Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät 2019 OFFICIAL

Vierailija
08.01.2019 |

Tänne keskustelu vuoden 2019 Unelmahäistä.

Kommentit (2939)

Vierailija
261/2939 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon parin välillä ei kyllä näyttäny olevan tippaakaan rakkautta, ainakaan se ei välittynyt tuosta ohjelmasta. Jotenkin tosi kolkon ja kylmän oloiset häät. 

Seritan v..tun viljely alkoi ärsyttämään. Kiroilen itsekin joskus, mutta en noin paljoa. Oikeasti todella ruman ja lapsellisen kuuloista jatkuva v..tun hoilaus.

Ja ryyppäämään tuntui olevan hinku päästä. Tuskin tuolle naiselle viina sopii.

Toi jätkä vaikutti paljon fiksummalta ainakin ohjelman perusteella. 

Vierailija
262/2939 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä olivat tyylikkäämmät häät, kuin monet muut mitä tämänkaltaisissa ohjelmissa on ollut. Kaasoilla samanlaiset mekot yms. Turhia ennakkoluuloja vaan monilla.

Ei ylenpalttista röökausta, ei ylilyöntejä alkoholin kanssa, ei paljon kiroiltu. Tyylikkäät puvut molemmillaja hääpaikka ihan ok. Samaa mieltä olen. Ei nämä "pahat" olleet.

Voi kun ois näytetty ne jatkot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2939 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikutti ryhdistäytyneeltä mutta naisella taisi vielä menojalkaa vipattaa...

Minusta vaikuttivat olevan muutenkin ihan eri maailmoista. Turhan tukevassa tuubassa kiltti ja kokematonkin mies sitten sekaantui täydellisen väärään naiseen ja sitten alkoikin kokemusta karttua enemmän kuin omiksi tarpeiksi.

Ei tosiaan mikään match made in heaven.

Taisi haksahtaa jännänaiseen. 

Vierailija
264/2939 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea käsittää, että joku alkaisi käyttämään huumeita ihan vaan huvin vuoksi. Jotenkin sitä haluaa ajatella, että ne narkkarit on niitä tavallista herkempiä ihmisiä, jotka eivät kestä elämää selvinpäin.  Ehkä tästä morsiamesta olin havaitsevani jotakin herkkyyttä mutta häissäkin tuntui olevan kännissä. 

Harmi, että on halunnut/haluaa turruttaa sen herkkyyden mikä on monesti ihmisissä kaikkein puoleensavetävintä, niin päihteillä ja tolla kauhealla v''u-uhoamisella. 

Vierailija
265/2939 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä lapselle jos joskus aikanaan tähän keskusteluun päättyy. Vanhemmille propsit lähteä ohjelmaan.

Vierailija
266/2939 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jaksossa huomaa suomalaisen naisen ja miehen eron. Nainen on paljon ennen kolmeakymmentä poikkeuksetta pilalla kun taas mies taas paranee vanhetessaan

Riippuu naisesta. 

Vierailija
267/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jaksossa huomaa suomalaisen naisen ja miehen eron. Nainen on paljon ennen kolmeakymmentä poikkeuksetta pilalla kun taas mies taas paranee vanhetessaan

Riippuu naisesta. 

Viime kaudella taisi olla useampiakin noin 30v morsiamia jotka olivat hyvin kauniita. Sitten oli niitä toisia.

Vierailija
268/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin totaalisesti, kun heti alussa soi Coolion Gangstas Paradise :D

Vierailija
269/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olivatko molemmat samanikäisiä? Minä luulin että sulhanen on 20 ja morsian 30...

Vierailija
270/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuten mitään, mutta mulla tuli jotenkin paha mieli sen tyttölapsen puolesta... isä pohtii televisiossa ilmeettömänä, että "mietittiin pidetäänkö se, mut sit oli turvaverkosto ja läheisiä niin päätettiin pitää".

Minkäälaista vanhemman rakkautta ja lämpöä en havainnut kun he olivat kosketuksissa lapseen, jotenkin kylmä pariskunta. 

Ja vanhemmat miettii vaan viinaa ja shotteja häissään... lapsi siellä katselee ihmeissään kun ympärillä istuu kaikenmaailman ganjarinkejä jne.

Vierailija
271/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vanhemmat miettii vaan viinaa ja shotteja häissään... lapsi siellä katselee ihmeissään kun ympärillä istuu kaikenmaailman ganjarinkejä jne.

Eihän tämmöistä toimintaa edes näkynyt kuvissa kertaakaan, mitäköhän sarjaa olet huumepäissäsi katsonut?

Vierailija
272/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa luki että hääpari muka ihastutti kansaa - eivät ole lukeneet tätä ketjua 😂

Mua säälittää sulhasen vanhemmat kun poika on tollaseen naiseen haksahtanut. Ja sääli lasta!

Vierailija
273/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomissa luki että hääpari muka ihastutti kansaa - eivät ole lukeneet tätä ketjua 😂

Mua säälittää sulhasen vanhemmat kun poika on tollaseen naiseen haksahtanut. Ja sääli lasta!

Ihastuttaa varmaan kaikkia, joilla ruusunpunaiset rillit päässä ja kuvitellaan, että tuollaisesta taustasta noin vaan noustaan normaaliin perhe-elämään. Itse vankilakundin tyttärenä tasan tarkkaan tiedän, että sieltä noustaan vaan kaveripiirin kokonaan vaihtamalla, pysymällä raittiina ja erossa kamasta JA niitä käyttävistä.

Näitä häitä pelkästään katsomalla huomaa, että turha toivo. Aivan hemmetin sinisilmäisiä romantikkoja ovat kyllä nämä ihastuneet Iltiksen lukijat... ovathan ne tuhkimotarinat tosi kivoja satuja, mutta elämä ei ole mitään satua.

Karmeeta sosiaalipokea tämäkin jakso... en ois katsonut, jos olisin tiennyt mitä luvassa...

Vierailija
274/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan rekkalesbolle tuo "mies"

Vierailija
275/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vähän outoa oli olla raskaana vankilassa kun mä en ollut sitä ennen ollu edes putkassa."

:D

Niin siis hänhän oli käsittääkseni ollut "vain" kerran putkassa ennen vankilaan joutumista. Vai kuulinkohan väärin :D

Vierailija
276/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla televisiossa esiintyminen vain syynä siihen että saa lisää bisneskumppaneita. Hyvinhän tuota rahaa huumekaupoista oli saanut että oli vara järjestää kunnon bileet.

Vierailija
277/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lie edellisten kausien parien avio-onni kestänyt?

Yhden tiedän sieltä alkupäästä, jonka aviomies hakkasi häämatkalla Thaimaassa ja jätti kahdeksi viikoksi hotellihuoneeseen virumaan murtuneen lonkan (tai jalan, en muista, keppejä käytti kuitenkin) kanssa.

Vierailija
278/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea käsittää, että joku alkaisi käyttämään huumeita ihan vaan huvin vuoksi. Jotenkin sitä haluaa ajatella, että ne narkkarit on niitä tavallista herkempiä ihmisiä, jotka eivät kestä elämää selvinpäin.  Ehkä tästä morsiamesta olin havaitsevani jotakin herkkyyttä mutta häissäkin tuntui olevan kännissä. 

Harmi, että on halunnut/haluaa turruttaa sen herkkyyden mikä on monesti ihmisissä kaikkein puoleensavetävintä, niin päihteillä ja tolla kauhealla v''u-uhoamisella. 

Mielenterveyden häiriöt kuuluu yhteen päihteitten käyttäjän kanssa aina, joko se on syy miksi sorrutaan käyttämään tai se on seuraus käytöstä.

Ne addiktit joilla ei ole mt ongelmia on todella harvassa ja tämä on ihan tosi.

Vierailija
279/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kait kateus mikä av-mamman pistää muita haukkumaan. Seritalle kateellisia kun hän saanut noin söötin miehen itselleen. Se oma petolinnunperältä näyttävä oma blösö ukko sohvalla taitaa korveta siellä aika pahasti.

Huumerikollisia molemmat. Kuka haluaa? Sinä.

Vierailija
280/2939 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa

näillä on rakastavat vanhemmat ja suku!

Systeri väsää ruuat bileisiin...

Ihanaa..rakkautta

Mun mutsi piti nälässä ja hakkas ..vaikka olin viaton ..ja kävin koulut kiltisti

Huumekauppias saa rinsessahäät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän