Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Äitini (70v) suuttui viimemmäksi siitä kun en ollut kaikessa samaa mieltä ja puolustin isääni. Menin ulos mieheni ja isäni kanssa, niin äitini kiipesi lämpiämässä olevan saunan lauteille seuraamaan meitä ikkunasta. Kun huomasin sen, vilkutimme hänelle. Oletti tietysti että puhuimme hänestä tai ties mitä salaliittoa suunnittelimme. Huh.
Suuttumusta on nyt jatkunut parisen viikkoa. Olen lapsesta asti ollut ”kusi sukassa” kun ei ikinä tiedä mistä äitini suuttuu. Nyt kun itsellä alkaa ikää olla 40v, niin ei oikein enää jaksa tätä draamailua.
Sairastuin vaikeaan masennukseen ja pääsin psykiatriseen sairaalaan .
Äiti suuttui koska sain paikan sairaalaan ihan heti , koska minulla oli itsetuhoisia ajatuksia.
Hänen mielestään läksin huolettomana laiskottelemaan ja sängyssä makailemaan.
Muutaman vuoden päästä kävi näin: Äiti oli lähdössä reissulle joten ketään "joutilasta" ei ollut kuin minä (olinhan saanut sairaseläkkeen e.m. syistä lomittamaan navetassamme. Minä olin aina jota käskettiin, eihän minulla ollut työtä. SE että olin sairaseläkkeellä tarkoitti että laiskottelen.)
En osannut tai uskaltanut sanallisesti vastustaa vaan yritin itsaria.
Seuraava aamuna sairaalaan minulle soittivat järkyttyneet sisko ja veli ja lupasivat auttaa mitä apua nyt tarvisinkin.
Sitten soitti äiti ja itkien kysyi " mitä sinä lapsikulta olet tehnyt ja onko syy hänessä" Tippaletkun ja sydänmonitorin lätkät nahassa jaksoin sen verran kähistä ettei minusta taida olla nyt lomittajaksi.
Puhelimesta kuului pitkä ja pettynyt "Jaaaa. Noh kai minun pitää sitten perua se reissu, (nyrpeä huokaisu)
En jaksanut puolustaa itseäni, sairaanhoitajakin tuli siinä vielä tarkistamaan vointiani.... Näistä asioista minulle on suututtu.
Vierailija kirjoitti:
I rest my case kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt muualle jankkaamaan niistä kännyköistä!!!!
Sano elä muuta.
Minä onnetoin joka aloitin, olin se joka, kerroin miten
minulle suututaan kun en osaa tai halua käyttää vaikkapa valokuvia katsellessa heidän älyluuriaan. En arvostellut sitä, että joku on ostanut älypuhelimen saati suuttunut. Mitäs suuttumista siinä olisi höh? Mutta siitä ärähdin, kun joku älypuhelimen omistaja tuomitsi minun elämäni olevan " kaavoihin kangistunutta mummoelämää "siksi ettei ole älyluuria." Osaan tarvittaessa kangistua kaavoihin vaikka olisi mikä puhelin koprassa.
Näen ympäristöstäni toki, kun melkein kaikilla on älypuhelimet: Ja voin vain arvella miten vaiherikasta, kätevää, helppoa elämää he elävät verrattuna minuun. Minä nyt satun olemaan ainoa ihminen joka pärjään ilman älypuhelinta. Olen varmasti friikki, erikoisuudentavoittelija, marttyyri, kummitus.
Toivon: Ostakaa ihmiset älykännyköita, jos niistä on teille hyötyä ja iloa! Sekä toivon: Älkää ostako älypuhelinta, jos ette koe sitä tarvitsevanne!
Hyvää kesää kaikille, jopa niille, joilla on vain lankapuhelin!
Olet tyhmä.
Äetees on ku sinut teki. Ja isäs kans.
Kaveripariskunta suuttui kun pyysin ottamaan kengät jalasta kyläillessä kodissani, olivat sitä ennen ehtineet laittaa kengät sohvallekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano elä muuta.
minulle suututaan kun en osaa tai halua käyttää vaikkapa valokuvia katsellessa heidän älyluuriaan. En arvostellut sitä, että joku on ostanut älypuhelimen saati suuttunut. Mitäs suuttumista siinä olisi höh? Mutta siitä ärähdin, kun joku älypuhelimen omistaja tuomitsi minun elämäni olevan " kaavoihin kangistunutta mummoelämää "siksi ettei ole älyluuria." Osaan tarvittaessa kangistua kaavoihin vaikka olisi mikä puhelin koprassa.
Näen ympäristöstäni toki, kun melkein kaikilla on älypuhelimet: Ja voin vain arvella miten vaiherikasta, kätevää, helppoa elämää he elävät verrattuna minuun. Minä nyt satun olemaan ainoa ihminen joka pärjään ilman älypuhelinta. Olen varmasti friikki, erikoisuudentavoittelija, marttyyri, kummitus.
Toivon: Ostakaa ihmiset älykännyköita, jos niistä on teille hyötyä ja iloa! Sekä toivon: Älkää ostako älypuhelinta, jos ette koe sitä tarvitsevanne!
Olet tyhmä.
Voi, toinen tuuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano elä muuta.
Olet tyhmä.
Voi, toinen tuuttui.
No en, katson vaan kuinka pitkälle joku antaa itsensä provosoitua tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano elä muuta.
Olet tyhmä.
Voi, toinen tuuttui.
No en, katson vaan kuinka pitkälle joku antaa itsensä provosoitua tällä palstalla.[/quote
Asalliset vastaväitteet eivät ole provosoitumista. Nuo "olet tyhmä" nyyhkäisyt ansaitsevat tasoisensa vastauksen
Tietäispä vaan, kettumaisimpia nämä passiivis-aggressiiviset loukkaantujat jotka lopettavat puhumisen yks kaks yllättäen. Siinä sitten yrität miettiä mikä meni pieleen. Usein kai purkavat pahaa oloaan niihin joilla arvelevat menevän paremmin tms.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalla työskennellessäni meitä työntekijöitä opastettiin / pakotettiin että aina pitää sanoa "hyvää päivänjatkoa" tai jos asiakas osti veikkauksen tuotteita piti sanoa "arpaonnea" tai "onnea" no yksi asiakas joka ennen tykkäsi siitä että toivotti hyvää päivänjatkoa, seuraavalla kerralla suuttui helvetisti ja siinä kassalla alkoi räyhätä nin että sylki lensi suusta "VIIME KERRALLA KUN TOIVOTIT HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA NIIN PÄIVÄNI OLI SITTEN NIIN HUONO. ÄLÄ AKKA ENÄÄN IKINÄ SANO NOIN" koko kauppa raikui.
Kaikkia kylähulluja maa päällään kantaakin.
Vanhempani suuttuivat, koska emme antaneet lapselle toista nimeä, vain yhden etunimen. Heidän logiikkansa mukaan lapsi alkaa myöhemmin ajatella, ettei ollut toisen nimen arvoinen :D Aivan käsittämättömän omituinen ajatus. Totesin vain, että osoitamme tässä perheessä rakkautta muulla kuin etunimien määrällä.
-Bileissä joku tuntematon nainen suuttui, kun kiistin omaavani silikonit. Huusi naama punaisena että näkeehän tyhmäkin, ettei ne ole aidot kun olen niin laiha! Myöhemmin kun menimme saunaan, koko naisporukka siis, suuttui kahta pahemmin kun näki miten rintani roikkuivat ilman liivejä ja paineli naama punaisena ulos.
- Ex mies suuttui kun en umpparinpoiston jälkeen halunnut seksiä, enkä olisi pystynytkään.
- Ja äitipuoleni suuttui Ms-taudistani kun en enää voi toimia ilmaisena taksina, siivoojana ym. Kävelykeppini ovat kuulemma huomion hakua , en tarvitse niitä.
Tuttava suuttui minulle siitä, että olen väleissä oman exäni kanssa. Hän ei ole koskaan edes tavannut ko. henkilöä. Raivosi naama punaisena, että eksiin on pistettävä välit poikki ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat suuttuneet minulle kun en osaa käyttää älykännykkää. He tyrkyttävät vekottimiaan minulle kehoittaen pyyhkäisemään tuosta ja tästä nähdäkseni vaikkapa valokuvia, löytääkseni googlen jne.
Itselläni on vaatimaton peruspuhelin soittamista ja txtailua varten enkä halua älypuhelinta.
Ja ai että se näyttää ottavan joitakin ihmisiä kuuppaan.
Minusta tuo on kuin ampuisi itseään jalkaan. Miksei sitä älykännyä voi hankkia? Tosi helppo ja kätevä. Ei siihen tarvi koukuttua jos se pelottaa
Miksei sitä peruskännyä voi hankkia. Tosi helppo ja kätevä. Ei siihen tarvi koukuttua jos pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella nämä älypuhelinten vastustajat surisemassa filmilameroineen, kun eivät vaan voi ostaa sitä sikahyvää kameraa, kun siinä on se puhelin mukana. Vaikkei siihen ole edes pakko ottaa liittymää.
Mulla on ammattilaisfilmilamera ja suristelen sillä. Puhelin puhelimena. Voi olla, että suristelen korvanjuuressasi lamerallani. Surr.
Tuli aiemmasta mantelijutusta mieleeni oma tapaus. Olen siis töissä koulun keittiössä. Monesti joulupuuroon kätketään mantelit, jotka löytämällä keittiöstä saa hakea jonkun pienen yllätyksen. Eräänä jouluna sitten oli unohtunut tilata nämä mantelit, joten emme niitä puuroon saaneet laitettua. Yksi tyttö kuitenkin tulee pian kertomaan, miten hänen puurossaan oli manteli, mutta hän nielaisi sen. (näitä yrittäjiä tuli joka vuosi) Kerroin, ettei tämä ole mahdollista, sillä puurossa ei ole manteleita. Jännäksi homma meni siinä vaiheessa, kun sama tyttö palasi pian opettaja mukanaan. Tämä opettaja alkoi naama punaisena huutaa, että miten kehtaan väittää tätä tyttöä valehtelijaksi ja jos hän on mantelin vahingossa nielaissut pitää hänen yllätys saada. Kun kerroin opettajalle, ettei tänä vuonna puurossa ole manteleita, alkoi hän syyttää minua valehtelusta, sillä "joka vuosi niitä siellä on, hae nyt vaan se palkinto tytölle"
Veljeni tyttöystävä suuttui koska "en suostunut kertomaan hänelle mitä rasvaa käytän".
Oikeasti juttu meni niin, että tämä kommentoi johonkin rantakuviini kysyen mitä aurinko-öljyä käytän sääriini, kun ne kiiltävät niin nätisti ja vastasin etten ole laittanut mitään ja että söin vain kana-taquitoja paljain käsin ja pyyhkäisin rasvaiset kädet jalkoihini. Ja tuo oli siis totta.
Nyt hän ei halua tulla juhannukseksi suvun mökille koska en kuulemma pidä hänestä. Olemme molemmat yli 30 vuotiaita.
Viesti 1406:
Vierailija kirjoitti:
- Eräs ystäväni tahtoi lainata minulta mekkoa ja nauroi, kun sanoin varovasti että olemme aika eri kokoisia. No, eihän se M koon mekko mennyt koon XXL ihmiselle, ystäväni painoa sen enempää arvostelematta. Mutta suuttui minulle, kun mikään vaatteeni ei mahtunut !
- Toinen ystävä, eri kuin yllä, suuttui kun koetin perua shoppailureissun migreenin takia "höpö höpö, olen pihassa puolen tunnin päästä ja sä olet siinä". Olin sitten ihan pöllyssä lääkkeestä ( vahvempi kuin reseptivapaat kipulääkkeet), aurinkolasit päässä koska kauppakeskuksen valot kävivät silmiin ja lopulta oksensin juomani jääkahvin takaisin lasiin. Tässä' vaiheessa vartijat poistivat meidät tiloista, luulivat kai että olen aineissa tai kännissä.. Ystäväni sitten suuttui, kun hänen shoppailunsa meni pilalle.
- Ja naapurin rouva suuttui ,kun lapseni poimi voikukkia kerrostalon pihalta. Koko kortteli raikui kun huusi parvekkeelta ettei kukkia saa poimia,
Viestissä 1197:
Vierailija kirjoitti:
Olin lupautunut kaasoksi kaverille. Meidän piti mennä yhtenä päivänä katselemaan hääpukuja mutta minulla oli pää hirmuisen kipeä, kaverini oli hyvin loukkaantunut (Sä oot mun kaasio!) ja koska hän ajoi myönnyin lopulta. Virhe. En jaksanut oikein keskittyä mihinkään, enkä jutella ja lopulta kahvilassa oksensin jääkahvit jalkakäytävälle (istuimme siis ulkona). Kaveri pisti tupakaksi ja huusi ,ettei minusta ole mitään apua ja nyt vielä kaikki tuijottaa kun yksi yrjöilee ympäriinsä! Nousin ja lähdin sanaakaan sanomatta taksilla kotiin, minusta ei tullut kaasoa ja koko ystävyys lopahti siihen.
Onko jotenkin yleistä mennä migreenissä kaverin kanssa juomaan jääkahveja ja oksennella niitä joka paikkaan? Vai pitäisikö keksiä uusi tarina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella nämä älypuhelinten vastustajat surisemassa filmilameroineen, kun eivät vaan voi ostaa sitä sikahyvää kameraa, kun siinä on se puhelin mukana. Vaikkei siihen ole edes pakko ottaa liittymää.
Mulla on ammattilaisfilmilamera ja suristelen sillä. Puhelin puhelimena. Voi olla, että suristelen korvanjuuressasi lamerallani. Surr.
Seesteisessä mummoelämässä ei tarvitse juosta illan viimeiseen metroon matkalla makeisiin bileisiin Kallioon, joten kameran ei tarvitse mahtua farkkujen taskuun.
Nimenomaan, hyvä, että tajusit pointtini. Älypuhelimessa on kamera, muu ratkaisu on juuri lame-ra.
No enpä osta älykännyä sen takia, josko eksyisin. En ole ikinä eksyny vaikka luonnossa patikoin. Kauniita maisemia katselen silmilläni. ja ne lukuisat, lukuisat muut jutut saa olla olemati, jos en niitä sanomalehdestä löydä.