Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Käy sääliksi lasta, joka on syntynyt tuollaiseen perheeseen, huumeriippuvaiselle äidille. Kaikki eivät tosiaan saa samoja lähtökohtia elämäänsä. Kehtasivat vielä sanoa, että lapsen pitäminen oli oikea päätös.
Minusta on ihan normaalia miettiä pitääkö lapsen vai ei..jopa järkevääkin tuossa tilanteessa..ville ja serita ovat hyviä vanhempia ja heillä todella on turvaverkko lähellä...te jotka heitä täällä koko ajan haukutte ootte just niitä ihmisiä jotka ei ikinä uskaltaisi heille päin näköä mitään sanoa,ihmettelette ja arvostelette...ja luultavasti ette oo elänyt omaa elämää ollenkaan,sen tietää just tästä ku tuntemattomien ihmisten elämä kiinnostaa näin paljon ;);)
Huomasin saman. Hyvä mennä ottamaan ilmaiset "fiilikset" toisten juhliin.
Sori, mutta tuommoset huumekauppiaat on ihan lowest of low. Ainoastaan murhaajat on pahempia.
Näyttävät olevan täysin Amerikka- ja rap-faneja. Hääkuvassa näyttivät räppäreiden/gangstereiden käsimerkkejä. Todella typerää. Koiranakin on Chihuahua, Amerikan suosituin koirarotu.
Se rosvo on takuulla varastanu ne verkkarit vankilasta eli ottanu vaan mukaansa lähtiessä. Ku jotain vilppiä pitää päästä tekemään.
Lisäys edelliseen; ihme ettei niillä ole pit bullia. Pojalla on siinä tatuointi kohtauksessa t-paita jossa lukee Pit bull jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva epäilys, että ainakin tästä naisesta luetaan vielä murh¤.infost¤.
On siellä jo nyt juttua, mutta ei henkirikosaiheesta. kasvojen tatuoinnissa lukee Rise'n shine, kämmenselässä sadan dollarin seteleistä muotoiltu ruusu. Lähde em. keskustelupalstalla ollut valokuva hesarin kuukausiliitteen jutusta.
RiSe = Rikosseuraamuslaitos 🤣🤣🤣
Älä lyö lyötyä kirjoitti:
Miksi ihmeessä tämä pari "tallotaan maan rakoon"? He ovat rikoksensa soittaneet ja jo pienen lapsen takia heitä tulisi kannustaa pysymään kaidalla polulla. He ovat ansainneet mahdollisuuden siihen. Pohjalta ei ole helppo nousta, eikä varsinkaan jos te kirjoitatte pelkästään negatiiviseen sävyyn. Minä ainakin toivotan heille onnea elämään ja toivon, että pysyvät raittiina ja pikkuinen saa elää turvallisen lapsuuden isän ja äidin hellässä huomassa.
Toivot että pysyvät raittiina?
HETI kun k.ytät lähtivät viina alkoi virrata?
Ootko itse ex-narkki?
Kyllä hyö siitä ajan kanssa aikuistuu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan normaalia miettiä pitääkö lapsen vai ei..jopa järkevääkin tuossa tilanteessa..ville ja serita ovat hyviä vanhempia ja heillä todella on turvaverkko lähellä...te jotka heitä täällä koko ajan haukutte ootte just niitä ihmisiä jotka ei ikinä uskaltaisi heille päin näköä mitään sanoa,ihmettelette ja arvostelette...ja luultavasti ette oo elänyt omaa elämää ollenkaan,sen tietää just tästä ku tuntemattomien ihmisten elämä kiinnostaa näin paljon ;);)
Minun vanhemmat eivät välittäneet minusta yhtään.
saanko luvan tehdä lapsen?
Turvaverkkoa ei ole..en tosin ole myynyt huumeita ja istunut linnassa
Vierailija kirjoitti:
Totta! Linnanvenkuloille ei uskalla (eikä kannatakaan) sanoa mitään päin näköä. Tiedä mistä astalosta saa päähänsä. Tai reikiä nahkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyö siitä ajan kanssa aikuistuu.
Mie muutin kottoo 16-vuottiaanna
Kotona ei ruokaa ja turppiin tuli
Iha ilma turvaverkkoo aikuistui ja koluttauuin.
Eiköhhää nuo oo hyväksikäyttäjä rikollissii ihan oman valinnan kautta
Vierailija kirjoitti:
Vaikea käsittää, että joku alkaisi käyttämään huumeita ihan vaan huvin vuoksi. Jotenkin sitä haluaa ajatella, että ne narkkarit on niitä tavallista herkempiä ihmisiä, jotka eivät kestä elämää selvinpäin. Ehkä tästä morsiamesta olin havaitsevani jotakin herkkyyttä mutta häissäkin tuntui olevan kännissä.
Harmi, että on halunnut/haluaa turruttaa sen herkkyyden mikä on monesti ihmisissä kaikkein puoleensavetävintä, niin päihteillä ja tolla kauhealla v''u-uhoamisella.
Pienen huumeiden käyttämisen voi vielä ymmärtää jos on herkkä ihminen eikä kestä maailman kovuutta. Mutta ei tuon tason huumeiden myymistä saatikka käyttämistä jos on raskaana tai lapsia.
Itse olen todella herkkä ja haavoittuvainen mutta en iki maailmassa käyttäisi huumeita. Mutta se on myöskin fakta ja todellisuutta että herkät ihmiset ei pärjää tässä maailmassa. Röyhkeät ja tylyt pärjää. Se oon saanu kokea lapsesta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
aha..olen 50v nainen
en ole elänyt elämää?
Kyllä rikollisuus on oma valinta, varsinkin kun on TURVAVERKOT ja hyvä perhe.
Siinä saa suku vielä auttaa monet kerrat,
Systerikin teki hääruuat YKSIN
minä en linnasiskolle häitä järkkäisi..jotain outoa tuossa nyt on
Onko systeri ollut mukana busineksissa?
paha palkitaan:) kirjoitti:
Ajatelkaa
näillä on rakastavat vanhemmat ja suku!
Systeri väsää ruuat bileisiin...
Ihanaa..rakkautta
Mun mutsi piti nälässä ja hakkas ..vaikka olin viaton ..ja kävin koulut kiltisti
Huumekauppias saa rinsessahäät
Mut hei tottakai saavat
Saritan äitikin sieellä häissä niin ylpeänä patsasteli
On tainnut tytär antaa äipälle muutaman kybätonnin lainaan
Onko poliisi tutkinut vanhempien ja systerin asunnot
Systeri ei muuten ilmaiseksi valmistaisi häitä,on taidettu ostaa kallita lahjoja ennen kiinnijäämistä
Maksettu systerin tatskat ym
Kaiken tuon sekoilun keskellä osoittaa jonkinlaista toivonkipinää se että nuo miettivät pitääkö lapsen. Eikä pelkästään tuomion lyhentämisen ja parempien etuuksien takia.
Niinhän muutkin vahingossa raskaaksi tulleet miettivät asiaa, jotkut enemmän toiset vähemmän.
minne se puolimiljoonaa euroa meni?
Ei kannata olla niin tyhmä..etteikö systerillä olisi kiven alla joku parikyt donnii
Sit feikkiköyhäillään ja paistetaan kanaa
Ja naureskellaan i.di.ootti k.ytille
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tuon sekoilun keskellä osoittaa jonkinlaista toivonkipinää se että nuo miettivät pitääkö lapsen. Eikä pelkästään tuomion lyhentämisen ja parempien etuuksien takia.
Niinhän muutkin vahingossa raskaaksi tulleet miettivät asiaa, jotkut enemmän toiset vähemmän.
Minun äitini tuli tarkoituksella raskaaksi
hakkasi ja piti nälässä
Mutta spermaa piluun ja lapsi
Hui ja turvaverkkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän muutkin vahingossa raskaaksi tulleet miettivät asiaa, jotkut enemmän toiset vähemmän.Minun äitini tuli tarkoituksella raskaaksi
hakkasi ja piti nälässä
Mutta spermaa piluun ja lapsi
Hui ja turvaverkkoon
Kaiken tuon sekoilun keskellä osoittaa jonkinlaista toivonkipinää se että nuo miettivät pitääkö lapsen
Älä lyö lyötyä kirjoitti:
Miksi ihmeessä tämä pari "tallotaan maan rakoon"? He ovat rikoksensa soittaneet ja jo pienen lapsen takia heitä tulisi kannustaa pysymään kaidalla polulla. He ovat ansainneet mahdollisuuden siihen. Pohjalta ei ole helppo nousta, eikä varsinkaan jos te kirjoitatte pelkästään negatiiviseen sävyyn. Minä ainakin toivotan heille onnea elämään ja toivon, että pysyvät raittiina ja pikkuinen saa elää turvallisen lapsuuden isän ja äidin hellässä huomassa.
Kuules nyt morsiammen äiti
Minä tiedän että säilytätte r.ikoksesta saatuja rahoja
Häpeä
On siellä jo nyt juttua, mutta ei henkirikosaiheesta. kasvojen tatuoinnissa lukee Rise'n shine, kämmenselässä sadan dollarin seteleistä muotoiltu ruusu. Lähde em. keskustelupalstalla ollut valokuva hesarin kuukausiliitteen jutusta.