Mua säälittää ihmiset jotka käyttää teflonpannuja ja teflonia sisältäviä lastoja/kauhoja
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Onko teflon lastoja ja kauhoja?
Olen nähnyt telkussa muflonin
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niissä "muovisissa" lastoissa on teflonia. Mukavasti maustaa ruokaa kun kärjestä kärtsää.
Ja saavat ruokaansa siitä muovia. Mutta joo, nämä on niitä samoja tyyppejä joilla vaatteetkin on fleeceä tai softselliä, ja vetensä juovat muovipullosta. Ehkä saavat ikuisen häviämättömyyden kun muovittavat elimistönsä ja muovisina säilyvät ikuisesti.
Apee mitä tommosta tänne julistat. Kaikki käyttää sellaisia juuri mistä itse tykkää. 😝😝😝😝🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niissä "muovisissa" lastoissa on teflonia. Mukavasti maustaa ruokaa kun kärjestä kärtsää.
Ei sitä lastaa/kauhaa siinä käristetä. Kun ei sekoita ruokaa niin se on esim. lautasen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja saavat ruokaansa siitä muovia. Mutta joo, nämä on niitä samoja tyyppejä joilla vaatteetkin on fleeceä tai softselliä, ja vetensä juovat muovipullosta. Ehkä saavat ikuisen häviämättömyyden kun muovittavat elimistönsä ja muovisina säilyvät ikuisesti.
Mutta joo, eks vaan 🎀
kun taas he itsensä noudattavat elintarvikeohjeita ja vähentävät vaikutusta maapallon ilmastoalustaan. Onko tämä hyvä tapa tehdä?