Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä söitte päivälliseksi/illalliseksi?
09.01.2019 |
Mä söin juuri äsken porkkana- ja lanttulaatikkoa sekä paistettua tofua (mies söi samaa). Lapset eivät halunneet laatikoita, joten laitoin heille kaurapuuroa marjojen kera sekä keitettyä kananmunaa,
Kommentit (42)
Päivälliseksi söimme noin klo 18 jauhelihapihvejä Pojarskyn tapaan, perunamuussia, keitettyä parsakaalia ja salaattia. Juomaksi vettä.
Iltapalaksi klo 21 graham-puuroa, mansikkahilloa ja kermaa. Juomaksi teetä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vietnamilaista katkarapukeittoa (Pho) Mosleyn verensokeridieettikirjasta 1 annos /120kcal ja kahvia