Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Ajankohtaisten tapahtumien ansiosta Jussi Halla-Aho joka niistä on valistsnut jo vuosikymmenen ajan.
Miellyttävimpiä ääniä ovat, Matti Rönkä, Kimmo Vehviläinen, Kimmo Ohtonen, Susanna Laine, Annika Poijärvi, Herkule Poirot, myös Viivi Pumpasella miellyttävä ääni mutta pilaa sen kiireellä !
Ja äänet joita en voi sietää ovat, Anni Hautala, Hannele Lauri ja Antti Rinne.
Urheilupuolella todella rasittavia ovat Sanna-Leena Perunka, Toni Nieminen ja Tero Karhu
Tämä on minun mielipide, jollakin toisella eri mieltymykset ja inhokit !
1, Aarne Tarkas 2, Leo Jokela 3,Gösta Sundqvist 4, Heikki Määttänen 5,Leif Salmen 6,Tommi Korpela.
Youtuben ja twitching ihmeellisestä maailmasta ManlyBadassHero, Cryaotic, Snake ja LoveXombie, radiossa oli joskus juontajana joku mies jolla oli tosi rahoittava ja hyvä ääni muttei tule mieleen kuka se oli tai edes mikä kanava siitä on jo sen verran aikaa.
Olen tykännyt maikkarin kuulutaja Jari Karjalasen äänestä jo hänen laulaessaan Hausmyllyssä.
Mutta nyt alkoi tympiä, kun se sanoo mainostauolla Maria veitola kuin se olisi jotenkin hyvä, niin se on alkanut ahdistaa. Veitolassa on jotain tosi pahaa.
Eli en avaa kolmosta pitkään aikaan.
Kun kuuntelin Ville Niinistöä viime eduskuntavaalitenteissä, kävi pari kertaa niin, että nukahdin kesken kuuntelun.Tuskin kuitenkaan oli kyse hänen äänensä miellyttävyydestä, vaan siitä nukuttavasta yksitoikkoisesta paasaamisesta
En oo aikoihin kuunnellut, muuta Petra Kalliomaa.
Oman isän ja oman miehen äänet.
Tyhmä ketju ku tähän on vaikee sanoa muita ku julkkuja, jotta muut niistä tietäisivät.
Yhdellä Tamperelaisella miehellä on aivan mahtavan ihana ääni.
Vierailija kirjoitti:
Oman isän ja oman miehen äänet.
Onko pikkutytön turvallista niihin nukahtaa? Isit peittelee pikkutytön ja kuiskii sadun korviin?
Youtubesta MakeupPirita !! En yleensä kato sen tyylisiä (meikki-) videoita, mutta Piritan äänen takia oon ihan koukussa. Ja oon huomannu, et on sitä muutkin kommenteissa kehunnut!