Onko ihan hullua laittaa 130€
Mekkoihin? Tilasin vaatteita ja yllätten kaikki mekot olivat sopivia ja tykästyin muutenkin,tietenkin. Mutta normaalisti jos tilaan vaikka 6mekkoa kokeiluun niin hyvä jos edes yksi on sopiva ja nyt oli 4 sopivaa. Ale vaatteita kaikki. Nyt yritän oikeuttaa itselleni että otanko kaikki vai osan vain. Selitän itselleni että en omista juuri mekkoja ja tiedän että kesällä on ainakin parit kekkerit joihin voi laittaa ja toki siis arkenakin. Mutta 130€ neljästä mekosta!
Ja miksi tänne kirjoitan,en tiedä! Yritän kai hakea taustatukea siihen että toki voin ostaa kaikki.
Kommentit (47)
32€ per mekko.. ei paha! Ite ainakin pitäisin kaikki koska meikän kropalla ei noin vain löydy sopivia vaatteita.
Riippuu täysin sinun rahatilanteesta. Jos neljän mekon osto tarkoittaa ruuasta karsimista niin sitten en ostaisi kaikkia, mutta jos on varaa laittaa vaatteisiin tuon verran ilman että arjessa tuntuu niin osta vaan.
130, eihän sillä saa mitään, kunnolisen t-paidan hinta tai ei sitäkään.
millasia noin halvat on käytössä?
Sitten mun 400 euron kuoritakki oli varmaan hullu ostos vaikka onkin kestänyt jo 10 vuotta ja vielä 100% vedenpitävä.
Vierailija kirjoitti:
130€ ei ole paljon. Minä laitoin itselleni vaateostokiellon koska kaapit pursuaa.
Laatu täytyy olla huonoa tuohon hintaan.
Kuinkakohan paljon jotkut naiset maksavat häämekoistaan, jota käyttävät vain kerran? Varmasti enemmän kuin tuon verran.
Miehenä tykkään, jos naisella on kaunis mekko.
Mieti paljonko kutakin mekkoa tulisi käytettyä. Kehtaisitko käyttää sitä vielä parin vuoden päästä vai onko auttamattomasti niin vanhanaikaisen näköinen, ettei sitä julkisella paikalla käyttäisi. Jos kyse on kertakäyttömekosta ja kyse ei ole hääpuvusta, niin ei kannata ottaa. Jos luulet niillä olevan käyttöä usein ja kauan, niin kannattaa ostaa. Ota huomioon myös materiaalit, ovatko ne kunnollisia.
trtuy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130€ ei ole paljon. Minä laitoin itselleni vaateostokiellon koska kaapit pursuaa.
Laatu täytyy olla huonoa tuohon hintaan.
Joskus voi tehdä hyvän löydön alen alen alesta ja poistoista. Yksi parhaista ostoksistani on ollut puuvilla-pellavasekoite hame viidellä eurolla poistomyynnistä. Värin suhteen olin vähän epäileväinen, mutta olen saanut siitä jopa kehuja. Yli kymmenen vuoden käytön jälkeen se vaan paranee käytössä. Samasta poistomyynnistä tuli ostettua mustat pellavahousutkin, jotka ovat yhä käytössä. Tosin harvemmin, koska musta ei ole minun värini, mutta vaatevarastossa täytyy olla kuitenkin ainakin yhdet mustat housut.
Vierailija kirjoitti:
32€ per mekko.. ei paha! Ite ainakin pitäisin kaikki koska meikän kropalla ei noin vain löydy sopivia vaatteita.
No ei minunkaan kropalla yleensä,persjalkanen kunnon mutta joskus sattuu kohille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei pursua kun joka vuosi käyn kaapit läpi ja pistän pois mitä en ole käyttänyt vuoteen. Ja käytän yleensä vaatteet puhki.
Vierailija kirjoitti:
130, eihän sillä saa mitään, kunnolisen t-paidan hinta tai ei sitäkään.
millasia noin halvat on käytössä?
Halpakin voi olla hyvää. Nämä olivat tosiaan ale mekkoja että normi hintaa en olisi maksanut kuin max yhdestä mekosta.
Vierailija kirjoitti:
Mieti paljonko kutakin mekkoa tulisi käytettyä. Kehtaisitko käyttää sitä vielä parin vuoden päästä vai onko auttamattomasti niin vanhanaikaisen näköinen, ettei sitä julkisella paikalla käyttäisi. Jos kyse on kertakäyttömekosta ja kyse ei ole hääpuvusta, niin ei kannata ottaa. Jos luulet niillä olevan käyttöä usein ja kauan, niin kannattaa ostaa. Ota huomioon myös materiaalit, ovatko ne kunnollisia.
En kulje muodin perässä ja käytän vaatteet loppuun asti.
Mistä saa noin halvalla hyviä mekkoja?
🇺🇦🇮🇱
Jos ne rahat eivät ole pois mistään tärkeämmästä tai vielä mieluisammasta, ja jos mekoille on oikeasti käyttöä ja uskot niiden kestävän käyttöä riittävän pitkään.
Per kappale halpa hinta mekosta. Itsekin ostelen sen hintaisia (35-60€) mekkoja ihan liian usein. Varsinkin jos näen jonkun kivan alessa. Olen kyllä itsekin tullut siihen tulokseen, että en tarvitsisi yli kymmentä mekkoa joka vuosi, joten yritän parantaa tapani. Kenkien kanssa en myöskään osaa olla järkevä vaan edelleen ostat yhdet uudet joka kuukausi.
Laitan kuitenkin hyväkuntoiset hylätyt mekot ja kengät asianmukaisesti kierrätykseen tai jakelen tuttaville jos ovat kiinnostuneita,
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan paljon jotkut naiset maksavat häämekoistaan, jota käyttävät vain kerran? Varmasti enemmän kuin tuon verran.
Maksoin 25 € ja on käytetty jo kahdesti: hääpäivänä ja 10-vuotishääpäivänä. Seuraavan kerran päälle sitten taas 20-v. hääpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Per kappale halpa hinta mekosta. Itsekin ostelen sen hintaisia (35-60€) mekkoja ihan liian usein. Varsinkin jos näen jonkun kivan alessa. Olen kyllä itsekin tullut siihen tulokseen, että en tarvitsisi yli kymmentä mekkoa joka vuosi, joten yritän parantaa tapani. Kenkien kanssa en myöskään osaa olla järkevä vaan edelleen ostat yhdet uudet joka kuukausi.
Laitan kuitenkin hyväkuntoiset hylätyt mekot ja kengät asianmukaisesti kierrätykseen tai jakelen tuttaville jos ovat kiinnostuneita,
Minä en tosiaan ostele joka vuosi. Enkä ole varma vieläkään pidänkö noista kaikki neljä vai otanko vain yhden tai kaksi.Mulla ei muutenkaan mekkoja juuri ole. Yksi nyt ainakin ehdottomasti menee ostoon kun oli niin kiva.