Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Suosittelen lämpimästi kuuntelemaan Lars Svednergin lukemia äänikirjoja! Siinä vasta iiihanan rauhoittava ääni.
En tiedä, onko jo sanottu, en jaksanut koko ketjua lukea
Mutta Verisukulaiset sarjassa, joka tulee frii kanavalta, niin sen juontaja naisen ääntä jaksaisin kuunnella vaikka loputtomiin asti. Tämä samainen ääni taitaa olla myös siinä Täydelliset naiset sarjassa.
Kari Lumikerolla on miellyttävä ääni.
Hengenvaarallinen saalis- sarjan selostajamiehen ääni. :D
David Attenborough! Planeettamme Maa - dokkarit katseltu (kuunneltu) useaan otteeseen Davidin rauhoittavan kerronnan lumoamana.
Kokkikartano mainoksen naisen vakuuttavaa ääntä on luontodokkarimaiseen tyyliin kopioitu moneen kilpailijan mainokseen.
Minulta ääni David Attenborough'lle <3
Ilkka Alangon lauluääni, ihana!
Vierailija kirjoitti:
Antti Holman.
Komppaan täysin, Holman ääni on aivan ihana.
Äitini (on kiltti, empaattinen ja toki rakkain minulle > lisäksi en muista hänen ikinä huutaneen kellekään), siskoni (rauhallisia viilipyttyjä myös).
Pari työtoveriani. Ollaan päiväkodissa töissä.
Tämä ei ole kukaan yksittäinen ihminen, mutta siis talvella hiihtokilpailut telkkarista ja kesällä sitten vastaavasti yleisurheilukisat. En tosiaankaan tiedä mikä mun aivoissa on naksahtanut, mutta noiden taustahälinät ja selostajat vaan on niin rentouttavia. Enkä mä oikeasti edes tykkää seurata mitään urheilua :D Ainoastaan sen taustametelin takia odotan noita kisoja :D