Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Tuleeko unelmahäiden jälkeen joku romanssilajityypin elokuva?
Niiiiiiiin white trash pari kun voi olla.Miten toi tyttö näyttää super paljon vanhemmalta.
Kuolen myötähäpeään.Niin juntteja!
Pitkät tuomiot johtuivat mittavasta rikoshyödystä, joka oli arviolta 860 000e. Toiminta oli ammattimaista ja törkeää. Selviää googlettamalla morsiamen nimen.
Kauniit ihmiset töhritty töllöillä tatuoinneilla.
Siivet morsiamen selässä nolot
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mielikuva, että sulhanen on parantanut tapansa ja on aikoinaan tuon naisen seurassa "hairahtanut" rikoksen polulle kun taas morsiamesta jäi fiilis, että on varmaan ns. syntynyt tuohon elämäntapaan.
No kyllä! Koko perhe on! No toi kokkisysteri ei oo kai lusinu ite.
Heheee.... pariskunnan asunto oli laitettu näyttämään köyhältä. Oikeasti on satoja tuhansia massia jemmassa ja kämpässä paksu valokaapeli ja nurkassa serverit mitä kautta pyörii deepwebin bisnekset.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä olivat tyylikkäämmät häät, kuin monet muut mitä tämänkaltaisissa ohjelmissa on ollut. Kaasoilla samanlaiset mekot yms. Turhia ennakkoluuloja vaan monilla.
Ei ylenpalttista röökausta, ei ylilyöntejä alkoholin kanssa, ei paljon kiroiltu. Tyylikkäät puvut molemmillaja hääpaikka ihan ok. Samaa mieltä olen. Ei nämä "pahat" olleet.
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiiiin white trash pari kun voi olla.Miten toi tyttö näyttää super paljon vanhemmalta.
Kuolen myötähäpeään.Niin juntteja!
Sinä olet se juntti, sitä vain taida itse ymmärtää....vielä.
Eikö ne muka itse ole käyttäneet huumeita, kun noin reippaasti heti alettiin kipata skumppaa. Mulla on ollut se käsitys, että jos on onnistunut vieroittautumaan huumeista, ei pitäisi käyttää mitään päihteitä, ettei sorru uudestaan.
Kauden päätteeksi saisi tulla jakso jossa olisi viime kauden parien kuulumiset.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Paljolta olen näköjään säästynyt kun tuttava-, ystävä- saati työpiireihini ei kuulu näitä tatuoituja elämänkoululaisia ja umpirikollisia. Polarisoituminen on lahja!🤣🤣🤣
Eikös se olekaan elämänrikkautta olla yhteydessä eri arvomaailmojen ja kulttuurien kanssa? Miten ylimielinen suhtautuminen ihmisiin, jotka rohkeasti kertovat sen elämän kääntöpuolen ja miten sieltä ehkä noustaan. Olisiko sinusta siihen?
Rankat huvit vanhentaa ennenaikaisesti.
Kerrankin häät,joissa ei ole yhtään rakkautta! Morsiankin näytti alttarilla suunnilleen siltä, että tämä on aika lailla tylsää.
Myivät huumeita yli 500 000 eurolla eli tekivät parissa vuodessa paremman tuloksen kuin moni 5 työntekijän firma. Moniko nuori elämä päättyi heidän keittiönsä tuotoksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Paljolta olen näköjään säästynyt kun tuttava-, ystävä- saati työpiireihini ei kuulu näitä tatuoituja elämänkoululaisia ja umpirikollisia. Polarisoituminen on lahja!🤣🤣🤣
Eikös se olekaan elämänrikkautta olla yhteydessä eri arvomaailmojen ja kulttuurien kanssa? Miten ylimielinen suhtautuminen ihmisiin, jotka rohkeasti kertovat sen elämän kääntöpuolen ja miten sieltä ehkä noustaan. Olisiko sinusta siihen?
Jos olisi muutama satatuhatta jemmassa, niin mikä ettei.
Kyllä se on kait kateus mikä av-mamman pistää muita haukkumaan. Seritalle kateellisia kun hän saanut noin söötin miehen itselleen. Se oma petolinnunperältä näyttävä oma blösö ukko sohvalla taitaa korveta siellä aika pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten tapausten kanssa tekemisissä olleena voin kertoa, ettei se ole rikkaus vaan kannattaa kiertää kaukaa. Maalaisjärkeä saa käyttää. Elämän kääntöpuoli ei ole itse valitut ja aiheutetut ongelmat, vaan ne rankat asiat joita joutuu kokemaan ilman että ne elämäänsä valitsi. Sieltä nouseminen on vähän eri juttu.
Ei vissiin oo rahasta pulaa kun morsian lahjoitti hääpukunsa faceryhmässä jollekin.
Kyllä tiesimme. Siitä muistutetaankin aika usein