Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea käsittää, että joku alkaisi käyttämään huumeita ihan vaan huvin vuoksi. Jotenkin sitä haluaa ajatella, että ne narkkarit on niitä tavallista herkempiä ihmisiä, jotka eivät kestä elämää selvinpäin. Ehkä tästä morsiamesta olin havaitsevani jotakin herkkyyttä mutta häissäkin tuntui olevan kännissä.
Harmi, että on halunnut/haluaa turruttaa sen herkkyyden mikä on monesti ihmisissä kaikkein puoleensavetävintä, niin päihteillä ja tolla kauhealla v''u-uhoamisella.
Mielenterveyden häiriöt kuuluu yhteen päihteitten käyttäjän kanssa aina, joko se on syy miksi sorrutaan käyttämään tai se on seuraus käytöstä.
Ne addiktit joilla ei ole mt ongelmia on todella harvassa ja tämä on ihan tosi.
Minulla on MT-ongelmia
silti käyn töissä ja en narkkaa
näitä on ilmeisesti pidetty himas kuin rinsessaa
eiks TYHMYYS riitä tommoseen
tilasivat huumeet KOTIOSOITTEESEEN
ja nyt on lisäännytty hyi..lapsi on i.diootti
Olen miettinyt näitä satuhäitä.Tehdään edullisesti ohjelmaa,mitä monet katsovat parhaaseen,kalliimpaan tv aikaan.
Miten pariskunnat hyötyvät?
Esm. ostaa sarja valloista ja näyttää tuohon aikaan maksaisi maltaita.
Eka jaksossa oli huume diilereitä, pilven veikkoja. Linnassa olleita. Hyvin alkaa.
Sulhanen kertoo opiskelevansa ja hakevansa paikalliselle öljynjalostamolle töihin. Toivottavasti joku kertoo hänelle, että hakijoille tehdään suppea turvallisuusselvitys ja en usko, että pääsee entisenä linnakundina läpi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne muka itse ole käyttäneet huumeita, kun noin reippaasti heti alettiin kipata skumppaa. Mulla on ollut se käsitys, että jos on onnistunut vieroittautumaan huumeista, ei pitäisi käyttää mitään päihteitä, ettei sorru uudestaan.
Miten niin reilusti? Siinä näytettiin, että avasivat yhden pullon ja heitä oli kolme henkilöä siinä kilistelemässä... siitä vielä kännejä vedetä.
Ihmetyttää miksi tuo Ville suostui lähtemään mukaan niihin huumehommiin, oliko niin ihastunut Seritaan vai mitä. Saattaapi muutaman vuoden päästä alkaa harmittaa että mitä tuli tehtyä, esim. työpaikkaa hakiessa huumetuomio on tuskin mikään plussa.
283/292 |
klo 8:16 | 29.1.2019
Ei mulla muuten mitään, mutta mulla tuli jotenkin paha mieli sen tyttölapsen puolesta... isä pohtii televisiossa ilmeettömänä, että "mietittiin pidetäänkö se, mut sit oli turvaverkosto ja läheisiä niin päätettiin pitää
Vierailija kirjoitti:
283/292 |
klo 8:16 | 29.1.2019Ei mulla muuten mitään, mutta mulla tuli jotenkin paha mieli sen tyttölapsen puolesta... isä pohtii televisiossa ilmeettömänä, että "mietittiin pidetäänkö se, mut sit oli turvaverkosto ja läheisiä niin päätettiin pitää
huumekauppiailla on turvaverkosto?????
Morsian käytti huumeita tullessaan raskaaksi.
Näin siel tv:ssä kerrottiin
miten kehtaa
SE shihuahua siel kämpäs on poliisien huumekoira:)
eli sukuhäät saa , jos on tarpeeks tyhmät sukulaiset????
itse olin kiltti lapsi , miksi minua ei rakastettu?
miksi minusta ei tullut huumekauppiasta, vaan kävin koulut YKSIN ja menin töihin:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
283/292 |
klo 8:16 | 29.1.2019Ei mulla muuten mitään, mutta mulla tuli jotenkin paha mieli sen tyttölapsen puolesta... isä pohtii televisiossa ilmeettömänä, että "mietittiin pidetäänkö se, mut sit oli turvaverkosto ja läheisiä niin päätettiin pitää
Miksi ei voisi olla?
Ovat ilmeisesti kotoisin Porvoosta. Kylläpä sieltä tulee eliittiväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
283/292 |
Miksi ei voisi olla?
Tatuoituja miehiä, jotka vetävät sun vihollisii turpaan
Onko lapsi testattu huumeiden aiheuttamien vaurioiden varalta?
Tatuoimattomat nuoret alkaa olla jo harvinaisia. Suurperheissä kaikista lapsista ei tule samanlaisia. Jos sisarus töpseksii, ei se tarkoita, että kaikki muutkin sisarukset alkaisivat töpeksiä.
Melko asiatonta vetää morsiamen äiti lokaan täysin tuulesta temmatuilla väitteillä. Ohjelmassa olleesta pariskunnasta jokainen voi olla mitä mieltä haluaa, mutta ehkä voisi jättää muut ihmiset, joista ei näemmä edes tiedetä mitään, rauhaan eikä keksittäisi kaikenlaista idioottimaista.
Minusta tämä pari vaikutti huomattavasti mukavemmalta ja sympaattisemmilta kuin tuo seuraavan jakson kaksikko... Toivon todella että saavat elämänsä kuntoon, pysyvät poissa hankaluuksista ja pääsevät yhteiskuntaan kiinni. Varsinkin Ville vaikutti järkevältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
283/292 |
Onko lapsi testattu huumeiden aiheuttamien vaurioiden varalta?
Mikä se sellainen testi on ja mitä auttaa enää tässä vaiheessa? On varmasti verikoe otettu synnyttyään.
Miksi ihmeessä tämä pari "tallotaan maan rakoon"? He ovat rikoksensa soittaneet ja jo pienen lapsen takia heitä tulisi kannustaa pysymään kaidalla polulla. He ovat ansainneet mahdollisuuden siihen. Pohjalta ei ole helppo nousta, eikä varsinkaan jos te kirjoitatte pelkästään negatiiviseen sävyyn. Minä ainakin toivotan heille onnea elämään ja toivon, että pysyvät raittiina ja pikkuinen saa elää turvallisen lapsuuden isän ja äidin hellässä huomassa.
Jääneet kiinni 2016, hovi korotti tuomion 7 vuoteen ja jo viime kesänä pääsi jalkapannastakin eroon. Okei.
Älä häiritse meidän jännä nainen keskustelua
Sinussa oli jotain vikaa kun äitisi ei välittänyt sinusta