Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää taloudellisesti tasa-arvoinen nainen

karl von essenhaus
08.01.2019 |

Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...

Tosiaan olen alta nelikymppinen taloudellisesti riippumaton mies, jolle vapaa-aika on tärkeää ja harrastukset. En siis vietä päiviäni töissä vaan itseani kiinostavien harrastusten parissa. Ainut työksi laskettava harrastus, on perintötilan hoitaminen, joka ei ole 8h/5pvä 11kk/v.

Mutta siihen ongelmaan....
Se ongelma ei ole niinkään se seuran löytäminen vaan taloudellisesti tasa-arvoisen naisen löytyminen jolla olisi vapaa-aikaa matkustella yhdessä ja harrastaa yhdessä.
Tässä viime vuosina on ollut muutamia lyhyitä suhteita. Ovat vaan kaatuneet siihen, että ne naiset jolla olis varaa olla vapaalla ja maksaa omat kulunsa, niin ovat paljastuneet kiireiseksi uraohjuksisksi. sitä vapaata on lopulta todella vähän. Ja muutamia on lopulta alkanut harmittamaan minun vapaa elämäni.
Kyllähän niitä siipeilijöitä riittäisi mutta sellaista en halua alkaa elättämään (kahdesta riittävä kokemus).

Sitten tulemme tähän vielä suurempaan ongelmaan. Lapset
Niitä en kaipaa parisuhteeseen, En ole mikään lasten vihaaja, tulen oikeen hyvinki toimeen sisarusteni lasten kanssa ja vietetään mukavaa aikaa heidän kanssaan.
Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan lapsettomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman lapsia, siihen on jokin syy... On varmastikkin ihan normaaleja seassa, mutta ne helmet tuppaavat hukkumaan.
Ja ne lapsettomat alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)

Mistäkö sitten olen katsonut. Tinder ja treffisivut on kokeiltu. Olen käynyt jopa tälläisellä sinkku matkalla ja ihan perinteisellä seuramatkoillakin. Salilla pitänyt silmät auki , mutten pidä siellä iskemistä mitenkään soveliaan. Baareissa en käy juurikaan. (alkoholiton)
Kaveri sai joskus ylipuhuttua ihan perinteisiin lavatansseihin.
Harrastuksista ei löydy kuin miehiä :)

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä et mistään. Tasa-arvoinen nainen joka ei halua tai jolla ei ole lapsia ei halua miestä vaivoikseen.

Vierailija
2/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en koe itseäni miksikään sohvalla makaavaksi,  sukat lattialle jättäväksi vaivaksi. Tähänkin saakka olen oman talouteni osannut pitää järjetyksessä ja ruokani saanut itse suuhuni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikea yhtälö. Jos kävisi todellinen munkki, voisit löytää naisen joka ei pysty saamaan lapsia. Lapsettomuus klinikalta? Jaa käyntikortteja? 😳

Vierailija
4/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tuolla speksillä on aika toivotonta löytää naista. Ainakin jos pitäisi vielä kemioidenkin sopia jne.

Lienee aika vähissä lapsettomuuden valinneet noin 40 naiset jotilla rahaa mutta eivät käy töissä. Ehkä joku sairaseläkeläinen?

Ehkä kannattaisi miettiä vielä voiko jossain vaatimuksissaan kebties tinkiä... tai sitten kannattaa sopeutua elämään ilman parisuhdetta

Vierailija
5/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vaikeaa varmasti on löytää kuvaukseesi sopiva nainen. Mutta jatka ihmeessä etsimistä.

Vierailija
6/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat lapsettoman naisen, mutta samaan syssyyn pidät lapsettomia naisia outoina. Ok. Toivottavasti et koskaan saa enää parisuhdetta. 

Vierailija
7/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi miettiä vielä voiko jossain vaatimuksissaan kebties tinkiä... tai sitten kannattaa sopeutua elämään ilman parisuhdetta

En nyt ole mitään kamalaa vaatimus listaa pitänytkään, mutta noille parille vaatimukselle olen ollut aika ehdoton.

Tietysti se että olisi kivaa yhdessä ja olisi sitä jotankin...

Vierailija
8/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama elämäntilanne ja otin vanhemman naisen

Vierailija
9/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäistä kaksinaismoralististä nykynaisista et tule itsellesi kumppania löytämään. Näille tasa-arvoisille naisille tasa-arvo on sitä, että voivat vahvoina vaatia paljon tekemättä mitään esim. vastaamaan kuluista edes puoliksi.

Vierailija
10/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikealta kuulostaa tuo yhtälö. Varmaan paras vaihtoehto olisi 35+ vela-nainen, mutta sitä en tiedä mitä kautta heitä löytää.

Nuorempia en etsisi, koska todennäköisesti eivät täytä toiveitasi. Sen lisäksi, että suurin osa ei halua noin isoa ikäeroa, ei kovinkaan moni alle kolmekymppinen nainen ole vielä niin varakas kuin toivoisit. Eli sitä matkustelua ei voisi harrastaa niin paljon. Esim itse olen sellaisessa työssä, että pystyisin kyllä tekemään lyhyttä työviikkoa, jolloin vapaa-aikaa olisi enemmän. Tämä kuitenkin automaattisesti tarkoittaa pienempää palkkaa, jolloin ei ihan kauheasti voi tuhlata esim siihen matkusteluun. Harva on ehtinyt jo nuorena kasata isoa omaisuutta.

Veikkaan, että jokin kompromissi olisi tehtävä noissa toiveissa. Käykö esim nelikymppinen nainen, jolla lapset jo vanhempia?

Vierailija
11/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat lapsettoman naisen, mutta samaan syssyyn pidät lapsettomia naisia outoina. Ok. Toivottavasti et koskaan saa enää parisuhdetta. 

Arvasin että tämä kolahtaa johonkin, mutta niin se vaan on että siihen on syynsä miksi alta nelikymppinen nainen on lapseton. Ja kerroin myös että siellä seassa on helmiä. Ja kyllä olen tavannut todella fiksuja lapsettomia naisia , mutta meillä ei ole kemiat kohdanneet ja lähinnä tullut kavereita (kiireiset ura ihmiset)

Vierailija
12/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaativa yhdistelmä tuo, että pitäisi olla varakas, mutta ei käydä töissä. Jos ikähaarukkakin on joku 30-45 vuotta. Ehkä joku sinkku perijätär voisi jostain löytyä. Onnea matkaan.

Vierailija
13/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsellut vähän vanhempia naisia? Heillä on usein vakaa taloudellinen tilanne, mahdolliset lapset jo aikuisia (jo joillain sinun ikäisilläsikin) ja siten vapaa-aikaakin riittävästi.

Vierailija
14/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceres kirjoitti:

Vaikealta kuulostaa tuo yhtälö. Varmaan paras vaihtoehto olisi 35+ vela-nainen, mutta sitä en tiedä mitä kautta heitä löytää.

Nuorempia en etsisi, koska todennäköisesti eivät täytä toiveitasi. Sen lisäksi, että suurin osa ei halua noin isoa ikäeroa, ei kovinkaan moni alle kolmekymppinen nainen ole vielä niin varakas kuin toivoisit. Eli sitä matkustelua ei voisi harrastaa niin paljon. Esim itse olen sellaisessa työssä, että pystyisin kyllä tekemään lyhyttä työviikkoa, jolloin vapaa-aikaa olisi enemmän. Tämä kuitenkin automaattisesti tarkoittaa pienempää palkkaa, jolloin ei ihan kauheasti voi tuhlata esim siihen matkusteluun. Harva on ehtinyt jo nuorena kasata isoa omaisuutta.

Veikkaan, että jokin kompromissi olisi tehtävä noissa toiveissa. Käykö esim nelikymppinen nainen, jolla lapset jo vanhempia?

Oman ikäistä seuraa on lähinnä etsittykki ja VeLaa lähinnä, niin kuin itsekkin.

Nainen vanhemmilla lapsilla ei nyt oikeen kuulosta lopulliselle ratkaisulle, mutta sitäkin on mietitty. Ja kuitenkin lapset tulevat olemaan aina lasnä vaikka kuinka olisi vanhemilla yhteishuoltajuus.

Vierailija
15/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

karl von essenhaus kirjoitti:

No en koe itseäni miksikään sohvalla makaavaksi,  sukat lattialle jättäväksi vaivaksi. Tähänkin saakka olen oman talouteni osannut pitää järjetyksessä ja ruokani saanut itse suuhuni. 

Parisuhde on silti rasite kun pitää ottaa huomiion se mitä toinen hsluaa. Ei voi vapaasti valita matkakohdetta tai sitä haluuako olla jossakin viikon tai kaksi. Mukavampaa on mennä fiiliksen mukaan ja tarvittaessa etsiä mies seuraa illaksi/yöksi.

Vierailija
16/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi elättää köyhää, joka tulee toimeen omillaan? Toki jos ihan hirveästi haluat matkustella, siihen ei työttömällä ole varaa. 

Vierailija
17/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tämä kolahtaa johonkin, mutta niin se vaan on että siihen on syynsä miksi alta nelikymppinen nainen on lapseton. Ja kerroin myös että siellä seassa on helmiä. Ja kyllä olen tavannut todella fiksuja lapsettomia naisia , mutta meillä ei ole kemiat kohdanneet ja lähinnä tullut kavereita (kiireiset ura ihmiset)

Siihen lienee myös syynsä, miksi sinä olet lapseton :)

Vierailija
18/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi eläköitynyt rikas rouva

Vierailija
19/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsellut vähän vanhempia naisia? Heillä on usein vakaa taloudellinen tilanne, mahdolliset lapset jo aikuisia (jo joillain sinun ikäisilläsikin) ja siten vapaa-aikaakin riittävästi.

En ole kyllä vielä sitä vaihtoehtoa katsonut. Tuntuu vaan että menevät ainakin 10 vuotta vanhemmiksi minusta.

Vierailija
20/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä vielä sitä vaihtoehtoa katsonut. Tuntuu vaan että menevät ainakin 10 vuotta vanhemmiksi minusta.

No, jostain sun pitänee tinkiä, tai sitten olla yksin. Niinkin voi olla oikein hyvä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä