Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2101/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toinen on äärimmäisen riippumaton tai itsekäs.

Tai molemmat. Tiedän naisen joka häipyi koska on itsepäinen äkäpussi ja odottaa että mies eroaa. Hänen olisi pitänyt tajuta elää yksin. Siis naisen. Outoa.

Vierailija
2102/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskalsin kysyä, vaikka häpesin silmät päästäni.

Minä rakastin oikeasti, hän ei.

Yksinkertaista.

Sä kerroit tunteesi hänelle? Rohkeaa! Itse oon sellanen supernynny että valehtelin ettei oo tunteita vaikka hän kysyi. No ei voi mitään enää.

Jep. Älä tee niin seuraavalla kerralla. Ei kukaan meistä voi enää muuttaa menneisyyttään. : (

Niinhän se on ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita viestiä sinulle, koska väsyin yksipuoliseen yrityksen pitää juttua elossa. Jos rakastaisit, etsisit minut etkä enää päästäisi irti.

Jos ei etsi yhtään ainoaa kertaa, saati tule juttusille, ei hänellä ole mitään. Välinpitämätön. Jos on oikeasti rakastunut, ei ole varaa aikailla.

Näin on. Luovutin, koska en jaksanut enää. Etsin jotain muuta, mitä, en vielä tiedä. Tuskinpa nuo aiemmat viestit joihin tällä viittasin olivat minulle. Eräs tuli vain mieleeni ja ajattelin kirjoittaa miksi luovutin.

En ole tämä aiempi kommentoija, mutta millä tavalla yritit yksin pitää juttua elossa?

Ilmaisitko rakkautesi häntä kohtaan selkeästi niin, ettei siitä ole pienintäkään epäilystä? Omalla kohdallani näin ei ole.

Jutella niitä näitä, miltä tämä kuulostaa. Kuka nyt tunteensa heittää toiselle päin naamaa tuosta vaan. Eikö se vaadi vähän tutustelua ja jutustelua. Vai?

Omassa tapauksessani en ole saanut minkäänlaisia selviä merkkejä toisen tunteista. Se tekee tilanteesta monimutkaisen.

Kysy. Tuossa tilanteessa et menetä enää mitään.

Vierailija
2104/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita viestiä sinulle, koska väsyin yksipuoliseen yrityksen pitää juttua elossa. Jos rakastaisit, etsisit minut etkä enää päästäisi irti.

Jos ei etsi yhtään ainoaa kertaa, saati tule juttusille, ei hänellä ole mitään. Välinpitämätön. Jos on oikeasti rakastunut, ei ole varaa aikailla.

Näin on. Luovutin, koska en jaksanut enää. Etsin jotain muuta, mitä, en vielä tiedä. Tuskinpa nuo aiemmat viestit joihin tällä viittasin olivat minulle. Eräs tuli vain mieleeni ja ajattelin kirjoittaa miksi luovutin.

Miksi luovutit?

Vierailija
2105/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai molemmat. Tiedän naisen joka häipyi koska on itsepäinen äkäpussi ja odottaa että mies eroaa. Hänen olisi pitänyt tajuta elää yksin. Siis naisen. Outoa.

Suurin osa naisista on itsepäisiä äkäpusseja, kaikella rakkaudella vaan sanon...

Vierailija
2106/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen vaimollesi, koska hän saa nauttia hellyydestäsi ja läheisyydestäsi.

Niitä ei ole ollut aikoihin. Kotimme on kylmä kuin ulkoilma näinä aikoina. Mieleeni tuovat lämpöä vain ajatukset sinusta.

Hänen liittonsa vaikuttaa ainakin ulospäin hyvältä ja lämpimältä. En tosin ole nähnyt heitä koskaan yhdessä.

Saattaa vaikuttaa, eikä se välttämättä ole mitään kulissia tai esitystä. Mutta silti voi olla kaikki ihan perseellään ja rikki. Elän itse sellaisessa suhteessa. En tiedä mitä haluan, koska en enää jaksa enkä uskalla toivoa tältä suhteelta mitään. Kuitenkin välittämistä ja ystävyyttä on, yhteen hiileen puhaltamista. En haluaisi luopuakaan, mutta ei tämän näinkään pitänyt mennä. En nyt viitsi selittää tarkemmin.

Mutta jos olisit hyvin rakastunut puolisooni ja puolisoni rakastuisi sinuun, niin sen kun hakisit pois vain. Surisin kyllä, mutta samalla olisin helpottunut. Toivoisin sinulta vain, että olisit lojaali ja kunnioittava minuakin ja yhteisiä vuosiamme kohtaan. Voisimme vaikka ystävystyäkin.

Vierailija
2107/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepäinen äkäpussi on parasta!

Vierailija
2108/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen vaimollesi, koska hän saa nauttia hellyydestäsi ja läheisyydestäsi.

Niitä ei ole ollut aikoihin. Kotimme on kylmä kuin ulkoilma näinä aikoina. Mieleeni tuovat lämpöä vain ajatukset sinusta.

Hänen liittonsa vaikuttaa ainakin ulospäin hyvältä ja lämpimältä. En tosin ole nähnyt heitä koskaan yhdessä.

Kyseessä voi olla äärimmäisen riippumattomat ihmiset.

Sellaisten ei ehkä koskaan pitäisi mennä naimisiin.

Rakkautta on monenlaista.

Ööö mitä vttua :D

Vierailija
2109/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin olla vaan ihastunut ihastumisen tunteeseen enkä suhun. Luulen että sä jopa jotenkin tiesit sen ennen kuin itse edes tajusin.

Ei kukaan voi tietää. Ainoa vaihtoehto on puhe.

Pitää kysyä, puhua.

Siis mitä tässä olis pitänyt kysyä?

No, varsinkin jos toinen kertoo tunteensa, niin vastaat. Joko on tai ei. Jos sulla on, kysyt ja toinen vastaa.

Vierailija
2110/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tämä aiempi kommentoija, mutta millä tavalla yritit yksin pitää juttua elossa?

Ilmaisitko rakkautesi häntä kohtaan selkeästi niin, ettei siitä ole pienintäkään epäilystä? Omalla kohdallani näin ei ole.

Jutella niitä näitä, miltä tämä kuulostaa. Kuka nyt tunteensa heittää toiselle päin naamaa tuosta vaan. Eikö se vaadi vähän tutustelua ja jutustelua. Vai?

Omassa tapauksessani en ole saanut minkäänlaisia selviä merkkejä toisen tunteista. Se tekee tilanteesta monimutkaisen.

Kysy. Tuossa tilanteessa et menetä enää mitään.

Voi kunpa se olisikin noin yksinkertaista. 

Vierailija
2111/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkea kysymys päivään, minkä ikäinen kaivattusi on? Onko hän mies vai nainen?

Mielettömän hymyn omaava mies 44, jonkun verran itseäni vanhempi...

Vierailija
2112/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on itsepäisiä äkäpusseja, kaikella rakkaudella vaan sanon...

Jaa no ketä ne mielistelevät kynnysmatot sitten on? Niitäkin on paljon.

Eiköhän se mene persoonan mukaan, osa ihmisistä on hallitsevia osa alistuvia ja osa vaihtelee.

Vierailija
2113/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepäinen äkäpussi on parasta!

Itse taas kestän sitä vain ihmiseltä jota rakastan. Silloin se on jopa söpöä. Muuten kyllä, ei kiitos.

Vierailija
2114/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä tunteita voi aina tuosta noin vain pläjäyttää toiselle, ei vaikka mieli tekisi. Kun on niitä häiriötekijöitä ja osapuolia.

Intohimoinen rakkaus, ja suunnaton pelko.🎭

Vierailija
2115/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no ketä ne mielistelevät kynnysmatot sitten on? Niitäkin on paljon.

Eiköhän se mene persoonan mukaan, osa ihmisistä on hallitsevia osa alistuvia ja osa vaihtelee.

Varmaan meissä kaikissa on vähän eri puolia jotka tulee eri tilanteissa ja eri ihmisten kanssa esille.

Vierailija
2116/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä voi olla äärimmäisen riippumattomat ihmiset.

Sellaisten ei ehkä koskaan pitäisi mennä naimisiin.

Rakkautta on monenlaista.

Ööö mitä vttua :D

Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Vierailija
2117/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Rakastunut pyrkii kontaktiin, edes jonkinlaiseen, vaikka miten pelottaisi. Jos ei pyri, ei silloin myöskään mitään vetovoimaa tunne.

Muistuttaa omaa tilannettani, joka on täysin jumissa. Pelkäänkin, että kun aikaa kuluu ja mitään ei tapahdu, niin samalla kasvaneen etäisyyden myötä tilaisuudet eivät ole enää luontevia. Tai siis, että miten sen asian saisi menemään oikeaan suuntaan ja tarpeeksi pitkälle enää tässä vaiheessa, jos vaikka molemminpuolista kiinnostusta olisikin. Enkä tietysti tiedä, onko, mutta tätä menoa en saa koskaan tietääkään - ja tuskinpa sitä on, koska mitään ei ole tapahtunut.

Tilannettani varmaan kutsutaan friend zoneksi.

Toisaalta torjutuksi tulemisen pelko voi estää ottamasta niin paljon kontaktia kuin haluaisi. Vaikka vetovoimaa tuntisikin. Aina ei osaa toimia niin kuin pitäisi. 

Vierailija
2118/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriötekijöitä ja osapuolia? Kenellekään muulle ei kuulu toisten asiat.

Vierailija
2119/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei ole tarpeeksi psykologista silmää. Minulla ei ole.

Pitäisi nyt sitten ainakin toisella olla edes vähän psykologista silmää.

Vierailija
2120/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ei ole tarpeeksi psykologista silmää. Minulla ei ole.

Pitäisi nyt sitten ainakin toisella olla edes vähän psykologista silmää.

Eihän muuten mistään tule mitään kun kysymys on ihmisistä 😔

Ketju on lukittu.