Mitä söitte päivälliseksi/illalliseksi?
Mä söin juuri äsken porkkana- ja lanttulaatikkoa sekä paistettua tofua (mies söi samaa). Lapset eivät halunneet laatikoita, joten laitoin heille kaurapuuroa marjojen kera sekä keitettyä kananmunaa,
Kommentit (42)
2 x kuppia vihreetä teetä, banaanimansikkamustikkasmoothie, ruislastuja ja olen pierryt koko illan ja hirveä turvotus :(
Juuressosekeittoa ja lämmin tonnikala-juustoleipä. Ei mikään paras makuyhdistelmä, mutta molemmat hyviä silti.
Itsetehtyä jauhelihaspagettia, nam.
Tortilla, johon päästin kakosesta lastit ja kiersin rullalle ja maiskis
Vierailija kirjoitti:
Eilistä lasagnea syötiin.
Toissapäiväistä parsakaali-kukkakaali-perunasosekeittoa lämmiteltiin, lisäksi vähän sinihomejuustoa ja chiliä.
Eilistä peurapataa, peruna-porkkanamuussia ja salaattia.
Linssipataa, fetamurua päällä ja perunarieskaa
Lounaalla risoton jämät, päivällisellä täysjyvänuudeleita ja kanakastiketta sekä höyrytettyjä kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla, 5 mandariinia :O
Lounas - Kasvislasagne
Päivällinen - ranskalaiset ja kalapuikot x4.
Nyt syön bombom karkkia :(
Laihduttaa pitäis, mutta ei nää kai pahat oo.
Illalla syön vielä jotain.
BomBom :DD Aika pommeja namuja varmasti.
Itse en ole syönyt vielä illallista. Juon kahvia ja söin kaksi DaCapo-konvehtia.
Joko lämmitän kasvisgratiinia tai sitten syön kaapista pois tekemäni juustocroissantit ennen kuin menevät huonoiksi. Hmm... ehkä lisäjuustolla, pestolla, salaatilla ja tomaatilla. Joo, kuulostaa hyvältä.
Kesäkurpitsapannaria ja paprikatahnaa.
Possun ulkofilettä, porkkanaa ja kevätsipulia itämaisessa kastikeessa (soijakastike+omenamehu, mausteena sitruunaruohoa, valkosipulia ja chiliä). Lisäksi jasmiiniriisiä.
"Päivälliseksi"... eli siis töiden jälkeen söin, hmh, puoli viiden maissa kaksi tomaattipäällysteistä näkkileipää ja lasin maitoa. Puoli kahdeksalta ruisleivän (tomaattia taasen päällä), kupposen maustamatonta jogurttia jossa puolukoita, siemensekoitusta ja hunajaa. Ja sitten kourallisen suolapähkinöitä. Pari kupillista teetä.
No, oltiin tänään thaikkuravintolassa syömässä, ja ravintolan annokset on sen verran isoja, että ei ollut iso nälkä illalla. Etenkään kun en ole tänään ehtinyt edes lenkille tai salille.
Kukkakaali-parsakaalikeittoa raejuuston kanssa. Höyrytettyjä porkkanoita, tomaattia ja keitetyn kananmunan (ylijäämä eväistä).
Chili con carnea ja riisiä sekä vihersalaattia. Tai toinen lapsista sai chili sin carnea.
Sitruunapestolla peitettyä haukea ja hapankorppuja sini- ja valkohomejuustolla.
Oli vähän erikoisempi päivällinen, mutta hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin juuri äsken porkkana- ja lanttulaatikkoa sekä paistettua tofua (mies söi samaa). Lapset eivät halunneet laatikoita, joten laitoin heille kaurapuuroa marjojen kera sekä keitettyä kananmunaa,
Niin, mikä on pointtisi. Ketä kiinnostaa, todella, pimeitä ihmisiä näköjään, luoja.
No aika pimeä kommentti kyllä ketjuun, jossa kysytään että mitä söit. Vaikka ihan hirveältähän tuon edellä lainatun pöperökombo kuulostaa.
Makaronilaatikkoa. Jälkkäriksi hotkaisin kaksi isoa tomaattia.
Kyytipojaksi rasvatonta piimää. Mun pimeä mieltymys haluta piimää makaronilaatikon kanssa. Varmaan joku lapsuuden fiksaatio.
Muu perhe söi kinkkukiusausta ja vihersalaattia, itse söin salaattia, kananmunaa ja tonnikalaa.