ne kokemiset sitten olisivatkaan. Mutta enpä voi kuvista valita enkä voi ennalta tietää. Tapahtuu mitä tapahtuu, vaihoehtoja ja tapahtumia on rajattomasti. Niin monta kuin on ajanhetkeä elämässä ja lopultahan se on ääretön, niin kuin hiekanjyvästen mittaaminen hiekkarannalla, matka senkuin kasvaa mitä pienempiä jyväsiä mittaa. Niin meillä on käsissä ääretön yhdessä ihmiselämässä. Tai kahdessa tuplasti ääretön. Silloinkin olisi äärettömän hyvä, vaikka kulkisimme lopun elämää kahta toisiaan enää kohtaamatonta kaistaa. Kerran ne kohtasivat ja sitä kannan aina mukanani ja se antaa paljon. Olet hyvä, vaikka päättäisit elää ilman minua. Kunhan elät ja olet onnellinen. Yrittäisin silti vilkuttaa sinulle hurjasti, koska tykkään sinusta niin. Enkä kyllä oikeasti edes usko, että mikään ajaisi erilleen lopullisesti.
Enimmäkseen kuitenkin ajattelen sinua ja sitä läikehdintää ja lämmintä, ihan fyysisesti lämmintä tunnetta rinnassa. Itseasiassa välillä myös onnenkyyneleitä tapahtuu siitä ilosta ja tunteesta sekä kiitollisuudesta. Avaat minussa jotakin. Kiitos, että olet juuri sellainen kuin kulloisellakin hetkellä olet. Kiitos, että olet ja yrität olla sinä. Kiitos siitä, mitä olen saanut. Olen saanut paljon. Olen saanut katsoa minkä väriset silmäsi ovat, tuntea hiustesi tunnun sormissa ja hiuslakan tuoksun aivan läheltä, kuulla ajatuksiasi ja sen miten tila leikkii äänesi kanssa. Olen tuntenut miten naurusi kimpoilee sydämeni seinämistä aiheuttaen kaikenlaista, olen saanut olla viehtynyt sinusta, olen saanut hymyillä niin paljon vuoksesi, olen saanut kasvaa. Miten tuossa ei jo olisi riittävästi koko elämän tarpeiksi? Ja...jostain syystä maailma siltikin tarjoilee vieläkin enemmän. Sitä, että haluat vapaasta omasta tahdostasi olla kanssani tekemisissä. Tai no, vapaasta ja vapaasta :D Se nyt tiedetään, että ei kukaan mitään lupia kysynyt. Sitä on kummassakin suunnassa varmaankin vuosien varrella kirottu, mutta myös siunattu.
Taisipa suurin onneni löytää tiensä maailmaan jo ennen minua. Eipä muut voi helpolla käsittää, miten onnekas todella olen. Tai voivathan he, kun katsovat jotakuta joka aiheuttaa heissä samaa kuin sinä minussa. Epäilen kuitenkin, että meidät kummatkin tietävät voisivat ikinä ihan täysin ymmärtää sitä, millainen lahja olet. Olet kyllä jokainen kaunis sointu, tai vaikka vähän riitasointukin, jonka voisit tähän maailmaan soittaa tai luoda.
Don't freeze there my dear. I miss you.Good night and sleep well my sunshine.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ylipäätään juuri kukaan saanut sitä ihmistä kenet halusi?
Mulle ei tuu mieleen ketään.
Minä sain - ja moni kaverinikin on saanut. No, liittoni päättyi eroon parikymmentä vuotta myöhemmin, mutta kyllä hän oli juuri se, kenet juuri silloin halusin, enkä kadu yhtään. Meillä oli pitkään hyvä parisuhde ja saimme ihanat lapset, heitä en olisi saanut kenenkään muun kanssa.
Kerropa miten sinua voi ymmärtää?
Kyllä voin olla sinisilmäinen. Vihreäsilmäinen. Ylimielinen en. Mitä kukakin pitää yksinkertaisena. Liika vaikea selkoisuus on raskasta.
Pitkästä aikaa kivojakin viestejä täällä, useampi siis. :) harmi kun mikään näistä ei ole mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tarvitse ymmärtää. Harvoin ymmärrän itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Helpoin tapa ymmärtää ihmisiä on kysyä askarruttavista asioista suoraan. Huonoin on koettaa itse arvailla ja tulkita merkityksiä ja motiiveja, koska se on oikeastaan sama kuin luoda fiktiivinen hahmo omassa mielikuvituksessaan, luultavasti menee aina pieleen. Jossain siinä välissä on sitten sellainen epäsuora keskustelun ja ehkä toiminnankin kautta syntyvä ymmärrys, jossa toinen kuitenkin ilmaisee itse omia ajatuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tarkoitus että sinun pitäisi? Pelkästä somesta ei voi päätellä paljoa. Turhaan itseäsi kiusaat jos pohdit hänen juttujaan liikaa. Jos ette tunne kunnolla niin tulkitset varmasti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti perille minusta ei pääse koskaan, mutta ainakin kanssani opit aina uutta, uutta ja uutta. Läpi elämän. Sillä en pysähdy koskaan, koska maailma on niin kiehtova paikka elää.
Viiksimiehet!
Tänään Forte klo 20 alkaen.
Hanski ja Aki
Huomenta! Illalla tutkin tarkemmin lähimaastoa ja luulen olevani kartalla. :) Tämä, mitä sinua kohtaan tunnen on vahvaa. Tätä ei pieni tai isompikaan sade, ei tuuli puhalla sammuksiin. Mikä olisikaan ihanampaa, kuin herätä viereltäsi hellästä yöstä hellään aamuun :) en tiedä toteutuuko tämä yhteinen haave koskaan, mutta rakastan sinua ja kaipaan suudelmaasi. Mitään muuta en toivo niin paljon, kuin että voisin olla totta sinulle! <3
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Voisinpa katsoa täysikuuta kanssasi. Muistatko kun lauloin kuusta sinulle? Sinä istuit edessäni. Rakastan sinua. Kauniita unia. Nuku hyvin.
Muistan tämän. Uskallanko ottaa sinuun yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Voisinpa katsoa täysikuuta kanssasi. Muistatko kun lauloin kuusta sinulle? Sinä istuit edessäni. Rakastan sinua. Kauniita unia. Nuku hyvin.
Uskallat sinä. Se olisi toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Viiksimiehet!
Tänään Forte klo 20 alkaen.
Hanski ja Aki
Tämä viiksimieheys on siis oikeesti joku juttu?! Minä luulin, että se on vain yhden kaverini keksintö ja vain hän siitä koko ajan puhuu :D :D Hän ei ole Hanski eikä Aki.
Unohtui mainita: Rakastan sitä kun olet niin fiksu! <3 hyvän mielen lahja... :D Mukavaa päivää sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallat sinä. Se olisi toivottua.
Ennenkuin laitan viestin, niin kerro missä kuussa me tavattiin ja jotain siitä paikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ylipäätään juuri kukaan saanut sitä ihmistä kenet halusi?
Mulle ei tuu mieleen ketään.Minä sain - ja moni kaverinikin on saanut. No, liittoni päättyi eroon parikymmentä vuotta myöhemmin, mutta kyllä hän oli juuri se, kenet juuri silloin halusin, enkä kadu yhtään. Meillä oli pitkään hyvä parisuhde ja saimme ihanat lapset, heitä en olisi saanut kenenkään muun kanssa.
Kuulostaa tutulta sinänsä, vaikka se, jonka joskus itse luulin haluavani ei sitten kuitenkaan ollut sitä. Mutta vaikea elettyä elämää on katua varsinkin, kun ilman sitä ei olisi näitä lapsia. (sivusta)
Hyvän yön toivotus, suukko & hali kaipaamallein kaunottarelle, vihersilmälle kuutamon alle kadulle. jonka nimi alkaa samalla kirjaimella kuin omainkin. Etunimemme alkaat s amalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia.