Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mielikuva sinulla on ihmisestä joka asuu itä-helsingissä?

Vierailija
09.01.2019 |

Esim Kontulassa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajasalosta päivää, olen asunut Vuosaaressa myös monta monta vuotta ja hetken Mellunmäessä.

Kontilan ostari on kamala. Vuosaaressa selvästi enemmän ihmisiä eri kulttuureista. Mutta ihan normi porukkaa. Ei se Vuosaari edes niiiin halpa paikka ole asua, eiköhän Malmi ole edullisempi.

Joku Siltamäki ja Suutarila enemmän kammottaa.

Vuosaaressa ovat asunnot enimmäkseen aika kalliita. Minulla on paremmin varaa asua Espoossa.

Vierailija
22/25 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsingissä on helppo asua kahden kv adoptoidun lapsen kanssa. Kukaan ei ihmettele, eikä pällistele, eikä nimittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajasalosta päivää, olen asunut Vuosaaressa myös monta monta vuotta ja hetken Mellunmäessä.

Kontilan ostari on kamala. Vuosaaressa selvästi enemmän ihmisiä eri kulttuureista. Mutta ihan normi porukkaa. Ei se Vuosaari edes niiiin halpa paikka ole asua, eiköhän Malmi ole edullisempi.

Joku Siltamäki ja Suutarila enemmän kammottaa.

Suutarila? :D ootko ees käynyt siellä

Vierailija
24/25 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä Savosta katsottuna samaa mieltä kuin etelä-, lounais-, länsi-, luode-, pohjois-, koillis- ja kaakkoishelsinkiläisistä. Kun siis tarkemmin mietin, en yhtään mitään muuta kuin että asuu Helsingissä. Kuten aika moni muukin.

Vierailija
25/25 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli Tinder deiteillä ja kertoi kysyttäessä, että asuu itä-Helsingissä. Peli oli sillä hetkellä menetetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä