Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6320)
Ainakin yksi oudoimmista oli se, kun mökkitiellä oli vasta sataneella lumella autonrenkaan jäljet vain yhteen suuntaan. Niitä sitten oikein pysähdyttiin ihmettelemään ja mies oli sitä mieltä, että meille on tullut yllätysvieraita ja jo suunnilleen laski riittääkö saunakaljat.. Itse katselin niitä jälkiä myös ja totesin helpottuneena, että ei siellä ketään ainakaan enää ole vaan tuo auto on tullut sieltä poispäin. Mies ei uskonut vaan hoputti suu napsaen, että mennään nyt katsomaan ketä siellä on.
No ei tietenkään ollut ketään eikä autoa pihassa tai missään muuallakaan ja tuon jälkeen mies pitikin sitten mykkäkoulua pari päivää. Sitten alkoi naljailla, että saat tehdä lottorivinkin seuraavalla kertaa kun olet noin hyvä arvaamaan kaikenlaista ja vitustako tuon voi kukaan tietää minnepäin se auto kulki..
Pieraisin nukkuvan broidini naamaan, josta hän veti hirveet herneet nenään.
Kun ihmettelin miehelle Miksi oli jättänyt vessan oven auki kun kävi kakkosella. Ohjeistin, että ei ole kiva tulla kotiin kun jo eteisessä haisee...
Vanhempani asuivat kaukana Lapissa, mutta tulivat säännöllisesti käymään Etelä-Suomessa jossa heillä oli vapaa-ajan asunto. Useimmiten he sopivat viikkoja etukäteen sisareni luona vierailusta ja viettivät siellä päiviä. Minulle jäi vain rippeet, he saattoivat hyvässä lykyssä ohikulkumatkalla piipahtaa luonani kahvilla. Minun luokseni oli alle tunnin matka ja sisareni luo 3 tuntia. Tein epäsäännöllistä työtä ja jos vanhempani eivät ilmoittaneet ohikulkumatkasta etukäteen, saatoin olla töissä eikä me sitten nähty moneen kuukauteen.
Kerran tälläisen tilanteen sattuessa sanoin, että olisi joskus kiva jos sopisivat etukäteen, että tulisivat vaikka ihan varta vasten luokseni kylään. Tehtäisiin jotain kivaa ja voisin laittaa vaikka ruokaa. Kun tuntui, että aina kun ilmoittivat tulostaan etelään, oli sisaren ja muiden tuttavien kanssa jo lyöty päivät lukkoon ja kalenteri tukkoon ja sain vain pikaisen ohikulkumatkan kahvittelun jos sitäkään. Ja tosiaan nähtiin muutaman kerran vuodessa.
Äitini suuttui ihan raivoisasti ja sain järkyttävät haukut niskaani.
Myöhemmin juttelin tästä hieman vanhemman läheisen ihmisen kanssa ja häntä ihmetytti, että miten kukaan vanhempi voi suuttua siitä, että lapsi haluaa viettää enemmän aikaa hänen kanssaan. Yleensähän asia on toisinpäin, että vanhemmille tulee olo, että aikuistuneilla lapsilla ei ole aikaa heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin erästä Mirjaa Mirkuksi,no vähemmästäkin sitä voi suuttua.Ei ollut tarkoitus loukata,mutta tuohan onkin vallankäyttöä.
Voi olla eri syitä, miksi joku ei pidä muiden keksimistä lempinimistä. Mielikuva Mirkusta on höynäytettäviä, yksinkertainen ja irtosuhteita harrastava.
. . .joka kikattelee kaksimielisyyksille ja nauraa isoon ääneen. . .
Kampaaja sanoi hiuksiani hienolaatuiseksi. Mukana ollut kaverini veti tästä herneen nokkaansa, eikä puhunut minulle moneen päivään.
Naapurin vanha pappa suuttui postilaatikostani jonka olin kirpputorilta ostanut, ei kuulemma ollenkaan sovi muiden laatikoiden kanssa. Ainut ero niihin muihin laatikoihin oli erilainen kansi.
Vierailija kirjoitti:
28-vuotias kaverini suuttui mulle, kun onnittelin häntä syntymäpäivänään, mutta pari tuntia puolen yön jälkeen, eli myöhässä. En ite osais kuvitellakaan, että voisin kaverilleni suuttua tuollaisesta, ainakaan enää tämän ikäisenä. :D
Mä voisin närkästyä hyvinkin - jos olisin jo unessa ja heräisin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Iäkäs sukulainen suuttui aina kun hänelle tarjosi apua, eikä ottanut apua vastaan ja suuttui silloinkin kun apua ei tarjonnut kun hänen mielestään olisi pitänyt.
Niin tuttua. Näitä vanhuksia taitaa olla joka suvussa
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.
Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D
1euro = 6 markkaa
8,5 x 6 = 50,5 markkaa
Vierailija kirjoitti:
Naapurin vanha pappa suuttui postilaatikostani jonka olin kirpputorilta ostanut, ei kuulemma ollenkaan sovi muiden laatikoiden kanssa. Ainut ero niihin muihin laatikoihin oli erilainen kansi.
Miksi et hankkinut riviin sopivaa samanlaista? Onhan yksi erilainen maiseman harmonian rikkova.
Märistä varpaista. Tulin uimasta ja kävelin terassin poikki. Ei kuulemma olisi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja sanoi hiuksiani hienolaatuiseksi. Mukana ollut kaverini veti tästä herneen nokkaansa, eikä puhunut minulle moneen päivään.
Hienolaatuisuus tarkoittaa oikeasti ohutta ja liukasta hiusta.
Kampaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.
1euro = 6 markkaa
8,5 x 6 = 50,5 markkaa
Nykyään ei ole enää lähelläkään 6 markkaa yksi euro. Googletappa niin opit uuden asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienolaatuisuus tarkoittaa oikeasti ohutta ja liukasta hiusta.
Kampaaja
Ymmärsin sen kyllä itsekin, mutta kaverini luuli, että se oli kehumista.
Minulle suuttui kerran joku mammasti, kun kävelin tien yli. Sitten olisin ymmärtänyt suuttumuksen jos olisin ylittänyt tien väärästä kohtaa, mutta kun ylitin sen ihan suojatietä pitkin. En olisi kuulemma saanut mennä tien yli siksi kun hän oli siinä suojatien kohdassa odottamassa tien ylitystä mutta samalla kuitenkin viittoili pysähtyville autoille että menkää menkää.
Mikähän juttu tämä "menkää menkää" viitoilu mahtaa olla näillä mammasteilla ja pappasteilla, sen sijaan että menisivät vain reippaasti tien yli, kun ei ole ensimmäinen kerta kun näen heiltä tämän kaltaista toimintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
1euro = 6 markkaa
8,5 x 6 = 50,5 markkaa
Ja markan arvokin laski 90% vuodesta 1963 vuoteen 1998, kun eurot tulivat laskennallisiksi rahoiksi 2,55€ -> 0,25€ ja muuttui vielä vähän vuoteen 2002 mennessä.
Naapuri suuttui kun näki minun käyttävän kaupan muovikassia roskapussina. Tosimiehet käyttävät kuulemma mustia jätesäkkejä.
Työkaverit suuttuivat, kun en hyväksynyt tupakan polttamista pukuhuoneessa.
Kun en jäänyt ulkomaille töihin firmaan missä kokoajan palkkojen kanssa ongelmia. Olin tyhmä Kun heitin hukkaan hienon tilaisuuden olla töissä ulkomailla.