Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
901/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7567567 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikoina kaveri suuttui, kun huomautin, että sade oli tehnyt hänen meikkipohjaansa laikkuja.

Enpä ihmettele jos suuttui, koska osoittaa huonoja tapoja huomautella toisen habituksesta yhtään mitään. Muistan että yläasteella kyllästyin näihin alituisiin huomauttelijoihin, joilla ei ollut mitään tajua missä kohtaa kannattaa sanoa meikeistä, vaatteista tai hiuksista ja varsinkin vielä asioista joille ei joko mahtanut mitään just sillä hetkellä tai joilla ei ollut mitään väliä, mutta oli pakko päästä nipottamasta. Inhosimme melkein kaikki yhtä tyttöä, joka koko ajan kovalla äänellä teki näitä huomioitaan. "Hei mikä sulla on siinä - just siinä" ja kaikkien kääntyessä katsomaan selvisikin, että kaverin vaatteesta riippuu viiden sentin mittainen lanka.*silmät ylöspäin hymiö* 

En tiedä onko tämä joku itsetuntojuttu, koska jos joku kävi parturissa, niin nämä samat naamat olivat antamassa ohjeitaan tukan laittoon ja hoitoon ja esittämässä et "sano sille kampaajalle seuraavalla kerralla ettei noin lyhyt sovi sulle." tai tarttumassa toisten hiustenlatvoihin ja kyselemässä et käviskö jos he hiukan leikkaisivat niitä, Yllättäen näillä tytöillä oli itsellään kaikkea muuta kuin kunnossa olevat hiukset. 

Minä ainakin olisin kiitollinen, jos joku kertoisi että minulla vaikka roikkuu räkäpallero nenännurkasta. Pikemminkin suuttuisin siitä jos ei kukaan kertoisi, vaan antaisi minun saapastella koko päivän sillä tavalla.

Sitä kuuluisaa tilannetajua ja huolehdi itse hygieniastasi.

Eri, mutta se että huolehdin hygieniastani ei takaa sitä että sinne nenänpieleen ei muodostu räkäpalloa päivän aikana.

Nenän pieli ja räkäpallo.

Nenän sisälle saatta muodostua räkäpallo jos ei osaa käyttää nenäkarvatrimmeriä.

No sinähän varsinainen räkäasioiden vänkääjä olet. Oneeksi olkoon.

Vierailija
902/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ilmoitti että on miehensä kanssa noroviruksessa ja sitä ihteään lentää molemmista päistä. Että voisinko hakea hänen kaksi koiraansa pariksi yöksi hoitoon.

Mulla oli opintojen viimeinen näyttö tulossa seuravaana päivänä ja jos se menee läpi valmistun heti. Töitä oltiin luvattu seuraavasta viikosta alkaen paikasta jossa olin harjoittelussa jos näyttö menee läpi. Paineet oli siis aika kovat.

En todellakaan halunnut riskeerata, että olen itse noroviruksessa ja joudun perumaan näytön. D: sehän tarttuu kuin häkä ja olisi pitänyt nähdä kaveri, hakea koirat mihin on koskettu, niiden lelut ruuat ja kupit. Olisi ihan varmasti jossain kohtaa virus tullut mukana omalle kämpälle jos ei jo siitä kun haen koirat.

Sanoin että nyt en riskeeraa valitettavasti. Muutenkin pitää opiskella yms. Järjetön riita. :D Emme ole edelleenkään väleissä ja tästä on 2 vuotta. Kaverini meni yhtäkkiä niin paidan alle ja hlökohtaisuuksiin. Ja sanoi vielä että toivottavasti vastaan oikeudessa siitä, jos hän esimerkiksi sairastuu ja kuolee sydänpussintulehdukseen, kun vie koiria ulos. 25 vuotias ihminen :D Ja että maksan vähintäänkin sairaalakulut :D Kun sanoin, että hommaa joku perheenjäsen tai miehen kaveri/perheenjäsen ottamaan koirat sanoi ettäs kehtaan vetää hänen perhettään mukaan, heillä on jo oma elämänsä ihan täynnä! Ihankuin mulla ei olisi ollut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut asiakaspalvelualalla monta vuotta. Yhden tilanteen muistan erityisesti, koska asiakas suuttui ilman mitään syytä :D muistan että taisi revetä jonon muut asiakkaat kovaan ääneen kyseisen episodin jälkeen:

Olin kauppakeskuksessa R-kioskissa töissä, kun vanha noin 70-vuotias mies tuli kysymään missä Tiimari sijaitsee. Noh.. Tiimari oli mennyt jo kauan aikaa sitten konkurssiin, joten sanoin ystävällisesti tälle miehelle, että "ei täällä ole enää Tiimaria, kun Tiimari on mennyt konkurssiin jo hetki sitten. Tähän mies huutaen ja puuskuttaen: "VOISIT SINÄKIN MENNÄ KONKURSSIIN!!!", jonka jälkeen hän marssi tomerasti ovesta ulos.

Vierailija
904/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikoina kaveri suuttui, kun huomautin, että sade oli tehnyt hänen meikkipohjaansa laikkuja.

Enpä ihmettele jos suuttui, koska osoittaa huonoja tapoja huomautella toisen habituksesta yhtään mitään. Muistan että yläasteella kyllästyin näihin alituisiin huomauttelijoihin, joilla ei ollut mitään tajua missä kohtaa kannattaa sanoa meikeistä, vaatteista tai hiuksista ja varsinkin vielä asioista joille ei joko mahtanut mitään just sillä hetkellä tai joilla ei ollut mitään väliä, mutta oli pakko päästä nipottamasta. Inhosimme melkein kaikki yhtä tyttöä, joka koko ajan kovalla äänellä teki näitä huomioitaan. "Hei mikä sulla on siinä - just siinä" ja kaikkien kääntyessä katsomaan selvisikin, että kaverin vaatteesta riippuu viiden sentin mittainen lanka.*silmät ylöspäin hymiö* 

En tiedä onko tämä joku itsetuntojuttu, koska jos joku kävi parturissa, niin nämä samat naamat olivat antamassa ohjeitaan tukan laittoon ja hoitoon ja esittämässä et "sano sille kampaajalle seuraavalla kerralla ettei noin lyhyt sovi sulle." tai tarttumassa toisten hiustenlatvoihin ja kyselemässä et käviskö jos he hiukan leikkaisivat niitä, Yllättäen näillä tytöillä oli itsellään kaikkea muuta kuin kunnossa olevat hiukset. 

Kyllä toimii vanhempienkin ihmisten kesken. Olen jo iltajunassa ja eräässä tuttavapiirissä minulla on vielä jopa minuakin vanhempi kampaaja - ollut eläkkeellä jo pitkään - ja ilman että olisin mitään hiuksistani puhunut, hän katsoi aiheelliseksi tulla neuvomaan miten minun pitää hoitaa luonnonkiharaa tukkaani. Piti vielä tulla omin käsin pöyhimään hiuksiani. Olin nolo tämän jälkeen. Hänen piti sitten tulla jakamaan hiustietouttaan kysymättä. Aivan kuin minulla olisi ensi kertaa luonnonkiharat hiukset, joiden kanssa olen kuitenkin pärjännyt vuosikymmenet.

Sama ihminen tarkkailee vaatetustani ja kohentaa esim huiviani oman mielensä mukaiseksi. Katselee vaatteideni väriä ja mainitsee jos väri sopii. En itse kiinnitä huomiota tuollaisiin asioihin.

Tuossa talvella hän kiinnitti huomionsa rannekellooni, jota yleensäkin käytän harvoin. Olin unohtanut laittaa sen aikaan ja siitäkös riemu repesi että mitä sun kellosi näyttää. Sanoin että ahaa joo, laitankin aikaan sen, katsoin siis puhelimestani oikean ajan. Puolen tunnin kuluttua hänen piti tulla kysymään paljonko kelloni nyt näyttää ... olen saanut näköjään yllättäen äidin ja itsestäni on tullut pikkutyttö, jonka asioista äidin pitää huolehtia.

Vierailija
905/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin ex mieheni saaneen tuomion törkeästä pahoinpitelystä (minä olin uhri), niin jotkut naiset suhtautuivat jopa vihamielisesti.

Mitähän he sanoisivat tuomiosta joka sitä seurasi?

Mä en tiedä mikä psyk.härö on naisilla jotka hyväksyvät väkivallan?

Vierailija
906/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija kirjoitti:

Olen ollut asiakaspalvelualalla monta vuotta. Yhden tilanteen muistan erityisesti, koska asiakas suuttui ilman mitään syytä :D muistan että taisi revetä jonon muut asiakkaat kovaan ääneen kyseisen episodin jälkeen:

Olin kauppakeskuksessa R-kioskissa töissä, kun vanha noin 70-vuotias mies tuli kysymään missä Tiimari sijaitsee. Noh.. Tiimari oli mennyt jo kauan aikaa sitten konkurssiin, joten sanoin ystävällisesti tälle miehelle, että "ei täällä ole enää Tiimaria, kun Tiimari on mennyt konkurssiin jo hetki sitten. Tähän mies huutaen ja puuskuttaen: "VOISIT SINÄKIN MENNÄ KONKURSSIIN!!!", jonka jälkeen hän marssi tomerasti ovesta ulos.

Varmaan sama ukko joka suuttui minulle. Ei kuullut mitä sanoin joten korotin ääntäni hieman. En huutanut vaan korotin ääntäni. Siitäkös riemu repesi, ukko huusi minulle että hänelle ei huudeta! Hämmentävää.

Vierailija
907/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ostoskeskuksessa rullaportaita pitkin alas. Alhaalla käveli vanha nainen joka katsoi minua pitkään. Ajattelin että luulee minua joksikin toiselle ja hymyilin ystävällisesti. Alhaalle päästyäni nainen rupesi HUUTAMAAN että miksi naureskelen vanhalle ihmiselle. Oli hämmentävää, luikin pois nopeasti.

Vierailija
908/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni suuttui minulle kun en antanut ostaa verkkokaupasta vaatteita luottokortilleni. Hänen kortti oli jo tapissa ostosmanian vuoksi. Ystäväni suuttui ja heitti mut ulos kodistaan.

Vierailija
909/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten erään ystäväni kanssa konserttimatkalla toisella puolen Suomea. Ystäväni oli suunnitellut vaikka ja mitä tekemistä, iso osa jäi hänen shoppailun takia tekemättä. Kuitenkin tämä mulle ihan ok ja reissu meni minusta hyvin paluumatkaan saakka, jota hän myös oli suunnitellut pitkään. Kuinka pysähdymme yhdessä isossa kauppakeskuksessa ja shoppailemme sekä käymme hyvin syömässä.

Aika oli hiukan rajallinen, joten ehdotin tuolla kauppakeskuksessa että käyn eräässä liikkeessä katsomassa yhtä asiaa yksin ja hän voi sillä aikaa katsella jotain muuta. Kävinkin pikaisesti ja palattuani hän katseli rauhassa vaatteita. Otin itsekin yhden sovitettavaksi ja sitten kassalle.

Hän seisoo yks kaks kuin myrskyn merkki odottamassa kun jonotan vuoroani. Sain maksettua ja sitten tulikin purkaus kuinka pitää syömään ehtiä ja ravintolaan johon oli suunnitellut menevämme, oli pitkä jono. Sanoin että jos on kiire niin otetaan jotain nopeampaa, tuolta ei selvitä äkkiä. Aivan yhtäkkiä kaikki oli pielessä kun hänen mielestään minua sai niin kauan odottaa. En edes osaa kuvailla sitä purkausta. Pari minuuttia aiemmin kaikki ok. Kotimatka menikin sitten hiljaisuuden vallitessa.

Hänen kanssaan kävi muulloinkin näitä. Rakasti shoppaamista, mutta kun löysi mitä halusi, niin ei koskaan enää kiinnostanut josko joku muu etsii tai haluaisi vielä jotain. Hänen tahtiin piti mennä ja todellakaan en ollut se joka vaati.

Kerran jopa lainasin ison vanhan pakettiauton koska hän halusi kuljettaa kirjahyllyn pitkän matkan paikasta a paikkaan b. Tankin olin täyttänyt ennenkuin lähdettiin ja välitankkaus oli tehtävä kun kulutus oli kova ja matka pitkä, tästä hän kyllä korvasi puolet sekä tarjosi huoltsikkaruoan. Kotiin päästiin iltahämärissä kun kukonlaulun aikaan oltiin liikkeelle lähdetty. Kysyi vielä että ollaanko sujut bensan jne. suhteen. No, tankki oli taas vajennut ja luvattiin palauttaa paku tankki täynnä. Sanoin että jos kympin vielä heität, niin saan tankin täytettyä (tiesin tässä vaiheessa että multa menee enemmän kuin kymppi osaltani tähän viimeiseen tankkaamiseen).

Se olikin sit siinä, kauhea länkytys kuinka hän jo otti bensoihin osaa ja maksoi ruoankin. Jäin hämmentyneenä monttu auki kuuntelemaan ja sitten totesin että antaa olla. Mulla meni koko päivä aikaa ja tankkaamiseen 3/4 ja hänellä taas 1/4 rahallisesti. Ensinnäkin miksi kysyy jos ei ole valmis lisää maksamaan. Sitä paitsi tälläkin paluumatkalla sain mökötystä osakseni kun yhden asian tein oman haluni mukaan enkä mennyt vain hänen pillinsä mukaan. Ajattelin että voin muutaman minuutin uhrata itselleni kun olen koko päivän kulkenut toisen halujen mukaan. Väärinpä taas tein.

Hänen kanssaan oli aika raskasta, välit eivät ole kokonaan poikki, mutta emme ole vuosiin tehneet enää reissuja tms. En vain jaksa.

Vierailija
910/6330 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

948 lisää vielä, että tällä ystävällä tahtoi mennä aina reissuissa sukset ristiin matkakaverien kanssa, eikä ymmärrystä ystäville löytynyt vaan heidän olisi pitänyt hänen näkemyksensä ymmärtää.

Hidas kun oon, mulla meni hetki tajuta kun purkautui näistä tilanteista mulle, että nämähän on just kun meidän reissuista. Helpotti kun tajusin että ehkä se kamala matkakumppani en olekaan välttämättä minä...

Vierailija
911/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tämän jo aiemmin johonkin vastaavaan, laitan tähänkin.

Olin lapsena ujo ja en oikein uskaltanut ottaa aikuisiin katsekontaktia. Äitini oli kokkina seurakunnan leirillä ja minä palloilin siellä mukana, kun en vielä voinut 8-vuotiaana jäädä viikonlopuksi yksin kotiinkaan. Sen leirin toinen kokki oli sellainen vanhempi kiukkuinen täti. Täti kysyi minulta jotain, enkä kuullut joten kysyin hiljaa"anteeksi mitä" Täti alkoi huutaa, että olenko mykän lisäksi myös kuuro. Pelästyn ja katsoin maahan jolloin täti alkoi huutaa vielä kovempaa että oikea Jumalan lapsi katsoo silmiin kun puhutaan.

Vierailija
912/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koirista pitävä serkku raivostui kun sanoin vitsillä sitä lampaan näköistä valkoista koirarotua lammaskoiraksi.

Vierailija
913/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tämän jo aiemmin johonkin vastaavaan, laitan tähänkin.

Olin lapsena ujo ja en oikein uskaltanut ottaa aikuisiin katsekontaktia. Äitini oli kokkina seurakunnan leirillä ja minä palloilin siellä mukana, kun en vielä voinut 8-vuotiaana jäädä viikonlopuksi yksin kotiinkaan. Sen leirin toinen kokki oli sellainen vanhempi kiukkuinen täti. Täti kysyi minulta jotain, enkä kuullut joten kysyin hiljaa"anteeksi mitä" Täti alkoi huutaa, että olenko mykän lisäksi myös kuuro. Pelästyn ja katsoin maahan jolloin täti alkoi huutaa vielä kovempaa että oikea Jumalan lapsi katsoo silmiin kun puhutaan.

Meillä on ollut kaupungilla samanlainen keittäjä. Välillä voi olla hetken ihmisiksi, sitten räyhää. Ei ole uskovainen, muuten vaan vikaa luonteessa. (Esim. erään päiväkodin hoitajat haukuttiin maan rakoon, kun takaisin tuli " väärä" määrä juustonviipaleita. Olivat kuulemma syöneet pari kpl ilman lupaa!)

Vierailija
914/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerroin ex mieheni saaneen tuomion törkeästä pahoinpitelystä (minä olin uhri), niin jotkut naiset suhtautuivat jopa vihamielisesti.

Mitähän he sanoisivat tuomiosta joka sitä seurasi?

Mä en tiedä mikä psyk.härö on naisilla jotka hyväksyvät väkivallan?

Pitivät sinua saamattomana nynnynä, koska heijastivat sinuun oman ahdistuksensa.

Vierailija
915/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullista. 

Lapseni oli kaverillaan yökylässä ja illalla tämän kaverin äiti soitti minulle ja käski hakea lapseni pois "viisastelemasta".

Luulin että lapseni on tehnyt jotain sopimatonta siellä, joten heitin samantien verkkarit jalkaan ja menin hakemaan lasta. Perillä selvisi että kyse oli siitä, että olivat tehneet lihapullia ja lapseni kaveri oli ihmetellyt kun taikina ei jäänyt oman lapseni käsiin vaan ainoastaan hänen ja lapseni sanoi että äiti oli käskenyt hieraista käsiin öljyä tai käyttää niitä kylmän veden alla niin taikina ei tartu. Tästä oli tämä lapseni kaverin äiti niin loukkaantunut. Kun olin kotona tytön kanssa lihapullia tehtäessä neuvonut miten taikina ei tartu käsiin. En edes tiennyt että he olivat lihapullia tekemässä, tyttö oli tuon poiminut kun teimme yhdessä lihapullia tehneet. Ei kuulemma tarvinnut tulla heidän kotiinsa pätemään (ilmeisesti tyttäreni muodossa). Tosi ikävä juttu. Tytöt olivat hyviä kavereita ja viettivät paljon aikaa yhdessä ja nyt tuo rajoittuu koulussa olo aikaan.

Vierailija
916/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään laittaa ruokaa ja kutsua ystäviä kylään, ja pari vuotta sitten olin kutsunut 4 ystävää meille illalliselle.

Pöytä oli katettu paikkakortteineen, ja useamman ruokalajin menu odotti. Yksi vieraista saapui vähän ennen muita, ja kyseli menusta. Kerroin sitten hänelle ruokalajit, ja yhden väliruuan kohdalla sanoi, että ottaa sitä nyt heti. Luulin kommenttia vitsiksi j jatkoin keittiössä puuhastelua, mutta hän alkoi inttään kuinka haluaa sitä heti, koska on nälkä ja tekee mieli juuri sitä ruokaa. En ollut uskoa korviani, tämä kaveri oli selvinpäin, yleisesti erittäin älykäs, ja olimme olleet tekemisissä jo vuoden verran, eikä tällaista ollut ilmennyt.

Tilanne kärjistyi hänen huutoitkuunsa, kun sanoin että nyt odotetaan muut vieraat paikalle ja ruuat syödään tietyssä järjestyksessä, piste. Saimme tilanteen jotenkin sovittua juuri ennen muiden tuloa, vaikka oma fiilis olikin pilalla.

Ilta vieraineen sujui kuitenkin ongelmitta, ruuat maistuivat, kaikilla oli (luullakseni) mukavaa, ja syömisen jälkeen istuimme vielä iltaa juomien kera. Puoleenyöhön mennessä olivat muut vieraat poistuneet, ja tämä hankala vieras alkoi tehdä myös lähtöä, kunnes sai järkyttävän raivokohtauksen.

Hän huusi ja raivosi, kuinka minä alistin häntä määräämällä hänelle tietyn istumapaikan pöydässä, ja ettei hän saanut itse sitä valita. Hän koki että tahllaan laitoin hänet "huonoon" kohtaan, koska hän joutui välillä väistämään kun muut samalla puolen istuvat nousivat esim vessaan käymään tms. Hän myös raivosi siitä, että taustalla soinut musiikki oli minun lempimusiikkia, eikä hänen. Lisäksi olin kuulemma puhunut koko illan hänen päälleen ja suosinut jollain tapaa muita ystäviäni. Hänen suustaan kuului kaikki mahdolliset loukkaukset ja kirosanat mitä voi keksiä, ja ennen kun hän poistui ovesta, paiskasi hän kädessään olleen täyden viinilasillisen kenkähyllyyni.

Että sellainen vieras. Olun lievästi sanoen järkyttynyt hänen käytöksestään. Ajattelin että ehkä hän sai jonkun hermoromahduksen tms, mutta myöhemmin hän jatkoi syyttelyäni viestien muodossa, ja homma oli sillä paketoitu.

Tämän selkkauksen jälkeen sain vielä kulla eräältä ystävältäni, kuinka tämä vieras olis haukkunut minua aiemminkin omissa juhlissani selkäni takana, syytellen mm kuinka muut ystäväni ovat minulle tärkeämpiä, ja kuinka kohtelen häntä eriarvoisesti jne. Ja tämäkin tilanne liittyi siihen, kun lupasin tehdä työläitä drinkkejä kaikille vasta kun viimeinenkin on saapunut, enkä tehnytkään niitä heti kun hän halusi.

Sairas tyyppi kaikenkaikkiaan :(

Vierailija
917/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun vastapuoli on itse tehnyt jotain loukkaavaa tai väärää, josta olen sanonut oman mielipiteeni, mikä ei sitten olekaan mennyt yks yhteen vastapuolen kanssa, jolloin vastapuoli on vetänyt hernepalkon nenään siitä, ettei alunperin hänen toimintansa ole ollut millään muotoa hyväksyttävää ja kun se on tohdittu vieläpä sanoa ääneen.

Vierailija
918/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tiskillä menin sanomaan "Moi mitä kuuluu? “

Vierailija
919/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syönyt sipulia sisältävää piirakkaa kun tarjottiin. Minulla on ärtynyt suoli ja kerroin sen, mainitsin myös, että juuri söin eikä mitään hätää kun ei minulla ole edes nälkä.

Samasta asiasta, muiden ihmisten sipuliherkuista kohteliaasti kieltäytymisestä on suututtu monta kertaa!

Vierailija
920/6330 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään laittaa ruokaa ja kutsua ystäviä kylään, ja pari vuotta sitten olin kutsunut 4 ystävää meille illalliselle.

Pöytä oli katettu paikkakortteineen, ja useamman ruokalajin menu odotti. Yksi vieraista saapui vähän ennen muita, ja kyseli menusta. Kerroin sitten hänelle ruokalajit, ja yhden väliruuan kohdalla sanoi, että ottaa sitä nyt heti. Luulin kommenttia vitsiksi j jatkoin keittiössä puuhastelua, mutta hän alkoi inttään kuinka haluaa sitä heti, koska on nälkä ja tekee mieli juuri sitä ruokaa. En ollut uskoa korviani, tämä kaveri oli selvinpäin, yleisesti erittäin älykäs, ja olimme olleet tekemisissä jo vuoden verran, eikä tällaista ollut ilmennyt.

Tilanne kärjistyi hänen huutoitkuunsa, kun sanoin että nyt odotetaan muut vieraat paikalle ja ruuat syödään tietyssä järjestyksessä, piste. Saimme tilanteen jotenkin sovittua juuri ennen muiden tuloa, vaikka oma fiilis olikin pilalla.

Ilta vieraineen sujui kuitenkin ongelmitta, ruuat maistuivat, kaikilla oli (luullakseni) mukavaa, ja syömisen jälkeen istuimme vielä iltaa juomien kera. Puoleenyöhön mennessä olivat muut vieraat poistuneet, ja tämä hankala vieras alkoi tehdä myös lähtöä, kunnes sai järkyttävän raivokohtauksen.

Hän huusi ja raivosi, kuinka minä alistin häntä määräämällä hänelle tietyn istumapaikan pöydässä, ja ettei hän saanut itse sitä valita. Hän koki että tahllaan laitoin hänet "huonoon" kohtaan, koska hän joutui välillä väistämään kun muut samalla puolen istuvat nousivat esim vessaan käymään tms. Hän myös raivosi siitä, että taustalla soinut musiikki oli minun lempimusiikkia, eikä hänen. Lisäksi olin kuulemma puhunut koko illan hänen päälleen ja suosinut jollain tapaa muita ystäviäni. Hänen suustaan kuului kaikki mahdolliset loukkaukset ja kirosanat mitä voi keksiä, ja ennen kun hän poistui ovesta, paiskasi hän kädessään olleen täyden viinilasillisen kenkähyllyyni.

Että sellainen vieras. Olun lievästi sanoen järkyttynyt hänen käytöksestään. Ajattelin että ehkä hän sai jonkun hermoromahduksen tms, mutta myöhemmin hän jatkoi syyttelyäni viestien muodossa, ja homma oli sillä paketoitu.

Tämän selkkauksen jälkeen sain vielä kulla eräältä ystävältäni, kuinka tämä vieras olis haukkunut minua aiemminkin omissa juhlissani selkäni takana, syytellen mm kuinka muut ystäväni ovat minulle tärkeämpiä, ja kuinka kohtelen häntä eriarvoisesti jne. Ja tämäkin tilanne liittyi siihen, kun lupasin tehdä työläitä drinkkejä kaikille vasta kun viimeinenkin on saapunut, enkä tehnytkään niitä heti kun hän halusi.

Sairas tyyppi kaikenkaikkiaan :(

Tää kuulostaa pelottavalta!!!! olikohan jossain lääkkeissä ja alkoholia päälle? olis voinut käydä kimppuunkin kun kerran noin raivona oli